Jump to content

Ρατσιστική αφίσα στις εκλογές της δημοκρατικής Ελβετίας


Recommended Posts

Το ένα άκρο είναι να μπαίνει σε μια χώρα-ξέφραγο αμπέλι όποιος θέλει, και έτσι να ταλαιπωρεί και να ταλαιπωρείται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ελλάδα.

Το άλλο είναι να δαιμονοποιείται η μετανάστευση ειδικά στο θέμα της ανεργίας και της εγκληματικότητας με τα ΜΜΕ να σέρνουν το χορό: ο Sotir Nini είναι ο έλλην ομογενής, ενώ ο Οδυσσέας Τσενάϊ ο κωλοαλβανός που τόλμησε να σηκώσει την ελληνική σημαία αντί των κουτορνιθιών παιδιών των αεροκέφαλων ψαράδων της Μηχανιώνας.

Η ελβετική κοινωνία είναι εντελώς διαφορετική από την ελληνική, οπότε για να κριθεί αυτή η αφίσα ή η απόφαση αυτού του κόμματος δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Το 20% των μεταναστών επί του συνολικού πληθυσμού δεν είναι λίγο, και επίσης η άρνηση πολλών εξ αυτών να ενταχθούν στο σύστημα της χώρας στην οποία ζούνε είναι ένα σημαντικό στοιχείο που χαρακτηρίζει ιδιαίτερα μετανάστες από μουσουλμανικές χώρες.

Σε μια ευρωπαϊκή χώρα π.χ. θεωρείται αδιανόητο ένας μουσουλμάνος μετανάστης να δέρνει την κόρη του δημοσίως επειδή τόλμησε και "τα'φτιαξε" με "άπιστο"

συμμαθητή της και όχι με "ομόπιστο" μετανάστη.

Δεν είναι επίσης ρατσισμός αν απαντήσει κάποιος ότι δεν θα ήθελε η κόρη του να παντρευτεί μαύρο, άσπρο, εβραίο, γερμανό, ιταλό κ.λπ. Άλλο πράγμα η διαφορετικότητα και άλλο η ένεκα της διαφορετικότητας συλλογική ταπείνωση ή καταπίεση μιας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας.

Αν λοιπόν ένας μετανάστης στην Ελβετία δεν συμμορφώνεται με τους νόμους του κράτους που τον φιλοξενεί, τότε θα απελαύνεται.

Δεν θα απελαύνεται ένας μετανάστης επειδή είναι μετανάστης, και αυτό έχει τεράστια διαφορά.

Ενώ ο γηγενής ελβετός, εκτός της φυλάκισης, που να απελαθεί; Στην χώρα της γλώσσας που ομιλεί; Δηλαδή ο Λουγκανέζος να σταλεί πακέτο έξω από το Duomo του Μιλάνου να πουλάει στάρι στους τουρίστες, ή στο Κόμο να φυλάει τα κάστρα;

doctor

Link to comment
Share on other sites

Αυτός που έσβησε το ποστ μου, θα εκτιμούσα αν μου έλεγε με πμ τι τον πείραξε.

Το επίπεδο του χιούμορ, η σάτιρα, το μέσον της, ή η κατεύθυνσή της.

Οι στοιχειώδεις καλοί τρόποι το επιβάλλουν.

Για να βελτιωθώ βρε αδερφέ...

Bis dann aufwiedersehen...

Edited by Dimitris K.
Link to comment
Share on other sites

Αυτός που έσβησε το ποστ μου, θα εκτιμούσα αν μου έλεγε με πμ τι τον πείραξε.

Το επίπεδο του χιούμορ, η σάτιρα, το μέσον της, ή η κατεύθυνσή της.

Οι στοιχειώδεις καλοί τρόποι το επιβάλλουν.

Για να βελτιωθώ βρε αδερφέ...

Ελπίζω μόνο να μην είναι ο ίδιος στον οποίο αφορούσε.

Bis dann aufwiedersehen...

Ευρωπαικη αντιληψη περι ρατσισμου και δημοκρατιας ....πολιτισμενα πραματα....

....οχι που νομιζαμε, πως η κλωτσια στα πισινα, εχει την ιδια εννοια σε ολο τον κοσμο....

Link to comment
Share on other sites

Έχω την τύχη να έχω αρκετούς φίλους και συγγενείς σε ευρωπαϊκές χώρες, ειδικά σε αυτές που έχουν υψηλό ποσοστό μεταναστών, π.χ. Γερμανία, Σουηδία, Βέλγιο.

Είναι γεγονός ότι μετανάστες που προέρχονται από μουσουλμανικές χώρες μισούν την χώρα η οποία τους δίνει δουλειά και ψωμί, νιώθουν ότι ζούνε σε μια χώρα απίστων, και γκετοποιούνται απαιτώντας να τηρούν τα έθιμά τους (τα οποία απάδουν συχνάκις της ευρωπαϊκής κουλτούρας).

Επίσης εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα επιδόματα και τις παροχές του κοινωνικού κράτους και πολλοί εξ αυτών είναι οι "επιδοματάκιες" αφού κάνουν 5-6 παιδιά ο καθένας.

Θεωρούν τις γερμανίδες, τις ελβετίδες, τις σουηδέζες πουτάνες και φιλήδονες και έκφυλες και απαγορεύουν στα παιδιά τους να ενταχθούν σε αυτόν τον αμαρτωλό πολιτισμό. Πολλοί εξ αυτών δεν γνωρίζουν (και αδιαφορούν να μάθουν) την γλώσσα της χώρας που τους φιλοξενεί!

Η προσφορά τους στο κράτος που μένουν είναι τέτοια ώστε να είναι μόνο δέκτες και όχι δότες.

Ενώ οι μετανάστες που είναι κοντά στην ευρωπαϊκή κουλτούρα, και ειδικά μετανάστες που μετακινούνται εντός της Ε.Ε. είναι τελείως διαφορετικοί.

Έτσι, έχουμε συγγραφείς, βουλευτές ή ακόμη και υπουργούς μετανάστες οι οποίοι προσφέρουν στην χώρα που μένουν (π.χ. ο πρώην υπουργός παιδείας της Σουηδίας είναι τουρκικής καταγωγής).

Θα διαφωνήσω με τον Δημήτρη (κόρφου), θεωρώντας επιδερμική την προσέγγιση ότι ο ξένος μετανάστης τρώει το ψωμί του γηγενούς/αυτόχθονος. Η μετανάστευση είναι πηγή προόδου και ευημερίας. Έτσι έγινε μεγάλη δύναμη η Γερμανία, η Σουηδία, ή οι Η.Π.Α. πιο παλιά, με τους μετανάστες.

Η μετανάστευση όμως που θα γίνεται με σχέδιο, με προοπτική, με πλάνο, και όχι να βλέπουμε τους ταλαίπωρους μετανάστες εδώ να στήνονται στις ουρές για να ανανεώσουν τις άδειες τους και επίορκους δημοσίους υπαλλήλους μαζί με αετονύχηδες δικηγόρους να τους εκμεταλλεύονται οικονομικά.

Επίσης είναι αδιανόητο για ένα ευρωπαϊκό κράτος, να θεσπίζει κάθε χρόνο ειδικές ρυθμίσεις για τους παράνομους αλλοδαπούς, οι οποίοι πληρώνουν στο ΙΚΑ εισφορές και έτσι νομιμοποιούνται και καλύπτονται κάποιες μαύρες τρύπες του ΙΚΑ, ενώ ανοίγουν άλλες, μεγαλύτερες στην ελληνική κοινωνία, διότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ασφαλίζονται από τους εργοδότες τους, μιας και όλο και κάποια ρύθμιση θα κάνει το ΙΚΑ για τα ένσημά τους!

Δεν μπορούμε όμως, εν ονόματι του αντιρατσιστικού λόγου, να τσουβαλιάζουμε όλους τους μετανάστες και να τους ισοπεδώνουμε.

Δεν είναι όλοι οι μετανάστες ίδιοι, και το κυριότερο, δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανησυχίες και όνειρα όταν αφήνουν την πατρίδα τους. Είναι γενίκευση ο καθαγιασμός όλων ανεξαιρέτως των μεταναστών.

Ο Θοδωρής Καλλιφατίδης γεννήθηκε στους Μολάους Λακωνίας το 1938. Δασκαλοπαίδι, ήρθε στην Αθήνα το 1946 και αποφοίτησε από το Πέμπτο Γυμνάσιο Αρρένων. Σπούδασε στη σχολή του Κάρολου Κουν και μετά τη στρατιωτική του θητεία έφυγε για τη Σουηδία, όπου ζει μέχρι σήμερα. Σπούδασε Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης και δίδαξε αργότερα στην ίδια σχολή. Επί τέσσερα χρόνια διηύθυνε το λογοτεχνικό περιοδικό "Μπόνιερς Λιττερέρα Μαγκαζίν". Από το 1976 ζει αποκλειστικά από το γράψιμο. Έχει εκδόσει έντεκα μυθιστορήματα, ποιητικές συλλογές, ταξιδιωτικά δοκίμια, θεατρικά, έχει γράψει σενάρια ταινιών μεγάλου μήκους και έχει σκηνοθετήσει μια ταινία. Βραβεύτηκε με το Μεγάλο Βραβείο Μυθιστορήματος(1981)και το Βραβείο Τιμής της Στοκχόλμης(1992). Για την "Τιμάνδρα απέσπασε το βραβείο Στίνα-Ελντ Έκνταλ της Σουηδικής Ακαδημίας(1989).Βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε 13 γλώσσες.

Δεν μπορεί ο Καλλιφατίδης να "τσουβαλιαστεί" με τον επιδοματάκια μετανάστη, είτε αυτός είναι έλληνας είτε τούρκος είτε πορτογάλλος. Ο Θοδωρής σπούδαζε στην Σουηδία και εργαζόταν παράλληλα και μάλιστα πολύ σκληρά.

Όπως υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι (ανεξαρτήτως εθνικότητας), έτσι υπάρχουν καλοί και κακοί μετανάστες, εκτός κι αν αυτοί δεν είναι άνθρωποι, οπότε είναι Διάβολοι ή Άγιοι, αναλόγως της ιδεολογίας του καθενός...

doctor

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως την πόρτα μου (στο γραφείο μου) την έσπασε με μια κλωτσιά ένας έλληνας και μπούκαρε μέσα...

Και μιλάμε για πολύ κεντρικό δρόμο και ώρα 16 μμ.

Η εγκληματικότητα δεν χαραχτηρίζεται και δεν προάγεται από το χρώμα. :o

Και φυσικά είμαστε όλοι υπεύθυνοι για την εγκληματικότητα και την αθλιότητα που υπάρχει γύρω μας, ο καθένας με το δικό του ποσοστό ευθύνης.

Ας μην ξεχνάμε πως η κοινωνία της ευημερίας <_< στην οποία ζούμε, στηρίζεται στην εκμετάλλευση όλων των μειονοτήτων.

Εμείς τρώμε το ψωμί όλων αυτών, όχι αυτοί το δικό μας.

Εμείς τους υποχρεώνουμε να ζούνε στην ανέχεια.

Και η ανέχεια προκαλεί πολλά δεινά, μέσα σε αυτά είναι φυσικά και η εγκληματικότητα.

Ωραία και φτηνή που είναι η plasma από το Taivan!!! Τώρα αν οι εργαζόμενοι εκεί αμοίβονται με 1 $ την μέρα (και τη μέρα), χεστήκαμε εμείς...

Την δουλειά μας να κάνουμε.

Και μετά θα φωνάζουμε αγανακτισμένοι γιατί οι σκλάβοι ήρθαν να πάρουν πίσω αυτά που εμείς τους κλέψαμε μια ζωή.

Μας αρέσει,δεν μας αρέσει, η Δυτική κοινωνία πλουτίζει εις βάρος και εκμεταλλευόμενη τις μειονότητες (μου τι δίνει αυτή η λέξη) όλου του υπόλοιπου κόσμου.

Link to comment
Share on other sites

Ειρήνη έχεις εν μέρει δίκιο , διαφωνώ ότι τρώμε εμείς το ψωμί των "μειονοτήτων" , έγω πχ που είμαι χτίστης και ζητάω το μερακάματό μου και την ασφάλιση μου και βλέπω πως ο κάθε εργοδότης προτιμάει τον αλλοδαπό που θα είναι στη μισή τιμή και ανασφάλιστος δε θα γίνω ρατσιστής ή δε θα πω ότι μου τρώει το ψωμί ?

Είναι πολύ δύσκολο να πείς ότι είμαι ή όχι ρατσιστής διότι είναι πολύ σύνθετο θέμα αλλά είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρισείς τον άλλον έτσι ! :D .

Και όπως έχω ξαναπεί είναι ντρέντυ <_< να δηλώνεις και αντιρατσιστής και δημοκράτης κλπ το δύσκολο είναι να είσαι σαν τρόπος ζωής !!!

ΥΓ Εγώ που πήρα 32 LCD (μάρκα όμως ε!!) και μου πιάσανε ....... να θεωρηθώ κώτσος !!! :huh::o

Link to comment
Share on other sites

πρώτον για να μη ξεχνιόμαστε..

Ρατσιστικό ξύλο και συλλήψεις 11 Γερμανών για επίθεση σε Έλληνες

Έντεκα νεαροί συνελήφθησαν στη Γερμανία ως ύποπτοι για τη ρατσιστική επίθεση που δέχθηκαν τις πρώτες ώρες του Σαββάτου τρεις νεαροί Έλληνες, δύο άντρες 27 και 28 ετών και μια 25χρονη γυναίκα, στο προάστιο Πάνκοβ βορειοανατολικά του Βερολίνου.

(1.10.2007) ΤΑ ΝΕΑ

Δεύτερο..

Σκοτεινή καρδιά της Ευρώπης

Διότι το σύστημα πολιτογράφησης στην Ελβετία (το αυστηρότερο σε ολόκληρη την Ευρώπη) προβλέπει ότι πρέπει κάποιος να ζει στη χώρα νομίμως τουλάχιστον 12 χρόνια, να πληρώνει φόρους και να μην έχει ποινικό μητρώο, ώστε να υποβάλει αίτηση για το πιστοποιητικό ιθαγένειας. Ακόμα και τότε όμως, η αίτηση συχνά απορρίπτεται... Μετατράπηκε λοιπόν η Ελβετία από «παράδεισος της ειρήνης και της ουδετερότητας» στη «σκοτεινή καρδιά της Ευρώπης;», όπως αναρωτιέται σε πρόσφατο άρθρο της η Independent. Κι αν ναι, τι κρύβεται πίσω από αυτή την ανησυχητική τάση που διαμορφώνεται; «Δεν πρόκειται απλώς για αντιπάθεια προς τους ξένους ή δυσπιστία απέναντι στο Ισλάμ, αλλά για κάτι με βαθύτερες ρίζες», αναφέρει χαρακτηριστικά η βρετανική εφημερίδα, «πρόκειται για μία κρίση ταυτότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Πρόκειται για έναν κόσμο που άλλαξε ραγδαία μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, παρασυρμένος από την παγκοσμιοποίηση, την εισροή μεταναστών, την ενίσχυση διεθνώς του Ισλάμ, την τρομοκρατική επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου»... Η Ελβετία αποτελεί ίσως μόνο τη μικρογραφία του...

άκου "επιδοματάκιες"..

αλήθεια πως γίνεται η Ελβετία να χρειάζεται να εισάγει το 25% του εργατικού της δυναμικού?

προφανώς όπως και η υπόλοιπη Ευρώπη έχει δημογραφικό πρόβλημα που σημαίνει ότι οι γηγενείς εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων δεν λαμβάνουν επιδόματα τέκνων αφού δεν γεννάνε.. ας τα καταργήσουν λοιπόν..

και γιατί δεν "βρίσκουν" εργατικά χέρια από ευρωπαϊκές χώρες?

πρώτον γιατί δεν υπάρχουν σε τέτοια ποσότητα και δεύτερον γιατί θέλουν να κάνουν την "δουλεία" τους τζάμπα..

και όπως λέει η Ειρήνη από πάνω.. για το ότι υπάρχει τέτοια προσφορά από κάποιες χώρες δεν είναι άμοιρη ευθυνών η πολιτισμένη κοινωνία μας..

Link to comment
Share on other sites

Επειδη τυγχανει να εχω παρε-δωσε με Ελβετια και Ελβετους, θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι πραγματι τα τελευταια χρονια (προφανως λογω του προβληματος της ανεργιας που τους βασανιζει) οι εξευγενισμενοι ΕΛβετοι εχουν αρχισει να προβαλλουν ως πηγη του κακου (=ανεργια) τους μεταναστες που τους "κλεβουν" τις δουλειες!!! Με λιγα λογια οι μεταναστες μας βολευουν οσο κανουν δουλειες του ποδαριου..οταν ομως μπαινουν και σε αλλα χωραφια (βλεπε στελεχωση εταιρειων) γινονται ενοχλητικοι και "μαυρα προβατα".

Πραγματι υπαρχει και εγκληματικοτητα και γκετοποιηση απο ορισμενες ομαδες μεταναστων, αλλα εγω πιστευω οτι η εν λογω αφισσα λεει ακριβως αυτο που δειχνει και το περναει με πονηρο τροπο (δηθεν να φυγουν οι εγκληματιες μεταναστες) στη συνειδηση του Ελβετου ψηφοφορου..

Link to comment
Share on other sites

Ειρήνη έχεις εν μέρει δίκιο , διαφωνώ ότι τρώμε εμείς το ψωμί των "μειονοτήτων" , έγω πχ που είμαι χτίστης και ζητάω το μερακάματό μου και την ασφάλιση μου και βλέπω πως ο κάθε εργοδότης προτιμάει τον αλλοδαπό που θα είναι στη μισή τιμή και ανασφάλιστος δε θα γίνω ρατσιστής ή δε θα πω ότι μου τρώει το ψωμί ?

Είναι πολύ δύσκολο να πείς ότι είμαι ή όχι ρατσιστής διότι είναι πολύ σύνθετο θέμα αλλά είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρισείς τον άλλον έτσι ! :) .

Και όπως έχω ξαναπεί είναι ντρέντυ :) να δηλώνεις και αντιρατσιστής και δημοκράτης κλπ το δύσκολο είναι να είσαι σαν τρόπος ζωής !!!

ΥΓ Εγώ που πήρα 32 LCD (μάρκα όμως ε!!) και μου πιάσανε ....... να θεωρηθώ κώτσος !!! :angry::rolleyes:

Αποστόλη, δυστυχώς θα διαφωνήσω και όχι μόνο μαζί σου.

Δεν ξέρω αν είναι trenty η όχι σήμερα, ούτως η άλλως με ενοχλούν και βιάζουν την αντίληψη μου οι εκμαιευμένες λέξεις από τα περιοδικά της μόδας και τα κωλομάγαζα (με όλη τη σημασία της λέξεως).

Για μένα και για αρκετούς άλλους από όσο ξέρω η λέξη δημοκρατία και αντιρατσισμός, είναι έννοιες πραγματικές και έχουμε αγωνιστεί για αυτές. Μπορεί άλλοι να χάσαμε το τραίνο, άλλοι να ξεστρατίσαμε και άλλοι να βρεθήκαμε μπλεγμένοι σε δύσκολα μονοπάτια,μπορεί,μπορεί...

Για μοντερνισμό όμως και εναγκαλιασμό αυτής της αμφι-media αντίληψης κανείς δεν μπορεί να μας κατηγορήσει.

Εξάλλου, μιλώντας τουλάχιστον για μένα προσωπικά, πλήρωσα διόδια...

Δεν ευθύνεται ο μετανάστης που παίρνει τη δουλειά του χτίστη, ο εργοδότης ευθύνεται,δλδ η κυβέρνηση,το πολιτικό σύστημα,εμείς που τους ψηφίζουμε,αυτοί που τους κατευθύνουν...

Αλήθεια, εσύ φαντάζεσαι ότι όλοι αυτοί ξυπνήσανε ένα πρωί, και μην έχοντας τι άλλο να κάνουνε ξεκίνησαν να βρούνε την τύχη τους στην γηραιά ήπειρο; Κάποος δεν τους οδήγησε εκεί; Αυτός ο κάποιος οι κάποιο, από ποιούς παίρνουν την άδεια για τις πράξεις τους; Ποιοί συντηρούν με τις επιλογές τους και τον καταναλωτισμό τους, την εξαθλίωση του "τρίτου" και "δεύτερου" κόσμου;

Για όλα όσα συμβαίνουν πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, υπάρχει ατομική και συλλογική ευθύνη. Καιρός να αναλογιστούμε τι κάνουμε εμείς για όλα αυτά, και να αφυπνήσουμε τουλάχιστον τις συνειδήσεις των παιδιών μας.Ξεκινώντας από την coca-cola, τα παιχνίδια της αποχαύνωσης και της βίας...και συνεχίζοντας με κατευθύνσεις και οράματα ζωής, οχι φυσικά του στυλ "fame story" κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι υπαρχει και εγκληματικοτητα και γκετοποιηση απο ορισμενες ομαδες μεταναστων, αλλα εγω πιστευω οτι η εν λογω αφισσα λεει ακριβως αυτο που δειχνει και το περναει με πονηρο τροπο (δηθεν να φυγουν οι εγκληματιες μεταναστες) στη συνειδηση του Ελβετου ψηφοφορου..

Νομίζω αυτή η λέξη τα λέει όλα.

Link to comment
Share on other sites

Γκετοποίηση, απογκετοποίηση, αφομοίωση, αποδοχή...

Τα πάντα είναι σχετικά...

Οι έννοιες αυτές αλλάζουν μέγεθος συνέχεια σαν τις αμοιβάδες.

Κάθε συγκεκριμένη περίπτωση μέσα στον ιστορικό χωροχρόνο έχει τις δικές της σταθερές.

Υπάρχει ένα προϋπάρχον "εμείς" και ένα νέο "εμείς" το οποίο έρχεται να συνυπάρξει με το παλαιότερο.

Οι λόγοι και οι αιτίες αυτής της μετακίνησης είναι αδιάφοροι. Και είναι αδιάφοροι διότι είναι πανάρχαιοι και πανανθρώπινοι. Σε όλες τις χώρες και σε όλες τις εποχές οι ανθρώπινοι πληθυσμοί για κάποιους λόγους μετακινούνταν. Κανείς δε μπορεί να το αλλάξει αυτό, είναι στη φύση του ανθρώπου.

Αυτό που στην ουσία παρατηρούμε να συμβαίνει είναι μια επαφή της κουλτούρας που μετανάστευσε με αυτήν που προϋπήρχε. Το ένα "εμείς" αναφέρεται στο άλλο ως "αυτοί" και τούμπαλιν. Η επαφή μπορεί να είναι συγκρουσιακή, μπορεί να είναι αφομοιωτική.

Στην πρώτη περίπτωση ο διαχωρισμός "εμείς - αυτοί" παραμένει, ενώ στη δεύτερη το ένα "αυτοί" εξαφανίζεται, γιατί το καταπίνει το άλλο "εμείς", το οποίο παραμένει όμως αναλλοίωτο ως προς τα κύρια πολιτισμικά χαρακτηριστικά του.

Κατά τη γνώμη μου, καμιά από αυτές τις περιπτώσεις δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ώστε να χαρακτηριστεί μια "πραγματικά δημοκρατική" κοινωνία.

Η επιλογή που δίνει διέξοδο είναι αυτή στην οποία τα δυο "εμείς" θα ενωθούνε και θα δημιουργήσουν ένα νέο τρίτο "εμείς" το οποίο θα καλύπτει πολιτισμικά όλο τον πληθυσμό όπως έχει διαμορφωθεί πλέον. Αυτή η επιλογή κοιτάει προς το μέλλον.

Αναθέματα του τύπου "μας παίρνουν τις δουλειές μας" , "μας πηδάνε τις γυναίκες μας" , "μας τρώνε τα φρούτα από τα χωράφια μας" είναι φανερό πλέον ότι δεν προσιδιάζουν σε αυτή τη διέξοδο. Είναι κοντόφθαλμα, προδίδουν μουχλιασμένη συντήρηση και ανασφάλεια, και είναι αντιδραστικά ως προς την βασική αξία τη ζωής μας, ότι όλοι οι άνθρωποι είμαστε αδέρφια, κανένας δεν είναι κατώτερος ή διαφορετικός από τον άλλον, και ότι ο πλανήτης μας ανήκει ομοίως και χωρίς περιορισμούς σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

Ειρήνη έχεις εν μέρει δίκιο , διαφωνώ ότι τρώμε εμείς το ψωμί των "μειονοτήτων" , έγω πχ που είμαι χτίστης και ζητάω το μερακάματό μου και την ασφάλιση μου και βλέπω πως ο κάθε εργοδότης προτιμάει τον αλλοδαπό που θα είναι στη μισή τιμή και ανασφάλιστος δε θα γίνω ρατσιστής ή δε θα πω ότι μου τρώει το ψωμί ?

Είναι πολύ δύσκολο να πείς ότι είμαι ή όχι ρατσιστής διότι είναι πολύ σύνθετο θέμα αλλά είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρισείς τον άλλον έτσι ! :) .

Και όπως έχω ξαναπεί είναι ντρέντυ :) να δηλώνεις και αντιρατσιστής και δημοκράτης κλπ το δύσκολο είναι να είσαι σαν τρόπος ζωής !!!

ΥΓ Εγώ που πήρα 32 LCD (μάρκα όμως ε!!) και μου πιάσανε ....... να θεωρηθώ κώτσος !!! :angry::rolleyes:

Είναι αδύνατον να είσαι αντιρατσιστής σαν τρόπος ζωής. Γιατί τέτοιος τρόπος ζωής δεν υπάρχει!

Μα, ούτε αντιρατσιστές υπάρχουν.

Τί πάει να πει "αντιρατσιστής";

Ξέρουμε όμως τι είναι ρατσιστής. Ξέρουμε τι είναι ρατσισμός.

Δεν είναι ρατσιμός, από την πλευρά του μεροκαματιάρη, να γνωρίζει ότι το χαμηλό του μεροκάματο και η αναδουλειά του οφείλονται στο πολύ χαμηλό βιοτικό επίπεδο και την ανασφάλιστη εργασία των μεταναστών.

Ρατσισμός είναι να ανεχόμαστε τη διαφοροποίηση στα μεροκάματα και την "μαύρη" εργασία που έχει ξεπεράσει τα όρια της απανθρωπιάς.

Παλαιότερα, την εποχή που η αμοιβή των γυναικών ήταν πολύ χαμηλότερη από αυτή του άνδρα, κανείς δεν διανοείτο να πει ότι του κλέβουν τη δουλειά οι γυναίκες. Και ας λειτουργούσαν τα υφαντουργεία, τα τσιγαράδικα, και άλλοι κλάδοι αποκλειστικά με γυναίκες.

Έτσι, ενώ, δεν υπήρχαν ρατσιστές (ως προς το φύλο) ρατσισμός υπήρχε.

Γιατί η διαφορά στις αμοιβές μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι ρατσισμός.

Με λίγα λόγια.

Δεν χρειάζεται να αποκτήσουμε κάποιον ιδιαίτερο τρόπο ζωής γαι να μην είμαστε ρατσιστές.

Να αποφύγουμε να υποβαθμιστούμε σε άλλους τρόπους ζωής χρειάζεται.

Κατά τα άλλα, θα συμφωνήσουμε μαζί σας ότι είναι trendy να δηλώνει κανείς το ένα ή το άλλο.

Έγινε την περασμένη βδομάδα στην Βουλή των Ελλήνων.

Βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. κατάθεσαν ερώτηση ζητώντας περιοριστικά μέτρα στην είσοδο αλλοδαπών στην Ελλάδα. Τις ομιλίες τους τις ξεκίνησαν με διαμαρτυρίες εναντίον του χαρακτηρισμού τους, από άλλες πολιτικές δυνάμεις, ως ρατσιστές. Δήλωσαν δε, στενορείως ότι είναι "αντι-ρατσιστές".

Link to comment
Share on other sites

[....Έγινε την περασμένη βδομάδα στην Βουλή των Ελλήνων.

Βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. κατάθεσαν ερώτηση ζητώντας περιοριστικά μέτρα στην είσοδο αλλοδαπών στην Ελλάδα. Τις ομιλίες τους τις ξεκίνησαν με διαμαρτυρίες εναντίον του χαρακτηρισμού τους, από άλλες πολιτικές δυνάμεις, ως ρατσιστές. Δήλωσαν δε, στενορείως ότι είναι "αντι-ρατσιστές".....]

"αχαα.." ειπε ο ψυχαναλυτης με νοημα :rolleyes::)

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά δεκτά όλα αυτά και εννοείτε ότι κάθε λογικός άνθρωπος συμφωνεί , αλλά σε μιά παγκοσμοποιημένη κοινωνία που ο κεντρικός άξονας που την κινεί είναι το χρήμα τότε όλα αυτά που λέμε πάνε περίπατο και όλοι μας είμαστε έστω και αν δε το ξέρουμε και ρατσιστές και αντιδημοκράτες κλπ .

Σταύρο όταν λέω τρόπο ζωής εννοώ σε όλα τα επίπεδα , μη ξεχνάμε ότι όλοι μας εδώ μέσα λέγαμε και για το περιβάλλον αλλά όλοι μας το βιάζουμε και όπως γράφεις και εσυ σε άλλο Post και εγώ σε άλλο με διαφορετικές λέξεις , είτε λίγο είσαι είτε πολύ το ίδιο κάνει !! :)

Βλέπεις λοιπόν ότι ισχύει αυτό που γράφω , ότι όλοι δηλώνουν αριστεροί για να έχουν την εύνοια της κοινωνίας εσύ αναφέρεις το ΛΑΟΣ , εγώ σου φέρνω παράδειγμα το Πασοκ και τη ΝΔ που δηλώνουν ότι θέλουν οι μεν να πάνε πιο αριστερά και οι δε πιο κέντρο . :rolleyes:

Το να κατηγορήσεις το σύστημα είναι εύκολο το να το αλλάξεις είναι δύσκολο και δυστυχώς μεσομακροπρόθεσμο , ενώ αντίθετα όταν βλέπεις το μεροκάματο σου να μη βγαίνει που είναι άμεσο δε θα κάτσεις να τα βάλεις με το σύστημα αλλά με το πιο κοντινό σου στόχο που στη προκειμένη περίπτωση είναι και οι μετανάστες .

Το ότι φταίνε οι μετανάστες τα ακούω από όλα τα πολιτικά και κοινωνικά στρώματα(δεξιοί , αριστεροί κλπ) και μιλάμε και για ανθρώπους με εξαιρετικά δημοκρατικά αντανακλαστικά άρα λοιπόν τι λύσεις έχουμε να προτείνουμε σε όλους αυτούς ?

Link to comment
Share on other sites

Ειρήνη μου πιθανο να μη κατάλαβες τι εννοούσα (ο γραπτός μου λόγος είναι για κλάματα :) )

[με το όλοι δηλώνουν αριστεροί για να έχουν την εύνοια της κοινωνίας ]

Μια και η "εύνοια" αυτή της κοινωνία, είναι μάλλον για κλάματα. (Τόσο όσο όταν μετράς αυτούς που την ευνοούν μεν αλλά δεν την ψηφίζουν δε, όσο και από τη δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίζεται σχεδόν κάθε αριστερή ή οικολογική πρόταση)

Όταν ο Al Gore δηλώνει οικολόγος και μας προτρέπει να μην αφήνουμε στην αναμονή τη τηλεόρασή μας για να εξοικονομούμε πετρέλαιο, ακούγονται διθύραμβοι και πόσο μοχθεί ο τ. Αντιπρόεδρος για τη σωτηρία του πλανήτη!

Αν κάποιος οικολόγος παρατηρήσει ότι οι προβολείς ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, ισοδυναμούν σε ενέργεια περισσότερη από μιας νύχτας κλειστές αναμονές τηλεοράσεων, και αναρωτηθεί γιατί να μη γίνονται οι αγώνες το μεσημέρι, με το φως τυ ήλιου, του λέμε ότι "το παίζει οικολόγος" για να είναι trendy.

Link to comment
Share on other sites

Μια και η "εύνοια" αυτή της κοινωνία, είναι μάλλον για κλάματα. (Τόσο όσο όταν μετράς αυτούς που την ευνοούν μεν αλλά δεν την ψηφίζουν δε, όσο και από τη δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίζεται σχεδόν κάθε αριστερή ή οικολογική πρόταση)

Όταν ο Al Gore δηλώνει οικολόγος και μας προτρέπει να μην αφήνουμε στην αναμονή τη τηλεόρασή μας για να εξοικονομούμε πετρέλαιο, ακούγονται διθύραμβοι και πόσο μοχθεί ο τ. Αντιπρόεδρος για τη σωτηρία του πλανήτη!

Αν κάποιος οικολόγος παρατηρήσει ότι οι προβολείς ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, ισοδυναμούν σε ενέργεια περισσότερη από μιας νύχτας κλειστές αναμονές τηλεοράσεων, και αναρωτηθεί γιατί να μη γίνονται οι αγώνες το μεσημέρι, με το φως τυ ήλιου, του λέμε ότι "το παίζει οικολόγος" για να είναι trendy.

Αϊντε να αγιάσει ο στόμας σου !! :)

Η "εύνοια" δε μετράται σε ψήφους , εκεί άλλωστε μη ξενάς προτάσσουμε πάντα πρώτα το προσωπικό μας συμφέρον (που συνήθως έχει να κάνει με υλικά αγαθά) και καθόλου το κοινό συμφέρον (για παράδειγμα είμαι σίγουρος ότι αυτοί που διαμαρτύρονται για την ακρίβεια , το ασφαλιστικό και όλα τα καυτά θέματα, οι ίδιο έχουν ψηφίσει τη πολιτική αυτή !!! :blink: )

Θέλω να πω πως καλώς ή κακώς όλοι μας θέλουμε να είναι ο κόσμος μας καλύτερος αλλά ούτε να ξεβολευτούμε εμείς αλλά όυτε και να πολυπαιδευτούμε και όταν ακούμε αυτά που θα θέλαμε να κάνουμε αλλά δε μπορούμε τότε βλέπουμε με συμπαθεια αυτόν που τα λέει (άλλο που δεν το υποστηρίζουμε) .

ΥΓ Αν το αποτελέσμα των εκλογών έβγαινε από το φόρουμ τα αποτελέσματα θα ήταν : Αριστερά (βάζω όλα τα κόμματα της ευρήτερης αριστεράς , πες με ρομαντικό !! :huh: ) άνετα αυτοδύναμη κυβέρνηση .

Πασόκ και ΝΔ πίσω με αστρονομική διαφορά .

Όλα αυτά με βάσει τις απόψεις που κατά καιρούς διαβάζω έ ???!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δύο δημοσιεύματα από την σημερινή Ελευθεροτυπία :

ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ για την ξενοφοβία επισημαίνει ότι υπάρχει «κρατικό πρόσημο»

SOS για τη ρατσιστική βία

Αύξηση των περιστατικών ρατσιστικής βίας κατά μεταναστών και μάλιστα με κρατικό πρόσημο -καθώς διαπιστώνεται συμμετοχή των δημόσιων λειτουργών και κυρίως των αστυνομικών οργάνων σχεδόν στις μισές περιπτώσεις τα τελευταία πέντε χρόνια- καταγράφει το Εθνικό Παρατηρητήριο για το Ρατσισμό και την Ξενοφοβία (Ενωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου-Κέντρο Μελετών Μειονοτικών Ομάδων HLHR-KEMO).

Σε σχετική ανακοίνωσή του εκφράζει την έντονη αποδοκιμασία του για τις επανειλημμένες επιθέσεις ακροδεξιών παραστρατιωτικών στοιχείων σε βάρος μεταναστών χωρίς την έγκαιρη παρέμβαση της Αστυνομίας, καθώς και για τις βίαιες και παράνομες εισβολές αστυνομικών σε χώρους λατρείας μουσουλμάνων και σε σπίτια Ρομά και επισημαίνει την «ποιοτική αναβάθμιση» της κρατικής αυθαιρεσίας, καθώς αστυνομικές δυνάμεις εισήλθαν παρανόμως για έλεγχο, χωρίς ένταλμα έρευνας και εισαγγελέα και με πλήρη υπόδηση σε χώρο λατρείας μουσουλμάνων. Γεγονός που αποτελεί πισωγύρισμα, καθώς στην ειδική έκθεση της οργάνωσης του 2005 περί ισλαμοφοβίας αναφέρονταν «καλές πρακτικές σεβασμού των αυτοσχέδιων τζαμιών».

Το Εθνικό Παρατηρητήριο ανησυχεί ακόμη για «τη χρονική σύμπτωση της αναζωπύρωσης μαζικών κρουσμάτων ακροδεξιάς βίας και της έντασης της αστυνομικής βίας σε βάρος μεταναστών και μειονοτήτων με την είσοδο έπειτα από πολλά έτη ενός ακροδεξιού κόμματος στο ελληνικό Κοινοβούλιο».

ΙΩ.Σ.

________________________________________________________________________________

______

Συγκέντρωση στου Ρέντη και ερώτηση στη Βουλή

Αμεσες αντιδράσεις στα απαράδεκτα φαινόμενα ρατσισμού, με διαδήλωση, συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, ερώτηση στη Βουλή και ανακοινώσεις περίπου 30 οργανώσεων, προκάλεσε η νέα επιδρομή ρατσιστικών συμμοριών την περασμένη Κυριακή κατά Πακιστανών σε φτωχογειτονιά στου Ρέντη (εκτεταμένο ρεπορτάζ της «Ε», 8/10).

Η επίθεση έγινε για πολλοστή φορά οργανωμένα, με σιδερολοστούς, μαχαίρια και ρόπαλα. Στην ερώτησή τους προς τον υπουργό Εσωτερικών, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης και Θ. Δρίτσας επισημαίνουν ότι «η κυβέρνηση ανέχεται ακόμη και από εκπροσώπους της Ν.Δ. κηρύγματα απαξίωσης της ανθρώπινης υπόστασης και αξιοπρέπειας των μεταναστών, που υποθάλπουν τη ρατσιστική βία». Και προσθέτουν: «Η Αστυνομία επεμβαίνει πάντα καθυστερημένα, χωρίς να προσφέρει ουσιαστική προστασία σε όσους την έχουν ανάγκη».

Ο υπουργός ερωτάται: «Τι μέτρα προτίθεται να λάβει για τη διαλεύκανση της υπόθεσης και γενικότερα για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων, με ποιο τρόπο σκοπεύει να προστατεύσει τη ζωή των Πακιστανών συμπολιτών και των μεταναστών και γιατί η ΕΛ.ΑΣ δεν προστατεύει όσους μετανάστες το έχουν ανάγκη».

Με συνθήματα «οι ρατσιστικές επιθέσεις δεν θα περάσουν», «παράνομες οι φασιστικές συμμορίες, όχι οι μετανάστες», «νομιμοποίηση και ίσα δικαιώματα για όλους», διοργανώνεται την 21η Οκτωβρίου (Κυριακή) το μεσημέρι αντιρατσιστική κινητοποίηση στην περιοχή του Ρέντη, με συγκέντρωση στην πλατεία Ιεραρχών (Θηβών και Μαρμαρά) και στη συνέχεια με διαδήλωση στη Θηβών και στις γειτονιές όπου έγιναν οι επιθέσεις. Θα συμμετάσχουν 30 αντιρατσιστικές και μεταναστευτικές οργανώσεις, νομαρχιακές και δημοτικές κινήσεις, κοινωνικές και πολιτικές συλλογικότητες. Θα προηγηθούν επισκέψεις αλληλεγγύης στα θύματα την προσεχή Κυριακή και στις 18 του μήνα.

«Επειδή φασιστικές, ακροδεξιές και ρατσιστικές συμμορίες εμφανίζονται αποθρασημένες μετά την είσοδο του ξενοφοβικού και υπερεθνικιστικού ΛΑΟΣ στη Βουλή, δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας στους μετανάστες που ζουν στου Ρέντη», υπογραμμίζουν πολλές οργανώσεις, μεταξύ αυτών: το Ελληνικό Κοινωνικό Φόρουμ, το Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, ο Ελληνοπακιστανικός Σύλλογος Ελλάδας, το Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών, το Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών «Λιμάνι της Αγωνίας», ο Ελληνοαλβανικός Σύνδεσμος «Σωκράτης», ο ραδιοσταθμός «Κόκκινο», η Νεολαία ΣΥΝ. Ακόμη ΑΚΟΑ, ΔΕΑ, ΚΟΕ, η Δημοτική Κίνηση Πολιτών Ρέντη, YRE Νεολαία Ενάντια στον Ρατσισμό στην Ευρώπη.

ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΑΜΑ

Link to comment
Share on other sites

……….. και ένα ακόμα για ένα άλλο (?) είδος ρατσισμού

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ οικοτροφείο ηλικιωμένων στο Κολχικό Λαγκαδά

Λιθοβόλησαν την αποασυλοποίηση

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Του ΣΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ

Με πέτρες επιτέθηκαν σε οικοτροφείο του προγράμματος «Ψυχαργώς» οι κάτοικοι του Κολχικού Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη. Δεν θέλουν το οικοτροφείο στο χωριό τους, γιατί φοβούνται για την ασφάλεια των παιδιών τους, καθώς το οικοτροφείο βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το Γυμνάσιο του χωριού.

Πρόκειται για το οικοτροφείο που επρόκειτο να γίνει στο Μελισσοχώρι Θεσσαλονίκης, αλλά οι κάτοικοι το έδιωξαν και από εκεί.

Ολοκαίνουργια έπιπλα, τυλιγμένα ακόμη με τις ζελατίνες, φαίνονται μέσα από τα σπασμένα τζάμια. Γύρω τους στο δάπεδο, τα σπασμένα γυαλιά και ανάμεσά τους οι πέτρες που χρησιμοποίησαν κάποιοι θερμοκέφαλοι. Μέχρι και καταλήψεις έκαναν οι κάτοικοι για να μη λειτουργήσει το οικοτροφείο. Το κτίσμα, για τη διαμόρφωση του οποίου ξοδεύτηκαν αρκετά χρήματα, μένει έρημο με τα σπασμένα τζάμια να φαίνονται από το δρόμο, ενώ ο κήπος έχει γεμίσει από ψηλά χόρτα. Εικόνα εγκατάλειψης απ' έξω, καινούργιο από μέσα.

Οι κάτοικοι δεν δέχονται ούτε αντιπροτείνουν κάποιο άλλο κτίσμα στο χωριό τους για την εγκατάσταση του οικοτροφείου, αλλά δεν το θέλουν καθόλου, λέει ο δήμαρχος Λαγκαδά, Γιάννης Καραγιάννης.

Στο οικοτροφείο επρόκειτο να εγκατασταθούν 15 ηλικιωμένοι, πρώην αλκοολικοί, που έκαναν θεραπεία στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και κρίθηκε ότι μπορούν να εγκατασταθούν σε ένα από τα οικοτροφεία του «Ψυχαργώς».

Για την ανεύρεση άλλου κτίσματος, θα πρέπει να γίνει νέος διαγωνισμός, ώστε να βρεθεί ενδιαφερόμενος ιδιώτης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...