Jump to content
  • 0

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


Question

Recommended Posts

  • 0

Διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη ΚΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αρμόδια Υπηρεσία ΥΠΕΣΔΔΑ - ΔΟΛΚΕΠ

ΦΕΚ 1048/26-6-2007

Aριθμ. ΔΟΛΚΕΠ/Φ.15/ 8/16231

Διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 31 του ν. 3013/2002 (ΦΕΚ 102/Α΄/1.5.2002) «Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από την παρ. 5 του άρθρου 11 του ν. 3146/2003 (ΦΕΚ 125/Α΄/23.5.2003), την παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α΄/9.12.2003) καθώς και το άρθρο 16 του ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138/Α΄/16.6.2005).

2. Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν.3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α΄/9.12.2003) «Τροποποιήσεις του ν.1388/1983 ? Ίδρυση Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης ? ίδρυση Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις», με τις οποίες η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης μετονομάζεται σε Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 3448/2006 (ΦΕΚ 57/Α΄/15.3.2006) «Για την περαιτέρω χρήση πληροφοριών του δημόσιου τομέα και τη ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης».

4. Τις διατάξεις του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄/11.6.1986) «Σχέσεις Κράτους ? Πολίτη, καθιέρωση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας και άλλες διατάξεις», σε συνδυασμό με αυτές της παρ. 2 του άρθρου 2 της από 21.12.2001 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 288/Α΄/21-12.2001) «Αρμοδιότητα των δικαστηρίων σε υποθέσεις αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις».

5. Τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 2081/1992 (ΦΕΚ 154/Α΄/10-9-92) «Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις», με το οποίο προστέθηκε το άρθρο 29Α στο ν. 1558/1 985 (ΦΕΚ 137/Α΄/26.7.1985), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 2469/1997 (ΦΕΚ 38/Α΄/14.3.1997).

6. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26/Α΄/9.2.2007) «Κύρωση του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.».

7. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α΄/9.3.1999) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».

8. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α1/18368/1.10.2002 (ΦΕΚ 1276/Β΄/1.10.2002) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Καθορισμός του τύπου της Υπεύθυνης Δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄).

9. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΔΚ/Φ1/2/6139/24.3.2004 (ΦΕΚ 527/Β΄/24.3.2004) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης για την ανάθεση αρμοδιοτήτων.

10. Την ανάγκη βελτίωσης της εξυπηρέτησης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη.

11. Το γεγονός ότι από την έκδοση της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Ανατίθεται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) η διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης στις περιπτώσεις:

? Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

? Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

? Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

? Άρνησης συνεργασίας των υπηρεσιών του δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

? Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπω ν Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων, καθώς και

? Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των Κ.Ε.Π. που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν.3528/2007- ΦΕΚ 26/Α/9.2.2007).

Άρθρο 2

Οι καταγγελίες για τις κατά το ανωτέρω άρθρο περιπτώσεις που υποβάλλονται στα ΚΕΠ αποστέλλονται:

Α) Στη Διεύθυνση Διοικητικού του φορέα στον οποίο αφορά η καταγγελία και

Β) Στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΓΔΔ & ΗΛ. Δ) του ΥΠΕΣΔΔΑ και ειδικότερα, στις ακόλουθες οργανικές μονάδες της ΓΓΔΔ&ΗΛΔ του ΥΠΕΣΔΔΑ για τις κατωτέρω περιπτώσεις:

Στη Δ/νση Σχέσεων Κράτους ? Πολίτη για τις περιπτώσεις:

? Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

? Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

? Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

Στη Δ/νση Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας για την περίπτωση:

? Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων.

Στη Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΚΕΠ για τις περιπτώσεις:

? Άρνησης συνεργασίας με τα ΚΕΠ των υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ.

? Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των ΚΕΠ που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Άρθρο 3

Η εγκυρό τητα των καταγγελιών για τις κατά το άρθρο 1 της παρούσας απόφασης περιπτώσεις εξετάζεται σύμφωνα με την πειθαρχική διαδικασία που προβλέπεται στο Μέρος Ε΄, Τμήμα Β΄, Κεφάλαιο Β΄ του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007-ΦΕΚ 26/Α΄/9.2.2007) και αρμόδιο πειθαρχικό όργανο είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Άρθρο 4

Το έντυπο που αντιστοιχεί στην ανωτέρω διαδικασία επισυνάπτεται στην παρούσα απόφαση, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της και είναι αυτό που θα χρησιμοποιείται από τα Κ.Ε.Π. για τη διευκόλυνσή τους, κατά τα προβλεπόμενα από το άρθρο 31 του ν. 3013/2002, όπως αυτό ισχύει.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 25 Ιουνίου 2007

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΑΚΟΣ

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ Τηλ.: 2109281800

ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ - ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Fax: 2109281819 Λ. Συγγρού 60 Τ.Κ.: 11742

(Ώρες υποδοχής κοινού:12:00 - 14:30 μ.μ.)

Το Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.) είναι υπηρεσία εσωτερικού ελέγχου της Δημόσιας Διοίκησης.

www.seedd.gr

ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟΥ 1564

ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

---------------------------------------------

Δημόσιες Υπηρεσίες (κεντρικές ή περιφερειακές).

Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου.

Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α' και Β' Βαθμού.

Επιχειρήσεις των Ο.Τ.Α..

Κρατικά Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου.

Δημόσιες Επιχειρήσεις.

κ.λπ.

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

APANTHSEIS_GIA_KODIKA_DIOIKHTIKHS_DIADIKASIAS.pdf

Link to post
Share on other sites
  • 0

Υπουργείο Αναπτυξης - ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

comm_r1_c3.jpg1520comm_r1_c5.jpg210-3829640, 210-3842642, 210-3841832comm_r1_c7.jpgΠλ.Κάνιγγος, 10181 ΑΘΗΝΑ

ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ 1520

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ E-MAIL ΣΤΟ [email protected]

Βλέπε και το εγγραφο καταγγελιας που επισυναπτεται προς το Συνηγορο του Καταναλωτη.

ENTYPO_KATAGGELIAS.pdf

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΕΝΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ (90 ΣΕΛΙΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

Ολα οσα θελετε να μαθετε για:

- ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

- ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

- ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ - ΑΘΕΜΗΤΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ

- ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΚΟΠΕΣ

- ΧΡΟΝΟΜΕΡΙΣΤΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ

- ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

- ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ

- ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

- ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ

- ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

- ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.............

ODHGOS_TOY_KATANALOTH.pdf

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

  1. Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν (και να αξιώνουν) ότι:
    'Ολες οι υπηρεσίες έχουν υποχρέωση
    • Να απαντούν οπωσδήποτε σε όλες τις αιτήσεις. 'Οταν δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση του αιτήματος, πρέπει να αναφέρουν τους συγκεκριμένους λόγους (διατάξεις, νόμους, κ.α.) οι οποίοι δικαιολογούν την απόρριψή του.
    • Να διαβιβάζουν τις αιτήσεις των πολιτών, αν υποβλήθηκαν σε αναρμόδια υπηρεσία, στις αρμόδιες υπηρεσίες εντός 5 ημερών και να ενημερώνουν τον πολίτη.
    • Να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των πολιτών μέσα σε 60 ημέρες το αργότερο. Αν είναι συναρμόδιες περισσότερες υπηρεσίες η προθεσμία παρατείνεται ακόμη για 15 ημέρες (75 ημέρες).
    • Να δίνουν απλές πληροφορίες, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις αμέσως και το αργότερο σε ΙΟ ημέρες (εξαιρούνται περιπτώσεις χορήγησης συντάξεως γήρατος). Σε περίπτωση που η υπηρεσία δεν τηρεί τις ανωτέρω αναφερθείσες προθεσμίες οι πολίτες μπορούν να ζητούν εξέταση της υπόθεσής τους από το «Συνήγορο του Πολίτη» και αποζημίωση από την Επιτροπή του άρθρου 5 του Ν.1943/1991.

[*]Κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να λαμβάνει γνώση οποιουδήποτε εγγράφου με απλή αιτησή του, χωρίς να υποχρεώνεται να αναφέρει τους λόγους. Εξαιρούνται τα έγγραφα που αναφέρονται στην οικογενειακή ζωή τρίτων, όταν παραβλέπεται το απόρρητο, όταν δυσχεραίνεται η έρευνα δικαστικών και αστυνομικών αρχών και τέλος όταν η συγκεκριμένη απαγόρευση έχει αποφασιστεί με υπουργική απόφαση.

[*]Ο πολίτης δικαιούται να απολαμβάνει υπηρεσίες ποιότητας. Το Δημόσιο υποχρεούται να καθιερώνει ώρες υποδοχής κοινού καθώς και να εξυπηρετεί με το σύστημα προτεραιότητας. Οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους τηλεφωνικά στον αριθμό "1502" και να ζητούν διοικητικές πληροφορίες τηλεφωνικώς από το "177".

[*]Οι υπηρεσίες είναι υποχρεωμένες να διευκολύνουν τους πολίτες στην συμπλήρωση των αιτήσεων τους, να πρωτοκολλούν τις αιτήσεις και να δίνουν αριθμό πρωτοκόλλου, να επικυρώνουν φωτοαντίγραφα δημοσίων εγγράφων από το πρωτότυπο, να θεωρούν το γνήσιο της υπογραφής, να επικοινωνούν με τους πολίτες τηλεφωνικά και να τους πληροφορούν για το στάδιο της διαδικασίας στο οποίο βρίσκεται η υπόθεσή τους, να διαθέτουν έντυπα αιτήσεων και να πωλούν υπεύθυνες δηλώσεις και χαρτόσημα.

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

------------------------------

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ

Ταχυδρομική Διεύθυνση: ∆ραγατσανίου 8, 105 59 Αθήνα

Τηλέφωνα: 210 3315291-5

Fax: 210 3315276

E-mail: [email protected]

Διαδικτυακή Διεύθυνση: http://www.isotita.gr/

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΟΥ της Γενικής Γραμματείας Ισότητας

Ταχυδρομική Διεύθυνση: Καπνικαρέας 19α και Μητροπόλεως, 105 56 ΑΘΗΝΑ (Πλάκα)

Τηλέφωνα: 210 - 32.15.618, 210 - 32.12.094

FAX: 210 - 32.12.094

E-mail: [email protected]

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΑΘΗΝΑ

Ταχυδρομική Διεύθυνση: Νίκης 11, Αθήνα 105 57

Τηλ: 210 3317305 & 210 3317306

Fax: 210 3315787

E-mail: [email protected]

Ώρες υποδοχής: 8:30 - 18:00

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Ταχυδρομική Διεύθυνση: Αλκιβιάδου 76, Πειραιάς 185 32

Τηλ: 210 4112091 & 210 4129386

Fax: 210 4129101

E-mail: [email protected]

Ώρες υποδοχής: 8:30 - 18:00

ISOTHTA_ERGAZOMENON.pdf

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΕΥΝΟΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

-----------------------------------------------------

- Ν. 1414/84(ΦΕΚ 25/Α/2-2-1984) για την εφαρμογή της Ισότητας των δύο φύλων στον τομέα των εργασιακών σχέσεων και σε εναρμόνιση με τις οδηγίες 75/117 και 76/207 της ΕΟΚ, στον οποίο μεταξύ άλλων προβλέπονται:

Η εξασφάλιση κάθε μορφής διάκρισης άμεσης ή έμμεσης στις εργασιακές σχέσεις, που βασίζεται στο φύλο.

Η ίση αμοιβή για ίσης αξίας εργασία.

Η δυνατότητα πρόσβασης στην απασχόληση με ίδιες προϋποθέσεις για άνδρες και γυναίκες.

Ίδιος επαγγελματικός προσανατολισμός.

Απαγόρευση καταγγελίας της σχέσης εργασίας για λόγους που αναφέρονται στο φύλο.

- Ν.1483/1984(ΦΕΚ 153/Α/8-10-1984), όπως συμπληρώθηκε και επεκτάθηκε με Π.Δ. 193/1998(ΦΕΚ 84/Α/6-5-1988) καθώς και ο Ν. 2639/1998(ΦΕΚ 205/Α/2-9-1998) για την προστασία και διευκόλυνση των εργαζομένων με οικογενειακές υποχρεώσεις, μεταξύ άλλων, προβλέπει

Χορήγηση γονικής άδειας σε κάθε γονέα.

Χορήγηση άδειας για ασθένεια παιδιών ή άλλων μελών της οικογένειας.

Χορήγηση άδειας για παρακολούθηση σχολικής επίδοσης παιδιών.

Απαγόρευση απόλυσης εγκύου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και ένα χρόνο μετά τον τοκετό.

- N .2683/1999(ΦΕΚ 19/Α/9-2-1999) για την «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών ή Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.»,βελτιώνεται η νομοθεσία που αφορά τις διευκολύνσεις των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα για την εναρμόνιση των οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Άδεια ανατροφής τέκνου στις μητέρες δικαστικές λειτουργούς.

- Με το άρθρο 1 του Νόμου 3258/2004 (ΦΕΚ Α'144/29-7-04) «Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Οργανισμού των Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών και άλλες διατάξεις» χορηγείται στις μητέρες δικαστικές λειτουργούς άδεια εννέα (9) μηνών με αποδοχές για ανατροφή παιδιού

- Π.Δ. 41/2003 (ΦΕΚ 44/Α/21-2-2003) με τα «Μέτρα για τη βελτίωση της ασφάλειας και της υγείας κατά την εργασία των εγκύων, λεχώνων και γαλουχουσών εργαζομένων» σε εναρμόνιση με την Οδηγία 92/85/ΕΟΚ και σε τροποποίηση του Π.Δ 176/1997.

- Οι Εθνικές Γενικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας των ετών 2002-2004 βελτιώνουν τη νομοθεσία που ισχύει για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, όσον αφορά την ισότητα στις εργασιακές σχέσεις, τις γονικές άδειες, τις άδειες πατρότητας και άλλα ζητήματα των δύο φύλων.

Ειδικότερα:

Με την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των ετών 2002-2003 καθιερώθηκαν τα εξής:

  • Δικαίωμα καθυστερημένης προσέλευσης ή πρόωρης αποχώρησης της μητέρας και εναλλακτικά του πατέρα για τη φροντίδα του παιδιού, κατά μία ώρα την ημέρα, για 30 μήνες (αντί των 24 μηνών), μετά την άδεια λοχείας. Εναλλακτικά το μειωμένο ωράριο μετά από συμφωνία με τον εργοδότη θα μπορεί να δίνεται για δύο ώρες τους πρώτους 12 μήνες και για μια ώρα για 6 επιπλέον μήνες (προηγουμένως ίσχυε μόνο για 12 μήνες και για δύο ώρες την ημέρα).
  • Για πρώτη φορά άδεια δύο ημερών με αποδοχές σε περίπτωση θανάτου συγγενούς μέχρι β' βαθμού.
  • Επιπλέον κανονική άδεια 6 ημερών για γονείς που έχουν χηρέψει ή έχουν παιδί εκτός γάμου και έχουν την επιμέλεια του παιδιού (μονογονεϊκές οικογένειες). Η άδεια μονογονεϊκής οικογένειας χρονικά δεν θα συμπίπτει με την αρχή και το τέλος της ετήσιας κανονικής άδειας και αφορά παιδιά έως 12 χρονών. Για τρία (3) παιδιά και πάνω η άδεια ανέρχεται σε οκτώ (8) ημέρες.

Με την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των ετών 2004-2005 ισχύουν τα εξής:

  • Το μειωμένο ωράριο ("άδεια") θηλασμού και φροντίδας παιδιών του άρθρου 9 της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε του έτους 1993, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, δικαιούται ο/η εργαζόμενος/-η με αίτησή του/της να το ζητήσει εναλλακτικά ως συνεχόμενη ισόχρονη άδεια με αποδοχές, εντός της χρονικής περιόδου κατά την οποία δικαιούται μειωμένου ωραρίου για τη φροντίδα του παιδιού. Η εναλλακτική χορήγηση της άδειας προϋποθέτει συμφωνία του εργοδότη και χορηγείται εφάπαξ ή τμηματικά. Η άδεια αυτή έχει ως αφετηρία τη λήξη της άδειας λοχείας, δηλαδή 9 εβδομάδες μετά τον τοκετό.
  • Στους φυσικούς ή θετούς γονείς παιδιού ηλικίας ως δέκα έξι (16) ετών συμπληρωμένων, το οποίο πάσχει από νόσημα που απαιτεί μεταγγίσεις αίματος και παραγώγων του ή αιμοκάθαρση, χορηγείται πρόσθετη άδεια δέκα (10) εργάσιμων ημερών ετησίως. Η άδεια αυτή είναι με αποδοχές και χορηγείται και στους δύο γονείς επιπλέον της άδειας που δικαιούνται από άλλες διατάξεις.

Η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Ετών 2006 και 2007:

Με στόχο την ενίσχυση της γυναικείας απασχόλησης και τη διευκόλυνση των επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων των εργαζομένων, το άρθρο 7 «Στήριξη Οικογένειας και ενίσχυση γυναικείας απασχόλησης» της ΕΓΣΣΕ των ετών 2006 και 2007 προβλέπει τα εξής:

Α) την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης για την καταβολή από το Διανεμητικό Λογαριασμό Οικογενειακών Επιδομάτων Μισθωτών (ΔΛOEΜ) του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη στις εργαζόμενες και στους εργαζόμενους που λαμβάνουν την
γονική άδεια ανατροφής
του άρθρου 5 Ν.1483/1984, όπως εκάστοτε ισχύει, και των ασφαλιστικών εισφορών στους οικείους οργανισμούς κοινωνικών ασφαλίσεων.

Η γονική άδεια ανατροφής (η οποία σήμερα χορηγείται στο γονέα
χωρίς αποδοχές
) είναι μέχρι τρεισήμισι (3,5) μήνες και δίνεται μέχρι το παιδί να γίνει τρεισήμισι (3,5) χρόνων.

:)

την προώθηση μέσω του Λογαριασμού για την Απασχόληση και την Επαγγελματική Κατάρτιση (ΛΑΕΚ) δράσεων για την διευκόλυνση της αναπλήρωσης, με ανέργους, εργαζομένων γυναικών κατά το χρόνο απουσίας από την εργασία τους με άδεια κύησης και λοχείας.

Γ) σε περίπτωση απόκτησης παιδιού με τη διαδικασία της παρένθετης μητρότητας οι αποκτώντες γονείς δικαιούνται τις άδειες που αφορούν τη φροντίδα και την ανατροφή του παιδιού, ως εάν ήσαν φυσικοί γονείς. Κατά την διάρκεια του θηλασμού, το μειωμένο ωράριο του άρθρου 9 ΕΓΣΣΕ 1993 όπως ισχύει δικαιούνται η γυναίκα που γέννησε και η αποκτώσα μητέρα.

- N. 3227/2004(ΦΕΚ 31/ Α/9-2-2004) για τα "Μέτρα για την αντιμετώπιση της ανεργίας και άλλες διατάξεις" ρυθμίζει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Οι εργοδότες που προσλαμβάνουν με σύμβαση ορισμένου χρόνου εργαζόμενους ή εργαζόμενες για αναπλήρωση εργαζομένων που απουσιάζουν από την εργασία τους με άδεια κύησης ή λοχείας επιδοτούνται, για όσο χρόνο διαρκεί η άδεια, με το ισόποσο των ασφαλιστικών εισφορών που τους επιβαρύνουν για την ασφαλιστική κάλυψη των προσλαμβανομένων.

Καθορίζεται ως κίνητρο για την πρόσληψη ανέργων μητέρων με τουλάχιστον δύο τέκνα επιδότηση του εργοδότη ισόποση με το ύψος των εργοδοτικών εισφορών που τον βαρύνουν για την ασφαλιστική κάλυψη των προσλαμβανομένων. Η επιδότηση διαρκεί επί ένα έτος για κάθε τέκνο.

Αγρότισσες, ασφαλισμένες στον κλάδο κύριας ασφάλισης αγροτών του νόμου
2458/1997
(ΦΕΚ 15/Α/14-2-1997)
όπως ισχύει, απαλλάσσονται για κάθε τέκνο που αποκτούν πλέον του ενός από την υποχρέωση καταβολής εισφορών υπέρ του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων για τους κλάδους σύνταξης, ασθενείας και για το Λογαριασμό Αγροτικής Εστίας επί ένα έτος από τη γέννηση κάθε τέκνου, από το δεύτερο τέκνο και μετά.

- Ν. 3250/2004(ΦΕΚ 124/Α/2004) με τον οποίο επεκτάθηκε η μερική απασχόληση στο δημόσιο, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για την κάλυψη αναγκών που αποσκοπούν στην παροχή κοινωνικών υπηρεσιών κοινωνικού χαρακτήρα προς τους πολίτες. Ως υπηρεσίες κοινωνικού χαρακτήρα θεωρούνται εκείνες που αναφέρονται στην κοινωνική φροντίδα, την φύλαξη σχολικών κτιρίων, την οδική ασφάλεια των μαθητών, στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών αναγκών, στην κοινωνική ενσωμάτωση των μεταναστών κλπ.

Περιλαμβάνονται ως ειδική κατηγορία οι πολύτεκνοι και οι μητέρες ανηλίκων τέκνων σε ποσοστό 10%.

Προβλέφθηκε επίσης ότι ποσοστό μέχρι 60% από τις διάφορες κατηγορίες των ανέργων, που επωφελούνται από την πρόσληψη, καλύπτεται από γυναίκες, εφόσον εκδηλωθεί αντίστοιχο ενδιαφέρον.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ

---------------------------------------------------

Ο «Τραπεζικός Μεσολαβητής» είναι ένας ανεξάρτητος θεσμός που δημιουργήθηκε για να εξετάζει δίκαια, αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες τις διαφορές των συναλλασομένων με τις τράπεζες και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτηση τους. Αφορά μόνο ιδιώτες (όχι Νομικά πρόσωπα) για τραπεζικές συναλλαγές που δεν αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Οι υπηρεσίες του Τ.Μ. παρέχονται δωρεάν.

Ο Τραπεζικός Μεσολαβητής εξετάζει παράπονα ή διαφορές που σχετίζονται με την παροχή τραπεζικών υπηρεσιών σε ιδιώτες (π.χ. λογαριασμό κατάθεσης, χορήγηση δανείου, έκδοση επιταγών, κάρτες κ.ά.), από τις τράπεζες που συμμετέχουν στο θεσμό.

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για την υποβολή παραπόνων είναι να απευθυνθείτε άμεσα στον υπεύθυνο του καταστήματος της τράπεζας σας. Θα ακούσει το πρόβλημα σας και θα σας βοηθήσει. Πρέπει να σας απαντήσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ, αν δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνει, είναινα απευθυνθείτε στην ειδική Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας. Πρέπει να σας απαντήσει εγγράφως μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της υπηρεσίας ή αν περάσουν 10 ημέρες χωρίς να πάρετε απάντηση, μπορείτε, το αργότερο μέσα σε 1 μήνα (από την απάντηση της τράπεζας ή την πάροδο των 10 εργάσιμων ημερών), να υποβάλετε γραπτώς το παράπονο σας στον Τ.Μ. Γι' αυτό ζητήστε το "Εντυπο παραπόνων προς τον Τραπεζικό μεσολαβητή" από τον Διευθυντή της τράπεζας σας.

Ο Τ.Μ. θα σας ενημερώσει άμεσα με επιστολή ότι παρέλαβε το έντυπο του παραπόνου σας. Εφόσον το παράπονο σας αφορά θέμα που ο Τ.Μ. μπορεί να εξετάσει, και αφού απευθυνθεί στην τράπεζα για να ακούσει την άποψη της, θα προβεί με απόλυτη εχεμύθεια και σε σύντομο χρόνο στις παρακάτω ενέργειες:

Αρχικά θα προτείνει τη φιλική διευθέτηση της διαφοράς. Αν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός, ο Τ.Μ. θα προχωρήσει σε έγγραφη σύσταση προς τα δύο μέρη με σκοπό και πάλι την επίλυση της διαφοράς. Αν η σύσταση δεν γίνει δεκτή μπορείτε να επιδιώξετε την ικανοποίηση σας στα δικαστήρια.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η διαδικασία εξέτασης παραπόνων από τον Τ.Μ. σε καμία περίπτωση δεν αναστέλλει τις νόμιμες προθεσμίες για προσφυγή στη δικαιοσύνη.

Ο Τ.Μ. δεν εξετάζει: Γεγονότα που συνέβησαν πριν την 15/3/1999, παράπονα για τα οποία δεν έχετε απευθυνθεί στην τράπεζα σας, παράπονα που υποβάλλονται στον Τ.Μ. μετά από 1 μήνα από την απάντηση τράπεζας ή την πάροδο των 10 εργάσιμων ημερών χωρίς απάντηση, παράπονα που υποβάλλονται στον Τ.Μ. μετά από 3 μήνες αφότου συνέβη το γεγονός που τα προκάλεσε.

Περισσότερες πληροφορίες για το Θεσμό του Τραπεζικού Μεσολαβητή στη σελίδα www.bank-omb.gr στη διεύθυνση Καραγιώργη Σερβίας 12-14, Αθήνα 105 62, Τ.Θ. 3391, 102 10 Αθήνα στο τηλέφωνο 010-3376700, στο Fax 010-3238821 και email [email protected]

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

ΤΩΝ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ, ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ:

· ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ

· ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

· ΦΟΡΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ (Φ.Π.Α.)

· ΚΩΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (Κ.Β.Σ.)

· ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

· ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΩΝ

· ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ

ΜΗΤΡΩΟΥ

------------------------------------------------------------

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ- ΠΟΛΙΤΩΝ

ENXEIRIDIO_2003.doc

Link to post
Share on other sites
  • 0

Συμόρφωση της Διοίκησης προς τις Δικαστικές Αποφάσεις

trans.giftrans.giftrans.gif

  • Με το Ν. 3068/ 2002 ( ΦΕΚ 274 Α΄/ 14 – 11 – 2002 ), κατοχυρώνεται και νομοθετικά η υποχρέωση συμμόρφωσης της διοίκησης προς τις δικαστικές αποφάσεις. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου αυτού, ο οποίος καταρτίσθηκε από το Υπουργό Δικαιοσύνης με πρωτοβουλία του αρμόδιου Υπουργού και συνυπογράφεται από τους Υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών και Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, το δημόσιο, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, έχουν υποχρέωση να συμμορφώνονται χωρίς καθυστέρηση προς τις δικαστικές αποφάσεις και να προβαίνουν σε όλες τις ενέργειες που επιβάλλονται για την εκπλήρωση της υποχρέωσης αυτής, καθώς και για την εκτέλεση των αποφάσεων.

  • Για τον έλεγχο της υποχρέωσης αυτής συνιστάται τριμελές συμβούλιο σε κάθε ένα από τα ανώτατα δικαστικά σώματα ( Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο, Συμβούλιο της Επικρατείας, Άρειος Πάγος και Ελεγκτικό Συνέδριο ) αποτελούμενο από δικαστικούς λειτουργούς του οικείου σώματος και αρμόδιο να εξετάζει υποθέσεις της δικαιοδοσίας τους. Το αρμόδιο τριμελές συμβούλιο, εάν μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου διαπιστώσει καθυστέρηση, παράλειψη, άρνηση συμμόρφωσης ή πλημμελή συμμόρφωση προς τα κριθέντα με δικαστική απόφαση, καλεί την αρχή που υποχρεούται σε συμμόρφωση να εκθέσει μέσα σε ένα μήνα τις απόψεις της και να υποβάλλει τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της. Ακολούθως, αν μετά την σχετική έρευνα, διαγνώσει ότι η καθυστέρηση, παράλειψη, άρνηση συμμόρφωσης ή η πλημμελής συμμόρφωση προς τη δικαστική απόφαση είναι αδικαιολόγητη, καλεί την υπόχρεη προς την συμμόρφωση αρχή να συμμορφωθεί προς την απόφαση μέσα σε εύλογη προθεσμία που το ίδιο ορίζει και η οποία δεν μπορεί να υπερβεί το τρίμηνο.

  • Αν η αρχή που υποχρεούται σε συμμόρφωση δεν συμμορφωθεί προς την απόφαση μέσα στην ταχθείσα προθεσμία, το τριμελές συμβούλιο βεβαιώνει τη μη συμμόρφωση της διοίκησης προς τη δικαστική απόφαση και προσδιορίζει ένα χρηματικό ποσό που πρέπει να καταβληθεί στον ενδιαφερόμενο, ως κύρωση για τη μη συμμόρφωση της διοίκησης προς τη δικαστική απόφαση.

  • Αν η παράλειψη συμμόρφωσης έγινε με σκοπό να προσπορίσει ο υπάλληλος στον εαυτό του ή σε άλλον παράνομο όφελος, τιμωρείται με την πειθαρχική ποινή της προσωρινής ή οριστικής παύσης. Οι διατάξεις του Ν. 3068/ 2002, εφαρμόζονται για τις δικαστικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί μετά την ημερομηνία της έναρξης της ισχύς του ( 14 – 11 – 2002 ).

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ποσες φορες παρακαλεσατε καποια δημοσιες υπηρεσια να λαβετε αντιγραφα απο δημοσια εγγραφα και σας αρνηθηκε.................σταματηστε τα παρακαλια και ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΤΟ !!!

XORHGHSH_ANTIGRAFON.zip

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΝΗΣΙΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ

- Μπορουν ή οχι οι υπάλληλοι των Κ.Ε.Π να θεωρησουν το γνησιο της υπογραφης ?

- Βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής από τους Δημάρχους ή οχι ?

- Βεβαιώνεται από αρμόδιο υπάλληλο το γνήσιο της δικής του υπογραφής ?

- Σε ποιες περιπτώσεις δεν απαιτείται η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής ?

- Ποια έγγραφα απαιτούνται προκειμένου να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής ?

- Βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής, με την επίδειξη δελτίου «παλαιού τύπου» ή «κομμένης» αστυνομικής ταυτότητας ?

- Βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής, με την επίδειξη της στρατιωτικής ταυτότητας ?

- Βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής, με την επίδειξη δελτίου αστυνομικής ταυτότητας, αν η οικογενειακή κατάσταση, το επάγγελμα ή η διεύθυνση κατοικίας έχουν μεταβληθεί ?

- Βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής, με την επίδειξη ταυτότητας, η οποία εκδόθηκε σε χρονική περίοδο όπου ίσχυε άλλο πολίτευμα, λχ Βασιλευομένη Δημοκρατία ?

- Είναι αποδεκτή η βεβαίωση γνησίου υπογραφής που έχει γίνει από αλλοδαπή αρχή ?

- Απαιτείται η ανάγνωση, από το αρμόδιο όργανο, των εγγράφων επί των οποίων ζητείται να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής ?

- Πώς βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής αναλφάβητου πολίτη ?

- Μπορεί να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής σε έγγραφο στο οποίο υπογράφουν δύο ή περισσότεροι ενδιαφερόμενοι ?

- Μπορεί να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής προσώπου, εφοδιασμένου με ειδικό πληρεξούσιο, σε σχετικό έγγραφο, για λογαριασμό του εντολέα του ?

- Μπορεί να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής ανηλίκου ?

- Μπορεί να βεβαιωθεί το γνήσιο τής υπογραφής επί ‘‘ιδιόγραφης δήλωσης διανομής περιουσιακών στοιχείων’’ (ιδιόχειρης διαθήκης) ?

- Μπορεί να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής σε λευκή σελίδα ?

- Μπορεί να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής σε έγγραφο γραμμένο σε άλλη γλώσσα ?

- Γίνεται έλεγχος του επιληψίμου των εγγράφων στα οποία βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής ?

BEBAIOSH_GNHSIOY_YPOGRAFHS.zip

Link to post
Share on other sites
  • 0

Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης

Λ. Κηφισίας 1-3 & Λ. Αλεξάνδρας, στο 2ο όροφο.

τηλ. 210-6470370

fax 210-6470375 και 210-6470956

ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ

ΣΤΟ E-MAIL [email protected]

Link to post
Share on other sites
  • 0

Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής. Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους 317/2007.

Αρμόδια Υπηρεσία

ΔΙΣΚΠΟ ΥΠΕΣΔΔΑ

ΔΙΣΚΠΟ /Φ.15/19787/2007

Η Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους – Πολίτη της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, μετά από ερωτήματα αναφορικά με τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής, με το έγγραφό της αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.15/281/12.4.2007 ζήτησε γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους για τα εξής θέματα:

α) Αν κατά τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής η διοικητική αρχή οφείλει να ελέγχει το επιλήψιμο του περιεχομένου του εγγράφου επί του οποίου υπογράφει ο ενδιαφερόμενος.

β) Αν απαιτείται, κατά τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής επί ξενόγλωσσου εγγράφου, να υποβάλλεται από τον ενδιαφερόμενο και ανεπίσημη μετάφραση αυτού.

Επί των ανωτέρω εκδόθηκε η αριθμ. 317/2007 γνωμοδότηση του Α2 Τμήματος Διακοπών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, συνιστώντας, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 7 του ν. 3086/2002, πράξη υποχρεωτική για τη Διοίκηση.

Κατά την ομόφωνη γνώμη του Α2 Τμήματος του Ν.Σ.Κ., τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο θέμα προσήκει αρνητική απάντηση.

Ειδικότερα και κατ΄ αντιστοιχία:

1. «Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής προϋποθέτει απαραίτητα έγγραφο κείμενο και δεν νοείται επί άγραφης σελίδας. Αφορά όμως μόνο το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερομένου και όχι και το περιεχόμενο του εγγράφου. Το όργανο της διοικητικής αρχής ή του ΚΕΠ από το οποίο ζητείται η βεβαίωση δεν έχει υποχρέωση να ελέγξει το περιεχόμενο του εγγράφου ούτε δικαιούται να αρνηθεί τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής, εκτός αν από αυτό (περιεχόμενο του εγγράφου) ή από σχετική δήλωση του ιδίου του ενδιαφερομένου προκύπτει κατά τρόπο πρόδηλο τέλεση ποινικού αδικήματος ή αντίθεση στα χρηστά ήθη ή αν υπάρχει προγενέστερη ή ταυτόχρονη καταγγελία τρίτου σε σχέση με το έγγρ αφο επί του οποίου ζητείται η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.

2. «Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής γίνεται ανεξάρτητα από τη γλώσσα στην οποία έχει συνταχθεί το έγγραφο επί του οποίου τίθεται η υπογραφή, δηλαδή επί ξενόγλωσσων εγγράφων δεν απαιτείται να υποβάλλεται από τον ενδιαφερόμενο και μετάφραση αυτού, αφού, όπως έγινε ήδη δεκτό, το όργανο της διοικητικής αρχής ή του ΚΕΠ, από το οποίο ζητείται η βεβαίωση, δεν υποχρεούται να αναγνώσει το έγγραφο».

nsk_317_2007_gnisio_ypografis.zip

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑ//2006 / Β-1655

Διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ κέντρου εξυπετησης πολιτών Αποδήμων Ελλήνων

Αριθμ. ΔΙΑΔΠ/E/25036 (ΦΕΚ Β 1655 10.11.2006)

Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών που διεκπεραιώνονται μέσω των Κ.Ε.Π., του

Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών Απόδημων Ελλήνων (Κ.Ε.Π.Α.) και των Προξενικών

Αρχών.

1. Οι ακόλουθες διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνονται από τις

Προξενικές Αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών, μπορούν να διεκπεραιώνονται και

μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) ή μέσω του Κέντρου

Εξυπηρέτησης Πολιτών Αποδήμων (Κ.Ε.Π.Α.), κατά την προβλεπόμενη από το άρθρο

31 του ν. 3013/2002 διαδικασία:

1. Αιτήσεις παροχής πληροφοριών και αναφορές προς τις προξενικές αρχές.

2. Έκδοση αντιγράφων ληξιαρχικών πράξεων γεννήσεως, γάμου, θανάτου,

προσθήκης ή μεταβολής ονόματος ή επωνύμου.

3. Χορήγηση αντιγράφων πιστοποιητικών στρατολογίας που έχουν εκδοθεί από την

προξενική αρχή.

4. Χορήγηση αντιγράφων πιστοποιητικών μετοικεσίας που έχουν εκδοθεί από την

προξενική αρχή.

5. Θεώρηση πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων τίτλων σπουδών για στρατολογική

χρήση, εφόσον απαιτείται προξενική θεώρηση.

6. Θεώρηση βεβαιώσεων ή και αποδείξεων σχετικών με νοσηλεία.

7. Παροχή συγκαταθέσεων γονέων για έκδοση διαβατηρίων ανηλίκων.

8. Γνωστοποίηση θανάτου διαθέτη για δημοσίευση διαθήκης κατατεθειμένης στην

προξενική αρχή.

9. Χορήγηση βεβαιώσεων εγγραφής στα προξενικά μητρώα.

10. Χορήγηση αντιγράφων πιστοποιητικών μονίμου κατοίκου εξωτερικού.

Τα έντυπα που αντιστοιχούν στις ανωτέρω διαδικασίες επισυνάπτονται στην

παρούσα απόφαση, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της και είναι αυτά που θα

χρησιμοποιούνται από τα Κ.Ε.Π., το Κ.Ε.Π.Α. και τις αρμόδιες υπηρεσίες

(Παράρτημα Ι).

2. Οι μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας πιστοποιημένες διαδικασίες των Κ.Ε.Π.

οι οποίες δεν προϋποθέτουν την πληρωμή τέλους, παραβόλου κ.λπ. και

επισυνάπτονται στο Παράρτημα ΙΙ της παρούσας απόφασης, καθώς και οι

διαδικασίες που θα πιστοποιούνται στο μέλλον και δεν θα προϋποθέτουν εκ

μέρους του πολίτη την πληρωμή οποιασδήποτε μορφής τέλους, παραβόλου κ.λπ., θα

διεκπεραιώνονται εφεξής και μέσω των Προξενικών Αρχών, καθώς και μέσω του

Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών Απόδημων Ελλήνων (Κ.Ε.Π.Α.).

3. Τα κατά νόμο απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία υποβάλλονται στις

προξενικές αρχές και αφορούν σε διαδικασίες που πιστοποιούνται και

διεκπεραιώνονται από τα Κ.Ε.Π., θεωρούνται ότι υποβάλλονται στις καθ' ύλη

αρμόδιες υπηρεσίες. Οι προξενικές αρχές διαβιβάζουν μόνο τις αιτήσεις στα

Κ.Ε.Π. βεβαιώνοντας τον αριθμό και το είδος των δικαιολογητικών που

υποβλήθηκαν με την αίτηση, τα οποία θεωρείται ότι υποβλήθηκαν στις αρμόδιες

υπηρεσίες.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest Επισκέπτης

ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΜΕ ΞΕΡΑ ΧΟΡΤΑ & ΞΕΡΑ ΠΕΥΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΣ.( ΤΑ ΞΕΡΑ ΧΟΡΤΑ ΥΨΟΥΣ 1,5 ΜΕΤΡΟΥ).ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΞΕΡΑ ΚΛΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙΣ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΚΙΝΗΤΟ.ΟΥΤΕ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΠΕΜΒΩ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΚΙΝΗΤΟ.ΖΗΤΑΩ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟY? Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΕΥΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΟΙ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ,(ΑΠΕΧΕΙ 300 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ)ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ.

ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΦΕΚ 724 Τ.Β'/1987 ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΨΙΛΩΣΗ.....

Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΛΗΡΩΣ.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΩΦΕΥΕΙ.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΝΟΜΙΜΑ ΣΕ ΠΥΚΝΟΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Φιλε επισκεπτη,

- Το αρθρο 10 παραγραφος 1 του Συνταγματος ρητα οριζει οτι «καθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του Κράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την αναφορά, σύμφωνα με το νόμο» περα τουτου συμφωνα με το αρθρο 4 του Ν. 2690/1999 (κωδικας διοικητικης διαδικασιας) η υπηρεσια στην οποια υποβαλλεται η αιτηση, οφειλει να χορηγει στον ενδιαφερομενο πολιτη αποδειξη παραλαβης της αιτησης, στην οποια θα συμπεριλαμβανεται ο αριθμος πρωτοκολλου, η προθεσμια εντος της οποιας υφισταται υποχρεωση διεκπεραιωσης της υποθεσησ του = ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΤΗΣΗ

Συμβουλη: Η ανωτερω αιτηση ΔΕΝ απαιτηται να κατατεθει αυτοπροσωπος, αυτο σημαινει αφου γραψεις την αιτηση σου ή την αναφορα σου προς Δημο/Κοινοτητα θα την υπογραψεις και πλεον ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ να την ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ή να την στηλεις με ΦΑΞ (αυτο προβλεπεται ρητα στο Ν. 2672/1998).

Αν η υπηρεσια που λαβει την αιτηση σου ειναι ΑΝΑΡΜΟΔΙΑ ο Ν. 2690/1999 ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ) να εντοπισει την αρμοδια υπηρεσια και να αποστειλει εκει την αιτηση ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

Ο Ν. 2690/1999 οριζει ως χρονο απαντησης τις 50 ημερες αρα εντος αυτης της προθεσμιας ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ, αν τωρα η υπηρεσια δεν σου απαντησει εντος 50 ημερων τοτε βασει του Ν. 3242/2004 θο πολιτης εισπρατει σχετικη αποζημιωση (αν θυμαμαι καλα μεχρι 400 ευρω λογω μη εγκαιρης ενημερωσης).

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν τωρα ολά τα ανωτερω σου φαινονται βουνο τοτε κανε το εξης ευκολο παρε τηλεφωνο στο 1564 (επιθεωρητης ελεγκτης) και εκει δεχονται τηλεφωνικες καταγγελιες και πες τους οτι πηγες στο Δημο και δεν δεχθηκαν την αιτηση σου -----> Αυτο εχει το μειονεκτημα οτι θα λαβεις την απαντηση μετα απο περιπου 3-4 μηνες ομως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΜΗΝΕΙΣ 100% ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!

Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest Επισκέπτης
Φιλε επισκεπτη,

- Το αρθρο 10 παραγραφος 1 του Συνταγματος ρητα οριζει οτι «καθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του Κράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την αναφορά, σύμφωνα με το νόμο» περα τουτου συμφωνα με το αρθρο 4 του Ν. 2690/1999 (κωδικας διοικητικης διαδικασιας) η υπηρεσια στην οποια υποβαλλεται η αιτηση, οφειλει να χορηγει στον ενδιαφερομενο πολιτη αποδειξη παραλαβης της αιτησης, στην οποια θα συμπεριλαμβανεται ο αριθμος πρωτοκολλου, η προθεσμια εντος της οποιας υφισταται υποχρεωση διεκπεραιωσης της υποθεσησ του = ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΤΗΣΗ

Συμβουλη: Η ανωτερω αιτηση ΔΕΝ απαιτηται να κατατεθει αυτοπροσωπος, αυτο σημαινει αφου γραψεις την αιτηση σου ή την αναφορα σου προς Δημο/Κοινοτητα θα την υπογραψεις και πλεον ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ να την ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ή να την στηλεις με ΦΑΞ (αυτο προβλεπεται ρητα στο Ν. 2672/1998).

Αν η υπηρεσια που λαβει την αιτηση σου ειναι ΑΝΑΡΜΟΔΙΑ ο Ν. 2690/1999 ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ) να εντοπισει την αρμοδια υπηρεσια και να αποστειλει εκει την αιτηση ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

Ο Ν. 2690/1999 οριζει ως χρονο απαντησης τις 50 ημερες αρα εντος αυτης της προθεσμιας ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ, αν τωρα η υπηρεσια δεν σου απαντησει εντος 50 ημερων τοτε βασει του Ν. 3242/2004 θο πολιτης εισπρατει σχετικη αποζημιωση (αν θυμαμαι καλα μεχρι 400 ευρω λογω μη εγκαιρης ενημερωσης).

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν τωρα ολά τα ανωτερω σου φαινονται βουνο τοτε κανε το εξης ευκολο παρε τηλεφωνο στο 1564 (επιθεωρητης ελεγκτης) και εκει δεχονται τηλεφωνικες καταγγελιες και πες τους οτι πηγες στο Δημο και δεν δεχθηκαν την αιτηση σου -----> Αυτο εχει το μειονεκτημα οτι θα λαβεις την απαντηση μετα απο περιπου 3-4 μηνες ομως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΜΗΝΕΙΣ 100% ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!

ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ενημερωθηκα οτι εχει εκδοθει η επισυναπτομενη εγκυκλιος με την οποια απαγορευεται η επανεκτυπωση βεβαιωσεων αποδοσης Α.Φ.Μ.

---------------------------------------------------------------------------------

Θεωρω την εν λογω εγκυκλιο μη συννομη, πριν ομως σας πω που βρισκεται η παρανομια της θελω να την διαβασετε προσεκτικα και να μου πειτε που κατα τη γνωμη σας εντοπιζεται το σφαλμα του υπουργειου :) ?

pol1122_12_10_06.zip

Link to post
Share on other sites
  • 0

Συγχαρητηρια Dimitris K. -ΜΕ ΑΦΗΣΕΣ ΑΝΑΥΔΟ :blink: - απαντησες στο 50% του ερωτηματος :o

Υπαρχει ομως και ενας ακομα εξισου σημαντικος λογος που αποτελει το αλλο 50% ;) (για να βοηθησω/μπερδεψω :) εχει να κανει με τη διακριση των εξουσιων σε ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ - ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...