Προς το περιεχόμενο

Τα βασανιστήρια της "δημοκρατικής" αστυνομίας...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κι ομως, καποιες εποχες, καποια ειδη βιας ηταν δικαιολογημενα στις συνειδησεις των περισσοτερων ....

Το θεμα ειναι, αν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση απο τους νεοτερους να αντιληφθουν αυτη τη διαφορα ή να προσαρμοσουμε τη δικη μας σκεψη στις σημερινες αναγκες ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 87
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Κώστα θα επαναλάβω τον Σούλη

Λαϊκίζεις

Ο πόνος, είναι πόνος. Είτε πονά η μάνα του τετράχρονου παλαιστίνιου, είτε η μάνα ενός από τα θύματα των δίδυμων πύργων.

Νάσαι σίγουρος ότι και η μάνα του Γερμανού βασανιστή στην κατοχή, ή του ΕΣΑτζή βασανιστή στην Χούντα το ίδιο θα πόναγε αν έχανε το παιδί της. Ακόμα και η μάνα αυτού του Αμερικανού στρατιώτη που έσφαζε στο Μάι – Λάι στο Βιετνάμ. Και κανείς δεν θα μπορούσε να της πει ότι ο γιος της ήταν ένα κτήνος.

Εντάξει Γιάννη , αφού το θέλεις κι εσύ και ο Σούλης λαικίζω . Οτι πείτε. Αλλα τα παραδείγματα σου είναι κατά την γνώμη μου άκαιρα .

Αλλά μάλλον δεν θες να καταλάβεις.

Γιατί πρέπει Γιάννη εγώ να καταλάβω ?

Είναι σαν να μου λες :Κώστα άλλαξε την άποψη σου γιατί είναι λανθασμένη . Και γιατί απαραίτητα πρέπει εγω να καταλάβω και όχι εσυ ?

Δεν θες να καταλάβεις ότι η διαταγή για τις ναπάλμ στο Βιετνάμ δόθηκε από όργανα ενός συντεταγμένου κράτους, από Αμερικανούς στρατηγούς, ενώ η διαταγή για την επίθεση στους δίδυμους πύργους από μουτζαχεντίν φανατικούς μουσουλμάνους. Οι μεν αντιπροσωπεύουν ένα ΚΡΑΤΟΣ (και τι κράτος!!!), ένα κράτος που την ύπαρξή του την βασίζει σε σύνταγμα, νόμους, εξουσίες δικαστικές, νομοθετικές, εκτελεστικές. Οι δε μια ομάδα φανατικών. (όχι μην μου πεις πάλι ότι βιετναμέζοι και αμερικάνοι πόνεσαν το ίδιο – κανείς δεν είπε κάτι το διαφορετικό, διαφορετικοί είναι οι φορείς της βίας )

Γιάννη παίρνεις παραδείγματα ακραία για να ενισχύσεις την άποψη σου . Την προηγούμενη φορά ανέφερες για βομβαρδισμούς κλπ .

Γιατί πρέπει δηλαδή να "γραδάρω" την βία σε κρατική και μη κρατική ? Και για να μην το γενικεύω .

Εγω ρωτώ ποιά η διαφορά μεταξύ της βίας που θα ασκήσει ένας αστυνομικός , απο την βία που θα ασκήσει ένας κουκουλοφόρος πρός έναν αστυνομικό.

Αντικειμενικά μιλάμε πάντα .

ΥΓ : Την ταινία οι Γερμανοί ξανάρχονται την έχεις δεί ? Μου θυμίζει η όλη κουβέντα μας την συνομιλία του Φωτόπουλου με τον Λογοθετίδη μέσα στην ψυχιατρική κλινική .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

................................................................................

...........................................................................

ΥΓ : Την ταινία οι Γερμανοί ξανάρχονται την έχεις δεί ? Μου θυμίζει η όλη κουβέντα μας την συνομιλία του Φωτόπουλου με τον Λογοθετίδη μέσα στην ψυχιατρική κλινική .

Όπου εμφανιζόταν ο τρόφιμος, και έτσι γενικά και αόριστα "έψελνε"

άνθρωποι, άνθρωποι, προς τι το μίσος, προς τι ο αλληλοσπαραγμός;

Να πω και εγώ το κομμάτι μου;

Τη προέλευση της βίας πρέπει να την διακρίνεις, αλλιώς δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις. Τα έχουμε αναπτύξει αυτά, σε μια παλαιότερη διαμάχη με τον doctor.

Και στο κάτω κάτω, ο χουλιγκάνος, ή ο "αναρχικός" ή ο "αντιεξουσιαστής" , δεν πληρώνεται από τους φόρους μου, ούτε έχει ως πολιτικό προϊστάμενο κάποιον που βγαίνει από την ψήφο μου ή το λευκό μου (μιλάω συλλογικά, και όχι ατομικά ) και οφείλει να λογοδοτεί.

Αν το "Θα μου επιτρέψετε να επισημάνω ότι η βία από αστυνομικούς προς πολίτες ..

διαφέρει παρασάγκας από την βία των πολιτών προς τους αστυνομικούς" του Θανάση δικαιολογεί (κάνει να "κολλάει" ) το "δικαιολογείς ή μάλλον κατατάσσεις διαφορετικά την βία απο πολίτες προς αστυνομικούς" που του προσάπτει ο Κώστας, η εμμονή του Κώστα "η βία είναι ίδια από όπου και να προέρχεται" δίνει συγχωρωχάρτι στον Πολύδωρα.

Να κάνω ένα βήμα προς το κέντρο μπας και βρούμε κάποια διέξοδο, η οποία όσο " τα στηλώνουμε" τόσο απομακρύνεται.

Ακόμα και αν η βία είναι η ίδια από όπου και αν αυτή προέρχεται, δεν παύει να παραμένει η αστυνομία το μόνο πεδίο που μπορούμε να παρέμβουμε. Να ζητήσουμε να εκπαιδεύονται καλύτερα, να έχουν καλύτερη εγκύκλια μόρφωση, τα ψυχογραφήματα να γίνονται τακτικότερα με ορθολογικό επαναπροσδιορισμό των προτεραιοτήτων τους, να έχουν καλύτερη ψυχολογική στήριξη, να αμοίβονται ανθρώπινα, να ενταχτούν στα επικίνδυνα επαγγέλματα, και τα "μεμονωμένα περιστατικά", τα "ακίνητα αγαλματάκια", οι "ζαρντινιέρες" να αποκυρήσσονται με το όνομά τους, και να εφαρμόζονται οι κανονισμοί και χίλια δυο άλλα στα οποία η Συντεταγμένη μας Πολιτεία έχει τις δυνατότητες και τις ευχέρειες.

Μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η κραυγή "τα καθάρματα οι χουλιγκάνοι/'αναρχικοί'/'αντιεξουσιαστές' " δεν τους κάνει λιγότερο καθάρματα, ούτε η εξάσκηση των δημοκρατικών μας δικαιωμάτων απέναντι στην αστυνομία τους δίνει θάρρος ή τους υποθάλπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπου εμφανιζόταν ο τρόφιμος, και έτσι γενικά και αόριστα "έψελνε"

Οχι αυτό Σταύρο το κομμάτι ... Ανέφερα την σκηνή με τον Φωτόπουλο και τον Λογοθετίδη . Αμέσως μετά την σκηνή που ανέφερες ....

Να πω και εγώ το κομμάτι μου;

Να ζητήσουμε να εκπαιδεύονται καλύτερα, να έχουν καλύτερη εγκύκλια μόρφωση, τα ψυχογραφήματα να γίνονται τακτικότερα με ορθολογικό επαναπροσδιορισμό των προτεραιοτήτων τους, να έχουν καλύτερη ψυχολογική στήριξη, να αμοίβονται ανθρώπινα, να ενταχτούν στα επικίνδυνα επαγγέλματα, και τα "μεμονωμένα περιστατικά", τα "ακίνητα αγαλματάκια", οι "ζαρντινιέρες" να αποκυρήσσονται με το όνομά τους, και να εφαρμόζονται οι κανονισμοί και χίλια δυο άλλα στα οποία η Συντεταγμένη μας Πολιτεία έχει τις δυνατότητες και τις ευχέρειες.

Σταύρο συμφωνώ πως αυτά που ανέφερες πρέπει να γίνουν ... Οπωσδήποτε! Ενας μορφωμένος και σωστά εκπαιδευμένος αστυνομικός ελέγχει καλύτερα τις καταστάσεις , κρίνει και επεμβαίνει τότε που πρέπει . Πρέπει να αλλάξει στον τομέα αυτό η αστυνομία .

Πρέπει όμως και να απαλλαχθούν οι πολίτες απο κάποια σύνδρομα του παρελθόντος , καθώς και απο τα βιώματά τους , διότι οι εποχές άλλαξαν και δεν βρισκόμαστε στην δεκαετία του 60 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι αυτό Σταύρο το κομμάτι ... Ανέφερα την σκηνή με τον Φωτόπουλο και τον Λογοθετίδη . Αμέσως μετά την σκηνή που ανέφερες ....

Σταύρο συμφωνώ πως αυτά που ανέφερες πρέπει να γίνουν ... Οπωσδήποτε! Ενας μορφωμένος και σωστά εκπαιδευμένος αστυνομικός ελέγχει καλύτερα τις καταστάσεις , κρίνει και επεμβαίνει τότε που πρέπει . Πρέπει να αλλάξει στον τομέα αυτό η αστυνομία .

Πρέπει όμως και να απαλλαχθούν οι πολίτες απο κάποια σύνδρομα του παρελθόντος , καθώς και απο τα βιώματά τους , διότι οι εποχές άλλαξαν και δεν βρισκόμαστε στην δεκαετία του 60 .

Ασφαλώς δεν είμαστε στο '60. Σήμερα δεν υπάρχει ο ρουφιάνος έξω από την πόρτα να κρυφακούει, για να σε χαφιεδίσει.

Σε παρακολουθούν και σε ακούν με δορυφόρους, με κινητά, κι αυτή τη στιγμή που συζητάμε, μέσα από το διαδίκτυο.

Η Ευρωπαική Ένωση δεν τσιγκουνεύεται σ΄αυτόν τον τομέα.

Κι όμως παρόλο που θα μπορούσαν να το παίξουν "πολιτισμένοι" με τους μορφωμένους χωροφύλακες που αναζητάτε, πλημυρίζουν από τους Γκοτζαμάνηδες του '60.

Η σωστή εκπαίδευση σήμερα λέγεται Γκουαντάναμο, Αμπού Γκαιμ, ιπτάμενες φυλακές κλπ.

Καμιά εξουσία δεν αυτοκτόνησε στην ιστορία. Ούτε έδωσε τα όπλα της στον αντίπαλο.

Θα εξασφαλίσει την θέση της με όσα μέσα χρειαστεί. Δεν θα ρωτήσει με δημοκρατικές διαδικασίες την "κοινή γνώμη" αν συμφωνεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μιλάμε σε διαφορετική γλώσσα ή εγω αντιλαμβάνομαι διαφορετικά τα πράγματα .. Το θέμα μας είναι "Τα βασανιστήρια της "δημοκρατικής" αστυνομίας..." στην Ελλάδα . Εδω στην Ελλαδίτσα μας , την μικρή αυτή χώρα .

Δεν είναι ούτε το Γκουαντάναμο , ούτε οι βομβαρδισμοί στην Σερβία , ούτε κάτι άλλο .

Τώρα πως είναι δυνατό να μιλάμε για την Ελληνική Αστυνομία και να φέρνουμε ώς παραδείγματα το Γκουαντάναμο κλπ , προς επίρρωσιν των επιχειρημάτων μας , ομολογώ αδυνατώ να το αντιληφθώ .

ΥΓ. : Διαχρονικότατος ο μακαρίτης ο Αλ. Σακκελάριος πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μιλάμε σε διαφορετική γλώσσα ή εγω αντιλαμβάνομαι διαφορετικά τα πράγματα .. Το θέμα μας είναι "Τα βασανιστήρια της "δημοκρατικής" αστυνομίας..." στην Ελλάδα . Εδω στην Ελλαδίτσα μας , την μικρή αυτή χώρα .

Δεν είναι ούτε το Γκουαντάναμο , ούτε οι βομβαρδισμοί στην Σερβία , ούτε κάτι άλλο .

Τώρα πως είναι δυνατό να μιλάμε για την Ελληνική Αστυνομία και να φέρνουμε ώς παραδείγματα το Γκουαντάναμο κλπ , προς επίρρωσιν των επιχειρημάτων μας , ομολογώ αδυνατώ να το αντιληφθώ .

ΥΓ. : Διαχρονικότατος ο μακαρίτης ο Αλ. Σακκελάριος πάντως

Οι παρακολουθήσεις της vodafon, οι απαγωγές των πακιστανών...δεν έχουν σχέση???.

Τα video που παίχτηκαν τον τελευταίο με τα βασανιστήρια κα τους εξευτελισμούς δεν έχουν σχέση???

Μα που βρίσκεται αυτή η Ελλαδίτσα..... στη γυάλα με τα χρυσόψαρα.....άγευστη, άχρωμη, άοσμη......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παρακολουθήσεις της vodafon, οι απαγωγές των πακιστανών...δεν έχουν σχέση???.

Τα video που παίχτηκαν τον τελευταίο με τα βασανιστήρια κα τους εξευτελισμούς δεν έχουν σχέση???

Μα που βρίσκεται αυτή η Ελλαδίτσα..... στη γυάλα με τα χρυσόψαρα.....άγευστη, άχρωμη, άοσμη......

Εχουν την ίδια σχέση που έχουν οι επιθέσεις κουκουλοφόρων -αντιεξουσιαστών που κατακαίνε την περιουσία μου , τα αυτοκίνητα , καταστήματα , αστυνομικά τμήματα κλπ και που τρομοκρατούν τον απλό πολίτη που πληρώνει φόρους και που έχει την απαίτηση απο το κράτος να προστατεύει αυτό που με κόπο έφτιαξε .

Αλλά ξέχασα , η βία των κουκουλοφόρων είναι διαφορετική ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μιλάμε σε διαφορετική γλώσσα ή εγω αντιλαμβάνομαι διαφορετικά τα πράγματα .. Το θέμα μας είναι "Τα βασανιστήρια της "δημοκρατικής" αστυνομίας..." στην Ελλάδα . Εδω στην Ελλαδίτσα μας , την μικρή αυτή χώρα .

Δεν είναι ούτε το Γκουαντάναμο , ούτε οι βομβαρδισμοί στην Σερβία , ούτε κάτι άλλο .

Τώρα πως είναι δυνατό να μιλάμε για την Ελληνική Αστυνομία και να φέρνουμε ώς παραδείγματα το Γκουαντάναμο κλπ , προς επίρρωσιν των επιχειρημάτων μας , ομολογώ αδυνατώ να το αντιληφθώ .

ΥΓ. : Διαχρονικότατος ο μακαρίτης ο Αλ. Σακκελάριος πάντως

Εγώ Κώστα συμφωνώ μαζί σου..

Το θέμα μας είναι "Τα βασανιστήρια της "δημοκρατικής" αστυνομίας..." στην Ελλάδα . Εδω στην Ελλαδίτσα μας , την μικρή αυτή χώρα .

Σ'αυτό ζήτησα γνώμες ..

η βία των κουκουλοφόρων και μη.. με ποια λογική συμψηφίζει ή δικαιολογεί τα βασανιστήρια?

και ναι μπορώ .. χωρίς να δικαιολογώ.. να αναζητήσω "ελατήρια" για την βία των μεν (κοινωνική ανάλυση)..

για τους βασανισμούς των δε .. τι να αναζητήσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, γιατί σχετίζουμε τόσο πολύ την βία των αντιεξουσιαστών με την βία της Ελληνικής Αστυνομίας; Oι αντιεξουσιαστές στρέφονται εναντίον της οργανωμένης κοινωνίας και οραματίζονται ενός αλλού είδους κοινωνία. Είναι σε πόλεμο με την κοινωνία και για αυτό στρέφονται εναντίον της. Οι αγαπητή μου Αστυνομία είναι οργανό καταστολής. Μόνο που έχει ορισμένα απωθημένα άλλων εποχών. Τα απωθημένα αυτά εκφράζονται από τις γλάστρες, τις ζαρντινιέρες, τα στρατιωτάκια ακούνητα και αμίλητα, τον εξευτελισμό παρανόμων και εκδιδόμενων γυναικών. Εκφράζει ένα κράτος που δεν έχει αλλάξει τις μεθόδους καταστολής του από τον Μεσοπόλεμο μέχρι και σήμερα. Ένα κράτος που δεν σέβεται τον πολίτη του, την ισονομία και την ισοπολιτεία. Αυτά είναι συμπτώματα παθογένειας που επιτέλους πρέπει να καταπαλεμηθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουν την ίδια σχέση που έχουν οι επιθέσεις κουκουλοφόρων -αντιεξουσιαστών που κατακαίνε την περιουσία μου , τα αυτοκίνητα , καταστήματα , αστυνομικά τμήματα κλπ και που τρομοκρατούν τον απλό πολίτη που πληρώνει φόρους και που έχει την απαίτηση απο το κράτος να προστατεύει αυτό που με κόπο έφτιαξε .

Αλλά ξέχασα , η βία των κουκουλοφόρων είναι διαφορετική ...

Είχα αποφασίσει να μην συμμετέχω σε ακαδημαικές συζητήσεις περί βίας, αλλά δυστυχώς αυτό δεν μου αφήνει άλλα περιθώρια.

Κώστα

δεν με τρομοκρατούν οι αντιεξουσιαστές που καίνε αυτοκίνητα,καταστήματα κλπ, αλλά αυτοί που τους οδηγούν εκεί,αυτοί που τροφοδοτούν τη βία με την πολιτική τους, και με την ιδεολογία τους.

Οσοι με γνωρίζουν καλά, ξέρουν ότι είμαι άνθρωπος που απεχθάνομαι την βία, όποια μορφή έκφρασης και αν έχει αυτή. Θεωρώ ότι κανένας άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα να βιοπραγήσει ενάντια σε συνανθρώπους του, ούτε περισσότερο να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή. Ομως για όλα υπάρχει η πηγή, και η βία (μας αρέσει η όχι), εκπορεύεται και κατευθύνεται από το ίδιο το κράτος και τους φορείς του. Η εκπαίδευση είναι βίαιη, η οικογένεια είναι βίαιη, η εκκλησία είναι βίαιη, και ο κατάλογος συνεχίζεται...

Ειπώθηκε να ξεχάσουμε την δεκαετία του 60... :huh:

Γιατί δλδ οι δεκαετίες του 70, του 80, του 90 ήτανε διαφορετικές;

Η μήπως η τωρινή άλλαξε;

Η νοοτροπία δυστυχώς δεν αλλάζει, επειδή περάσανε μερικές δεκαετίες, και δεν πιστεύω ότι η μόρφωση είναι εισητήριο για τη μη βία. Η ίδια η εκπαίδευση των μπάτσων (ουπς συγγνώμη αστυνομικών ήθελα να πώ) κινείται μέσα σε αυτά τα πλαίσια.Βρέθηκα πρόσφατα στην ασφάλεια σαν θύμα ληστείας, και μόνο σαν τέτοιο δεν αντιμετωπίστηκα. (Βλέπεις συνάδελφε NOKOSGAL για αυτούς όλες οι γυναίκες είναι ίδιες, κάτι σαν τους αναρχικούς,τους αλβανούς, και όλους αυτούς που βγάζουν τα απαωθημένα τους).Και δεν είναι η μειονότης όπως λένε τα ΜΜΕ και οι λοιποί πολιτικάντηδες... είναι η πλειονότης.

Ας θυμηθούμε μερικές αλήθειες...

1. Δολοφονία του ιατρού των φυλακών Κορυδαλλού (για την ακρίβεια του ψυχιατρικού καταστήματος) Ιάσωνα Μαράτου, τη θυμάται κανείς; Το γιατρό Μαράτο τον ήξερε κανείς; Εγώ δυστυχώς τον γνώρισα πολύ πρίν, και κάτω από πολύ δυσάρεστες συνθήκες είδα "ιδιίοις όμμασι" τι σημαίνει βιασμός ψυχής και σώματος, και βίαιη καταστολή. Λοιπόν ο κύριος αυτός που σήμερα το όνομα του κοσμεί δρόμους και πλατείες, ήταν ο ψυχιάτρος των φυλακών αυτός που γνωμάτευε ποιός ήταν δυνάμενος η μη,(το μη δυνάμενος σήμαινε τοξικομανής και το αντίθετο).Πως έκανε τη γνωμάτευση; Μα με τον γνωστό τρόπο... :unsure:, και όχι μόνο. Υπήρχε και η (αν έχετε ακουστά) καθήλωση. Ένα δωμάτιο 2χ2 με ένα κρεββάτι, όπου αλλησοδένανε τον κρατούμενο 12,24,36 και πάει λέγοντας ώρες. Αν ήτανε τυχερός και υπήρχαν τα μέσα...,θα του δίνανε φάρμακα. Οι δικηγόροι θα πείτε τι κάνανε; Το ξέρουμε μου λέγανε, μας δυστυχώς τον χρειαζόμαστε, τους χρειαζόμαστε όλοι τους έτσι είναι!!!

ΟΧΙ δεν υποστηρίζω τους δολοφόνους του. Δεν ξεχνάω όμως τι έκανε αυτός, και το κράτος δικαίου...

Το θέμα δεν είναι ποιά είναι η βία που μετράει περισσότερο, η ουσία είναι ότι η κρατική βία, με όποιον τρόπο και αν αυτή εκφράζεται, είναι η γεννισιουργός αιτία της κοινωνικής βίας. Οσοι ηθελημένα η αθέλητα προσπερνούν αυτήν την αλήθεια, μόνο ειρηνιστές δεν μπορούν να ονομαστούν.

2. Νοέμβρης του 1981. Μια αφημιασμένη αύρα παρέσυρε μια γριά πλανώδια πωλήτρια. 2 ακόμα νεκροί από χτυπήματα αστυνομικών.Οι μορφές του Κουρή και της Κανελλοπούλου, παραμορφωμένες από το ξύλο φιγουράρουν σε όλες τις εφημερίδες. Νομίζετε ότι τιμωρήθηκε κανείς για όλα αυτά; Η κακομοίρα η γιαγούλα, φταίει που πέρασε την Πατησίων, χωρίς να δεί την αύρα που έστριψε αφηνιασμένη στο αντίθετο ρεύμα...

Θα μπορούσα να συνεχίσω με μακρύ κατάλογο (και προσωπικές εμπειρίες αρκετές...), μόνο που δυστυχώς όλα αυτά (και είναι μόνο ελάχιστα αυτά που παίρνουν το δρόμο της δημοσιότητας), τα αντιμετωπίζουμε απλά και μόνο σαν κρούσματα...

Δεν δικαιολογώ τον ξυλοδαρμό του αστυνομικού, αλλά και δεν παραγνωρίζω ποιός η ποιοί οπλίσανε τα χέρια αυτών που τον ξυλοκοπήσανε.

Σε όλα υπάρχει αίτιο και αποτέλεσμα. Και αν θέλουμε να θεραπεύσουμε το αποτέλεσμα ξεριζώνουμε το αίτιο. Δεν "σκουντουφλάμε σε ζαρντινιέρες"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, για να ξεφύγουμε από τα προσωπικά βιώματα (πάντα σεβαστά, και χρήσιμα σαν ξεκίνημα, αλλά δυστυχώς περιγραφή συμπτωμάτων είναι και όχι της αρώστειας) πρέπει να προσθέσουμε, ότι ο tzimdim, κάνει πολύ καλά που αναφέρεται στο Γκουανταναμο, και στις απαγωγές των Πακιστανών (και η Ελλάδα είναι μπλεγμένη σε αυτή την "ιστορία" ) .

Η εκπαίδευση των αστυνομικών, ο τρόπος λειτουργίας της Ελληνικής Αστυνομίας, ο εξοπλισμός και οι μέθοδοι των δυνάμεων καταστολής είναι όλα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ. Και μάλιστα σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς που δραστηριοποιούνται σε "θέματα ασφάλειας" και έχουν πελάτες τους εκτός από τις Πολιτειακές Αστυνομίες των ΗΠΑ, κυρίως τις αστυνομίας των πόλεων.

Το να ζητάμε αστυνομικούς με καλύτερη κουλτούρα, σημαίνει να αποκοπούμε και από τους σημερινούς¨"συμβούλους".

Ξηγηθήκαμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σέβομαι τις απόψεις όλων των συνομιλητών μου . Θα τις μελετήσω ξανά μέσα μου , θα τις επεξεργαστώ και θα τις φιλτράρω με το δικό μου κριτικό πνεύμα . Καλό θα μου κάνει όπως καλό κάνει σε όλους μας ο σωστός διάλογος .

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ την διαφορετική άποψη των συναδέρφων στο θέμα , ώς λανθασμένη . Ουτε διεκδικώ το αλάθητο επι των απόψεων στα διάφορα θέματα . . . Ο διάλογος μ αρέσει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...