Προς το περιεχόμενο

ΣΕ ΠΡΙΜΟΔΟΤΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΟΓΙΣΤΗ(ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρόνια πολλά σε όλους σας.

Ο Χριστός αναστήθηκε, εμείς εδώ συνεχίζουμε ακόμα να ανεβαίνουμε τον Γολγοθά.

Δεν ξέρω πως πάνε τα πράγματα στην πρωτεύουσα, αλλά εδώ πάνω τέτοιο χάλι δεν ξαναείδα.

Με το ζόρι βγήκαν λίγα χρήματα Μεγάλη Βδομάδα κι αυτά τα δώσαμε στο ενοίκιο.

Κάθησα σαν μπακάλης Μεγάλο Σάββατο βραδάκι και υπολόγισα το φέσι...22 χιλιάρικα χωρίς τον Απρίλη.

Από Δευτέρα ξεκίνησα σενάρια να καθαρίσω το γραφείο.

Δύο τους τηλεφώνησα και τους είπα μαζί με το ΦΠΑ αυτόν το μήνα να φύγουν. Οσο για τα χρεωστούμενα κάντε ότι λέει η καρδιά σας, τους είπα.

Αλλους τρίς που είναι καλοπληρωτές αλλά μας ταράζουν τον ύπνο γιατί το "ξεγομαριάζουν" στην φοροδιαφυγή τους έστειλα με fax την παραίτηση μου.

Το καλλίτερο ήταν χθες βράδι. Εχω εναν νεαρό από την Κατερίνη που με δουλεύει δυόμιση χρόνια.Από Πάσχα σε Χριστούγεννα και ξανα το ίδιο δούλεμα.

Θέλει να κάνει και διακοπή σε ένα υποκατάστημα και καίγεται.

Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα "Κωστάκη σε πριμοδοτώ να βρείς άλλον λογιστή και να φύγεις από μένα".

Τι εννοείς με ρώτησε. Μου δίνεις 300,00 € σου χαρίζω άλλα 900,00 € παίρνεις τα χαρτιά σου και φεύγεις, του απάντησα.

Ποιά vodafon και ποιά tim κάνουν τέτοιες πριμοδοτήσεις!!.

Ουέ και αλίμονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσα χρόνια αυτή την "πάγια" τακτική να μην πληρώνουν τον λογιστή δεν την καταλαβαίνω.

Την τροφοδοτούμε όλοι οι συνάδελφοι λίγο ή πολύ

Είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό και οφείλεται σε πολλούς παράγοντες.

Προσωπικά νόμιζα ότι θα το λύσω υπογράφοντας με τους πελάτες συμβάσεις με τον όρο:" εάν οφείλονται αμοιβές πέραν των δύο μηνών η συνεργασία θεωρείται ότι καταγγέλεται απο μ'ερους του πελάτη και ουδεμία ευθύνη φέρει ο λογιστής για ενημέρωση, υποβολή δηλώσεων κλπ..."

Εάν ενεργοποιηθεί ο όρος της σύμβασης όμως,

τότε ο λογιστής θεωρείται υπόλογος για προθεσμίες και ενημέρωση γιατι ο πελάτης ξέχασε ότι υπέγραψε σχετική σύμβαση και...αφου δεν πάει καλά τι να κάνει;;; αν πάει καλύτερα θα πληρωθεί και ο λογιστής.

Τέτειες καταστάσεις λύνονται μόνο σαν τον γόρδιο δεσμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρόνια πολλά σε όλους σας.

Ο Χριστός αναστήθηκε, εμείς εδώ συνεχίζουμε ακόμα να ανεβαίνουμε τον Γολγοθά.

Δεν ξέρω πως πάνε τα πράγματα στην πρωτεύουσα, αλλά εδώ πάνω τέτοιο χάλι δεν ξαναείδα.

Με το ζόρι βγήκαν λίγα χρήματα Μεγάλη Βδομάδα κι αυτά τα δώσαμε στο ενοίκιο.

Κάθησα σαν μπακάλης Μεγάλο Σάββατο βραδάκι και υπολόγισα το φέσι...22 χιλιάρικα χωρίς τον Απρίλη.

Από Δευτέρα ξεκίνησα σενάρια να καθαρίσω το γραφείο.

Δύο τους τηλεφώνησα και τους είπα μαζί με το ΦΠΑ αυτόν το μήνα να φύγουν. Οσο για τα χρεωστούμενα κάντε ότι λέει η καρδιά σας, τους είπα.

Αλλους τρίς που είναι καλοπληρωτές αλλά μας ταράζουν τον ύπνο γιατί το "ξεγομαριάζουν" στην φοροδιαφυγή τους έστειλα με fax την παραίτηση μου.

Το καλλίτερο ήταν χθες βράδι. Εχω εναν νεαρό από την Κατερίνη που με δουλεύει δυόμιση χρόνια.Από Πάσχα σε Χριστούγεννα και ξανα το ίδιο δούλεμα.

Θέλει να κάνει και διακοπή σε ένα υποκατάστημα και καίγεται.

Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα "Κωστάκη σε πριμοδοτώ να βρείς άλλον λογιστή και να φύγεις από μένα".

Τι εννοείς με ρώτησε. Μου δίνεις 300,00 € σου χαρίζω άλλα 900,00 € παίρνεις τα χαρτιά σου και φεύγεις, του απάντησα.

Ποιά vodafon και ποιά tim κάνουν τέτοιες πριμοδοτήσεις!!.

Ουέ και αλίμονο.

Συνάδερφε, βρίσκομαι σε ένα αντίστοιχο "χάλι".

Κάτι τέτοια χαριτωμένα νουμεράκια μου χρωστάνε κι εμένα και κοντεύω να πάθω αποπληξία.

Επειδή κάνω τον τελευταίο καιρό. την παράτολμη σκέψη να αντικαταστήσω το 17 ετών κάρο μου, έκατσα κι έκανα κι εγω τους αντίστοιχους υπολογισμούς.

Κατέληξα στα 21000 εως 31/12/2006 (χειρότερα απο εσενα δηλαδή)

Χωρίς διάθεση να σου εκτινάξω την πίεση στο 80, μάθε οτι με λιγότερο απο το ποσό που μας οφείλουν (οχι και στους 2 αθροιστικά αλλα στον καθένα μας) βρήκα 3ετίας Mercedes C200 sport/coupe compresor. <_<:angry::angry:

το θελω.....το θελω...το θελω....

γιατί να κρατούν οι πελάτες τα λεφτά μας??

Δουλεμένα δεν τα έχουμε??

Και η πλάκα είναι που κάθε φορά που σε βλέπουν σχολιάζουν "Έλα ρε...τι ανάγκη έχεις εσυ....λογίστρια δεν είσαι.....κονομάς".

Γίνονται ή δεν γίνονται τα νεύρα σου ....κρόσσια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνάδερφε, βρίσκομαι σε ένα αντίστοιχο "χάλι".

Υπομονη ο Κοντος θα φροντισει να βγουμε στην συνταξη στα 70 μας .

"Κοντε"υουμε.......

Κάτι τέτοια χαριτωμένα νουμεράκια μου χρωστάνε κι εμένα και κοντεύω να πάθω αποπληξία.

Επειδή κάνω τον τελευταίο καιρό. την παράτολμη σκέψη να αντικαταστήσω το 17 ετών κάρο μου, έκατσα κι έκανα κι εγω τους αντίστοιχους υπολογισμούς.

Κατέληξα στα 21000 εως 31/12/2006 (χειρότερα απο εσενα δηλαδή)

ΑΠΟΡΙΑ: Χρησιμοποιεις το ΜΣΚΚ 8048 40% ?

Εκοψες τις αποδειξεις σου 31/12?

Πληρωσες το ΦΠΑ των αποδειξεων ? <_<:angry:

Χμμμμ.....

Χωρίς διάθεση να σου εκτινάξω την πίεση στο 80, μάθε οτι με λιγότερο απο το ποσό που μας οφείλουν (οχι και στους 2 αθροιστικά αλλα στον καθένα μας) βρήκα 3ετίας Mercedes C200 sport/coupe compresor. :angry::angry::angry:

το θελω.....το θελω...το θελω...

Μηπως πρεπει να αποδωσεις την Μercedes στο κρατος ? :angry::rolleyes:

γιατί να κρατούν οι πελάτες τα λεφτά μας??

Γιατι δουλευουμε ως κεφαλαιο κινησης των πελατων μας

Ειδικα για τους μαυρισμενους του Τειρεσια ...

Δουλεμένα δεν τα έχουμε??

Δεν εχει καμμια σημασια για τους πελατες μας .

Και η πλάκα είναι που κάθε φορά που σε βλέπουν σχολιάζουν "Έλα ρε...τι ανάγκη έχεις εσυ....λογίστρια δεν είσαι.....κονομάς".

Γίνονται ή δεν γίνονται τα νεύρα σου ....κρόσσια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω συναδελφοι δεν απορω με τους πελάτες,

αλλα με τους συναδελφους που απορουν για τη συμπεριφορά των πελατών...

Λυστε μου μια απορία . Πελάτης που πληρώνει πχ 400 ευρω το μηνα, δεν κατέβαλε τον ιαν τον φεβ τι περιμένεται και δεν του πατε τα βιβλία στο μαγαζί με ενα ραβασάκι να υπογράψει οτι τα παρέλαβε και να παει στου διολου τη μανα???????

Τι περιμένετε, να ζήσετε με ελπίδα??? και οταν θα ερθει η ωρα να επικοινωνήσει ο επόμενος συνάδελφος μαζί σας (να το απαιτήστε ) του λέτε τι λουλουδι θα παραλάβει να ξερει και αυτος τα κουμαντα του...

Διοτι αντε ενα μηνα δεν βολεψε το ξεχασε το καταλαβαινω, Αλλα αν σε βλεπει καθε εβδομαδα (2*4=8) 8 φορές σε δυο μήνες στο μαγαζί του <<και δεν βρίσκει ψιλά να σε πληρώσει >> τοτε τι ελπίζεις???

Εκτός εαν δεν σε βλέπει παρα μια φορα το τρίμηνο οπότε στην περίπτωση αυτη μιλάμε για στραβό αρμένισμα και οχι για στραβό γυαλό...

Εχουμε δει λίστες μαυρου τηρεσία, λευκου, εκδότες εικονικών κτλ

Λιστα με μαυρους πελάτες ποτε θα κάνουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω συναδελφοι δεν απορω με τους πελάτες,

αλλα με τους συναδελφους που απορουν για τη συμπεριφορά των πελατών...

Λυστε μου μια απορία . Πελάτης που πληρώνει πχ 400 ευρω το μηνα, δεν κατέβαλε τον ιαν τον φεβ τι περιμένεται και δεν του πατε τα βιβλία στο μαγαζί με ενα ραβασάκι να υπογράψει οτι τα παρέλαβε και να παει στου διολου τη μανα???????

Χρήστο έχεις απόλυτο δίκιο, δεν διαφωνώ. Λάβε υπόψιν όμως ότι οι λογιστές στην επαρχία ζούμε σε κλειστές κοινωνίες.

Εαν μου τη "δώσει"και δεν υποβάλλω το πιστωτικό ΦΠΑ του Τάδε φέσατζη πελάτη ή την συγκεντρωτική του, θα του γίνει η ζωή του δύσκολη στη ΔΟΥ.

Θα βγεί στο καφενείο και θα πεί με "έκαψε" ο Δημήτρης.

Βέβαια θα πείς, δεν ξέρουν στο χωριό ποιός είναι ο Δημήτρης και ποιός είναι ο Τάδε φέσατζης?.

Ειναι λίγο περίεργα τα πράγματα, αναγκαζόμαστε να κάνουμε "γαιδουρινή υπομονή" για πολύ καιρό πριν ξεχειλίσουν τα νεύρα μας.

Το άσχημο είναι ότι αυτή η αρρώστεια επιδεινώνεται χρόνο με το χρόνο.

Γεράσαμε, 21 χρόνια στη δουλειά και όπως σωστά επισημαίνει η sarimarina δεν έχουμε καν την άνεση του βιοπορισμού στην καθημερινότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Δημήτρη, δυστυχώς το φαινόμενο των "φεσιών" έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις και το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο στην επαρχία, όπου σημειωτέον οι αμοιβές είναι σημαντικά μικρότερες απο αυτές της Αθήνας και της Θεσ/νίκης.

Απο τη μία η έλλειψη χρημάτων και απο την άλλη η συνήθεια των περισσοτέρων να μην πληρώνουν παρεχόμενες υπηρεσίες, δημιουργούν και θα δημιουργήσουν συνθήκες ασφυξίας. Αλλά βέβαια εκτός απο τις υπηρεσίες που άντε λέμε δεν τις εκτιμούν, είναι "αέρας", πολλά είναι τα φέσια και στην υπόλοιπη αγορά, όπου αυτός που τρώει την τόγκα, έχει να εξοφλήσει και τον προμηθευτή του.

Συνταγές επιτυχίας δεν υπάρχουν. Δυο-τρία πράγματα που μπορούμε όλοι μας να κάνουμε είναι:

Να διώξουμε τους κακοπληρωτές, όσο το χρέος είναι μικρό. Να διώξουμε κι όσους μας κουράζουν, αυτούς που είναι μόνο "φύρα".

Ερευνα πριν αναλάβουμε ή πουλήσουμε κάτι.

Ενημέρωση του επόμενου λογιστή εσείς, μηχανογράφου εμείς. Η λογική "ας τη φάει ο επόμενος" θα γυρίσει και σε μας μπούμεραγκ. Και θάλεγα όχι μόνο του επόμενου συνάδελφου, αλλά και όποιον έχει ή μπορεί να έχει συνεργασία, για να μην βρίσκει εύκολα κορόιδα.

Εχω παρατηρήσει οτι όταν έχουν ανάγκη, ως δια μαγείας τα λεφτά βρίσκονται. Εχω αναγκαστεί να εκβιάσω για είσπραξη όταν δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους και πάντα βρίσκουν χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί παραπονιόμαστε για τους "κακοπληρωτές" πελάτες μας; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που πιέζουμε το Υπουργείο να τους υποχρεώσει να μας πάρουν ( άρα παραδεχόμαστε ότι είμαστε άχρηστοι) ; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που το πρώτο μέλημά μας είναι πως θα εξυπηρετήσουμε τον ΚΒΣ και όχι τις επιχειρηματικές ανάγκες του πελάτη μας;

Πόσοι από εμάς μπορούμε, μέσα στην επόμενη μισή ώρα, να γράψουμε τρεις ενέργειες που καναμε και ωφέλησαν τον πελάτη μας; ( Απαντήσεις, του είδους "τον τυπώνω και του υποβάλλω δηλώσεις εμπρόθεσμα" δεν γίνονται δεκτές - ούτε απαντήσεις από λογισμικάριους) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η Αθήνα και η Θεσσαλονική να έχουν μεγαλύτερες τιμές και η επαρχία μικρότερη λες και υπάρχει άλλη Λογιστική , όπως έλεγε και ένα Λοχαγός στο στρατό είτε λίγο μπεί είτε πολύ .... φούκης είσαι :rolleyes:

Εμείς δεν έχουμε παράπονο , παρότι και εμείς αυτή την στιγμή είμαστε λίγο χάλια οικονομικά .

Ξέρετε τι γίνεται , επειδή κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι περνάμε από άγχος και από ψυχική κούραση παρά μόνο εμείς οι ίδιο , όσα λεφτά και να ζητήσουμε μας φαίνονται λίγα .

Να ξέρετε πάντως πως μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας , έχουμε τρομερή δύναμη σαν κλάδος ακόμη και σε τοπικό επίπεδο αλλά δεν το εκμεταλλευόμαστε και αυτό είναι μα την αληθεία που με βγάζει εκτός ευατού .

Σταύρο γνώριζεις ότι είστε από τις συμπάθείες μας αλλά για μία ακόμη φορά θα διαφωνήσω (αν και σε αρκετά έχω αλλάξει γνώμη) , εγώ δε θα σου πώ τρία πράγματα αλλά ένα , το διάβασμα που κάνουμε για να βρούμε ΝΟΜΙΜΟ τρόπο να ωφελήσουμε το πελάτη (άσε που βέβαια δεν αναγνωρίζετε αυτό) , η δική μου άποψη είναι πως μόνο με κάταργηση των αυτοελέγχων και διενέργεια τακτικών ελέγχων θα γινόταν κάτι , αλλά θα άντεχαν η μικρές ακόμα και η μεγάλες επιχειρήσεις το κόστος να προσλάβουν σαν εξωτερικό συνεργάτη Λογιστή-Φοροτέχνη με πχ 1000,00 το μήνα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί παραπονιόμαστε για τους "κακοπληρωτές" πελάτες μας; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που πιέζουμε το Υπουργείο να τους υποχρεώσει να μας πάρουν ( άρα παραδεχόμαστε ότι είμαστε άχρηστοι) ; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που το πρώτο μέλημά μας είναι πως θα εξυπηρετήσουμε τον ΚΒΣ και όχι τις επιχειρηματικές ανάγκες του πελάτη μας;

Πόσοι από εμάς μπορούμε, μέσα στην επόμενη μισή ώρα, να γράψουμε τρεις ενέργειες που καναμε και ωφέλησαν τον πελάτη μας; ( Απαντήσεις, του είδους "τον τυπώνω και του υποβάλλω δηλώσεις εμπρόθεσμα" δεν γίνονται δεκτές - ούτε απαντήσεις από λογισμικάριους) .

Παρότι σαν λογισμικάριος "δεν δικαιούμαι δια να απαντήσω" θα απαντήσω, αλλά για λογαριασμό των λογιστών, όπως εγώ τους παρατηρώ.

1. Δεν γίνεσαι ψυχαναλυτής του; Κάθε φορά δεν θα σου πει για τα προβλήματα, για τη φτώχεια του και συ σαν επαγγελματίας ψυχαναλυτής πρέπει να τον ακούσεις, να το παρηγορήσεις και να του δώσεις και λύσεις.

2. Δεν λες ψέματα για λογαριασμό του για να γλυτώσει φόρους;

3. Δεν χρειάστηκε να πας επειγόντως ακόμη και νύχτα, γιατί του την πέσανε τα κοράκια και τάχει κάνει πάνω του;

4. Δεν χρειάστηκε να παρακαλέσεις, να γλύψεις, να συναλλαγείς με ποταπούς τύπους για λογαριασμό του;

5. Δεν αντιμετώπισες τα νεύρα του κατα δικαίων και αδίκων και τα άγχη του;

Θα μπορούσα να γράψω και άλλα.

Σκέψου οτι εγώ που τα γράφω αυτά δεν είμαι ο λογιστής , αλλά ο πελάτης του !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη αλλά τι λέμε τώρα?

Εμένα λίγο πολύ το φέσι που έχω είναι 500€ και ίσως κάποιες φορές έφτασε κανένα 1000€

Πελάτες δεν έχω πολλους άντε να είναι γύρω στους 20 και ώρες ώρες φρικάρω γιατί όπου και να κοιτάξω θα βάλω το χέρι στην τσέπη για να δώσω.....

Βλέπω κάτι αναφορές για φέσια και φρικάρω, συγγνώμη συνάδελφοι αλλά θα το πω απλά (ωμά εννοώ) αν φτάσει το φέσι σε σημείο που να σκέφτομαι πως θα τα μαζέψω τα ριμάδια τα ευρώπουλα και πως κατάντησα έτσι τότε μπορεί να συμβαίνουν 2 πράγματα:

1) Είμαι μαλάκας, ναι όπως ακριβώς το διαβάσατε!!!

2) Εδώ όπως και να κάνεις ισχύει πάλι το πρώτο.

Απλά είναι τα πράγματα, ΕΓΩ φταίω, ΕΓΩ το άφησα να συμβεί, κλπ κλπ Ας ξεκινήσω λοιπόν την γκρίνια στον ευατό μου μπας και δω φως γιατί αυτός μου φταίει και όχι οι άλλοι.

Υ.Γ.

Συγγνώμη για το ύφος αλλά αυτή είναι η αλήθεια και οι παρενέργειες της είναι πάρα πολλές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..... η δική μου άποψη είναι πως μόνο με κάταργηση των αυτοελέγχων και διενέργεια τακτικών ελέγχων θα γινόταν κάτι , αλλά θα άντεχαν η μικρές ακόμα και η μεγάλες επιχειρήσεις το κόστος να προσλάβουν σαν εξωτερικό συνεργάτη Λογιστή-Φοροτέχνη με πχ 1000,00 το μήνα ?

Έχουμε πολλές φορές στο παρελθόν πει ότι με την αναβάθμιση (και την αλλαγή της 'νοοτροπίας' των, φυσικά) των τακτικών ελέγχων, θα μπει το νερό στο αυλάκι. Έτσι, σε αυτό συμφωνούμε (και καλά κάνουμε που συμφωνούμε)

Το ζήτημα δεν είναι αν "θα άντεχαν οι μικρές ακόμα και οι μεγάλες επιχειρήσεις το κόστος να προσλάβουν σαν εξωτερικό συνεργάτη Λογιστή-Φοροτέχνη με πχ 1000,00 το μήνα" . Όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια. Άσε που δεν χρειάζεται να είναι και 1000,00€ το μήνα, ντε και καλά και για όλους.

Το ζήτημα είναι αν ο Λογιστής - Φοροτέχνης θα αρκεστεί στο πολύ μικρότερο αριθμό πελατών από τα σημερινά συνηθισμένα, που είναι ανθρωπίνως δυνατόν να εξυπηρετεί με επάρκεια, (και από όπου θα αμοίβεται με επάρκεια)

Παρότι σαν λογισμικάριος "δεν δικαιούμαι δια να απαντήσω" θα απαντήσω, αλλά για λογαριασμό των λογιστών, όπως εγώ τους παρατηρώ.

1. Δεν γίνεσαι ψυχαναλυτής του; Κάθε φορά δεν θα σου πει για τα προβλήματα, για τη φτώχεια του και συ σαν επαγγελματίας ψυχαναλυτής πρέπει να τον ακούσεις, να το παρηγορήσεις και να του δώσεις και λύσεις.

2. Δεν λες ψέματα για λογαριασμό του για να γλυτώσει φόρους;

3. Δεν χρειάστηκε να πας επειγόντως ακόμη και νύχτα, γιατί του την πέσανε τα κοράκια και τάχει κάνει πάνω του;

4. Δεν χρειάστηκε να παρακαλέσεις, να γλύψεις, να συναλλαγείς με ποταπούς τύπους για λογαριασμό του;

5. Δεν αντιμετώπισες τα νεύρα του κατα δικαίων και αδίκων και τα άγχη του;

Θα μπορούσα να γράψω και άλλα.

Σκέψου οτι εγώ που τα γράφω αυτά δεν είμαι ο λογιστής , αλλά ο πελάτης του !

Η πρόκληση ήταν να γραφτούν "τρεις ενέργειες που καναμε και ωφέλησαν τον πελάτη μας" . Εσύ έγραψες 5, καμία εκ των οποίων σε πραγματική ωφέλεια επιχειρηματία.

Ειδικά για το σημείο 2. δεν έχει υπάρξει φόρος που γλυτώθηκε επειδή ο λογιστής είπε ψέμματα, χωρίς έστω και με άλλο τρόπο να φανερωθεί και να πληρωθεί στο πολλαπλάσιο.

Απόκλεισα τους "λογισμικάριους", γιατί θεωρώ ότι αυτοί εύκολα μπορούν να βρούν τρία πράγματα που έκαναν σε ώφελος της κερδοφορίας της πελατείας τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα είναι αν ο Λογιστής - Φοροτέχνης θα αρκεστεί στο πολύ μικρότερο αριθμό πελατών από τα σημερινά συνηθισμένα, που είναι ανθρωπίνως δυνατόν να εξυπηρετεί με επάρκεια, (και από όπου θα αμοίβεται με επάρκεια)

άλλα πράγματα έχεις στο μυαλό σου Σταύρο .. σήμερα υπάρχει μαζική παραγωγή δηλώσεων

( Εισοδήματος..ΦΠΑ..ΦΜΥ..κ.λ.π.)..

εσύ μιλάς για "εργόχειρο" .. αναλαμβάνω 5 εταιρείες με πλήρες καθετοποιημένο servis και ανάλογη αμοιβή..

προσωπικά θα μου αρκούσε ένα εισόδημα 5.000,00 ευρώ από 5 εταιρείες οι οποίες θα ήταν αυτάρκεις από προγράμματα.. βοηθούς κ.λ.π. οπότε εγώ θα πρόσφερα μόνο το τομάρι μου μαζί με το μυαλό μου.. :unsure:

οι τάσεις όμως της αγοράς αλλού οδηγούν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώντας στο ακέραιο με τις παρατηρήσεις του Γρηγόρη-grzokas (κινούμενος μάλιστα και στο ίδιο μήκος κύματος και με τις οφειλές και με τον αριθμό των πελατών μου) να προσθέσω-κάνω και μια ερώτηση...

Τι τους κρατάτε ρε παιδιά??? (τους κατ'εξακολούθηση κακοπληρωτές)

Από λύπηση? Από συμπάθεια? Από προσδοκία ότι ΙΣΩΣ, ΚΑΠΟΤΕ, στο απώτερο μέλλον θα πληρώσουν?

Τι θα γίνει δηλαδή αν τους χάσετε? Το μόνο που ίσως πρέπει να λυπηθείτε είναι για τον επόμενο συνάδελφο που θα τους αναλάβει. (εκτός κι αν αυτός αποδειχτεί πιο καπάτσος και τους καταφέρει να τον πληρώνουν, οπότε το λάθος ήταν εξαρχής δικό σας)

Να πει τι στο καφενείο του χωριού?

Κι εδώ που τα λέμε κανένας δεν έχει πελάτες του όλους τους επιτηδευματίες του χωριού (και πόσοι να είναι άραγε αυτοί)..

Ολοι λίγο-πολύ οι πελάτες μας δραστηριοποιούνται σε πόλεις (που είναι και η οικονομική "ζωή" άλλωστε)

Τι κερδίζει δηλαδή ένα λογιστικό γραφείο με τα έξοδα σε προσωπικό, ενοίκια κι ένα σωρό άλλα να τρέχουν, με 200-300 πελάτες από τους οποίους δεν πληρώνουν (τακτικά) ούτε οι 100 ???

Τη φήμη ότι είναι μεγάλο και τρανό γραφείο??

Αυτή τη "φήμη" και το "πρεστίζ" θα το πληρώνει όμως από τη τσέπη του ο λογιστής.

Αξίζει τον κόπο???

Περισσότερο ακόμα και από το πρεστίζ αξίζει η ψυχική (και οικονομική θα έλεγα) ισορροπία και ηρεμία.

Ταπεινή μου άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώ βιαστικά λόγω έλλειψης χρόνο , οπότε δικαιολογείστε κάποια λάθη .

Συμφωνούμε όλοι στην τήρηση πελατολογίου στα μέτρα μας (αν και θέμα υποκειμενικό) αλλά να μη ξεχνάμε (οι οικονομολόγοι θα το γνωρίζουν καλύτερα από εμένα σαν πρόβλεψεις) ότι πρέπει να έχουμε και λίιιιιιγους παραπάνω .

Ας πούμε λοιπόν έχουμε 100 πελάτες , διώχνουμε τους πελάτες που δεν είμαστε ευχαριστημένοι βάλτε 40 , μας μένουν 60 για να βγαίνει ένα καλό μερακάματο θα πρέπει σαν ελάχιστη τιμή 100,00 το μήνα (ξέρω και άλλο με τον τότο αλλά όχι τόσο καλό) ας πούμε ότι καλώς ή κακώς κλείνουν κάποιες από αυτές (είναι πολύ πιο πιθανό σε ένα γραφείο να κλείνουν επιχείρησεις παρά να έρχονται νέες , αν και υπάρχουν εξαιρέσεις :unsure: ) , βάλτε 10 σας μένουν 50 όπου και πάλι για ένα ατόμο πιστεύω πως είναι αρκετές αλλά με λίγο κόπο υποφερτές , πιστεύετε ότι θα μπορέσει να βγεί αυτό το σενάριο ?

Σταύρο αν όντως είναι η γνώμη σου αυτή που μαντεύει ο SOU-LEEs νομίζω ότι είσαι πολύ μπροστά (αν και καλή ως σκέψη) .

Διαφώνω στο μη υποχρέωση Λογιστή , άλλωστε πόσα Β αλλά και Γ τηρούνται από Καθηγητές,Τραπεζικούς κλπ ακόμη τώρα , φαντάσου αν δεν υπάρχει υποχρέωση πόσοι θα απευθυνθούν σε Λογιστή και όχι σε άλλο κλάδο .

Πως θα σου φαινόνταν εκκαθάριση δηλώσεων σε Λογιστικά γραφείο με την ανάλογη ευθύνη και τον ανάλογο έλεγχο ή πχ για την τήρηση βιβλίων παράβολο στη Τράπεζα ή ακόμη να υπάρχει ειδική έκπτωση για την αμποιβή του Λογιστή (νομίζω και η Roxanne το είχε πεί ) , υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν .

Επανέρχομαι κάποια στιγμή με τις σκόρπιες σκέψεις μου πιο συγκεντρωμένες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας παραθετω την προσωπική μου εμπειρία, είμαι στο επάγγελμα 15 χρόνια. Κάπου εκεί στην πενταετία, όταν ένιωθα ότι πλέον πατώ γερά στα πόδια μου, έκανα ένα γερό ξεσκαρτάρισμα στους πελάτες μου, αδιαφόρησα για συσωρευμένα χρέη και τους έστειλα όλους στο καλό, έκτοτε επιλέγω τους πελάτες μου, ο πελάτης ξέρει το διάστημα που θα περάσει ο υπάλληλος για να πληρωθεί, ο υπάλληλος ξέρει ότι όσο ποιο γρήγορα και έγκαιρα εισπράξει τόσο γρήγορα θα πληρωθεί και αυτός και τα προβλήματα πλεόν είναι ελάχιστα.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την άποψη του Σούλη, δεν είναι δύσκολο να εφαρμοσθεί, γνωρίζω κάποιους από την διαδικτυακή παρέα μας που το εφαρμόζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περίμενα ότι το παραπονάκι μου είχε τόσο ενδιαφέρον. Λίγο πολύ πλην ολίγων εξαιρέσεων βράζουμε στο ίδιο καζάνι.

Εγώ όπως και οι συνάδελφοι μου στην περιοχή για να επιβιώσουμε είμαστε υποχρεωμένοι να κρατάμε πάνω από 150 επιχειρήσεις.

Πότε φύλλα...πότε μήλα...βγαίνει το καρβέλι. ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Αν πείτε ότι είναι χαλαρά βιβλία εποχιακών κυρίως επιχειρήσεων χωρίς δυσκολίες, κάνετε λάθος. Δεν παύει να κρατάς αναμένα κάρβουνα στα χέρια.

Το καλοκαίρι η δουλειά είναι κόλαση. Δεν ξέρεις πόσοι έλεγχοι θα προκύψουν από ποιές υπηρεσίες και τι ωρες θα σε ενοχλήσουν.

Και ο κάθε "νοικοκύρης" σου λέει "άσε με να δουλέψω και τον Σεπτέμβη θα σε πληρώσω". Πληρώνει όσους έχει άμεση ανάγκη για να δουλέψει

(προμηθευτές, υπαλλήλους τράπεζες, ελληνικό δημόσιο) (και όχι πάντα) ,

του βγαίνει καπάκι και ένα δυνατό ΦΠΑ για τον Οκτώβρη.........και μην τον είδατε τον ΠΑΝΑΗ...εξαφανίζεται.

Αν είσαι "μαέστρος" και του πάρεις κάτι έναντι...καλώς....αλλιώς περιμένεις σαν ΜΑΛΑΚΑΣ (εδώ ΓΡΗΓΟΡΗ ταιριάζει η διαπίστωση σου).

Αυτή είναι η πραγματικότητα στην επαρχία και σ' αυτήν την κατάσταση δουλέυουμε.

Μια "καλή" ιδέα θα ήταν πχ. να μην μπορεί η κάθε επιχείρηση να υποβάλλει την δήλωση φόρου εισοδήματος, χωρίς να προσκομίσει και να συνυποβάλλει την

ΑΠΥ του λογιστή. Δεν αξίζει να επίβάλλουμε σαν κλάδος κάτι τέτοιο στο επόμενο φορολογικό νόμο?.

Εμείς είμαστε τα "βαποράκια" υπολογίζουμε, μαζεύουμε το χρήμα και το μοιράζουμε στο ελληνικό δημόσιο. Να μην το κάνουμε τουλάχιστον άμμισθοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο κάθε "νοικοκύρης" σου λέει "άσε με να δουλέψω και τον Σεπτέμβη θα σε πληρώσω". Πληρώνει όσους έχει άμεση ανάγκη για να δουλέψει

(προμηθευτές, υπαλλήλους τράπεζες, ελληνικό δημόσιο) (και όχι πάντα) ,

Γιατι συμβαινει αυτο ειναι πολυ απλο να το καταλαβουμε.

Ακριβως γιατι ουτε προμηθευτη θα βρει απληρωτο για να αγορασει, ουτε υπαλληλος θα μεινει στη δουλεια χωρις μεροκαματο, ουτε βεβαια διακινδυνευει να μπει στη μαυρη λιστα της τραπεζας, οσο για ρευμα τηλεφωνο νερο ετυχε και στους καλυτερους απο μας να μας το κοψουν στην πρωτη καθυστερηση.

Λογιστη ομως βρισκει ανετα να δουλεψει με πιστωση αοριστου χρονου....

Δυστυχως το πως ενεργει ο καθενας μας, στο γραφειο του εχει αμεση επιδραση και στη δουλεια του διπλανου μας ....

Αν δεν το δουμε συνολικα και συλλογικα και μακροπροθεσμα το προβλημα ποτε δεν θα λυθει.

Και για μια ακομα φορα λεμε και ξαναλεμε τα ιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν το δουμε συνολικα και συλλογικα και μακροπροθεσμα το προβλημα ποτε δεν θα λυθει.

Και για μια ακομα φορα λεμε και ξαναλεμε τα ιδια.

Χρύσα για να μην κλαίμε τον πόνο μας και ξαναλέμε τα ίδια, προηγουμένως πρότεινα κάτι. Το πάντρεμα με τον πελάτη, με τη βούλα του Μ7.

Η ΔΕΗ δεν σου δίνει ρεύμα αν δεν προσκομίσεις ηλεκτρολογικό σχέδιο θεωρημένο από την ένωση του ηλεκτρολόγου. Το ίδιο ισχύει για τον υδραυλικό.

Οικοδομική άδεια δεν βγαίνει αν στο φάκελλο της δεν υπάρχει ΑΠΥ μηχανικού.

Η ΔΟΥ γιατί να παραλαμβάνει δήλωση εισοδήματος χωρίς ΑΠΥ λογιστή?.

Μπορούμε αυτό να το επιδιώξουμε να γίνει με νόμο?. Να τελειώνει η ιστορία με το κρυφτούλι της υπογραφής "Ο ΙΔΙΟΣ" (ο φορολογούμενος).

Πολλά θα αλλάξουν προς το καλύτερο, όχι μόνο τα οικονομικά μας, αλλά και η πειρατία του επαγγέλματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τιποτα δεν εννοω οτι δεν πρεπει να τα λεμε και να τα ξαναλεμε και εγω παντως δεν θα κουραστω ποτε και παντα θα δηλωνω διαθεσιμη για καθε προσπαθεια.

Λυσεις ή προτασεις εχουν γινει πολλες και το προβλημα, οπως εγω το αντιλαμβανομαι, ειναι θεμα αποφασης για να λυθει, την οποια ομως δεν ξερω γιατι δεν την παιρνουν οι αρμοδιοι.

Μεχρι τοτε, καποιοι απο μας κουρασμενοι και μπουχτισμενοι, θα κανουμε εκκαθαρισεις με μεγαλο κοστος και χωρις ουσιαστικο ομως αποτελεσμα, γιατι παντα διπλα θα υπαρχουν αλλοι συναδελφοι που προσπαθωντας να ορθοποδησουν κανουν παραλογες υποχωρησεις.

Το πιο απογοητευτικο για μενα ομως ειναι πως υπαρχουν μεγαλα γραφεια, που απο νοοτροπια ή απο τον τροπο που ειναι οργανωμενα δουλευουν με εξευτελιστικες αμοιβες.

Μεσα στην απογοητευση μου, ομως, βλεπω φως ελπιδας γιατι πιστευω στους νεοτερους, που επιλεγουν το επαγγελμα μας ....

Τελος πιστευω οτι διεκδικουμε πολυ χαλαρα για να μην πω οτι ζητιανευουμε και κανενας δεν υπολογιζει μιζερα, κουρασμενα και υποταγμενα ανθρωπακια.

Εχουμε δυναμη...Καιρος να το πιστεψουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

......βρήκα 3ετίας Mercedes C200 sport/coupe compresor. :rolleyes:B):D

το θελω.....το θελω...το θελω....

...Eσύ αγάπη μου ...και με απλό Smartaki ΘΕΑ είσαι...δεν τα χρειάζεσαι τα Μερτσέντες !!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί παραπονιόμαστε για τους "κακοπληρωτές" πελάτες μας; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που πιέζουμε το Υπουργείο να τους υποχρεώσει να μας πάρουν ( άρα παραδεχόμαστε ότι είμαστε άχρηστοι) ; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που το πρώτο μέλημά μας είναι πως θα εξυπηρετήσουμε τον ΚΒΣ και όχι τις επιχειρηματικές ανάγκες του πελάτη μας;

Πόσοι από εμάς μπορούμε, μέσα στην επόμενη μισή ώρα, να γράψουμε τρεις ενέργειες που καναμε και ωφέλησαν τον πελάτη μας; ( Απαντήσεις, του είδους "τον τυπώνω και του υποβάλλω δηλώσεις εμπρόθεσμα" δεν γίνονται δεκτές - ούτε απαντήσεις από λογισμικάριους) .

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ....

ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ (ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ)

ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΑΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΤΖΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΤΟΥ Υ.Ο. ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΕΧΩΝΤΑΙ (ΑΡΑΓΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑ ΦΩΡΤΟΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ?) ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑ 50%

άλλα πράγματα έχεις στο μυαλό σου Σταύρο .. σήμερα υπάρχει μαζική παραγωγή δηλώσεων

( Εισοδήματος..ΦΠΑ..ΦΜΥ..κ.λ.π.)..

εσύ μιλάς για "εργόχειρο" .. αναλαμβάνω 5 εταιρείες με πλήρες καθετοποιημένο servis και ανάλογη αμοιβή..

προσωπικά θα μου αρκούσε ένα εισόδημα 5.000,00 ευρώ από 5 εταιρείες οι οποίες θα ήταν αυτάρκεις από προγράμματα.. βοηθούς κ.λ.π. οπότε εγώ θα πρόσφερα μόνο το τομάρι μου μαζί με το μυαλό μου.. :rolleyes:

οι τάσεις όμως της αγοράς αλλού οδηγούν..

ΣΟΥΛΗ ΑΝ ΤΙΜΟΛΟΓΟΥΣΑΜΕ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5-10 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ....

ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΜΑΖΙΚΗ (ΕΔΩ ΜΕΣΑ) ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΑΣ.

ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ Κ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ)

ΠΧ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΣΕ ΕΣΑΣ , ΧΡΩΣΤΑΝΕ & ΙΚΑ η ΦΠΑ

ΚΤΛ

ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...