Jump to content
Sign in to follow this  
Κρηθέας

"Περίμενα να καταγράψετε την αληθινή Ιστορία".

Recommended Posts

Σιγά παιδιά γιατί είμαι γέρος άνθρωπος και έχουνε συσσωρευτεί άλατα στον αυχένα μου και δεν μπορώ να παρακολουθώ τόσο γρήγορες μεταπτώσεις !

Η "Ιστορία πρέπει να είναι 'αμερόληπτη' " ή "πρέπει (εκ προοιμίου) να είναι αντι-γαλλοαγγλογερμανοαμερικανικοτουρκική" ;

Διαλέξτε.

Ούτε μία φορά, είτε στο παρόν φόρουμ, είτε αλλού έχω, προσωπικά αποδεχτεί την δυνατότητα αμερόληπτης εξιστόρισης σημαντικών ή μη ιστορικών γεγονότων.

Άλλοι έχουν γράψει "η 'Ιστορία' πρέπει να είναι έτσι ή αλλιώς". Ας είναι συνεπείς με τις εξαγγελίες τους.

Επειδή πολλοί μίλησαν σ΄αυτή την ενότητα για την αντικειμενικότητα της ιστορικής καταγραφής αλλά μόνο εγώ έκανα σχόλια για την εμπλοκή των Αγγλων και της ΑΝΤΑΝΤ και την συμπεριφορά των αγγλογάλλων και λοιπών συμμάχων κατά την φάση του "συνωστισμού" στο λιμάνι της Σμύρνης και επειδή σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι έχω μεταπτώσεις στην άποψή μου για το θέμα θέλω να ξεκαθαρίσω πως βεβαίως είμαι υπέρ της αντικειμενικής και αμερόληπτης καταγραφής της Ιστορίας αλλά δεν θεωρώ ότι όλα αυτά τα γεγονότα από την ελληνική εκστρατεία ώς την καταστροφή αποτελούν μια διμερή διαμάχη μεταξύ των Ελλήνων και των Τούρκων ώστε ο αμερόληπτος ιστορικός κριτής να κρατήσει ίσες αποστάσεις και αυτό να είναι αντικειμενική εξιστόρηση.

Αντικειμενική εξιστόρηση είναι και η περιγραφή της διεθνούς κατάστασης εκείνης της εποχής και η καταγραφή του ρόλου των "συμμάχων" και ιδιαίτερα των Αγγλων και των επιδιώξεων τους στην ανατολική Μεσόγειο και την Μέση ανατολή και ο ρόλος των Ελλήνων στα σχέδιά τους στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Και η αποψή μου είναι ότι η αντικειμενική καταγραφή δεν θα είναι και τόσο κολακευτική για τους συμμάχους γενικώς.

Τώρα αν αυτό χαρακτηρίζει την ιστορία "εκ προοιμίου αντι-γαλλοαγγλογερμανοαμερικανικοτουρκική" τι να πώ;

όπως το βλέπει ο καθένας.

ΥΓ: Αλλο ζήτημα είναι αν η ηλικία των μαθητών της έκτης ενδείκνυται για να εμβαθύνουμε σ΄όλα αυτά. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
αλλά μόνο εγώ έκανα σχόλια για την συμπεριφορά των αγγλογάλλων και λοιπών συμμάχων κατά την φάση του "συνωστισμού" στο λιμάνι της Σμύρνης

Μια μικρή διευκρίνηση. Έχω την αίσθηση συνάδελφε ype, ότι το παρακάτω δεν αφορούσε μόνο εσένα.

Η "Ιστορία πρέπει να είναι 'αμερόληπτη' " ή "πρέπει (εκ προοιμίου) να είναι αντι-γαλλοαγγλογερμανοαμερικανικοτουρκική" ;

Θυμίζω:

Μην ξεχάσω, τα κρουαζιερόπλοια των δυτικών περίμεναν στο λιμάνι αλλά οι Έλληνες δεν είχαν χρήματα.

Βέβαια που λόγος για λαθρεπιβάτες... φωτιά, τσεκούρι και στη θάλασσα...

Δυο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα (στερεοτύπων...) από το αρχείο των δυτικών που παρακολουθούσαν

φωτογραφίζοντας και κινηματογραφώντας...

Επίσης, κατά το παρελθόν, είχαν γίνει σχετικές αναφορές στο παρακάτω θέμα και αλλού.

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...st=0#entry76477

Share this post


Link to post
Share on other sites

έτυχε να συναντήσω το Σ/Κ μια δασκάλα..και μου μετέφερε ότι γίνεται και μεταξύ τους συζήτηση για το θέμα..

σε άλλη βάση πάντως..

αλλά μου ανέφερε ότι μεγάλο πρόβλημα υπάρχει με το βιβλίο μαθηματικών ..δεν συγκράτησα ποιό..

για το οποίο οι απόψεις είναι .."για πέταμα"..

ξέςρει κανείς τίποτα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
έτυχε να συναντήσω το Σ/Κ μια δασκάλα..και μου μετέφερε ότι γίνεται και μεταξύ τους συζήτηση για το θέμα..

σε άλλη βάση πάντως..

αλλά μου ανέφερε ότι μεγάλο πρόβλημα υπάρχει με το βιβλίο μαθηματικών ..δεν συγκράτησα ποιό..

για το οποίο οι απόψεις είναι .."για πέταμα"..

ξέςρει κανείς τίποτα?

Το βιβλίο της Β' τάξης, είναι "προβληματικό", με πολλά λάθη, δυσνόητα παραδείγματα

Όσο για την μέθοδο εκμάθησης, "θέλει", "επιδιώκει", αλλά το αποτέλεσμα δεν τους δικαιώνει.

Δεν μπορούν να κατανοήσουν τα παιδιά, υπάρχει πρόβλημα...

Άποψή μου, είναι ότι έγιναν βιαστικά ορισμένα πράγματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
έτυχε να συναντήσω το Σ/Κ μια δασκάλα..και μου μετέφερε ότι γίνεται και μεταξύ τους συζήτηση για το θέμα..

σε άλλη βάση πάντως..

αλλά μου ανέφερε ότι μεγάλο πρόβλημα υπάρχει με το βιβλίο μαθηματικών ..δεν συγκράτησα ποιό..

για το οποίο οι απόψεις είναι .."για πέταμα"..

ξέςρει κανείς τίποτα?

Καλά ρε Θανάση πας καλά; Θα αφήσουμε την ιστορία και τα θρησκευτικά και θα ασχολούμαστε τώρα με τα μαθηματικά και τη φυσική και με άλλες αηδίες; Τι τα θέλουμε αυτά;

Όλα τα βιβλία είναι άριστα. Αυτή η ιστορία μόνο αν ξαναγραφότανε θα λυνόταν όλα τα προβλήματα. Μάλιστα θα διορθωνότανε αυτομάτως και οι καθηγητές της (φιλόλογοι, αγγλικών, γυμναστές και όποιος άλλος είναι εύκαιρος να τη διδάξει), οι δε βαριεστημένοι δάσκαλοι αιφνιδίως θα αποκτούσαν το απο ετών απωλεσθέν σφρίγος.

Θυμάμαι ένα περιστατικό στο στρατό. Ήμουν σε μια μονάδα επιστράτευσης , όπου μαζεύανε διάφορα σαράβαλα αυτοκίνητα που σε δεδομένη στιγμή κρίσης θα φεύγανε (τρόπος του λέγειν) για το μέτωπο. Ηρθε λοιπόν ένας συνταγματάρχης από το Σώμα για έλεγχο κι άρχισε τις παρατηρήσεις.

Σ’ αυτό δεν ανοίγει το τζάμι, στο άλλο είναι σπασμένος ο καθρέφτης κλπ. Οπότε ο ανθυπολοχαγός που ήταν υπεύθυνος τα πήρε στο κρανίο και αφού έκλεισε με δύναμη την πόρτα του λέει με χαρακτηριστική χωριάτικη προφορά:

Α ρε Συνταγματάρχη, ιδώ δεν παίρνει μπρος, ισύ κοιτάς του τζιάμ;

Για να σοβαρευτούμε... Βεβαίως και έχετε τα δίκαιά όσοι με πόνο ψυχής ισχυρίζεστε οτι η ιστορία είναι κακογραμμένη. Μα μήπως έτσι δεν ήταν πάντοτε; Πάντα το μάθημα της ιστορίας και όχι μόνο δεν ήταν μέσο προπαγάνδας και όχι μόνο εθνικής αλλά και τοπικιστικής; Θα σας πώ ένα παράδειγμα. Κάθε χωριό και κάθε ραχούλα του Μωριά και της Ρούμελης είναι γνωστά απο τις ηρωικές μάχες που έγιναν εκεί. Ξέρετε τίποτα για την επανάσταση στο Λιτόχωρο; Μήπως για την επανάσταση του Μπούρινου; Γιατί η Μουσουνίτσα ή η Κωλοπετεινίτσα είναι ηρωικά χωριά και δεν είναι π.χ. ο Ζιάκας, η Σιάτιστα ή ο Πολύγυρος; Γιατί οι αγωνιστές της μισής Ελλάδας κοσμούν τις σχολικές αίθουσες και ονόματα όπως Θ.Ζιάκας, καπετάνισσα Περιστέρα, καπετάν Κώττας και δεκάδες άλλα είναι παντελώς άγνωστα;

Αρα λοιπόν μην ψάχνετε αλήθειες στα σχολικά (και όχι μόνο) βιβλία της ιστορίας. Αλλα κι από την άλλη μην θέλετε ο καθένας να ξαναγραφεί η ιστορία όπως τη θέλει ο καθείς. Πολλώ μάλλον να την αφήσουμε να την γράψουν οι βουλευτές μας.

Βεβαίως και έγιναν σφαγές και αγριότητες και από τις δύο πλευρές. Πόλεμος ήταν, τι περιμένατε να γίνει, πάρτυ; Δεν βλέπετε τι γίνεται με τους σημερινούς πολέμους; Τώρα αν θέλετε κάποιοι να πούμε ότι στην κλίμακα της αγριότητας οι Τούρκοι ή οι άλλοι εχθροί μας πιάνουν το 10 κι εμείς το 5, όποιος θέλει να το πιστέψει ας το πιστέψει. Ο ιστορικός όμως θα πρέπει να απεικονίσει την αλήθεια χωρίς συναισθηματική φόρτιση. Ετσι πέρα από τα ιστορικά γεγονότα που αναδεικνύουν τον ηρωισμό των Ελλήνων, πρέπει να φωτίσουν και τη σκοτεινή πλευρά.

Για να καταλήξω μιας και ο χρόνος δεν περισσεύει. Εχουμε μια παιδεία που νοσεί βαθύτατα. Δεν έχουμε σχολεία, δεν έχουμε κυρίως δασκάλους και καθηγητές και βεβαίως δεν έχουμε και βιβλία. Μην κολλάμε λοιπόν σε ένα μάθημα. Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος κι εμείς ασχολούμαστε με το καθρεφτάκι.

Και επιτέλους. Αυτή η περηφάνεια για τους προγόνους κάποτε πρέπει να πάρει τη σωστή διάστασή της. Τί θα πει είμαστε περήφανοι για τους προγόνους; Ποιός λαός δεν είναι; Δηλαδή εγώ είμαι περήφανος για τον ένα παππού μου που πολέμησε και δεν είμαι για τον άλλον που δεν πολέμησε; Είναι περήφανος ο Χ επειδή ο πατέρας ή ο πρόγονός του ήταν μεγάλος και τρανός και δεν πρέπει να είμαι εγώ , επειδή οι δικοί μου πχ ήταν τσομπαναραίοι;

Και για να το πάω παραπέρα. Η περηφάνεια για κάτι στο οποίο δεν είχα εγώ την παραμικρή συμμετοχή είναι εύκολη και ανέξοδη, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια φούσκα.. Το ουσιαστικό είναι να είμαι περήφανος για το παρόν και το μέλλον, δηλαδή για αυτά που πέτυχα -αν πέτυχα-, για τη χώρα μου -αν πάει καλά κι εγώ βοηθάω προς αυτή την κατεύθυνση- και κυρίως είμαι περήφανος για τα παιδιά μου -αν πάνε καλά κι εγώ έχω ουσιαστική συμμετοχή σ' αυτό.

Αυτά κι ας τελειώνουμε με αυτές τις ιστορίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...... Γιατί οι αγωνιστές της μισής Ελλάδας κοσμούν τις σχολικές αίθουσες και ονόματα όπως Θ.Ζιάκας, καπετάνισσα Περιστέρα, καπετάν Κώττας και δεκάδες άλλα είναι παντελώς άγνωστα;......

Καλά τώρα ποιός παραβλέπει ότι δεν παίρνει μπρος το Μ38Α1 και κοιτάει το "τζαμ" ;

Εδώ κατευθείαν απόγονοί αυτών που αναφέρεις, ζουν εκτός Ελλάδος και τους αρνούμαστε την ιθαγένεια ή το δικαίωμα να ονομάζουν το κράτος τους, όπως αυτοί θέλουν και ψάχνουμε αν βάζουμε τα πορτραίτα τους στα σχολειά;

Αλήθεια το άγαλμα εκείνου του μακεδονομάχου που όταν τον έκαιγαν οι κομμιταζήδες φώναζε "Ελλάντα νικήσει" θα το ξαναβάλουμε στην είσοδο της Φλώρινας;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλά τώρα ποιός παραβλέπει ότι δεν παίρνει μπρος το Μ38Α1 και κοιτάει το "τζαμ" ;

Εδώ κατευθείαν απόγονοί αυτών που αναφέρεις, ζουν εκτός Ελλάδος και τους αρνούμαστε την ιθαγένεια ή το δικαίωμα να ονομάζουν το κράτος τους, όπως αυτοί θέλουν και ψάχνουμε αν βάζουμε τα πορτραίτα τους στα σχολειά;

Αλήθεια το άγαλμα εκείνου του μακεδονομάχου που όταν τον έκαιγαν οι κομμιταζήδες φώναζε "Ελλάντα νικήσει" θα το ξαναβάλουμε στην είσοδο της Φλώρινας;

Σταύρο, έφερα ένα απλό παράδειγμα για να δείξω πώς η ιστορία στα σχολικά βιβλία μεροληπτεί ακόμη και μεταξύ των Ελλήνων.

Δεν νομίζω να προκύπτει απο αυτά που γράφω πως κοιτάω το "τζιάμ".

Για να συννενοούμαστε δηλαδή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σταύρο, έφερα ένα απλό παράδειγμα για να δείξω πώς η ιστορία στα σχολικά βιβλία μεροληπτεί ακόμη και μεταξύ των Ελλήνων.

Δεν νομίζω να προκύπτει απο αυτά που γράφω πως κοιτάω το "τζιάμ".

Για να συννενοούμαστε δηλαδή.

Αν θεωρείς ότι "η ιστορία στα σχολικά βιβλία μεροληπτεί ακόμη και μεταξύ των Ελλήνων", σε ότι αφορά τον Μακεδονικό Αγώνα, εντάξει, "πάω πάσο".

Αν μάλιστα θα σε ικανοποιούσε "η ιστορία στα σχολικά βιβλία", σε ότι αφορά τον Μακεδονικό Αγώνα, και όχι μόνο, να αρκείτο σε αναγραφή Ηρώων, πάω ακόμα περισσότερο "πάσσο".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φαίνεται ότι οι Τούρκοι μας πήραν χαμπάρι ότι τους χαιδέυουμε και ούτε λίγο ουτε πολύ,ονόμασαν "γκρίζα ζώνη" τον Αη Στράτη.

Ενα νησί στην μέση του Αιγαίου,πάρα πολύ γνωστό.

Καμμία επίσημη αντίδραση.

Ποιος τολμάει να αντιδράσει σήμερα?Κινδυνεύει να ονομασθεί φιλοπόλεμος.

Αυτός ανήκει στις γκρίζες (μάλλον στις μαύρες) ζώνες της δικής μας Ιστορίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φαίνεται ότι οι Τούρκοι μας πήραν χαμπάρι ότι τους χαιδέυουμε και ούτε λίγο ουτε πολύ,ονόμασαν "γκρίζα ζώνη" τον Αη Στράτη.

Ενα νησί στην μέση του Αιγαίου,πάρα πολύ γνωστό.

Καμμία επίσημη αντίδραση.

Ποιος τολμάει να αντιδράσει σήμερα?Κινδυνεύει να ονομασθεί φιλοπόλεμος.

Αυτός ανήκει στις γκρίζες (μάλλον στις μαύρες) ζώνες της δικής μας Ιστορίας.

Θεωρώ ότι η υπενθύμιση της Ιστορίας μας από τον ype είναι πολύ σπουδαιότερη από το αν μετέχει ή όχι στο σχεδιασμό άσκησης του ΝΑΤΟ ο Άη Στράτης.

Όμως για την αλήθεια, πρέπει να επισημάνουμε ότι υπήρξε αντίδραση (προς το ΝΑΤΟ), τόσο από το Υπουργείο Εξωτερικών, όσο και από το Εθνικής Άμυνας, ίδια ακριβώς με τις αντιδράσεις σε ίδιες και αντίστοιχες περιπτώσεις απο τότε που επανήλθε στο "στρατιωτικό σκέλος" (1978) του ΝΑΤΟ η Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που θα πρέπει να μας προβληματίσει, κυρίως όμως την κυβέρνηση, είναι η πολιτική που

ακολουθείται πλέον από τις ΗΠΑ σε σχέση με Κουρδικό (οι Τούρκοι έχουν πρόβλημα με τα

ανατολικά τους σύνορα...) και Αιγαίο-Κύπρο που λειτουργούν ως παράγοντας εκτόνωσης...

στις σχέσεις Τουρκίας και ΗΠΑ.

Θα πρέπει λοιπόν να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτό που θα πρέπει να μας προβληματίσει, κυρίως όμως την κυβέρνηση, είναι η πολιτική που

ακολουθείται πλέον από τις ΗΠΑ σε σχέση με Κουρδικό (οι Τούρκοι έχουν πρόβλημα με τα

ανατολικά τους σύνορα...) και Αιγαίο-Κύπρο που λειτουργούν ως παράγοντας εκτόνωσης...

στις σχέσεις Τουρκίας και ΗΠΑ.

Θα πρέπει λοιπόν να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Να είμαστε συνάδελφε αλλά.............

πότε οι απλοί πολίτες κατάφεραν αποτελεσματικά να εμποδίσουν τα σχέδια των "συμμάχων";

Πολλώ δε μάλλον στην εποχή μας που όλοι παρακολουθούμε τις εξελίξεις από τον καναπέ μας.

Θα πρέπει να είναι προσεκτική η κυβέρνηση και η Ντόρα για την οποία ο Δούντας (πρέσβης επί τιμή και διευθυντής του διπλωματικού γραφείου του Καραμανλή του πρεσβύτερου) είχε πεί πως υποδέχεται τις ξένες αντιπροσωπείες με περισσή δουλοπρέπεια και ένα ηλίθιο χαμόγελο σαν να πρόκειται για την οικοδέσποινα που τους κάλεσε σε γιορτή στο σπίτι της. (Ο Δούντας τα λέει όχι έγω)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να είμαστε συνάδελφε αλλά.............

πότε οι απλοί πολίτες κατάφεραν αποτελεσματικά να εμποδίσουν τα σχέδια των "συμμάχων";

Πολλώ δε μάλλον στην εποχή μας που όλοι παρακολουθούμε τις εξελίξεις από τον καναπέ μας.

Θα πρέπει να είναι προσεκτική η κυβέρνηση και η Ντόρα για την οποία ο Δούντας (πρέσβης επί τιμή και διευθυντής του διπλωματικού γραφείου του Καραμανλή του πρεσβύτερου) είχε πεί πως υποδέχεται τις ξένες αντιπροσωπείες με περισσή δουλοπρέπεια και ένα ηλίθιο χαμόγελο σαν να πρόκειται για την οικοδέσποινα που τους κάλεσε σε γιορτή στο σπίτι της. (Ο Δούντας τα λέει όχι έγω)

Εννοείται πως θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ως χώρα.

Οι απλοί πολίτες, απλά παρακολουθούν από τους καναπέδες τους και τα καφενεία...

Οι ενεργοί... δεν ξέρω τι κάνουν, και τι θα μπορούσαν να κάνουν, πράγματι θα συμφωνήσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα κατάλαβα επιτέλους την αγωνία των πατριωτών ομογενών μας εξ Αμερικής..

για τα αποτελέσματα του περί ου ο λόγος βιβλίου..

δείτε και μόνοι σας..

«Πολ Ποτ ο Ιουστινιανός»

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σήμερα κατάλαβα επιτέλους την αγωνία των πατριωτών ομογενών μας εξ Αμερικής..

για τα αποτελέσματα του περί ου ο λόγος βιβλίου..

δείτε και μόνοι σας..

«Πολ Ποτ ο Ιουστινιανός»

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο:

Την κατάσταση έσωσε ο μητροπολίτης Ιάκωβος ο οποίος παίρνοντας το μικρόφωνο και αποτεινόμενος με οργισμένο ύφος στους ταραξίες είπε: «Δεν είσαστε μόνο εσείς ορθόδοξοι και Ελληνες. Μην διακόπτετε! Οφείλετε σεβασμό στην ομιλήτρια!».

Κάθε σύννεφο έχει ασημένιο περίγραμμα, (In every cloud there is a silver lining) που θάλεγαν και οι Εγγλέζοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα το τσίμπησε και ένα βραδυνό δελτίο ..δεν θυμάμαι ποιό..

που μετέδωσε την είδηση ..και το video (εγώ δεν μπόρεσε να το δω απ'την διεύθυνση)

χωρίς όπως συνήθως γίνεται να αναφέρει την πηγή ..

και έβαλε μετά και απαντήσεις Ελλήνων δεσποτάδων που απαξίωναν την μικρή..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θέμα το τσίμπησε και ένα βραδυνό δελτίο ..δεν θυμάμαι ποιό..

που μετέδωσε την είδηση ..και το video (εγώ δεν μπόρεσε να το δω απ'την διεύθυνση)

χωρίς όπως συνήθως γίνεται να αναφέρει την πηγή ..

και έβαλε μετά και απαντήσεις Ελλήνων δεσποτάδων που απαξίωναν την μικρή..

Το είχε "τσιμπήσει" από το πρωΐ ο Θανάσης Καρτερός στο "105,5 Στο Κόκκινο" και είχε κάνει πάρτυ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το είχε "τσιμπήσει" από το πρωΐ ο Θανάσης Καρτερός στο "105,5 Στο Κόκκινο" και είχε κάνει πάρτυ.

με τι μουσική όμως βρε Σταύρο..ώρες ώρες κουράζομαι..και αλλάζω σταθμό.. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
με τι μουσική όμως βρε Σταύρο..ώρες ώρες κουράζομαι..και αλλάζω σταθμό.. :D

Τώρα τώρα "σήκωσε" πάλι το θέμα και ακούμε τη φωνή της Προμηθέας

Για τι μουσική, τι να πώ. Εξαρτάται από τον παραγωγό

Αν άκουγες τη Λουπάκη, τότε σε καταλαβαίνω (αν και προσωπικά "τριτίζω" όπως και εκείνη, ...βαριά κουλτούρα) όμως υπάρχουν άλλες εκπομπές, για όλα τα γούστα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...