Προς το περιεχόμενο

ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ


επισκέπτη st

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οταν στους κληρονομους , αποθανοντος επιτηδευματια φυσικου προσωπου που ασκουσε ατομικη επιχειρηση , υπαρχει ανηλικο παιδι , τι γινεται με την κοικωνια κληρονομων ?, συμμετεχει και ο ανηλικος ?. Τι δικαιολογητικα χρειαζονται στο μητρωο για την ληψη αφμ της κοικωνιας ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ (ΕΦ'ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ) ΚΑΙ Ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΟΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΔΙΑΘΕΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ.

ΑΡΑ Ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΦΜ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΦΜ ΚΛΠ ΚΛΠ

ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΓΓΥΤΕΡΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΦΡΑΓΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ..ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ)

ΕΧΩ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΦΟΡΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Νέος Συνάδελφος

Η κοινωνία κληρονόμων είναι φυσικό πρόσωπο της παρ.4 αρθ.2 ΚΦΕ και φορολογείται όπως οι ΟΕ. Οσο διάστημα είναι ανήλικος ο κληρονόμος (ή υπάρχουν ανήλικοι) λογίζεται και επιχειρηματική αμοιβή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω κάνει έναρξη σε κοινωνία, χωρίς καταστατικό, μόνο με την αποδοχή κληρονομιάς. Τώρα, κατά πόσο είναι σωστό, έχω πολλές αμφιβολίες.

Νομίζω ότι είναι εταιρία αστικού δικαίου και πρέπει να περάσει από ειρηνοδικείο, αλλά δεν το έχω ψάξει.

Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει, ας γράψει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 years later...

Περι κοινωνιών ο λόγος... οπότε

τι γίνεται στην περίπτωση που δεν συστάθηκε κοινωνία,

τα κληρονομούμενα μερίδια (ΕΠΕ) μεταβιβάστηκαν από τους κληρονόμους μετά το πέρας του εξαμήνου και πάντως εντός της ίδιας χρήσης!!! (έχει γίνει δημοσίευση στο πρωτοδικείο και στο ΦΕΚ, έχουν πληρωθεί υπεραξίες) αλλά κολλάει στο μητρώο της ΔΟΥ η ολοκλήρωση της μεταβίβασης .... διότι όπως προείπα δεν συστάθηκε κοινωνία....

θα μου πείτε ε και??? ας κάνει με παλιά ημερομηνία την σύσταση....

Οκ μαζί σας αλλά τι γίνεται με τις βεβαιώσεις από τα ταμεία...???

μπορεί να γίνει ετεροχρονισμένη ασφάλιση; στο ΤΑΕ ας πούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κοινωνία κληρονόμων είναι φυσικό πρόσωπο της παρ.4 αρθ.2 ΚΦΕ και φορολογείται όπως οι ΟΕ. Οσο διάστημα είναι ανήλικος ο κληρονόμος (ή υπάρχουν ανήλικοι) λογίζεται και επιχειρηματική αμοιβή.

Μια διόρθωση

Η κοινωνία δεν είναι "φυσικό πρόσωπο", αλλά ένωση προσώπων, χωρίς νομική προσωπικότητα, που συνεχίζει να ασκεί την επιχείρηση του αποβιώσαντος. Είναι η κληρονομηθείσα επιχείρηση που συνεχίζεται με τον ενοχικό σύνδεσμο που δημιουργείται μεταξύ των συγκληρονόμων, όταν όλοι μαζί ασκουν τη δραστηριότητα του αποβιώσαντος ( ξενοδοχειακή επιχείρηση )

Φιλικά

Διονύσιος Κουνάδης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 month later...
επισκέπτη Επισκέπτης-BYRON-

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ - ΘΑΝΑΤΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ:

ΠΙΣΤ/ΚΟ ΕΓΓΥΤΕΡΩΝ ΣΥΓΓ.

ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΘΑΝΑΤΟΥ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ (ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ ΔΙΑΘΗΚΗΣ)

-ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ?

-ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

-ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ/ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ/ΑΦΜ?

-ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ?

-ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ή ΠΡΟΣΛΗΨΗ/ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ)

ή Ο ΑΜΕ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ? (ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΧΙ, ΟΠΩΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΦΜ)

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΚΑΤΙ...

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΨΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ...

ΤΗΑΝΧ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12. Κοινωνία αστικού δικαίου (ή κοινωνία δικαιώματος)

12.1. Εννοιολογικοί προσδιορισμοί: Κοινωνία, Μερίδα

12.1.1. Έννοια και μορφολογικά χαρακτηριστικά κοινωνίας

Κοινωνία είναι η νομική εκείνη κατάσταση, σύμφωνα με την οποία ένα δικαίωμα έχει ενταχθεί στις περιουσίες περισσότερων προσώπων, έτσι ώστε το περιεχόμενό του να ανήκει από κοινού σε όλα αυτά τα πρόσωπα (κοινωνούς), κατ’ ιδανικά μέρη και με το πρόσθετο αποτέλεσμα να παράγεται από αυτή την ένταξη, ανάμεσά τους, έννομη σχέση κατ’ εξοχήν ενοχικού χαρακτήρα[1] (άρθρο 785 του Α.Κ.).[2]

Παραδείγματα: 1) Ο Α και Β κληρονόμησαν κατά 1/2 εξ αδιαιρέτου ο καθένας τους τον Κ, στην κληρονομία του οποίου υπήρχαν ένα κτήμα και δύο διαμερίσματα. Οι Α και Β ως συγκληρονόμοι/κοινωνοί έγιναν συγκύριοι και έχουν καθένας εξουσία κατά το 1/2 εξ αδιαιρέτου του κτήματος και των δύο διαμερισμάτων, σε όλα τα συστατικά τους μόρια.

2) Οι Α, Β και Γ αγόρασαν από τον Π ένα αυτοκίνητο κατά ποσοστό 1/2 (ο Α), 1/4 (ο Β) και 1/4 (ο Γ) και έγιναν συγκύριοι αυτού, εξ αδιαιρέτου, κατά τα ίδια ποσοστά. Οι Α, Β και Γ ως συγκύριοι/κοινωνοί έχουν καθένας εξουσία κατά τα άνω ποσοστά σε όλα τα συστατικά μόρια του αυτοκινήτου.

Όπως προκύπτει από τον παραπάνω ορισμό και τα παραδείγματα, με τον όρο κοινωνία εννοούμε:

α) Αφενός, ότι ένα δικαίωμα υπάγεται («εντάσσεται») στις περιουσίες περισσότερων προσώπων, που ονομάζονται κοινωνοί, έτσι ώστε το περιεχόμενό του να ανήκει σε όλους από κοινού κατ’ ιδανικά μέρη (άρθρο 785, εδάφιο α’ του Α.Κ.). Δηλαδή ο νόμος χορηγεί στους κοινωνούς απλώς λογιστικές μερίδες πάνω στο δικαίωμα, το οποίο παραμένει αδιαίρετο και ανήκει σε όλους από κοινού, ακόμα και αν είναι από τη φύση του διαιρετό (π.χ. δικαίωμα συγκυριότητας κατά 1/2 εξ αδιαιρέτου σε έναν τόνο πορτοκαλιών).

Το παραπάνω χαρακτηριστικό -η ένταξη του δικαιώματος στις περιουσίες περισσότερων προσώπων- υποδηλώνει τη λεγόμενη απόλυτη (ή εμπράγματη) πλευρά της κοινωνίας (κοινωνία με τη στενή έννοια), από την οποία απορρέει η διαπίστωση ότι η κοινωνία είναι ένα νομικό γεγονός (νομική κατάσταση).

β) Αφετέρου, με τον όρο κοινωνία εννοούμε την έννομη σχέση που δημιουργείται μεταξύ των φορέων του κοινού δικαιώματος, εξαιτίας αυτής της κατ’ ιδανικά μέρη ένταξής του στις περιουσίες τους και από την οποία πηγάζουν επιμέρους συνέπειες με χαρακτήρα κατ’ εξοχήν ενοχικό και προσωπικό, όπως π.χ. το δικαίωμα του κάθε κοινωνού για χρήση και λήψη των καρπών του κοινού, τη συμμετοχή στη διοίκησή του, τη διάθεση της μερίδας του, τη λύση της κοινωνίας κ.λπ. Αυτή η πλευρά της κοινωνίας περιλαμβάνει τις ενοχές που παράγονται από την έννομη σχέση της κοινωνίας, που έχουν ως πηγή τους απευθείας τον νόμο, ακόμα και όταν γενεσιουργός λόγος της κοινωνίας είναι η δικαιοπραξία. (Βλ. το 2ο από τα ανωτέρω παραδείγματα).

Η σημασία της κοινωνίας σαν κοινωνίας εξαντλείται αποκλειστικά στην κοινότητα του δικαιώματος. Πέρα από αυτό, αυτή η κοινότητα του δικαιώματος δεν εξυπηρετεί έναν ιδιαίτερο κοινό σκοπό των κοινωνών. Οι κατ’ ιδίαν κοινωνοί μπορούν με αυτή την κοινότητα του δικαιώματός τους να επιδιώκουν διάφορους σκοπούς, χωρίς να μπορεί να υποστηριχτεί ότι από τη σκοπιά αυτή υπάρχει μεταξύ τους δέσμευση. Η διατήρηση της κοινωνίας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν κοινός σκοπός των κοινωνών[3] και σε αυτό διαφέρει από την εταιρεία.

12.1.2. Η έννοια της «μερίδας» των κοινωνών

Η ένταξη του δικαιώματος από κοινού σε περισσότερα πρόσωπα κατ’ ιδανικά μέρη, που χαρακτηρίζει την απόλυτη (εμπράγματη) πλευρά της κοινωνίας, έχει σαν συνέπεια τη χορήγηση στους κοινωνούς ιδανικής μερίδας.[4] Έτσι, χωρίς να υπάρχει αυτούσια διαίρεση του δικαιώματος, παρέχεται από τον νόμο η δυνατότητα στους περισσότερους φορείς του να μετέχουν σ’ αυτό με ιδεατές μερίδες που εκφράζονται απλώς με μαθηματικά - λογιστικά μεγέθη.

Η κάθε μερίδα έχει τις εξής ιδιότητες:

• Αποτελεί αυτοτελές δικαίωμα του κάθε κοινωνού. Η αυτοτέλεια αυτή συνίσταται στο ότι το δικαίωμα αυτό μπορεί να μεταβιβαστεί.

• Εκφράζεται με μαθηματικό κλάσμα (π.χ. 1/2, 1/3 κ.λπ.), το οποίο ο νόμος χαρακτηρίζει «ιδανικό μέρος».

• Καταλαμβάνει ολόκληρο το αντικείμενο και όχι συγκεκριμένα διηρημένα τμήματά του. Έτσι π.χ., στο πρώτο από τα παραπάνω παραδείγματα ο Α έχει το 1/2 από ολόκληρο το κτήμα (και όχι το μισό κτήμα) και το 1/2 από τα δύο διαμερίσματα (και όχι τα μισά δωμάτια από το κάθε διαμέρισμα). Δηλαδή το δικαίωμα του κάθε κοινωνού δεν καταλαμβάνει συγκεκριμένα τμήματα του κοινού αντικειμένου, αλλά ολόκληρο το κοινό αντικείμενο, έτσι ώστε η μερίδα αυτή του καθενός από τους κοινωνούς να μην είναι σωματικά αλλά απλώς ιδανικά ή νοερά διαιρετή.[5]

Η πρακτική σημασία των μερίδων συνίσταται στο ότι βάσει αυτών γίνεται ο προσδιορισμός της συμμετοχής των κοινωνών στη διοίκηση (άρθρα 788 επ. του Α.Κ.), στα ωφελήματα (άρθρα 786, 787, 792 παρ. 2 του Α.Κ.), στις δαπάνες (άρθρο 794 του Α.Κ.) και στο προϊόν της διανομής (άρθρο 801, εδάφιο α’ του Α.Κ.), ενώ με βάση αυτές καθορίζεται γενικά και η ευθύνη τους (άρθρα 802, 804 του Α.Κ.).

Μέγεθος μερίδων: Με τη διάταξη του άρθρου 785, εδάφιο 2 του Α.Κ. καθιερώνεται, σε περίπτωση αμφιβολίας, η αρχή της ισότητας των μερίδων. Το μέγεθος των μερίδων είναι καθοριστικό, τόσο κατά τη λειτουργία της κοινωνίας, όσο και κατά τη διανομή του κοινού αντικειμένου. Η μεταξύ των κοινωνών συμφωνία, με την οποία η αναλογία τους στους καρπούς και τα ωφελήματα του πράγματος είναι διάφορη από το μέγεθος των μερίδων τους, δεν αλλοιώνει καθεαυτή το μέγεθος των μερίδων τους.

12.2. Εννοιολογικές διακρίσεις

12.2.1. Ειδικές μορφές κοινωνίας δικαιωμάτων

α) Κοινωνία σε περισσότερα αντικείμενα (διακοινωνία): Η μορφή αυτή κοινωνίας υπάρχει όταν περισσότερα αντικείμενα ανήκουν σε περισσότερα πρόσωπα. Π.χ. οι Α, Β και Γ είναι συγκύριοι ενός σπιτιού, ενός αγρού και ενός αυτοκινήτου. Στην περίπτωση αυτή, δεν έχουμε μια κοινωνία με ενιαία ρύθμιση, αλλά τόσες κοινωνίες όσα και τα δικαιώματα, με αποτέλεσμα οι έννομες συνέπειες από τη μια κοινωνία να μην επιτρέπεται κατ’ αρχήν να συσχετισθούν με τις έννομες συνέπειες της άλλης (π.χ. οι δαπάνες που έγιναν για το αυτοκίνητο, δεν μπορούν να θεωρηθούν έξοδα για παραγωγή καρπών από τον αγρό).

Όμως στον κανόνα αυτόν υπάρχουν σοβαρές και αρκετές εξαιρέσεις, όπως π.χ. στην περίπτωση της κοινωνίας συγκληρονόμων (άρθρο 1884, εδάφιο β’ του Α.Κ.) ή σε κάθε άλλη περίπτωση όπου από τη συμφωνία των μερών ή από τη φύση ή τον σκοπό της συγκεκριμένης κοινωνίας επιβάλλεται να θεωρηθεί ότι τα περισσότερα κοινά πράγματα αποτελούν, από ενοχική άποψη, αντικείμενο ενιαίας κοινωνίας (π.χ. καρποί κοινού αντικειμένου, ομάδα πραγμάτων κ.λπ.). Πρόκειται για τη λεγόμενη «διακοινωνία», στην οποία εφαρμόζονται αναλόγως, για το σύνολο των αντικειμένων που την απαρτίζουν, οι διατάξεις για την κοινωνία, ιδίως σε ό,τι αφορά τη διοίκηση και τη διανομή.[6]

β) Διαιρετή «κοινωνία»: Τέτοια κοινωνία υπάρχει όταν σε περισσότερα μέρη ενός και του αυτού πράγματος υπάρχουν δικαιώματα, τα οποία ανήκουν σε διάφορα πρόσωπα. Π.χ. τα επουσιώδη συστατικά α, β, γ ενός πράγματος ανήκουν σε τρία διαφορετικά πρόσωπα, το α στον Α, το β στον Β και το γ στον Γ[7] (π.χ. σ’ έναν ζωγραφικό πίνακα, σε άλλον ανήκει η κυριότητα του πίνακα και σε άλλον η κορνίζα του). Σε αυτή τη μορφή κοινωνίας μπορεί να εφαρμοστούν αναλογικά ορισμένες διατάξεις της κοινωνίας δικαιώματος (π.χ. το άρθρο 1116 του Α.Κ., που ισχύει για τη συγκυριότητα).

γ) «Κοινωνία» με ετεροειδή δικαιώματα: Τέτοια κοινωνία υπάρχει όταν στο ίδιο αντικείμενο υπάρχουν περισσότερα ετεροειδή δικαιώματα που ανήκουν σε διαφορετικά πρόσωπα (π.χ. ο Α είναι κύριος ενός ακινήτου και ο Β έχει σε αυτό δουλεία οικήσεως). Και στην περίπτωση αυτή, μπορεί να εφαρμοστούν αναλογικά ορισμένες διατάξεις της κοινωνίας δικαιώματος.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΙΜΩΝΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ & ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

http://www.taxheaven.gr/eshop/pdocs/37.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 years later...

Παίδες καλημέρα ,

επειδή κοντεύω να τρελαθώ ,

Κοινωνία κληρονόμων η οποία έχει συσταθεί νόμιμα χωρίς καταστατικό (αφού όλα τα μέλη της είναι ενήλικα)

και έχει κάνει έναρξη εργασιών χρειάζεται να προβεί στην μεταβίβαση αδειών επαγγελματικών φορτηγών Ι.Χ.

άνω των 3,5 τόνων του εκλιπόντος .

Χρειάζεται βεβαίωση τζίρου ? Η Διεύθυνση συγκοινωνιών του Ν.Θεσσαλονίκης ισχυρίζεται βάσει του νόμου 1959/1991

ότι απαιτείται η βεβαίωση τζίρου για να πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση.

Εγώ ισχυρίζομαι ότι η κοινωνία κληρονόμων αποτελεί την συνέχεια της ατομικής επιχείρησης και βάσει του αστικού

κώδικα και των λοιπών διατάξεων οι οποίες όμως καθορίζουν την φορολογική αντιμετώπιση των κοινωνιών κληρονομικού

δικαίου δεν απαιτείται .

Σε δικαίωση των όσων υποστηρίζω στο site του υπουργείου μεταφορών δημοσιεύονται τα δικαιολογητικά που απαιτούνται

για την μεταβίβαση :

http://www.yme.gr/?g...342&id=&tid=342

Η Δ/νση Συγκοινωνιών μου ζητά κάποιον Νόμο ή Διάταξη η οποία να είναι ξεκάθαρη ως προς την απαλλαγή της κοινωνίας

κληρονόμων από την βεβαίωση τζίρου .

Τι να κάνω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τους δώσεις αυτό που παραγματικά απαιτείται..

● Πιστοποιητικό αρμόδιας Δ.Ο.Υ. σχετικά με την μεταβίβαση και λειτουργία της επιχείρησης στο όνομα των κληρονόμων (μόνο για Φ.Ι.Χ και ΤΡΙΚ. Φ.Ι.Χ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τους δώσεις αυτό που παραγματικά απαιτείται..

Σούλη καλημέρα ,

Τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στο site έχουν προσκομιστεί ,

Στην βεβαίωση τζίρου κολλήσαμε .

3 Υπάλληλοι και ο Προϊστάμενος συμφωνούν ότι απαιτείται βεβαίωση τζίρου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρθρο 2 παρ.3β του Ν.1959/1991

Σε περίπτωση μεταβίβασης επιχείρησης ή πρόσληψης ή αποχώρησης εταίρων ή αλλαγής νομικής μορφής ή αλλαγής επωνυμίας, δεν θεωρείται ότι συνιστάται νέα επιχείρηση, εφ΄ όσον δεν διακοπεί η λειτουργία της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρθρο 2 παρ.3β του Ν.1959/1991

Σε περίπτωση μεταβίβασης επιχείρησης ή πρόσληψης ή αποχώρησης εταίρων ή αλλαγής νομικής μορφής ή αλλαγής επωνυμίας, δεν θεωρείται ότι συνιστάται νέα επιχείρηση, εφ΄ όσον δεν διακοπεί η λειτουργία της.

Σούλη ,

δεν ξέρω κατά πόσο θα το δεχτούν αυτό ,

γιατί πρακτικώς έχουμε διακοπή της ατομικής επιχείρησης με την ημερομηνία θανάτου

και έναρξη της κοινωνίας κληρονόμων με την ίδια ημερομηνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στέλιο..

Όταν λέμε διακοπή λειτουργίας εννοούμε διακοπή δραστηριότητας και όχι διακοπή στην εφορία..

μέχρι πριν λίγο (και σήμερα για πολλές περιπτώσεις) η οποιαδήποτε αλλαγή νομικής μορφής, απαιτούσε διακοπή και έναρξη στην εφορία.

Δηλαδή αν ο μακαρίτης είχε προλάβει να μετατρέψει την ατομική σε ΟΕ .. δεν θα χρειαζόταν διακοπή και έναρξη?

Γι'αυτό και ζητείται το πιστοποιητικό από την ΔΟΥ..

Βεβαίωση Δ.Ο.Υ. ότι οι κληρονόμοι θα συνεχίσουν να ασκούν την επιχείρηση του θανόντος στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο είναι κατηγορίας Φ.Ι.Χ. και άδεια λειτουργίας για Λ.Ι.Χ.

Αλλιώς..

Εάν στις περιπτώσεις Φ.Ι.Χ. και Λ.Ι.Χ. αυτοκινήτων οι κληρονόμοι δεν συνεχίζουν να ασκούν το επάγγελμα του θανόντος, αλλά επιθυμούν να μεταβιβάσουν το αυτοκίνητο τότε εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας που δεν ισχύει για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και δεν απαιτούνται τα δικαιολογητικά 6 και 7.

Οι άνθρωποι απλά δεν ξέρουν την δουλειά τους..

ας πάρουν λοιπόν το Υπουργείο να την μάθουν..

Σχετική πρέπει να είναι η εγκύκλιος Α23122/1716/15.06.01 αλλά δεν την βρίσκω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στέλιο..

Όταν λέμε διακοπή λειτουργίας εννοούμε διακοπή δραστηριότητας και όχι διακοπή στην εφορία..

μέχρι πριν λίγο (και σήμερα για πολλές περιπτώσεις) η οποιαδήποτε αλλαγή νομικής μορφής, απαιτούσε διακοπή και έναρξη στην εφορία.

Δηλαδή αν ο μακαρίτης είχε προλάβει να μετατρέψει την ατομική σε ΟΕ .. δεν θα χρειαζόταν διακοπή και έναρξη?

Γι'αυτό και ζητείται το πιστοποιητικό από την ΔΟΥ..

Αλλιώς..

Οι άνθρωποι απλά δεν ξέρουν την δουλειά τους..

ας πάρουν λοιπόν το Υπουργείο να την μάθουν..

Σχετική πρέπει να είναι η εγκύκλιος Α23122/1716/15.06.01 αλλά δεν την βρίσκω..

Σούλη , συμφωνώ με όσα λες ,

όπως βλέπεις κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου σε μια υπόθεση

που είναι τόσο απλή , πιο απλή δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να ήταν.

Πεθαίνει κάποιος και οι κληρονόμοι συστήνουν κοινωνία κληρονόμων

με το ονοματεπώνυμό του ρε γμτ. "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ ........................................"

Τι πιο ξεκάθαρο ?

Και όμως πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες .

Κάθετοι στην άποψη τους ότι χωρίς βεβαίωση τζίρου δεν μπορεί να γίνει η μεταβίβαση.

Θα κοιτάξω μήπως μπορέσω να βρω την εγκύκλιο

Σε ευχαριστώ πολύ.

Καλό Σαββατοκύριακο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στέλιο ..

Θα έλεγα να μην ψάξεις τίποτα.

Να τους δώσεις τον Νόμο που επικαλούνται..

την βεβαίωση της εφορίας που αναφέρει ότι η επιχείρηση μεταβιβάστηκε και λειτουργεί στο όνομα των κληρονόμων..

και ας βρουν αυτοί διάταξη που να αναιρεί τον Νόμο.

τράβα τους και κανά εξώδικο για να σφίξουν οι κώλοι.. :P

Μπορείς βέβαια να κάνεις και κάτι πιο απλό ..

Πες τα στον Πανίκα να τους ξηλώσει.. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στέλιο ..

Θα έλεγα να μην ψάξεις τίποτα.

Να τους δώσεις τον Νόμο που επικαλούνται..

την βεβαίωση της εφορίας που αναφέρει ότι η επιχείρηση μεταβιβάστηκε και λειτουργεί στο όνομα των κληρονόμων..

και ας βρουν αυτοί διάταξη που να αναιρεί τον Νόμο.

τράβα τους και κανά εξώδικο για να σφίξουν οι κώλοι.. :P

Μπορείς βέβαια να κάνεις και κάτι πιο απλό ..

Πες τα στον Πανίκα να τους ξηλώσει.. :D

Αχ βρε Σούλη ,

τι εξώδικα και Πανίκες ,

οι άνθρωποι θέλουν να τελειώνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται ,

σε κανένα μήνα ανοίγει η δουλειά τους και θέλουν να ξεμπερδεύουν χθες tongue.gif

Είναι να τα βάζεις με το Ελληνικό Δημόσιο και την ανθρώπινη βλακεία ?mad.gif

Ποιος θα κερδίσει λες ?

Θα βρω την διαταγή και ίσως τότε ξεμπερδέψω.

Όσο για τον Πανίκα , δεν γίνεται να τους ξηλώσει γιατί θα αυτοξηλωθεί laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Ετοιμάζεται για αιρετός υπερ-περιφερειάρχης .

http://www.inews.gr/60/gia-dimo-thelei-o-folias-perifereiarchis-ekleise-o-psomiadis.htm

Σαν ένας μικρός Γιωργάκης rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 weeks later...

Καλημέρα σε όλους ,

Επειδή τα βάσανά μας δεν έχουν τελειωμό ,

ψάχνω μια διαταγή του Υπουργείου Μεταφορών αυτή τη φορά ,

για το ίδιο θέμα φυσικά

Την απόφαση 29542 του 1991

Όποιος μπορεί ας κάνει το καλό .

Υ.Γ. Αν σας αναφέρω τι έχω τραβήξει ,άπειρα τηλέφωνα και e-mail στο Υπουργείο Μεταφορών

,με παρέπεμψαν στον Νομάρχη , που να τον βρεις και τι να σου πει , τελευταία φορά τον είδα στο ALTER-

στο SHOWBIZ NEWS BY NIGHT να ερμηνεύει αξέχαστες επιτυχίες .

Τελικά μου εξήγησαν από το Υπουργείο , ότι θα πρέπει γραπτώς να μου δώσουν τους λόγους της απόρριψης

και ότι η Δ/νση Μεταφορών αν έχει ενδοιασμούς να απευθύνει αυτή ερώτημα στο Υπουργείο.

Πιάσ' το αυγό και κούρεφτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες στους κληρονόμους ότι θα τους στείλω το Νο του τραπεζικού μου λογ/μού.. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες στους κληρονόμους ότι θα τους στείλω το Νο του τραπεζικού μου λογ/μού.. :lol:

Με προσωπικό μήνυμα έτσι ?

Μην πλακώσουν και οι άλλοι και αρχίζουν να βάζουν κατά συρροή :):lol::lol:.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 months later...

Με προσωπικό μήνυμα έτσι ?

Μην πλακώσουν και οι άλλοι και αρχίζουν να βάζουν κατά συρροή :):lol::lol:.

Για να κλείνει το θέμα μας , μιας και πήρα scanner

το θέμα είχε ανακινηθεί από Φεβρουάριο, Μάρτιο

η γραπτή απάντηση όπως θα δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο 18/6/2010

Και ύστερα λέτε ότι δεν δουλεύει το δημόσιο , σαν δεν ντρέπεστε καχύποπτοι όλοι μα.

Μπορεί να χρειαστεί σε κάποιον , οπότε το ανεβάζω,

SCAN2781(1)_000.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 months later...
επισκέπτη ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΙΩΑΝΝΑ

ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ (ΕΦ'ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ) ΚΑΙ Ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΟΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΔΙΑΘΕΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ.

ΑΡΑ Ο ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΦΜ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΦΜ ΚΛΠ ΚΛΠ

ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΓΓΥΤΕΡΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΩΝ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΦΡΑΓΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ..ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ)

ΕΧΩ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΦΟΡΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές απορίες για την Κοινωνία Κληρονόμων

Επιχείρηση σούπερ μάρκετ και κρεοπωλείο

Οι κληρονόμοι είναι η σύζυγος και τα δύο ενήλικα παιδιά

Η ημερομηνία έναρξης της κοινωνίας κληρονόμων είναι η ημερομηνία θανάτου του κληρονομουμένου ?

Οι κινήσεις (αγορές, πωλήσεις κλπ) που έχουν γίνει από την ημερομηνία θανάτου μέχρι την απόκτηση ΑΦΜ από την κοινωνία θεωρούνται ότι έγιναν στο όνομα της κοινωνίας και θα μεταφερθούν με συγκεντρωτική εγγραφή στο δικό της βιβλίο?

Οι τυχόν δηλώσεις (ΦΠΑ, ΦΜΥ κλπ) που έχουν γίνει στο όνομα του κληρονομούμενου μετά τον θάνατό του πως τακτοποιούνται ?

Οι κληρονόμοι γράφονται υποχρεωτικά στον ΟΑΕΕ?

Και τι μπορεί να γίνει αν οι κληρονόμοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή ασκούν επάγγελμα το οποίο δεν τους επιτρέπει να αποκτήσουν ιδιότητα εμπόρου (γιατρός, δικηγόρος) ?

Η διακοπή στο ΙΚΑ και η μεταφορά του προσωπικού θα γίνει προφανώς μετά την απόκτηση ΑΦΜ της κοινοπραξίας. Υπάρχουν ζητήματα εκπρόθεσμων (και οι ΑΠΔ που έχουν υποβληθεί?)?

Αυτά τα λιγα προς το παρόν για όποιον έχει αντιμετωπίσει πρακτικά το ζήτημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...