Προς το περιεχόμενο

Μή αποδοχή αντίγραφου τιμολογίου μετά από απώλεια


επισκέπτη Επισκέπτης-ΓΙΩΡΓΟΣ-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

επισκέπτη Επισκέπτης-ΓΙΩΡΓΟΣ-

ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΨΑΜΕ ΜΙΑ ΑΠΥ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΝ ΧΑΣΑΝ. ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ. ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΩΤΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ! ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ/ΟΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΨΑΜΕ ΜΙΑ ΑΠΥ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΝ ΧΑΣΑΝ. ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ. ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΩΤΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ! ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ/ΟΙ

Δηλαδή την έχασαν ζητάνε και τα ρέστα από πάνω ;

O λήπτης έχει υποχρέωση να ζητά και να λαμβάνει το πρώτοτυπο,

Να μιλήσεις με το λογιστήριο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΥ ΜΕ

ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"....Μετά απ'αυτό (σημ.μη θεώρηση αντιγράφων τιμολογίων από ΔΟΥ, σε απώλεια με ευθύνη της Δημόσιας Υπηρεσίας) εκδόθηκε η εγκύκλιος 38792/382/22-4-87 του ΓΛΚ, η οποία ορίζει ότι στις περιπτώσεις που χάνονται τα πρωτότυπα τιμολόγια, με ευθύνη των υπηρεσιών, θα διενεργείται ένορκη διοικητική εξέταση και θα γίνεται η πληρωμή της απαίτησης κατά του Δημοσίου με αντίγραφα των απολεσθέντων δικαιολογητικών τα οποία θα επικυρώνει η αρχή που τα έχασε."

....

"Αν δεν καταστεί δυνατή η είσπραξη με αντίγραφο, σύμφωνα με την 108616/1111/6-11-88 Εγκ. του ΓΛΚ, μόνη λύση (με όλους τους κινδύνους που εμπεριέχει) είναι η έκδοση νέου τιμολογίου για την είσπραξη και πιστωτικού τιμολογίου για την "ακύρωση" του απωλεσθέντος.Προσοχή στο πιστωτικό τιμολόγιο πρέπει ν'αναγράφεται ρητά ότι εκδίδεται "για λόγους λογιστικής τακτοποίησης" και το πραγματικό περιστατικό, για να μην θεωρηθεί εικονικό.Επίσης να φυλάσσεται πιθανή αλληλογραφία...."

Σταματόπουλος σελ.1017 έκδ.10η

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις περιπτώσεισ που τα πρωτότυπα τιμολόγια χάνονται από υπαιτιότητα του προμηθευτή,τότε,αν δεν καταστεί δυνατή η είσπραξη με αντίγραφο,σύμφωνα με τν 108616/1111/6-11-88 Εγκ του Γ.Λ.Κ,μόνη λύση(με όλους τους κινδύνους που εμπεριέχει)είναι η έκδοση νέου τιμολογίου για την είσπραξη και πιστωτικού τιμολογίου για την "ακύρωση"του απωλεσθέντος.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο πιστωτικό τιμολόγιο για την "ακύρωση"πρέπει να αναγράφεται ρητά ότι εκδίδεται"για λόγους λογιστικής τακτοποιισης"και το πραγματικό περιστατικό,για να μην θεωρηθεί εικονικό.

Επίσης να φυλάσσεται αλληλογραφία με την Δημόσια Υπηρεσί ή οποιαδήποτε βεβαίωση αυτής,γιατί ο προμηθευτ'ης έχει το βάρος της απόδειξης,έναντι της ΔΟΥ.

(Κ.Β.Σ ΑΡΘΡΟ 12)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...