Jump to content
Sign in to follow this  
Guest julio

ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΤΑΞΙ

Recommended Posts

μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα τουεπιτηδευματία από άλλη αιτία

Την επόμενη φορά να μου βάλεις μεγαλύτερη γραμματοσειρά.sad.gif Πάλι καλά που τα διαβάζουμε όλοι μαζί και ο ένας βλέπει κάτι περισσότερο από τον άλλο.

Δεν αντέχω άλλο θέλω διακοπές!!!!

Η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. δίνει κάποιες διευκρινήσεις αλλά εγώ να ρωτήσω κάτι ακόμα για επιβεβαίωση (είπαμε η ώρα είναι δύσκολη για μένα)

- Οι οδηγοί (περιπτ.2) το ΦΠΑ της βάρδιας τους αφοί αφαιρέσουν τα ΦΠΑ των Δαπανών τους το δίνουν στον ιδιοκτήτη για απόδοση.

-Το χαρτόσημο 3,6% στην Απ.Δαπ. παρακρατείται από τον οδηγό (unsure.gif εγκεφαλικό κενό).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ευτυχια

καλημερα σε ολους!θα ηθαλα να ρωτησω κατι που με απασχολει αρκετα και απαντηση δεν βρισκω πουθενα!οταν υπαρχει συνεταιρισμος ταξι και εισπρατονται απο αυτον τα χρηματα για την μεταφορα μαθητων και στην συνεχεια μοιραζονται στο συνολο των ταξι, τοτε πωσ εμφανιζονται αυτα τα χρηματα στους ιδιοκτητες?η μεταφορα εχει ολοκληρωθει στισ 15/06 αλλα τα χρηματα ακομα δεν εισπραχθηκαν.πωσ λοιπον θα περαστουν στα βιβλια των ταξιτζηδων οταν εχουν ξοδεψει καυσιμα τα οποια δεν μπορουν να εμφανιστουν και οταν η εισπραξη θα γινει απο τον συναιτερισμο ο οποιος θα πληρωσει το φπα?εαν δεν ειμαι πληρως κατατοπιστικη ρωτηστε οπου δεν καταλαβαινετε?ειναι επειγον και χρειαζομαι απαντηση!ευχαριστω πολυ

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.Τρόπος τήρησης βιβλίων

Επίαπασχόλησης «οδηγού», μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα τουεπιτηδευματία από άλλη αιτία, τα δε έξοδα λειτουργίας του ΤΑΞΙ βαρύνουν τονεκμεταλλευτή, γεγονός που αποδεικνύεται από κατατεθειμένο στη Δ.Ο.Υ. ιδιωτικόσυμφωνητικό, ο εκμεταλλευτής εκδίδει απόδειξη δαπάνης για την καταβολή τηςαμοιβής αυτής (ανεξαρτήτως ύψους αυτής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ., με αναγραφή σ’ αυτή και των τυχόν φόρωνκαι των λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων, την οποία καταχωρεί στα βιβλία του.(παρακράτηση φόρου εισοδήματος 10% και χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ 3.6%). Το ποσό αυτόδηλώνεται από τον οδηγό μη μισθωτό στο σύνολό του, ως εισόδημα μηκατονομαζόμενης πηγής.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔ ΔΑΠΑΝΗΣ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ / ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ 23% ΦΠΑ ΠΛΕΟΝ;

ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΝ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΤΑΧΙ!!!

ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ ΣΤΙΣ ΔΟΥ Η ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ; ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΤΑΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ;

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ 2 ΜΗ ΜΙΣΘΩΤΟΣο οποίος δεν έχει την ιδιότητα τουεπιτηδευματία από άλλη αιτία ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑ;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. - ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΟΛ. 1096/21-06-2010 - ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩΝ ΤΑΞΙ

4. ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ 100% με οδηγό με τη συνηθισμένη σχέση (βάρδια) όπως γίνεται κατά κύριο λόγο. Ο οδηγός Αμείβεται με απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης.

Ο ιδιοκτήτης ανοίγει και δεύτερη θυρίδα στην ταμειακή μηχανή προκειμένου να βρίσκεται η οικονομική συνεργασία και στο τέλος του μήνα ο ιδιοκτήτης από το σύνολο των εισπράξεων του οδηγού αφαιρεί τις βάρδιες τα καύσιμα που αναλογούν τις εισφορές ΙΚΑ και δίνει απόδειξη επαγγελματικής Δαπάνης στον οδηγό για το υπόλοιπο ποσόν που είναι και η αμοιβή του οδηγού.

Από το ποσόν της αμοιβής παρακρατείται φόρος 10% και αποδίδεται στην εφορία κάθε δίμηνο με επί πλέον κράτηση 3,6% υπέρ ΟΓΑ.

Στο τέλος του έτους ο ιδιοκτήτης δίνει στον οδηγό βεβαίωση αμοιβών και το ποσόν που αποδόθηκε στην εφορία συμψηφίζεται με την φορολογική δήλωση του οδηγού και εάν ο οδηγός έχει λάβει μέχρι 12.000 ευρώ ο φόρος τού επιστρέφεται.

Το συμφωνητικό στην περίπτωση αυτή κατατίθεται στη ΔΟΥ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ: 1.ΕΦΟΣΟΝ ΣΤΗ ΤΑΜΙΑΚΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ;

2. ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΗ Η ΣΧΕΣΗ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest manolisdimitrakis

ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΗ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΔΗΓΟΥ... οπως το εχω καταλαβει εγω λειτουργει ως εξης...

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΙΣΘΩΝΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ΤΟΥ ΣΕ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΙΤΙΑ

1. συμφωνητικο

2. ανοιγει 2 θυριδες ξεχωριστες με τα στοιχεια των οδηγων

3. 1 βιβλιο εσοδων εξοδων του ιδιοκτητη

4. Ολα τα παραστατικα τα παιρνουν οι οδηγοι στο ονομα της επιχειρησης

5. Τελος του μηνα ο καθε οδηγος φερνει το συγκεντρωτικο Ζ και απο εκει εμεις αφαιρουμε τη βαρδια τα εξοδα κινησης της εισφορες του ΙΚΑ και στο υπολοιπο ποσο κοβουμε Αποδειξη επαγγελματικης δαπανης δλαδη παραδειγμα

ΠΟΣΟ Ζ 4000

μειον βενζινες 300

σερβις 200

ικα 300

βαρδια 1150

συνολο 2050

για την αξια αυτη κοβουμε αποδειξη επαγγελματικης δαπανης με παρακρατηση 10% και ΟΓΑ και αυτα ειναι τα λεφτα που παιρνει ο οδηγος ενω ο ιδιοκτητης λαμβανει μονο το ποσο της ΒΑΡΔΙΑΣ (στην ουσια)...

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΦΙΛΕ manolisdimitrakis ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΕΙΕΣ:

1. ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ. ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΣΘΩΣΗ ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΟΥΤΕ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΜΕ ΜΕΤΑ ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ 23% ΜΕ ΤΠΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ; ΑΠΛΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ - ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΜΕ ΤΕΚΜΑΡΤΑ - ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΛΠ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΑΠΟΔ. ΔΑΠΑΝΗΣ ΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;

2. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔ. ΔΑΠΑΝΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 2050€ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΣ-ΕΞ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔ ΔΑΠΑΝΗΣ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΩΣ ΕΞΟΔΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΟΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΕΞΟΔΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΩΘΕΙ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑ. ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔ ΔΑΠΑΝΗΣ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ1150€.

(ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΔΙΠΛΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΗ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΔΗΓΟΥ... οπως το εχω καταλαβει εγω λειτουργει ως εξης...

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΙΣΘΩΝΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ΤΟΥ ΣΕ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΙΤΙΑ

1. συμφωνητικο

2. ανοιγει 2 θυριδες ξεχωριστες με τα στοιχεια των οδηγων

3. 1 βιβλιο εσοδων εξοδων του ιδιοκτητη

4. Ολα τα παραστατικα τα παιρνουν οι οδηγοι στο ονομα της επιχειρησης

5. Τελος του μηνα ο καθε οδηγος φερνει το συγκεντρωτικο Ζ και απο εκει εμεις αφαιρουμε τη βαρδια τα εξοδα κινησης της εισφορες του ΙΚΑ και στο υπολοιπο ποσο κοβουμε Αποδειξη επαγγελματικης δαπανης δλαδη παραδειγμα

ΠΟΣΟ Ζ 4000

μειον βενζινες 300

σερβις 200

ικα 300

βαρδια 1150

συνολο 2050

για την αξια αυτη κοβουμε αποδειξη επαγγελματικης δαπανης με παρακρατηση 10% και ΟΓΑ και αυτα ειναι τα λεφτα που παιρνει ο οδηγος ενω ο ιδιοκτητης λαμβανει μονο το ποσο της ΒΑΡΔΙΑΣ (στην ουσια)...

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΗ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΔΗΓΟΥ... οπως το εχω καταλαβει εγω λειτουργει ως εξης...

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΙΣΘΩΝΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ΤΟΥ ΣΕ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΙΤΙΑ

1. συμφωνητικο

2. ανοιγει 2 θυριδες ξεχωριστες με τα στοιχεια των οδηγων

3. 1 βιβλιο εσοδων εξοδων του ιδιοκτητη

4. Ολα τα παραστατικα τα παιρνουν οι οδηγοι στο ονομα της επιχειρησης

5. Τελος του μηνα ο καθε οδηγος φερνει το συγκεντρωτικο Ζ και απο εκει εμεις αφαιρουμε τη βαρδια τα εξοδα κινησης της εισφορες του ΙΚΑ και στο υπολοιπο ποσο κοβουμε Αποδειξη επαγγελματικης δαπανης δλαδη παραδειγμα

ΠΟΣΟ Ζ 4000

μειον βενζινες 300

σερβις 200

ικα 300

βαρδια 1150

συνολο 2050

για την αξια αυτη κοβουμε αποδειξη επαγγελματικης δαπανης με παρακρατηση 10% και ΟΓΑ και αυτα ειναι τα λεφτα που παιρνει ο οδηγος ενω ο ιδιοκτητης λαμβανει μονο το ποσο της ΒΑΡΔΙΑΣ (στην ουσια)...

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΙ

και το ΦΠΑ 11% του ποσού που αναφέρεται στο Ζ;

Μήπως στο παράδειγμα σου πρέπει να αποδώσει ο οδηγός στον ιδιοκτήτη και το ΦΠΑ 11% δλδ 396,40 €

άρα το σύνολο της απόδειξης επαγγελματικής δαπάνης θα είναι 1653,60 € ;;;

Άρα ο ιδιοκτήτης λαμβάνει το ποσό της βάρδιας, τα τιμολόγια δαπανών για τα βιβλία του, το ΙΚΑ και το ΦΠΑ για να τα αποδώσει.

Τα λέω καλά;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest manolisdimitrakis

βασικα ειναι μπερδεμα εγω καταλαβαινω οτι στο υπολοιπο ποσο πρεπει να κοψεις αποδειξη επαγγελματικης δαπανης... ο συναδελφος λεει μια αλλη αποψη τελικα και στο υπουργειο οπου πηρα τηλ. δεν ηξεραν να απαντησουν ξεκαθαρα... ειναι ολα ενα μεγαλο μπερδεμα κριμα που το αφησανε ετσι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το ΦΠΑ 11% του ποσού που αναφέρεται στο Ζ;

Μήπως στο παράδειγμα σου πρέπει να αποδώσει ο οδηγός στον ιδιοκτήτη και το ΦΠΑ 11% δλδ 396,40 €

άρα το σύνολο της απόδειξης επαγγελματικής δαπάνης θα είναι 1653,60 € ;;;

Άρα ο ιδιοκτήτης λαμβάνει το ποσό της βάρδιας, τα τιμολόγια δαπανών για τα βιβλία του, το ΙΚΑ και το ΦΠΑ για να τα αποδώσει.

Τα λέω καλά;

Ως προς ον υπολογισμό συμφωνώ αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπλέξουμε στην Αποδ. Δαπανών το ΦΠΑ.

Νομίζω ότι αυτό πρέπει να το υπολογίσουμε ξεχωριστά ΦΠΑ Εσ.Βάρδιας-ΦΠΑ Εξ.(ΦΠΑ ΔΑΠΑΝΕΣ +ΦΠΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ) και αν προκύψει ΦΠΑ να το πάρει ο ιδιοκτήτης και μαζί με το δικό του ΦΠΑ να το καταβάλει.

Συμφωνώ επίσης ότι πρέπει να ξαναδούμε τις συμβάσεις που μέχρι τώρα υπογραφόντουσαν γιατί μπαίνουν καινούργιοι όροι που πρέπει να συμφωνηθούν.

Και κάτι τελευταίο. Ο ταξιμετράς που έφτιαξε σήμερα την ταμειακή ενός πελάτη ενώ του είχα πει να ζητήσει να άνοιξει δεύτερη θυρίδα δεν το έκανε παρά του είπε η να βγάζει 2πλο Ζ ή να σημειώνει ο καθένας από το ταξίμετρο τα έσοδα του. Άντε να βγάλεις άκρη!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

οι θυριδες ή θεσεις ή κλειδια ή οπως αλλιως τα λεει ο καθε ενας , ειπαμε (οχι εμεις , η εγκυκλιος) ειναι καθορισμενες και συγκεκριμενες και ειναι μια για καθε εκμεταλλευτη , που αυτος μπορει να ειναι μονο ο ιδιοκτητης ή αυτος που με συμφωνητικο δηλωνεται ως εκμεταλλευτης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΣΕ ΕΞΟΔΑ, ΦΠΑ, ΕΣΟΔΑ, ΒΑΡΔΙΕΣ ΚΛΠ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ (ΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ) ΤΟΤΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ!

ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΛΟΓΙΚΗ. ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΕΞΟΔΑ ΦΠΑ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑ. ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑ, ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΠΑ ΚΛΠ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔ ΔΑΠΑΝΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΠΑ.

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΑΦΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ;

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΟΚ ΤΑΧΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 20-25 € ΕΣΥ ΤΙ ΑΜΟΙΒΗ ΘΕΣ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΣΕ ΕΞΟΔΑ, ΦΠΑ, ΕΣΟΔΑ, ΒΑΡΔΙΕΣ ΚΛΠ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ (ΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ) ΤΟΤΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ!

ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΛΟΓΙΚΗ. ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΕΞΟΔΑ ΦΠΑ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑ. ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑ, ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΠΑ ΚΛΠ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔ ΔΑΠΑΝΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΠΑ.

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΑΦΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ;

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΟΚ ΤΑΧΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 20-25 € ΕΣΥ ΤΙ ΑΜΟΙΒΗ ΘΕΣ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!

θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η δική μας δουλεία είναι να καταχωρήσουμε στα βιβλία τους ότι μας δώσουν. Αλλά θα πρέπει να τους εξηγήσουμε κάτι παραπάνω για να κάνουμε την διαφορά από τα 20-25€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΙΟΑΝΝΑFA ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ECXELL ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΤΟ SMARTPHONE ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑΝ ΣΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΦΠΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΘΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ... ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ 25€ ΣΥΜΠ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΙΓΟ Η ΚΡΙΣΗ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ...25ΑΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ...28ΑΡΗ (ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΕΝΝΟΩ!!biggrin.gifbiggrin.gif)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί δε ρωτάτε το λογιστικό γραφείο που αναλαμβάνει βιβλία ταξί από 30,00 € .......... ;)

ΥΓ το είδα στο φόρουμ διαφήμιση .... Βέβαια ο καθένας παίρνει όσα θέλει και όλοι πέρνουμε τζάμπα , αλλά είπαμε ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί δε ρωτάτε το λογιστικό γραφείο που αναλαμβάνει βιβλία ταξί από 30,00 € .......... ;)

ΥΓ το είδα στο φόρουμ διαφήμιση .... Βέβαια ο καθένας παίρνει όσα θέλει και όλοι πέρνουμε τζάμπα , αλλά είπαμε ......

Αποστολε,

πως λεει εκεινο το ασμα, αστο να παει αστο, αστο ποναει αστο ....?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jimars

Είναι πολύπλοκο το καθεστώς των TAXI?

Φορολογικά?

Να καταλάβω μισό λεπτό, παίρνω 30 πληρώνω 0.

Σαφώς είναι πιο απλό από αυτό που πάει να εφαρμοστεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TX1

Πολυπλοκο το καθεστως?

Ναι, γιατι θελουν να τα χωρεσουν ολα! Πολυπλοκες ενοικιασεις και επινοικιασεις, μαυρη εργασια οδηγων, πρανομη εκμεταλευση των ταξι κτλ κτλ

Αν ολα αυτα, πολιτεια - συνδικαλιστες, ηθελαν να τα καθαρισουν, δεν θα υπηρχε ολο αυτο το μπλεξιμο.

Βλεπουμε ομως, οτι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.

Εκτιμω, οτι και αλλες ερμηνευτικες να βγουν, τις ιδιες ασαφιες θα εχουν, για τον παραπανω λογο και μονο.

Οταν επι σειρα ετων, η εκμεταλευση των ταξι, δομηθηκε σε αυτην την σαθρη βαση, και κανενας δεν εχει τωρα την βουληση να αλλαξει πραγματα επι της ουσιας... ετσι και ισως και χειροτερα θα ειναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΙΟΑΝΝΑFA ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ECXELL ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΤΟ SMARTPHONE ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑΝ ΣΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΦΠΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΘΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ... ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ 25€ ΣΥΜΠ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΙΓΟ Η ΚΡΙΣΗ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ...25ΑΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ...28ΑΡΗ (ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΕΝΝΟΩ!!biggrin.gifbiggrin.gif)

Πολύ καλή η ιδέα σου. Θα ετοιμάσω το Excelάκι και θα το συνδέσω και με το Ε3 και Ε1 να ετοιμάζει και τις δηλώσεις και θα το μοιράσω όχι στους ιδιοκτήτες αλλά στους 25€ριδες για να γίνει πιο οικονομική η δουλεία τους!!! laugh.giflaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΠΕΛΑΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 50% ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ? ΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΝΙΨΙΟΣ ΤΟΥ ΣΑΝ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΠΛΕΟΝ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΠΟΛ. 1096 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΜΙΣΘΩΤΟ Κ ΒΙΒΛΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΗΨΙΟΥ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ 4 Η 5 ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΣΑΤΑ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Επισκέπτης

Γιατί δε ρωτάτε το λογιστικό γραφείο που αναλαμβάνει βιβλία ταξί από 30,00 € .......... ;)

ΥΓ το είδα στο φόρουμ διαφήμιση .... Βέβαια ο καθένας παίρνει όσα θέλει και όλοι πέρνουμε τζάμπα , αλλά είπαμε ......

Έχω χάσει ήδη δυο πελάτες λόγω τιμής.... και είναι μόνο η αρχή....

"Μα στην Αθήνα τα φτιάχνουν με 15€, και έρχονται και στο βενζινάδικο και μας τα μαζευουν.... ευχαριστούμε πολυ αλλα θα παμε εκει..."

Με τέτοιους "συναδέλφους" δεν πρόκειται ποτε να ορθοποδήσουμε...δυστυχως...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυπλοκο το καθεστως?

Ναι, γιατι θελουν να τα χωρεσουν ολα! Πολυπλοκες ενοικιασεις και επινοικιασεις, μαυρη εργασια οδηγων, πρανομη εκμεταλευση των ταξι κτλ κτλ

Αν ολα αυτα, πολιτεια - συνδικαλιστες, ηθελαν να τα καθαρισουν, δεν θα υπηρχε ολο αυτο το μπλεξιμο.

Βλεπουμε ομως, οτι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.

Εκτιμω, οτι και αλλες ερμηνευτικες να βγουν, τις ιδιες ασαφιες θα εχουν, για τον παραπανω λογο και μονο.

Οταν επι σειρα ετων, η εκμεταλευση των ταξι, δομηθηκε σε αυτην την σαθρη βαση, και κανενας δεν εχει τωρα την βουληση να αλλαξει πραγματα επι της ουσιας... ετσι και ισως και χειροτερα θα ειναι.

ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest manolisdimitrakis

καλησπερα επανερχομε παλι με το θεμα του ΤΑΞΙ και συγνωμη για την ολη ταλαιπωρια... στην εφορια σημερα που δεν απεργουσε (λιγοι λειπανε) πηγα για να μου δωσουν εξηγησεις για την 2 περιπτωση ιδιοκτητη που δεινει αντι ενος ποσου βαρδιας το ταξι στον οδηγο... απο την εφορια μου ειπανε οτι πρεπει να τηρησουν και οι οδηγοι βιβλια εγω απο την αλλη πλευρα δε βλεπω να αναφερει πουθενα κατι τετοιο η εγκυκλιος εσεις εχετε καμια αλλη πληροφορια γιατι ειμαστε πελαγομενοι που λεμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...