Προς το περιεχόμενο

ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΤΑΞΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα επανερχομε παλι με το θεμα του ΤΑΞΙ και συγνωμη για την ολη ταλαιπωρια... στην εφορια σημερα που δεν απεργουσε (λιγοι λειπανε) πηγα για να μου δωσουν εξηγησεις για την 2 περιπτωση ιδιοκτητη που δεινει αντι ενος ποσου βαρδιας το ταξι στον οδηγο... απο την εφορια μου ειπανε οτι πρεπει να τηρησουν και οι οδηγοι βιβλια εγω απο την αλλη πλευρα δε βλεπω να αναφερει πουθενα κατι τετοιο η εγκυκλιος εσεις εχετε καμια αλλη πληροφορια γιατι ειμαστε πελαγωμενοι που λεμε

οσο ψαχνεις τις πληροφοριες εξω απο αυτα που διαβαζεις και σε αυτα που σου λεει ο καθε αδιαβαστος , τοσο θα πελαγωνεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη manolisdimitrakis

οσο ψαχνεις τις πληροφοριες εξω απο αυτα που διαβαζεις και σε αυτα που σου λεει ο καθε αδιαβαστος , τοσο θα πελαγωνεις .

ναι μα το θεμα ειναι οτι σε αυτους θα παμε τα συμφωνητικα το ενα το αλλο γι'αυτο και πηγα για εξηγησεις και με κανανε χειροτερα... δηλαδη αστα να πανε αυτο το θεμα τεραστιο μπερδεμα... τελικα θα κανω ενα συμφωνητικο θα θεωρησω βιβλιο στον ιδιοκτητη και με τους 2 οδηγους οτι ειναι να γινει ας γινει δε παει αλλο αυτο το θεμα μας κουρασε απιστευτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι μα το θεμα ειναι οτι σε αυτους θα παμε τα συμφωνητικα το ενα το αλλο γι'αυτο και πηγα για εξηγησεις και με κανανε χειροτερα... δηλαδη αστα να πανε αυτο το θεμα τεραστιο μπερδεμα... τελικα θα κανω ενα συμφωνητικο θα θεωρησω βιβλιο στον ιδιοκτητη και με τους 2 οδηγους οτι ειναι να γινει ας γινει δε παει αλλο αυτο το θεμα μας κουρασε απιστευτα

εγω συμφωνητικο δεν θα επιχειρουσα να κανω μονη μου

ας περιμενουν να βγαλει το σωματειο αν το θελουν τζαμπα , αλλιως ας πανε σε ενα δικηγορο.

για τους οδηγους τι αλλο πιο ξεκαθαρο να γραψουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!

Οταν για παραδειγμα (υπαρκτο), σε μια πολη -εδρα ταξι, εως τωρα απασχολουνται περιπου 40 οδηγοι (επι συνολου 70 ταξι) και οι 30 εξ αυτων, ειναι ειτε ανασφαλιστοι, ειτε διπλοαπασχολουμενοι (πχ λαμβανουν επιδομα ανεργιας, συμβασιουχοι με ΝΠΔΔ, δημοσιοι υπαλληλοι, εν ενεργεια στελεχη ΕΔ κτλ), ποιο σοβαρο γραφειο θα αναλαβει να μαζεψει αυτην την κατασταση?

Με δεδομενο οτι, ιδιοκτητες και οδηγοι, θελουν να συνεχιστει η ιδια κατασταση, και εχουν και τους συνδικαλιστες τους πισω... - Ευτυχως βεβαια, ειναι και πολλοι ιδιοκτητες - εκμεταλευτες, πλεον εχουν αντιληφθει τι συμβαινει

Ποιος σοβαρος επαγγελματιας θα αναλαβει τετοιους πελατες? και εδω δεν τιθεται θεμα υψους αμοιβης, οπως ειναι αντιληπτο, αλλα αδυναμια υποστηριξης

Τονιζω ομως, οτι ειναι ματαιο να απευθυνθει καποιος στα συνδικαλιστικα οργανα των ταξι, διοτι ολη η προσπαθεια τους ειναι πως θα διατηρηθει ολο αυτο και απο τις εως τωρα ασαφειες της ΠΟΛ ..τα καταφερνουν.

Το ερωτημα ειναι, τι κανει το Υπουργειο και αν τελικα αξιζει να ασχοληθουμε με τα ταξι υπο αυτες τις συνθηκες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη ΑΓΓΕΛΟς ΧΑΤΖΗΣ

παιδια καλησπερα σας

δεν ειμαι λογιστης αλλα εχω τεραστιο προβλημα

ειμαστε 2 αδερφια εχουμε 50-50 το ταξι αλλα εχουμε και εναν 3ο που δουλευει και τον εχουμε ασφαλισει πανω στον εναν απο τους 2

το θεμα ειναι δουλευουμε και οι 3 το ταξι

τωρα ο 3ος τι Ζ θα χτυπαει? σε αυτον που ειναι ασφαλισμενος?? το Χ τι ρολο παιζει στην ταμειακη?

παρακαλω δωστε μου φως!

ΔΩΣΤΕ ΦΩΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ... ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ 50 %, ΕΧΕΙ ΜΙΣΘΩΤΟ ΟΔΗΓΟ Κ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ. Η ΠΟΛ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΡΞΗ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ Κ ΘΑ ΤΗΡΕΙ ΒΙΒΛΙΑ? ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΦΕΝΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια καλησπερα σας

δεν ειμαι λογιστης αλλα εχω τεραστιο προβλημα

ειμαστε 2 αδερφια εχουμε 50-50 το ταξι αλλα εχουμε και εναν 3ο που δουλευει και τον εχουμε ασφαλισει πανω στον εναν απο τους 2

το θεμα ειναι δουλευουμε και οι 3 το ταξι

τωρα ο 3ος τι Ζ θα χτυπαει? σε αυτον που ειναι ασφαλισμενος?? (ΝΑΙ)

το Χ τι ρολο παιζει στην ταμειακη? (μερικό σύνολο βάρδιας)

παρακαλω δωστε μου φως!

ΔΩΣΤΕ ΦΩΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίθετα στην περίπτωση παραχώρησης εκμετάλλευσης ΤΑΞΙ, υποχρέωση τήρησης βιβλίων έχει τόσο ο πραγματικός εκμεταλλευτής όσο και ο ιδιοκτήτης αυτού.

Να ρωτήσω , αυτό το παραχωρητήριο εκμετάλλευσης το έχετε δει κάπου?

Είναι μισθωτήριο ή κάτι άλλο???

Υπάρχει κάποιος που να έχει κάποιο υπόδειγμα αυτού του εντύπου?

Λογικά , δεν πρέπει να έχει υπογραφτεί την ίδια μέρα έστω, που θα κάνει έναρξη ο εκμεταλευτής???

Όσο και να έψαξα, σαν παραχωρητήριο και με τα λίγα ..........Ελληνικά που ξέρω, ως επί το πλείστον, αναφέρεται σε δωρεά παραχώρηση και όχι έναντι αμοιβής. Το έναντι αμοιβής νοείται μισθωτήριο.

Μπορεί και να μη τα ξέρω καλά……

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις πηρα στα χερια μου δυο συμφωνητικα που μοιραζει το σωματειο

ενα μισθωσης-παραχωρησης εκμεταλλευσης και ενα συμβασης εργου ιδιοκτητη με επαγγελματια οδηγο.

δεν προλαβα να τα διαβασω ακομα

θα τα ανεβασω μολις μπορεσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις πηρα στα χερια μου δυο συμφωνητικα που μοιραζει το σωματειο

ενα μισθωσης-παραχωρησης εκμεταλλευσης και ενα συμβασης εργου ιδιοκτητη με επαγγελματια οδηγο.

δεν προλαβα να τα διαβασω ακομα

θα τα ανεβασω μολις μπορεσω

Για σου όμορφη TSL (TANGO SIERRA LIMA = ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Ευχαριστώ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βγαλετε εστω και στο 50% ακρη με τις συμβασεις που κυκλοφορουν... θα ειστε ΗΡΩΕΣ!

Σημερα απο την αλλη, κατα την ρυθμιση των ταμειακων, πολλα ταξιμετρα μπλοκαρησαν λενε..ή ¨μπλοκαρησαν¨...

Ξανα ψαχνονται για την ορθοτητα της ασφαλισης του εκμεταλευτη μη ιδιοκτητη στον ΟΑΕΕ, και εχει συνεχεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δω, όπως παντού, ο σύλλογος των ταξιτζήδων ζητά προσφορές από τους λογιστές για να δοθεί η δουλειά πακέτο. 158 ταξί τα 100 περίπου συνιδιοκτησία.

Και δω, όπως παντού, ακούγονται διάφορα για την τιμή που θα κάτσει η μπίλια.

Δεν με ενδιαφέρει, δεν θα ασχοληθώ. Έχω μέχρι σήμερα 4 πελάτες ταρίφες (ο ένας είναι πρώτος μου ξάδελφος) και δεν θα λυπηθώ καθόλου αν μου φύγουν. Αν μάλιστα οι τιμή που θα προσφερθεί είναι από αυτές που ακούγονται, τότε θα τους παρακινήσω εγώ να πάνε στον συνάδελφο που θα μειοδοτήσει.

Αλλά

Όπως και η πλέον ειδική είπε οι ταρίφες δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. (πως το είπες Χρύσα ¨μίσθωση προσοδοφόρου πράγματος¨?).

Ακούω λοιπόν ή μάλλον διαβάζω στο φόρουμ τον καταιγισμό των ερωτήσεων σχετικά με το νέο αυτό φασούλι. Με λύπη αυτό που διαπιστώνω είναι ότι οι περισσότεροι επίδοξοι μειοδότες - για τους συνάδελφούς μας λέω - όχι μόνο δεν γνωρίζουν τα βασικά αλλά δεν έκαναν τον κόπο να διαβάσουν την σχετική εγκύκλιο . Αρκούνται σε αυτά που στις πιάτσες κυκλοφορούν λες και οι πρόεδροι των ταξιτζήδων είναι σε απ ευθείας σύνδεση με τον υπουργό και λύνουν τα προβλήματα που προκύπτουν.

Προς επίδοξους μειοδότες λοιπόν, αφήστε τα όσα κυκλοφορούν στις πιάτσες, διαβάστε τις διαταγές του υπουργείου και για καλό και για κακό ας υπάρχει και κανάς φίλος δικηγόρος να εξηγήσει μερικά ¨δυσνόητα¨ πράγματα.

(άκου μίσθωση προσοδοφόρου πράγματος!!!!! - το λέω καλά Χρύσα?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την αγορά αυτ/του μέσα στην 5ετία (απόσβεση παγίου) πρέπει να το δηλώσουμε με κάποιον τρόπο στην ΔΟΥ ή απλά το καταχωρούμε στο βιβλίο εσ-εξ?

Υ.Γ. Δεν ανήκω στους 25άρηδες.....biggrin.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δω, όπως παντού, ο σύλλογος των ταξιτζήδων ζητά προσφορές από τους λογιστές για να δοθεί η δουλειά πακέτο. 158 ταξί τα 100 περίπου συνιδιοκτησία.

..................................

Προς επίδοξους μειοδότες λοιπόν, αφήστε τα όσα κυκλοφορούν στις πιάτσες, διαβάστε τις διαταγές του υπουργείου και για καλό και για κακό ας υπάρχει και κανάς φίλος δικηγόρος να εξηγήσει μερικά ¨δυσνόητα¨ πράγματα.

(άκου μίσθωση προσοδοφόρου πράγματος!!!!! - το λέω καλά Χρύσα?)

Οι ταξιτζηδες εινια μια χαρα , εμεις ειμαστε απαραδεκτοι , ασχετοι και αδιαβαστοι και κανουμε και τους ξυπνιους

πραγματικα εχω εκνευριστει παρα πολυ.....

πρωτα πρωτα δεν ξεκαθαρισαμε ακομα μεχρι που φτανει η δικη μας δουλεια και ευθυνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την αγορά αυτ/του μέσα στην 5ετία (απόσβεση παγίου) πρέπει να το δηλώσουμε με κάποιον τρόπο στην ΔΟΥ ή απλά το καταχωρούμε στο βιβλίο εσ-εξ?

Υ.Γ. Δεν ανήκω στους 25άρηδες.....biggrin.gif

Ρίξε μια ματιά στην 1096 κυρίως κάπου προς το τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και αυτό ΠΟΛ1096/21-6-10 Μήπως σε εξυπηρετεί καλύτερα για να μην μπλέκεσαι με μεταβολές????

2.Τρόπος τήρησης βιβλίων

Επίαπασχόλησης «οδηγού», μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα τουεπιτηδευματία από άλλη αιτία, τα δε έξοδα λειτουργίας του ΤΑΞΙ βαρύνουν τονεκμεταλλευτή, γεγονός που αποδεικνύεται από κατατεθειμένο στη Δ.Ο.Υ. ιδιωτικόσυμφωνητικό, ο εκμεταλλευτής εκδίδει απόδειξη δαπάνης για την καταβολή τηςαμοιβής αυτής (ανεξαρτήτως ύψους αυτής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ., με αναγραφή σ’ αυτή και των τυχόν φόρωνκαι των λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων, την οποία καταχωρεί στα βιβλία του.(παρακράτηση φόρου εισοδήματος 10% και χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ 3.6%). Το ποσό αυτόδηλώνεται από τον οδηγό μη μισθωτό στο σύνολό του, ως εισόδημα μηκατονομαζόμενης πηγής.

ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ?

ΙΚΑ ?

ΟΑΕΕ ?

Η ΟΓΑ ?

ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ

ΤΙ ΜΛΚ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΥΟ

ΜΗ ΜΙΣΘΩΤΟΥ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα με προσοχή όλο το forum, την εγκύκλιο και την διευκρινιστική οδηγία του ΠΟΕΙΑΤΑ. Δυστυχώς, δεν βρήκα κάτι ξεκάθαρο για την περίπτωσή μου.

Εγώ έτυχε να αποκτήσω άδεια ΤΑΞΙ (από γονική παροχή), αλλά είμαι υπάλληλος. Απλά θέλω να κάνω ένα ιδιωτικό συμφωνητικό με κάποιον αυτοκινητιστή, ο οποίος να το εκμεταλλεύεται όπως θέλει, να έχει τα βιβλία εσόδων/εξόδων, να κάνει κουμάντο οδηγούς-αποδείξεις-έξοδα κλπ και να μου καταβάλει ένα μηνιαίο ποσό. Το ποσό αυτό, θα μπορώ να το δηλώνω στη φορολογική μου δήλωση, στο Ε1 στα εισοδήματα από άλλες πηγές.

Αν πρέπει και εγώ -ως ιδιοκτήτης- να ανοίξω βιβλία εσόδων/εξόδων, θα πρέπει να κάνω έναρξη επαγγέλματος ως αυτοκινητιστής, που δεν είμαι! Εξάλλου, έχοντας εξαρτημένη εργασία, δεν έχω δικαίωμα να ανοίξω βιβλία -άσε που θα είναι ψευδής δήλωση!

Όταν ο αυτοκινητιστής-εκμεταλλευτής του ΤΑΞΙ θα μου καταβάλει το συμφωνηθέν ποσό (όπως θα αναφέρεται στο ιδιωτικό συμφωνητικό), θα πρέπει να περιλαμβάνει και ΦΠΑ; Εγώ αυτό το ΦΠΑ τι θα πρέπει να το κάνω; Αφού -ως ιδιοκτήτης- δεν θα έχω ποτέ έξοδα με ΦΠΑ!

Προσπαθώ να σκεφτώ το θέμα κατ' αναλογία με τις ενοικιάσεις ακινήτων και μου φαίνεται ότι στην περίπτωση ενοικίασης άδειας ΤΑΞΙ (ενότητα 13 στην εγκύκλιο) έχουν ανακαλύψει εκ νέου τον τροχό!

Υπάρχει λύση στην περίπτωσή μου; Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που ταξί έχει αναλάβει μεταφορά προσώπων σε μόνιμη βάση και τρείς φορές την ημέρα , θα εκδίδεται ένα ΤΠΥ την ημέρα ?

Αυτό καταλαβαίνω από την 1096 , συμφωνείτε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου θέλω πάρα πολύ να συμφωνήσω μαζί σου πραγματικά , πες μου όμως από που προκύπτει αυτό που λές

γιατί μέχρι τώρα στις άλλες περιπτώσεις που είχαμε (π.χ. ταβέρνες) η αντικατάσταση απυ από φτμ γινόταν με

τιμολόγιο αυθημερόν .

Βοήθα λίγο γιατί καταλαβαίνεις.....είναι σημαντική η διαφορά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη ΠΕΡΙΚΛΗΣ

Ενα αλλο προβλημα που γεννατε με την εναρξη των βιβλιων εσοδων-εξοδων και παρακαλω τα φωτα σας

μπαινω στο θεμα με παραδειγμα

πολλοι ιδιοκτητες ταξι εχουν μονιμους πελατες εταιριες,ιδιωτες κ.λ.π αλλα για την εξυπηρετηση αυτων συνεργαζονται και με αλλους συναδελφους που με την σειρα τους πληρωνονται απο αυτους(ταξιτζης προς ταξιτζη)

κατοπιν συμφωνιας και διαφορετικου κομιστρου μεταφερουν τους πελατες και πληρωνοντε καθε βδομαδα η μηνα το συνολο των μεταφορων, μεχρι τωρα καποιοι με τιμολογιο συν το φπα καποιοι με απλη αποδειξη,απο 1/07 με την υποχρεωτικη εκδοση τιμολογιου τι γινεται με τις μεταφορες που πραγματοποιουν οι τριτοι και πως δικαιολογουνται τα χρηματα που ναι μεν εισπρατει ο πρωτος ταξιτζης που εχει κανει και την συμφωνια με την εταιρια αλλα δεν καταληγουν ολα στο δικο του εισοδημα(παραδειγμα: εισπρατει 1000 ευρω αλλα απο αυτα εχει μοιρασει τα 500 ευρω σε αλλους δυο)

θα μπορει να παιρνει τιμολογιο απο τους συνεργατες του και να το περναει σαν εξοδο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις "έχασα" 4 πελάτες (ΤΑΞΙ) μιας και κάποιος συνάδελφος ανέλαβε με 15€ !!!

Κρίμα για τους 25άρηδες. Αποδεικνύονται πολύ ακριβοί.....cool.giftongue.gifbiggrin.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αίτημα του σωματίου των ταξί και η απάντηση της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Έυβοιας

Από 1/7/2010 οι ιδιοκτήτες ταξί θα τηρούν βιβλία εσόδων εξόδων. Παρακαλούμε εάν ενδιαφέρεσθε είτε ως σύλλογος είτε το κάθε μέλος σας ξεχωριστά να αποστείλετε προσφορά για τα μέλη μας. Η προσφορά θα αφορά το ποσό μηνιαίως κατά άτομο και συνολικά το χρόνο με τη φορολογική δήλωση.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας

Νικόλαος Κακαλιάς Ιωάννης Ρουπακιάς

Χαλκίδα 30/6/2010

Προς

Σωματείο εκμεταλλευτών ΤΑΞΙ Χαλκίδας

ΘΕΜΑ: Αίτημα σας από 25/06/2010 για προσφορά συνεργασίας.

Σε απάντηση του παραπάνω σχετικού αιτήματος σας το οποίο κοινοποιήσαμε στα μέλη μας , σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3842/2010 και την ΠΟΛ 1096/21-6-2010 από 1/7/2010 οι εκμεταλλευτές ταξί υπάγονται στο κανονικό καθεστώς του Φ.Π.Α. και υποχρεούνται εφ΄ εξής στην τήρηση βιβλίων εσόδων – εξόδων έχοντας πλέον όλα τα δικαιώματα και τις πολλαπλές υποχρεώσεις της ισχύουσας φορολογικής νομοθεσίας.

Ως Δ.Σ. της Ε.Φ.Ε.Ε.Ε. στη συνεδρίαση μας την Τρίτη 29/6/2010 συζητήσαμε το παραπάνω έγγραφο αίτημά σας.

Η θέση του Δ.Σ. της ΕΦ.Ε.Ε. ΕΥΒΟΙΑΣ είναι εξ’ αρχής αντίθετη στη λογική «χύμα» και εργολαβικών συμφωνιών. Επίσης δεν είναι δυνατόν να δοθεί ενιαίο ύψος αμοιβής για όλα τα μέλη σας για τις υπηρεσίες μας, δεδομένου ότι η κάθε περίπτωση εκμεταλλευτή είναι διαφορετική (όγκος παραστατικών, μισθοδοσίες, συνιδιοκτησίες, κοινωνίες ,υποχρεώσεις της εργασιακής και ασφαλιστικής νομοθεσίας κλπ).

Ο εκμεταλλευτής ταξί είναι μια επιχείρηση με πολλές μάλιστα ιδιαιτερότητες στην άσκηση της. Επομένως ο τρόπος συνεργασίας με τα μέλη σας ή όχι απαιτείται να είναι ανάλογος με αυτόν που ισχύει για όλους τους επιτηδευματίες. Θεωρούμε λοιπόν σκόπιμο να συζητήσουν τα μέλη σας με τους λογιστές που μέχρι σήμερα συνεργάζονται και από κοινού να καθορίσουν το συνολικό τίμημα συνεκτιμώντας απαραίτητα και υπεύθυνα τα νέα πολύ διαφορετικά δεδομένα..

Σε κάθε περίπτωση θα σας συμβουλεύαμε να αποτανθούν τα μέλη σας σε οργανωμένα λογιστικά γραφεία για την πληρέστερη και πλέον έγκυρη εξυπηρέτησή τους.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας

ΣΤΑΜΑΤΗΣ Δ. ΣΠΥΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡ. ΛΑΜΠΡΟΥ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

Μόλις "έχασα" 4 πελάτες (ΤΑΞΙ) μιας και κάποιος συνάδελφος ανέλαβε με 15€ !!!

Κρίμα για τους 25άρηδες. Αποδεικνύονται πολύ ακριβοί.....cool.giftongue.gifbiggrin.gif

φιλε/φίλη monty, καλως ήρθες στο κλαμπ!! μόλις τους εκανα 5!!

Ε! οχι να ξενυχτάμε και για 15€... Είπαμε να είμαστε ανοιχτοί σε συζητήσεις μείωσης τιμών, αλλά όχι και ετσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...