Προς το περιεχόμενο

ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΤΑΞΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

αλλη μια περιπτωση που μου ετυχε και θα ηθελα τη βοηθεια σας... ο οδηγος εχει στη κατοχη του 100% της αδειας του ταξι απο 01/07 θελει να βαλει και εναν οδηγο (αντι ενος ποσου) στο ταξι ο οποιος ειναι επιτηδευματιας (εχει ενα μινι μαρκετ)... σε αυτη τη περιπτωση που ανηκουμε σιγουρα οχι στην 1 στο 2 πολυ δυσκολα γιατι αναφερει "οτι δεν εχει την ιδιοτητα του επαγγελματια" αρα παμε στην 3 περιπτωση αλλα νομιζω οτι εκει αναφερει την πληρη εκμεταλευση του ταξι ενω εδω θα ειναι απο μια βαρδια ο καθενας δηλαδη το 50%... πολυ μπερδεμα και λιγος ο χρονος...

ο οδηγος με το μινι μαρκετ θα κανει μεταβολη και θα δηλωσει και την εκμεταλλευση ταξι και θα εκδιδεται Ζ απο καθε εκμεταλλευτη στο τελος της βαρδιας.

...αλλα , σκεφτομαι τωρα, οτι ο οδηγος οταν παει να βγαλει ειδικη αδεια , δηλωνει υπευθυνα οτι δεν ασκει αλλο επαγγελμα, δεν ξερω τι ρολο παιζει αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη manolisdimitrakis

ο οδηγος με το μινι μαρκετ θα κανει μεταβολη και θα δηλωσει και την εκμεταλλευση ταξι και θα εκδιδεται Ζ απο καθε εκμεταλλευτη στο τελος της βαρδιας.

...αλλα , σκεφτομαι τωρα, οτι ο οδηγος οταν παει να βγαλει ειδικη αδεια , δηλωνει υπευθυνα οτι δεν ασκει αλλο επαγγελμα, δεν ξερω τι ρολο παιζει αυτο.

αρα ο οδηγος θα κανει μεταβολη και θα τηρησει κανονικα βιβλιο (ξεσωριστες στηλες στο ηδη υπαρχον) η θα καταχωρει μονο το ΤΠΥ που θα κοβει ο οδηγος προς τον ιδιοκτητη αφου αφαιρεσουν απο τα Ζ της βενζινες τα εξοδα κτλπ. (πολυ μπερδεμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως σας χαιρομαι αφου εχετε και αποριες ειστε σε καλο δρομο ...

εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω...

και για να καταλαβω πρεπει να ξαναπιασω απ την αρχη την εννοια της μισθωσης προσοδοφορου πραγματος που μια χαρα την πιπιλιζαμε μεχρι τωρα , αλλα πλεον εχει ουσιαστικη σημασια.

Αυτη αφορα την τριτη περιπτωση της παραχωρησης εκμεταλλευσης, οπου ο ιδιοκτητης θα τηρει βιβλια και θα δηλωνει μονο το εσοδα απο το ενοικιο και δαπανες μονο ισως την αποσβεση του αυτοκινητου ?

και ο πραγματικος εκμεταλλευτης ολα τα εσοδα και ολες τις δαπανες του αυτοκινητου , αρα θα εκδιδεται ενα Ζ ημερησιως? αυτος ο πραγματικος εκμεταλλευτης αν απασχολει και οδηγο , προφανως πλεον θα μπορει και ο ιδιος να απογραφεται σαν εργοδοτης στο ΙΚΑ ?

στην δευτερη περιπτωση του οδηγου μη μισθωτου , που ειναι η πιο μπερδεμενη και πιο συνηθισμενη τι ειδους ειναι το ιδιωτικο συμφωνητικο που αναφερει?

τι ακριβως ειναι αυτη η σχεση νομικα, αφου δεν ειναι ουτε σχεση εξαρτημενης εργασιας ουτε μισθωσης?

ποσο ευκολο ειναι να υπολογιστει η αμοιβη που θα εμφανιζεται στην αποδειξη δαπανης και σε σχεση με το γεγονος οτι ολες οι συμφωνιες στην πραξη αφορουν την αμοιβη του ιδιοκτητη?

αυτα και πολλα αλλα εν καιρω...

Σ΄ευχαριστώ ρε Χρύσα

Και πάνω που νόμιζα ότι είμαι η μόνη που δεν καταλαβαίνει....

Καμιά φορά νομίζω από το φόρτο δουλειάς και των ευθυνών που έχουμε στο κεφάλι μας, χάνουμε την ουσία και ακόμα χειρότερα στρεφόμαστε ο ένας επιθετικά απέναντι στον άλλον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, σε περίπτωση που ιδιοκτήτης ΤΑΞΙ το μισθώνει σε γραφείο ενοικιάσεως 'μάνδρα' έναντι μηνιαίου μισθώματος εμπίπτει στην παράγραφο 13 "Μίσθωση άδειας ΕΔΧ Ταξί με ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου ή μεριδίου αυτής σε τρίτο" και πρέπει παράλληλα να διατηρεί βιβλία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως σας χαιρομαι αφου εχετε και αποριες ειστε σε καλο δρομο ...

εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω...ΕΓΩ ....ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΑΚΑΑΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ

και για να καταλαβω πρεπει να ξαναπιασω απ την αρχη την εννοια της μισθωσης προσοδοφορου πραγματος που μια χαρα την πιπιλιζαμε μεχρι τωρα , αλλα πλεον εχει ουσιαστικη σημασια.

Αυτη αφορα την τριτη περιπτωση της παραχωρησης εκμεταλλευσης, οπου ο ιδιοκτητης θα τηρει βιβλια και θα δηλωνει μονο το εσοδα απο το ενοικιο και δαπανες μονο ισως την αποσβεση του αυτοκινητου ?.... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ,ΠΡΩ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΡΕΙ ΒΙΒΛΙΟ..... ΒΙΤΡΙΝΑΣ ?.

και ο πραγματικος εκμεταλλευτης ολα τα εσοδα και ολες τις δαπανες του αυτοκινητου , αρα θα εκδιδεται ενα Ζ ημερησιως? αυτος ο πραγματικος εκμεταλλευτης αν απασχολει και οδηγο , προφανως πλεον θα μπορει και ο ιδιος να απογραφεται σαν εργοδοτης στο ΙΚΑ ? ΕΜ ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ

στην δευτερη περιπτωση του οδηγου μη μισθωτου , που ειναι η πιο μπερδεμενη και πιο συνηθισμενη τι ειδους ειναι το ιδιωτικο συμφωνητικο που αναφερει?

τι ακριβως ειναι αυτη η σχεση νομικα, αφου δεν ειναι ουτε σχεση εξαρτημενης εργασιας ουτε μισθωσης? ΑΛΛΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΑΚΟΣ -ΔΝΤΙΚΟΣ ΓΡΙΦΟΣ

ποσο ευκολο ειναι να υπολογιστει η αμοιβη που θα εμφανιζεται στην αποδειξη δαπανης και σε σχεση με το γεγονος οτι ολες οι συμφωνιες στην πραξη αφορουν την αμοιβη του ιδιοκτητη? ΜΑΑΑΛΛΟΝ ΛΕΩ ΕΓΩ ?ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΗ ΤΙς ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ (θα κρυβει βεβαια οτι μπορει) ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΩ) ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Π.Χ 20-30% ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΑΠΑΝΗΣ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ,ΑΝ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΗΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ,

αυτα και πολλα αλλα εν καιρω...ΑΜΗΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ΄ευχαριστώ ρε Χρύσα

Και πάνω που νόμιζα ότι είμαι η μόνη που δεν καταλαβαίνει.... ΕΕΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ

:lol: Καμιά φορά νομίζω από το φόρτο δουλειάς και των ευθυνών που έχουμε στο κεφάλι μας, χάνουμε την ουσία και ακόμα χειρότερα στρεφόμαστε ο ένας επιθετικά απέναντι στον άλλον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SORRY , το "να σοβαρευτούμε τώρα" πήγαινε στο "θέμα μας τώρα" μιας και είμαι και εγώ μια ακόμα ζαλισμένηhuh.gif

Η σύμβαση που έχω συναντήσει για την 2περίπτωση "οδηγού, μη μισθωτού" είναι "σύμβαση έργου" και μιλαει για ημερήσιο ενοίκιο ανα βάρδια με έξοδα μόνο τα καύσιμα και το ΙΚΑ τους. Είναι η πιο επικρατέστερη αυτή την στιγμή και η πιο μπερδεμένη.

Σας θυμίζω το ερώτημα μου.

--Στην Αποδ. Δαπανών που θα κόψει ο ιδιοκτήτης στον οδηγό, θα αναγράφεται ως ποσό αμοιβής η διαφορά μεταξύ των εσόδων(Ζ) της βάρδιας του οδηγού μείον η συμμετοχή του στα καύσιμα και το ενοίκιο της βάρδιας ή

η τεκμαρτή αμοιβή του ΙΚΑ και οι εργοδοτικές εισφορές???

Όσο για τον ιδιοκτήτη ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ (που προφανώς είχε την ειδική κάρτα αλλά δεν ξέρω πως την ανανεώνει) γιατί να χρειάζεται να κάνει μεταβολή και να δηλώσει νέα δραστηριότητα. Δεν μπορεί να δηλώσει έσοδα από άλλη πηγή(μισθωτός)???

Στην περίπτωση του ιδιοκτήτη που ενοικιάζει την άδεια σε "μάντρα" έχω και εγώ την απορία γιατί να έχει βιβλία αυτός είναι σαν να ενοικιάζει κατάστημα, περίπτερο ή κάτι τέτοιο??? Να επισημάνω εδώ όπως και στην 3περίπτωση "οδηγός εκμεταλλευτής" υπάρχει ο κίνδυνος θα θεωρηθεί η μίσθωση αυτή και ως επαγγελματική στέγη, με όλες τις συνέπειες που έχει αυτό!!!!!

<<<Ο ΑΠΟΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙΙ?????>>>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

--Στην Αποδ. Δαπανών που θα κόψει ο ιδιοκτήτης στον οδηγό, θα αναγράφεται ως ποσό αμοιβής η διαφορά μεταξύ των εσόδων(Ζ) της βάρδιας του οδηγού μείον η συμμετοχή του στα καύσιμα και το ενοίκιο της βάρδιας ή

η τεκμαρτή αμοιβή του ΙΚΑ και οι εργοδοτικές εισφορές???

Ζ βγαζει μονο ο εκμεταλλευτης σε αυτη την περιπτωση

με ενα δελτιο Χ μαλλον θα υπολογιζουν τα εσοδα της βαρδιας του οδηγου και θα αφαιρουνται καυσιμα, αποκοπη, και ενσημο .

Όσο για τον ιδιοκτήτη ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ (που προφανώς είχε την ειδική κάρτα αλλά δεν ξέρω πως την ανανεώνει) γιατί να χρειάζεται να κάνει μεταβολή και να δηλώσει νέα δραστηριότητα. Δεν μπορεί να δηλώσει έσοδα από άλλη πηγή(μισθωτός)???

Στην περίπτωση του ιδιοκτήτη που ενοικιάζει την άδεια σε "μάντρα" έχω και εγώ την απορία γιατί να έχει βιβλία αυτός είναι σαν να ενοικιάζει κατάστημα, περίπτερο ή κάτι τέτοιο??? Να επισημάνω εδώ όπως και στην 3περίπτωση "οδηγός εκμεταλλευτής" υπάρχει ο κίνδυνος θα θεωρηθεί η μίσθωση αυτή και ως επαγγελματική στέγη, με όλες τις συνέπειες που έχει αυτό!!!!!

<<<Ο ΑΠΟΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙΙ?????>>>

Προφανως και μπορει να ειναι μισθωτος (ο ιδιοκτητης μινι μαρκετ), αλλα κανεις δεν θα το επιλεξει αυτο.

οδηγος μη μισθωτος με αποδειξη δαπανης δεν μπορει να ειναι.

Στην περιπτωση της μισθωσης, μας αρεσει δεν μας αρεσει ετσι λεει η εγκυκλιος.

Οπως επισης βιβλια θα εχουν ως φαινεται και οι συνταξιουχοι ιδιοκτητες.

απο ποια αποψη να θεωρηθει επαγγελματικη στεγη και για ποιες συνεπειες μιλας? Μηπως της διαρκειας της συμβασης? Γενικα ενα ψαξιμο πιο προσεκτικο απο νομικης αποψεως το θελει αυτη η συμβαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη manolisdimitrakis

μισθωτος οχι δεν τηρει βιβλια τα εχει ολα ο ιδιοκτητης... ξερει κανεις τα τηλεφωνα του ΣΑΤΑ ενα που εχουν 5221889 βγαινει σε ΦΑΞ

εψαξα και για την ειδικη αδεια ταξι που λεγαμε... πουθενα δε λεει οτι απογορευετε επιτηδευματιας απο αλλη αιτια να βγαζει ειδικη αδεια ταξι... αρα παραμενω μπερδεμενος για το θεμα μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι?

Μισθωτός οδηγός θα θεωρήσει βιβλία?

Καλημερα !!!

πριν σε αρπαξει ο Χαλκιδεος να σε ρωτησω και γω κατι, ξερεις πολλους μισθωτους με βι8βλια ?

Και διαβαστε και λιγο εκεινη τη ρημαδα την εγκυκλιο , το αγιο πνευμα προ καιρου μας εγκατελειψε, επιφωτιση δεν ερχεται σε κανεναν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη manolisdimitrakis

η εγκυκλιος μπαζει... σε πολλα σημεια... τηλεφωνο το πρωι στο υπουργειο οικονομικων για το θεμα μου και η απαντηση ηταν δε ξερουμε θα βγουν διευκρινιστικες συντομα ΟΕΟ tongue.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εγκυκλιος μπαζει... σε πολλα σημεια... τηλεφωνο το πρωι στο υπουργειο οικονομικων για το θεμα μου και η απαντηση ηταν δε ξερουμε θα βγουν διευκρινιστικες συντομα ΟΕΟ tongue.gif

η περιπτωση σου ειναι εδω

12.Περισσότεροι εκμεταλλευτές από τις διαθέσιμες θέσεις ΦΗΜ ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου

Στην περίπτωση συνεκμετάλλευσης της άδειας ΤΑΞΙ και της ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου από εκμεταλλευτές περισσότερους από τον αριθμό των δυνατών διακριτών θέσεων εκμεταλλευτών του συγκεκριμένου μοντέλου ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου (σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της ΑΥΟΟ ΠΟΛ.1135/26.10.2005), τότε σε έναν εξ αυτών γίνεται η ανάθεση μιας εκ των υπαρχόντων θέσεων της ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου, μετά από την σύναψη και κατάθεση ιδιωτικού συμφωνητικού στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ των εκμεταλλευτών της θέσεως αυτής.

13.Μίσθωση άδειας ΕΔΧ Ταξί με ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου ή μεριδίου αυτής σε τρίτο

Σε περιπτώσεις μίσθωσης της άδειας ΕΔΧ ΤΑΞΙ με ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου ή μεριδίου αυτής σε τρίτον με σκοπό την εκμετάλλευσή της, τότε το

γεγονός αυτό θα πρέπει να τεκμαίρεται από τη σύναψη ιδιωτικού συμφωνητικού το οποίο θα κατατεθεί αντίστοιχα στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. των αντισυμβαλλομένων (μισθωτή και εκμισθωτή).

.........................

ΠΟΛ.1135/26.10.2005

........

15.3. Διαχείριση Εκμεταλλευτών

15.3.1. Οι ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρων έχουν δυνατότητα διαχείρισης τουλάχιστον 3 διαφορετικών Εκμεταλλευτών, τα στοιχεία των οποίων καταχωρούνται στη φορολογική μνήμη. Η έκδοση του δελτίου «Ζ» για κάθε εκμεταλλευτή γίνεται με τη λήξη της κάθε βάρδιας από τον ίδιο. Κάθε εκμεταλλευτής προσδιορίζεται μονοσήμαντα από έναν συγκεκριμένο αύξοντα αριθμό - κωδικό (π.χ. εάν μια ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου έχει 3 εκμεταλλευτές, τότε ο πρώτος έχει α/α - κωδικό 1, ο δεύτερος 2 και ο τρίτος 3.)

15.3.2. Η ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου λειτουργεί μόνον εφ΄ όσον με κατάλληλο χειρισμό (π.χ. με τη χρήση του αντίστοιχου α/α - κωδικού ) έχει δηλωθεί ο τρέχων χρήστης - εκμεταλλευτής βάρδιας.

15.3.3. Στην περίπτωση που ο πραγματικός αριθμός των εκμεταλλευτών είναι μικρότερος από 3, δεν επιτρέπεται η χρήση των επιπλέον δυνατοτήτων για τη διαχείριση άλλων εκμεταλλευτών και τα αντίστοιχα στοιχεία παραμένουν υποχρεωτικά κενά. Απαγορεύεται η χρήση κωδικού ανύπαρκτου εκμεταλλευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη manolisdimitrakis

Σουπερ... με τοσα στο κεφαλι αυτη τη περιοδο δε το προσεξα το συγκεκριμενο σημειο αν και διαβασα πανω απο 10 φορες την εγκυκλιο σε ευχαριστω αρα παμε σε ιδιωτικα συμφωνητικα και τηρηση βιβλιων και απο τους δυο + ΤΠΥ για το ενοικιο ευχαριστω και παλι rolleyes.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για το ΦΠΑ των ταξί δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού επιμεριστικά. Να υποθέσουμε το ίδιο και για τις αποσβέσεις?

Να δείτε μπέρδεμα που έχει να γίνει με τις χειρόγραφες ΑΠΥ και ΤΠΥ σε αντικατάσταση των εκδοθέντων από τον μηχανισμό.Θα γελάσει και το ποικιλόμορφο ερίφιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, σε περίπτωση που ιδιοκτήτης ΤΑΞΙ το μισθώνει σε γραφείο ενοικιάσεως 'μάνδρα' έναντι μηνιαίου μισθώματος εμπίπτει στην παράγραφο 13 "Μίσθωση άδειας ΕΔΧ Ταξί με ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρου ή μεριδίου αυτής σε τρίτο" και πρέπει παράλληλα να διατηρεί βιβλία?

Επαναλαμβάνω την ερώτηση καθ' όσον αφορά κόσμο και κοσμάκη....Γενικά όποιος ξέρει κάτι σίγουρο για τέτοιες περιπτώσεις (δήλωση φόρου, βιβλία, ΦΠΑ

, θα βοηθούσε πολύ.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μισθωτος οχι δεν τηρει βιβλια τα εχει ολα ο ιδιοκτητης... ξερει κανεις τα τηλεφωνα του ΣΑΤΑ ενα που εχουν 5221889 βγαινει σε ΦΑΞ (τηλ.5239524-5242589)

εψαξα και για την ειδικη αδεια ταξι που λεγαμε... πουθενα δε λεει οτι απογορευετε επιτηδευματιας απο αλλη αιτια να βγαζει ειδικη αδεια ταξι... αρα παραμενω μπερδεμενος για το θεμα μου... (όταν βγάζεις ή ανανεώνεις κάρτα υπογράφεις ΥΠ.ΔΗΛ. ή ότι είσαι άνεργος ή ότι έχεις εισοδήματα ως οδηγός ή ιδιοκτήτης. Ελέγχουν το ΑΦΜ αν έχουν δηλωθεί εισοδήματα από άλλη πηγή. Μου έχει τύχη αλλά "ξεπεράστηκε"!!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ειδικη αδεια οδηγου ταξι, εχουμε και αυτο:

Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. Ν.1437/84 άρθ.13

Ειδική άδεια οδήγησης αυτοκινητου Ε.Δ.Χ.

"1. Για να χορηγηθεί ή ανανεωθεί σε συνταξιούχο η ειδική άδεια

οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, που προβλέπεται από τους κανονισμούς

λειτουργίας των αυτοκινήτων Ε.Δ.Χ., όπως αυτοί κάθε φορά ισχύουν,

απαιτείται το συνολικό ετήσιο εισόδημα του συνταξιούχου κατά το

προηγούμενο της υποβολής της αιτήσεως οικονομικό έτος να μην

υπερβαίνει το αντίστοιχο οριακό ποσό, που ορίζεται κάθε χρόνο, κάτω

του οποίου δεν υφίσταται υποχρέωση καταβολής φόρου".

και

Ν 3109 αρθρο 12

Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου

1. Η ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. χορηγείται σύμφωνα με τους Κανονισμούς

Λειτουργίας των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης, όπως ισχύουν κάθε φορά.

2. Για να χορηγηθεί ή ανανεωθεί η ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου

απαιτείται ο υποψήφιος:

α. να μην υπηρετεί με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ.,

Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα του Ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α'), όπως ισχύει κάθε

φορά.

β. να μην έχει συνταξιοδοτηθεί ως άμεσα ασφαλισμένος από οποιοδήποτε

ασφαλιστικό ταμείο ή από το Δημόσιο. Εξαιρούνται της απαγόρευσης οι

συνταξιούχοι, που δεν έχουν υπερβεί το 650 έτος, εφόσον συγγενής α' βαθμού ή

σύζυγος έχει στην πλήρη κυριότητά του Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο, με έδρα δημοτικό

διαμέρισμα ή διοικητική μονάδα με πληθυσμό μέχρι 1.000 κατοίκους κατά την

τελευταία γενική απογραφή. Στην περίπτωση αυτή για τη χορήγηση της ειδικής

άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. απαιτείται η προσκόμιση της άδειας κυκλοφορίας του

Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

γ. να μην έχει εξαρτημένη σχέση εργασίας, με φορείς παροχής συγκοινωνιακού

έργου.

δ. να μην ασκεί κανένα άλλο επάγγελμα.

ε. να μην έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για ένα από τα αδικήματα του άρθρου

17του παρόντος, με την επιφύλαξη του άρθρου 14 παρ. 2 δ του Π.Δ. 243/1987

και Π.Δ. 244/ 1987.

"στ. για την απόδειξη των περιπτώσεων των εδαφίων α΄, β΄ και γ΄, ο

ενδιαφερόμενος υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 και για την

περίπτωση του εδαφίου ε΄, υποβάλλει πιστοποιητικό ποινικού μητρώου γενικής

χρήσης."

Σε καθε περιπτωση, πρεπει να μην ασκει αλλο επαγγελμα και φυσικα δεν μπορουν να ειναι κατοχοι και οι συνταξιουχοι, δημοσιοι Υπαλλ (και ευρυτερο δημοσιο).

Στην πραξη ομως, το 60% των ειδικων αδειων σε οδηγους ειναι ¨μαιμουδες¨ (sic), οι κατοχοι τους εμπιπτουν στις παραπανω απαγορευσεις, αλλα οι Δ/σεις Μεταφορων των Νομαρχιων... (φαμπρικα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σουπερ... με τοσα στο κεφαλι αυτη τη περιοδο δε το προσεξα το συγκεκριμενο σημειο αν και διαβασα πανω απο 10 φορες την εγκυκλιο σε ευχαριστω αρα παμε σε ιδιωτικα συμφωνητικα και τηρηση βιβλιων και απο τους δυο + ΤΠΥ για το ενοικιο ευχαριστω και παλι rolleyes.gif

Δες και αυτό ΠΟΛ1096/21-6-10 Μήπως σε εξυπηρετεί καλύτερα για να μην μπλέκεσαι με μεταβολές????

2.Τρόπος τήρησης βιβλίων

Επίαπασχόλησης «οδηγού», μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα τουεπιτηδευματία από άλλη αιτία, τα δε έξοδα λειτουργίας του ΤΑΞΙ βαρύνουν τονεκμεταλλευτή, γεγονός που αποδεικνύεται από κατατεθειμένο στη Δ.Ο.Υ. ιδιωτικόσυμφωνητικό, ο εκμεταλλευτής εκδίδει απόδειξη δαπάνης για την καταβολή τηςαμοιβής αυτής (ανεξαρτήτως ύψους αυτής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ., με αναγραφή σ’ αυτή και των τυχόν φόρωνκαι των λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων, την οποία καταχωρεί στα βιβλία του.(παρακράτηση φόρου εισοδήματος 10% και χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ 3.6%). Το ποσό αυτόδηλώνεται από τον οδηγό μη μισθωτό στο σύνολό του, ως εισόδημα μηκατονομαζόμενης πηγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και αυτό ΠΟΛ1096/21-6-10 Μήπως σε εξυπηρετεί καλύτερα για να μην μπλέκεσαι με μεταβολές????

2.Τρόπος τήρησης βιβλίων

Επίαπασχόλησης «οδηγού», μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα τουεπιτηδευματία από άλλη αιτία, τα δε έξοδα λειτουργίας του ΤΑΞΙ βαρύνουν τονεκμεταλλευτή, γεγονός που αποδεικνύεται από κατατεθειμένο στη Δ.Ο.Υ. ιδιωτικόσυμφωνητικό, ο εκμεταλλευτής εκδίδει απόδειξη δαπάνης για την καταβολή τηςαμοιβής αυτής (ανεξαρτήτως ύψους αυτής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ., με αναγραφή σ’ αυτή και των τυχόν φόρωνκαι των λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων, την οποία καταχωρεί στα βιβλία του.(παρακράτηση φόρου εισοδήματος 10% και χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ 3.6%). Το ποσό αυτόδηλώνεται από τον οδηγό μη μισθωτό στο σύνολό του, ως εισόδημα μηκατονομαζόμενης πηγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για το ΦΠΑ των ταξί δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού επιμεριστικά. Να υποθέσουμε το ίδιο και για τις αποσβέσεις?

Να δείτε μπέρδεμα που έχει να γίνει με τις χειρόγραφες ΑΠΥ και ΤΠΥ σε αντικατάσταση των εκδοθέντων από τον μηχανισμό.Θα γελάσει και το ποικιλόμορφο ερίφιο.

Σε ποιά απ΄ όλες τις περιπτώσεις αναφέρεσαι???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για το ΦΠΑ των ταξί δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού επιμεριστικά. Να υποθέσουμε το ίδιο και για τις αποσβέσεις?

Να δείτε μπέρδεμα που έχει να γίνει με τις χειρόγραφες ΑΠΥ και ΤΠΥ σε αντικατάσταση των εκδοθέντων από τον μηχανισμό.Θα γελάσει και το ποικιλόμορφο ερίφιο.

γιατι οι ταβερνιαρηδες που κανουν αυτη την αντικατασταση της αποδειξης με το τιμολογιο τοσα χρονια πιο εξυπνοι ηταν?

κοιτατε μη γελασει με μας το ποικιλομορφο εριφιο στο τελος , γιατι αρχιζω να σκεφτομαι οτι και πολλα μας ειναι τα 30.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι οι ταβερνιαρηδες που κανουν αυτη την αντικατασταση της αποδειξης με το τιμολογιο τοσα χρονια πιο εξυπνοι ηταν?

κοιτατε μη γελασει με μας το ποικιλομορφο εριφιο στο τελος , γιατι αρχιζω να σκεφτομαι οτι και πολλα μας ειναι τα 30.....

Χρυσα το μπερδεμα απο αυτους θα γινει οχι απο μας εμεις ξερουμε πως θα ενεργουσαμε αλλα σε 2 που τους εξηγησα τους ειδα πολυ προβληματισμενους. Ακομα στα 30 εισαι εσυ?Αν ξερεις κανεναν που εκλεισε με 30 πεστου οτι τον πιασαν κωτσο. Με 20 κλεισαν στην Αθηνα. ;):P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη manolisdimitrakis

πως το "καναμε" ετσι το επαγγελμα χειροτερο και απο σκουπιδια... να καθεσε σε θρανια 4+ χρονια για να παιρνεις 20-25-30 ευρω για να ενημερωνεις βιβλια για ενα μηνα... τα χειροτερα ακομα δεν εχουν ερθει σε λιγο θα ενημερωνουν Γ με εκατο ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...