Προς το περιεχόμενο

ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ & ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΦΙΧ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΦΙΧ (ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ).

ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΡΑ ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ?

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΧ ΤΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ?

ΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΣΗ ?

ΚΑΘΕ ΦΟΡΤΗΓΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΕΙΡΑ?

ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ Η/Υ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες κατ'αρχήν αυτό σε σχέση με την σήμανση.

ΠΟΛ 1061/2004

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛ.1083. ΔΙΟΘΩΣΕ ΜΕ ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΟΣ . ΑΡΑ Η΄ΕΚΔΙΔΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΧ ΜΕΣΩ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ Η' ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ? (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ).

ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ?

ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗΣ (ΣΕΙΡΕΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,) ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για έκδοση παραστατικών πάνω σε αυτοκίνητο υπάρχει απαλλαγή ως προς τον Φορολογικό Μηχανισμό. Αρα θα χρησιμοποιήσεις θεώρηση με τον κλασσικό τρόπο (τρύπημα).

Τα παραστατικά θα έχουν άλλη σειρά για κάθε φορτηγό.

Ως προς την ενημέρωση τώρα του κεντρικού υπολογιστή (τί εξοπλισμό θα χρησιμοποιήσεις; ) είναι θέμα του προγράμματος που θα χρησιμοποιήσεις, αν έχει τη δυνατότητα (με κάποια προσθήκη) να κάνει merging τις κινήσεις απο υπολογιστή σε υπολογιστή. Βέβαια υπάρχουν και ειδικά μηχανάκια για τιμολόγηση επι αυτοκινήτου τα οποία συνοδεύονται με το αντίστοιχο πρόγραμμα που αναλαμβάνει τις μεταφορές απο και προς το κεντρικό. Αυτή τη λύση που όμως είναι και πιο ακριβή εφαρμόζουν οι περισσότεροι γαλατάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για έκδοση παραστατικών πάνω σε αυτοκίνητο υπάρχει απαλλαγή ως προς τον Φορολογικό Μηχανισμό. Αρα θα χρησιμοποιήσεις θεώρηση με τον κλασσικό τρόπο (τρύπημα).

Τα παραστατικά θα έχουν άλλη σειρά για κάθε φορτηγό.

Ως προς την ενημέρωση τώρα του κεντρικού υπολογιστή (τί εξοπλισμό θα χρησιμοποιήσεις; ) είναι θέμα του προγράμματος που θα χρησιμοποιήσεις, αν έχει τη δυνατότητα (με κάποια προσθήκη) να κάνει merging τις κινήσεις απο υπολογιστή σε υπολογιστή. Βέβαια υπάρχουν και ειδικά μηχανάκια για τιμολόγηση επι αυτοκινήτου τα οποία συνοδεύονται με το αντίστοιχο πρόγραμμα που αναλαμβάνει τις μεταφορές απο και προς το κεντρικό. Αυτή τη λύση που όμως είναι και πιο ακριβή εφαρμόζουν οι περισσότεροι γαλατάδες.

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ. ΕΧΩ 2 ΑΚΟΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

1) ΕΝΑ 'ΠΑΩ" ΣΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ (ΤΡΥΠΗΜΑ) ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗ ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Η΄ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ??

2) Η ΠΟΛ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης
ΕΠΕΙΔΗ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ. ΕΧΩ 2 ΑΚΟΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

1) ΕΝΑ 'ΠΑΩ" ΣΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ (ΤΡΥΠΗΜΑ) ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗ ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Η΄ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ??

2) Η ΠΟΛ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Από την στιγμή που θα έχεις τα "μηχανάκια" για την τιμολόγηση και επειδή αυτά πάνε πακέτο με τον εκτυπωτή τότε πρέπει να θεωρήσεις μηχανογραφικά τιμολόγια. Υποχρεωτικά για κάθε φορτηγό θα θεωρήσεις ξεχωριστή σειρά. Θα σου πρότεινα επάνω στα έντυπα που θα παραγγείλεις να τυπώσεις και τον αριθμό του Φ.Ι.Χ για να μην γίνονται μπερδέματα κατά την τροφοδότηση των φορτηγών με έντυπα. Αυτό θα σου δημιουργήσει πρόβλημα μόνο στην περίπτωση που αποσύρεις κάποιο φορτηγό από την κυκλοφορία με τα έντυπα που θα περισέψουν αλλά πιστεψέ με λίγο το κακό.

Η ΠΟΛ αναφέρει για προαιρετική χρήση. Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι ναι μεν κυκλοφορούν στην αγορά απο μία εταιρεία μηχανισμοί που συνδέονται με τους εκτυπωτές ΑΛΛΑ έχουν τρομερά προβλήματα με το ρεύμα (12volt ή 24 volt) και την διαχείρηση παραστατικών.

Επίσης λόγω του ότι δεν θα είσαι κοντά εσύ΄όταν εκδίδονται τα παραστατικά και ο οδηγός δεν πρόκειτε ποτέ να γίνει λογιστής άπόριψε τελείως την λύση των μηχανισμών στην φορητή τιμολόγηση.

Επίσης ένα ακόμα σημαντικό που πρέπει να προσέξεις είναι η συμπλήρωση του Συγκεντρωτικού δελτίου αποστολής με τις πωληθέντες ποσότητες και τα επιστραφέντα στην κεντρική αποθήκη. Αν το εκδόσεις μηχανογραφικά και το περάσεις υποχρεωτικά από μηχανισμό σήμανσης θα υποχρεωθείς να συμπληρώσεις χειρόγραφα επάνω του τα πωληθέντα και επιστραφέντα κάτι που ακομα ελέγχετε λόγω του ότι δεν μπορείς να επέμβεις χειρόγραφα σε παραστατικά που έχουν περάσει από σήμανση.

Αν το εκδίδεις χειρόγραφο θα κάνεις διπλή δουλειά αφού πρεπέι να το περάσεις και στην μηχανογράφηση για να δημιουργείτε το "αρχείο φόρτωσης" που θα περνάει στα μηχανάκια σε ημερήσια βάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συνάδελφος με κάλυψε σχεδόν. Η μόνη μου διαφωνία είναι οτι εγώ πιστεύω οτι μπορείς να γράψεις τα επιστραφέντα πάνω στο μηχανογραφικό συγκεντρωτικό δελτίο (που θα εκδόσει η αποθήκη κι όχι το φορτηγό) . Το οτι τα παραστατικά σημαίνονται πλέον με αυτό τον τρόπο δεν έχει αλλάξει και τον τρόπο που αυτά καταχωρούνται. Άλλωστε ο έλγχος μπορεί να γίνει απο τα εκδοθέντα παραστατικά των φορτηγών.

Φυσικά αν το θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις μηχανισμούς. Το προαιρετικό αυτό σημαίνει. Οι περισσότεροι πάντως το αποφεύγουν. Εκτός απο τα προβλήματα που ανέφερε ο συνάδελφος, είναι και πολύ ακριβότεροι απο τους άλλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συνάδελφος με κάλυψε σχεδόν. Η μόνη μου διαφωνία είναι οτι εγώ πιστεύω οτι μπορείς να γράψεις τα επιστραφέντα πάνω στο μηχανογραφικό συγκεντρωτικό δελτίο (που θα εκδόσει η αποθήκη κι όχι το φορτηγό) . Το οτι τα παραστατικά σημαίνονται πλέον με αυτό τον τρόπο δεν έχει αλλάξει και τον τρόπο που αυτά καταχωρούνται. Άλλωστε ο έλγχος μπορεί να γίνει απο τα εκδοθέντα παραστατικά των φορτηγών.

Φυσικά αν το θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις μηχανισμούς. Το προαιρετικό αυτό σημαίνει. Οι περισσότεροι πάντως το αποφεύγουν. Εκτός απο τα προβλήματα που ανέφερε ο συνάδελφος, είναι και πολύ ακριβότεροι απο τους άλλους.

OK. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...