Προς το περιεχόμενο

ΛΗΨΗ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΠΛΑΣΤΟΥ ΤΙΜ-ΔΑ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ?


επισκέπτη Afrodite

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

παρακαλώ θα ήθελα όποιος γνωρίζει να με ενημερώσει τι γίνεται αν κάποιος εν αγνοία του

λάβει πλαστό στοιχείο (παράνομα θεωρημένο) ενώ η επ/ση που εξέδωσε το πλαστό στοιχείο υπάρχει,και η συναλλαγή έγινε.(Υπάρχουν φορτωτικές).Τον έχει καλέσει η ΥΠΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

παρακαλώ θα ήθελα όποιος γνωρίζει να με ενημερώσει τι γίνεται αν κάποιος εν αγνοία του

λάβει πλαστό στοιχείο (παράνομα θεωρημένο) ενώ η επ/ση που εξέδωσε το πλαστό στοιχείο υπάρχει,και η συναλλαγή έγινε.(Υπάρχουν φορτωτικές).Τον έχει καλέσει η ΥΠΕΕ.

Δεν επιβάλετε πρόστιμο. Αρκεί να αποδείξει ότι η συναλλαγή είναι πραγματική, έχει ενημερωθεί το ανάλογο βιβλίο και όλες οι ενέργειες για το συγκεκριμένο παραστατικό (ΦΠΑ, Εισόδημα, Συγκεντρωτικές κλπ).

Από μόνη της η φορτωτική δεν αποδεικνύει ότι έγινε η συναλλαγή (προσωπική εκτίμιση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 years later...

Αντιμετωπίζω το εξής θέμα:

 

Σε πελάτη μου, εστάλη στις 30/08 χειρόγραφο Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής από προμηθευτή, στο οποίο διαπίστωσα οτι το σημείο θεώρησης είχε ενωμένα με μολύβι τα σημεία διάτρησης. Αφού επεσήμανα εξ' αρχής στον επιχειρηματία οτι είναι κατά πάσα πιθανότητα πλαστό το τιμολόγιο, με την διάτρηση μάλλον να έχει γίνει από τον ίδιο το προμηθευτή του και δεν προχώρησα στην καταχώρηση του στοιχείου αυτού στα βιβλία του, ο πελάτης μου επικοινώνησε με τον προμηθευτή του για διευκρινίσεις. Ο προμηθευτής ισχυρίστηκε οτι του "ξέφυγε" κατά την θεώρηση να θεωρήσει το συγκεκριμένο τιμολόγιο, παραδέχθηκε δε οτι την διάτρηση την έκανε ο ίδιος με καρφίτσα (!!!) και οτι θα κοιτούσε πως θα το αντικαταστήσει

.

Επειδή με έζωσαν τα φίδια, κοίταξα προηγούμενο ΤΔΑ του ίδιου προμηθευτή, στον μήνα Αύγουστο και διαπίστωσα οτι και σε αυτό υπήρχε το ίδιο θέμα. Μάλιστα, πρόκειται για ΤΔΑ από το ίδιο στέλεχος (1051-1100), από την εμπειρία μου, ο συγκεκριμένος προμηθευτής μας, ενώ οι συναλλαγές είναι πραγματικές, προφανώς λόγω έλλειψης ενημερότητος, αποφάσισε να "θεωρήσει" με καρφίτσα το στέλεχος, όπως το παραδέχθηκε και ο ίδιος, εμπλέκοντας ουσιαστικά και όσους ανυποψίαστους πελάτες του θα αγοράσουν εμπορεύματα.

 

Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;

Εάν αποδειχθεί οτι δεν είναι σε θέση να μας δώσει το σωστά θεωρημένο παραστατικό, μπορούμε να του κόψουμε Δελτίο Αποστολής, επιστρέφοντάς του τα εμπορεύματά του και ζητώντας να μας εκδώσει πιστωτικό τιμολόγιο.

Ωστόσο σε ενδεχόμενο έλεγχό μας, θα διαπιστώσει άμεσα ο ελεγκτής οτι πρόκειται περι πλαστού παραστατικού (εξ' ου και το μπλέξιμο που αναφέρω).

Να επιστρέψω τα εμπορεύματα και να το αφήσω εκεί το ζήτημα; (Θα πάω να ψάξω και τα προηγούμενα παραστατικά του, μήπως έχει κάνει την ίδια φάμπρικα).

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιμετωπίζω το εξής θέμα:

 

Σε πελάτη μου, εστάλη στις 30/08 χειρόγραφο Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής από προμηθευτή, στο οποίο διαπίστωσα οτι το σημείο θεώρησης είχε ενωμένα με μολύβι τα σημεία διάτρησης. Αφού επεσήμανα εξ' αρχής στον επιχειρηματία οτι είναι κατά πάσα πιθανότητα πλαστό το τιμολόγιο, με την διάτρηση μάλλον να έχει γίνει από τον ίδιο το προμηθευτή του και δεν προχώρησα στην καταχώρηση του στοιχείου αυτού στα βιβλία του, ο πελάτης μου επικοινώνησε με τον προμηθευτή του για διευκρινίσεις. Ο προμηθευτής ισχυρίστηκε οτι του "ξέφυγε" κατά την θεώρηση να θεωρήσει το συγκεκριμένο τιμολόγιο, παραδέχθηκε δε οτι την διάτρηση την έκανε ο ίδιος με καρφίτσα (!!!) και οτι θα κοιτούσε πως θα το αντικαταστήσει

.

Επειδή με έζωσαν τα φίδια, κοίταξα προηγούμενο ΤΔΑ του ίδιου προμηθευτή, στον μήνα Αύγουστο και διαπίστωσα οτι και σε αυτό υπήρχε το ίδιο θέμα. Μάλιστα, πρόκειται για ΤΔΑ από το ίδιο στέλεχος (1051-1100), από την εμπειρία μου, ο συγκεκριμένος προμηθευτής μας, ενώ οι συναλλαγές είναι πραγματικές, προφανώς λόγω έλλειψης ενημερότητος, αποφάσισε να "θεωρήσει" με καρφίτσα το στέλεχος, όπως το παραδέχθηκε και ο ίδιος, εμπλέκοντας ουσιαστικά και όσους ανυποψίαστους πελάτες του θα αγοράσουν εμπορεύματα.

 

Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;

Εάν αποδειχθεί οτι δεν είναι σε θέση να μας δώσει το σωστά θεωρημένο παραστατικό, μπορούμε να του κόψουμε Δελτίο Αποστολής, επιστρέφοντάς του τα εμπορεύματά του και ζητώντας να μας εκδώσει πιστωτικό τιμολόγιο.

Ωστόσο σε ενδεχόμενο έλεγχό μας, θα διαπιστώσει άμεσα ο ελεγκτής οτι πρόκειται περι πλαστού παραστατικού (εξ' ου και το μπλέξιμο που αναφέρω).

Να επιστρέψω τα εμπορεύματα και να το αφήσω εκεί το ζήτημα; (Θα πάω να ψάξω και τα προηγούμενα παραστατικά του, μήπως έχει κάνει την ίδια φάμπρικα).

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

 

Δε ξερω τι μπορεις να κανεις αλλα θα σου αναφερω τι συνεβει πριν 3 μηνες στην ΕΥΠΕΑ. 

Καλεσαν πελατη μου (ψυκτικο) για ελεγχο και να προσκομισει παραστατικα προμηθευτη του (7 παραστατικα) καθαρης αξιας 20.000€ χρησης 2007. Πηγα 6 απο τα 7 παραστατικα (το 7ο δε το βρηκα) και τα εμπορευματα ειχαν παραδοθει και τοποθετηθει κανονικα. Οι υπαλληλοι εκει μου ειπαν πως ο προμηθευτης μας ηταν σε κατασταση εκκαθαρισης απο το 2006, θεωρησαν πλαστα και εικονικα τα παραστατικα κ ηθελαν να βαλουν 3πλασιο (αν θυμαμαι καλα) προστιμο ως προς την αξια των τιμολογιων και του ΦΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο περιοδικο φορολογικη επιθεωρηση σε σχετικο θεμα υπαρχει γνωμοδοτηση του ΝΣΚ οτι δεν αναγνωριζεται η δαπανη αυτη και μαλιστα με ψηφουσ 4-1, ειναι μεσα στο 2012 το περιοδικο αλλα δεν θυμαμαι ποιο μηνα (απο ιαν εως απρ,εκει μεσα)ψαξε αν θες να το βρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ Αναστασία, θα ψάξω να το βρω.

 

Θα κρατώ ενήμερους τους συναδέλφους για τυχούσες εξελίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ Αναστασία, θα ψάξω να το βρω.

 

Θα κρατώ ενήμερους τους συναδέλφους για τυχούσες εξελίξεις.

τευχος φορολογικης επιθεωρησης 757 δεκεμβριου 2012 , σελ 2217 ,ΥΠΟΙΚ ΠΟΛ. 1205/8.11.2012
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τευχος φορολογικης επιθεωρησης 757 δεκεμβριου 2012 , σελ 2217 ,ΥΠΟΙΚ ΠΟΛ. 1205/8.11.2012

 

Σου είμαι υπόχρεος Αναστασία, σου χρωστάω καφέ για τον κόπο σου.

 

Δώσε διεύθυνση, τύπο καφέ και πως τον πίνεις, για την σχετική αποστολή. :)

 

Υ.Γ. Η γνωμοδότηση αφορούσε δαπάνη από παροχή υπηρεσιών. Στην περίπτωσή μου, είναι αγορά εμπορευμάτων (ανταλλακτικά μοτοσυκλετών) που μεταπωλούμε. Πιθανά να έχει αναλογική εφαρμογή (επηρεάζει βέβαια και την απογραφή μου, εάν παραμείνουν τα ανταλλακτικά έως και τις 31/12/2013). Ίδωμεν.

 

Και πάλι ευχαριστώ για τον κόπο σου Αναστασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεότερες εξελίξεις επι του θέματος:

Ήρθε σε επαφή ο πελάτης μου με τον προμηθευτή του, ζητώντας εξηγήσεις για το θέμα των τιμολογίων (από τα 18 συνολικά παραστατικά, τα 6 είναι προβληματικά).

Ο προμηθευτής μας, "έπεσε" από τα σύννεφα και άρχισε να λέει διάφορες δικαιολογίες, οτι είχε έναν λογιστή που τον κορόιδεψε, του είχε τυφή εμπιστοσύνη και δεν ήξερε τι του είχε κάνει, τώρα εδώ και 4-5 μήνες ανέλαβαν άλλοι λογιστές, οι οποίοι δεν είχαν δει αυτά τα παραστατικά (τα καταχωρούσαν οι βοηθοί τους).... Γενικώς αν ακούσετε γδούπους, δεν είναι δέντρα που πέφτουν στο δάσος αλλά οι παραπάνω πο ανέφερα....από τα σύννεφα.

Ισχυρίστηκε επίσης οτι έχει υποβάλλει μήνυση και θα παει σύντομα στην εφορία για να γνωστοποιήσει τις παραβάσεις και να μην τον "κάψουμε" κυνηγώντας τον στην εφορία μας...

 

Μυστήρια πράγματα ρε παιδάκι μου, τόσα ψέματα ποιόν να πιστέψεις.

 

Τέλος πάντων, θα μιλήσω με ελεγκτή σε εφορία για συμβουλές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...