Προς το περιεχόμενο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ - πως συμφερει να αγοραστει -


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α. ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.

1) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ.

Αγοράζεται από την επιχείρηση με την γνωστή διαδικασία μεταβίβασης μεσω εφορίας (έλεγχος βιβλίων – τζίρου) και υπουργείου συγκοινωνιών.

Οι δαπάνες του , καύσιμα κλπ εκπίπτουν 100% και το ΦΠΑ δαπανων και αγοράς του επίσης σε ποσοστό ανάλογα με τις πωλήσεις σας (100% ως έχει η κατάσταση σήμερα)

2) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ

Αγοράζεται και πάλι από την επιχείρηση με απλούστερη διαδικασία μεταβίβασης.

Οι δαπάνες του εκπίπτουν

Α) έως 1400 cc κατά 60%

Β) ανω των 1400 cc κατά 25%

Το ΦΠΑ δαπανων και αγοράς του δεν εκπίπτεται.

Β. ΤΡΟΠΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ (από επιχείρηση του εσωτερικού της χώρας)

Α) ΜΕΤΡΗΤΑ – ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ( ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ)

Εάν αγοραστεί μετρητά ή με Διακανονισμό θεωρείται πάγιο της επιχείρησης και υπόκειται σε αποσβεσεις απο 15% εως 20% ετησίως.

Β) ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ LEASING ή ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΣΗ

1) ΤΟΥ Ι.Χ. ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ.Στις περιπτώσεις αυτές η μηνιαία δαπάνη – μίσθωμα- υπολογίζεται στα έξοδα της επιχείρησης ως εξης:

Α) LEASING: Η δαπάνη αφαιρείται κατά ποσοστό όπως ανέλυσα παραπάνω.

Το ΦΠΑ δεν αφαιρείται.

B) ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΣΗ: Η μηνιαία δαπάνη αφαιρείται ολόκληρη.

Το ΦΠΑ δεν αφαιρείται

2) ΤΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ Ι.Χ.

Leasing και μακροχρόνια μίσθωση:

Η δαπάνη αφαιρείται ολόκληρη καθως και το ΦΠΑ της

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Τα παραπανω δεν ισχύουν για τους ελεύθερους επαγγελματίες ( βλεπε Αρ. 49 παρ. 2 Ν.2238 )

ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟλ 1005 / 14-1-2005 ( απο δημοσιευμα συναδελφουTasosX)

Με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 9 του Ν. 3296/2004, αυξήθηκε από 1.400 σε 1.600 το ως άνω ανώτατο όριο των κυβικών εκατοστών των επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης. (1101708/10988 ΠΕ/Β0012/21-1-2003)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα παραπάνω βασίστηκαν σε

1) Αρθρο 31 παρ 1β και ιστ’ του Ν. 2238/94 Κωδ.Φορολογίας Εισοδήματος όπως ισχύει σήμερα μετα και τον Νόμο 3091/24.12.2002

2) Υπ. Οικ. ΠΟΛ. 1142/97

3) Αρθρο 23 του Ν. 1642/86 ΦΠΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 months later...

Διευκρίνηση:

Εκπίπτει 100% η ενοικίαση και όχι το Leasing.(Οπως σωστά ανέφερες).

Το μόνο που ενδιαφέρει τον έλεγχο όμως δεν είναι η σύμβαση ή το συμβόλαιο αλλά αν η εταιρεία είναι εταιρεία του Ν.1665/1986.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ROXANNE ΕΓΡΑΨΕ

2) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ

Αγοράζεται και πάλι από την επιχείρηση με απλούστερη διαδικασία μεταβίβασης.

Οι δαπάνες του εκπίπτουν

Α) έως 1400 cc κατά 60%

Β) ανω των 1400 cc κατά 25%

Το ΦΠΑ δαπανων και αγοράς του δεν εκπίπτεται.

ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΕΙΠΕΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΛΕΞΗ "ΜΕΧΡΙ"

Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ(ΑΡΘΡΟ31) ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 months later...

ΑΓΑΠΗΤΗ ROXANNE

Σε απάντησή σας για τα ποσά που εκπίπτουν από την αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτου θεωρείται

Ότι στην μακροχρόνια μίσθωση, η δαπάνη εκπίπτει 100% και αυτό το στηρίζεται στο

Άρθρο 31 παρ.1β του ν.2238/94 & του ν.3091/`24-12`-2002 ανατρέχοντας κανείς στην

Συγκεκριμένη παράγραφο διαβάζει κατά λέξη τα εξής:

Απόσπασμα από το άρθρο 31.

1. Το καθαρό εισόδημα των επιχειρήσεων που τηρούν βιβλία και στοιχεία δεύτερης ή τρίτης κατηγορίας του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων, εξευρίσκεται λογιστικά με έκπτωση από τα ακαθάριστα έσοδα, όπως αυτά προσδιορίζονται κατά το προηγούμενο άρθρο, των ακόλουθων εξόδων:

β) Των δαπανών για τη συντήρηση και επισκευή των επαγγελματικών γενικά εγκαταστάσεων, μηχανημάτων και αυτοκινήτων οχημάτων.

Ειδικά, οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας, επισκευής, κυκλοφορίας, αποσβέσεων και μισθωμάτων που καταβάλλονται σε εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι χίλια τετρακόσια (1.400) κυβικά εκατοστά, που έχουν στην κυριότητά τους οι επιχειρήσεις ή που έχουν μισθωμένα από τρίτους, εκπίπτουν μέχρι εξήντα τοις εκατό (60%) του συνολικού ύψους αυτών, εφόσον χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της επιχείρησης.

Για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού εκπίπτει, με τις ίδιες προϋποθέσεις ποσοστό μέχρι είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) των πιο πάνω διατάξεων.

Ο περιορισμός αυτός δεν εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με την εκμίσθωση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, καθώς και στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους αποκλειστικά για την εκπαίδευση υποψήφιων οδηγών.

Εγώ διαβάζοντας τα παραπάνω δεν θα έλεγα ότι έβγαλα το δικό σας συμπέρασμα, εκτός και

Αν το βασίζεστε και σε κάποια άλλη διάταξη την οποία δεν έχετε αναφέρει.

Περιμένω απάντηση

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Ειδικά, οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας, επισκευής, κυκλοφορίας, αποσβέσεων και μισθωμάτων που καταβάλλονται σε εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης "

H παραπάνω φράση καθώς και η αναφορά του νόμου μόνο σε εταιρίες χρημοτοδοτικής μίσθωσης έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στου ελέγχους , αλλά και στις εταιρίες .

Σύμφωνα με τα παραπάνω τα μισθώματα που δεν καταβάλονται σε ετιαρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης αλλά σε εταιρίες Ενοικίασης αυτ/των, εκπίπτουν 100% όπως σωστά η ROXANNE έχει αναφέρει.

Το νομοθετικό κενό που δημιουργείται με την παραπάνω φράση έχει κατ'επανάληψη αναφερθεί στο υπουργρίο Οικονομικών το οποίο για λόγους που δεν γνωρίζω ή μπορεί και να γνωρίζω ,δεν προχωρεί στην ανασύνταξη του άρθρου αυτού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για λόγους που δεν γνωρίζω ή μπορεί και να γνωρίζω .

Θέλουμε να μάθουμε τους λόγους που "μπορεί να γνωρίζεις" :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 months later...
ΑΓΑΠΗΤΗ ROXANNE

Σε απάντησή σας για τα ποσά που εκπίπτουν από την αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτου θεωρείται

Ότι στην μακροχρόνια μίσθωση, η δαπάνη εκπίπτει 100% και αυτό το στηρίζεται στο

Άρθρο 31 παρ.1β του ν.2238/94 & του ν.3091/`24-12`-2002 ανατρέχοντας κανείς στην

Συγκεκριμένη παράγραφο διαβάζει κατά λέξη τα εξής:

Απόσπασμα από το άρθρο 31.

1. Το καθαρό εισόδημα των επιχειρήσεων που τηρούν βιβλία και στοιχεία δεύτερης ή τρίτης κατηγορίας του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων, εξευρίσκεται λογιστικά με έκπτωση από τα ακαθάριστα έσοδα, όπως αυτά προσδιορίζονται κατά το προηγούμενο άρθρο, των ακόλουθων εξόδων:

β) Των δαπανών για τη συντήρηση και επισκευή των επαγγελματικών γενικά εγκαταστάσεων, μηχανημάτων και αυτοκινήτων οχημάτων.

Ειδικά, οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας, επισκευής, κυκλοφορίας, αποσβέσεων και μισθωμάτων που καταβάλλονται σε εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι χίλια τετρακόσια (1.400) κυβικά εκατοστά, που έχουν στην κυριότητά τους οι επιχειρήσεις ή που έχουν μισθωμένα από τρίτους, εκπίπτουν μέχρι εξήντα τοις εκατό (60%) του συνολικού ύψους αυτών, εφόσον χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της επιχείρησης.

Για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού εκπίπτει, με τις ίδιες προϋποθέσεις ποσοστό μέχρι είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) των πιο πάνω διατάξεων.

Ο περιορισμός αυτός δεν εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με την εκμίσθωση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, καθώς και στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους αποκλειστικά για την εκπαίδευση υποψήφιων οδηγών.

Εγώ διαβάζοντας τα παραπάνω δεν θα έλεγα ότι έβγαλα το δικό σας συμπέρασμα, εκτός και

Αν το βασίζεστε και σε κάποια άλλη διάταξη την οποία δεν έχετε αναφέρει.

Περιμένω απάντηση

                                                          Ευχαριστώ

Στο επάγγελμά μας είναι παρακινδυνευμένο να συμπεραίνουμε χωρίς να βασιζόμαστε σε αποφάσεις. Την απάντηση σας θα βρείτε ανατρέχοντας στην νομολογία που παραθέτω στο τέλος του αρχικού άρθρου μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 months later...

Στο αρχικό άρθρο η Roxanne γράφει:

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Τα παραπανω δεν ισχύουν για τους ελεύθερους επαγγελματίες

Είμαι "επιτηδευματίας" ("Σύμβουλος Επιχειρήσεων" γράφει η έναρξη) και

το αντικείμενο εργασιών μου είναι η παροχή υπηρεσιών σε εταιρείες

πληροφορικής - που απαιτεί καθημερινές μετακινήσεις.

Βρήκα νόμους και συζητήσεις στο Internet, ρώτησα γνωστούς και λογιστές,

αλλά δεν έχω καταλήξει σε μοναδική άποψη για το αν η χρηματοδοτική

μίσθωση (όχι η χρονομίσθωση, την οποία έχω απορρίψει) εκπίπτει για την

ατομική επιχείρησή μου.

(Roxanne, δεν μπόρεσα να βρω στον 2238 / 1994 που εξαιρούνται οι

ελεύθεροι επαγγελματίες).

Με ορατό τον κίνδυνο να κάνω κατάχρηση του χρόνου σας, παρακαλώ για

τις απόψεις σας.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, gus, ευχαριστώ. Σύμφωνα με την Roxanne λοιπόν η χρηματοδοτική

μίσθωση δεν ισχύει. Πως μπορώ να το τεκμηριώσω αυτό ώστε, τουλάχιστον,

να δώσω ένα τέλος στις μακρές συζητήσεις που έχω επί του θέματος; :(

Ευχαριστώ και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, gus, ευχαριστώ. Σύμφωνα με την Roxanne λοιπόν η χρηματοδοτική

μίσθωση δεν ισχύει. Πως μπορώ να το τεκμηριώσω αυτό ώστε, τουλάχιστον,

να δώσω ένα τέλος στις μακρές συζητήσεις που έχω επί του θέματος; :(

Ευχαριστώ και πάλι.

Λοιπόν,

α) αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου (από την στιγμή που είναι εφικτό)

για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (ως προς τις εκπιπτόμενες δαπάνες)

β) τώρα οι εταιρείες leasing που "πουλάνε" έξοδα, δηλαδή όταν διαλαλούν οτι κάντε leasing και τα έξοδα θα τα εκπέσεται, όταν σας υπογράψουν σχετική δήλωση οτι σε περίπτωση απόριψης απο την εφορεία θα σας καλύφουν την ζημία, τότε μάλιστα. Διαφορετικά πωλητές είναι την δουλειά τους θέλουν να κάνουν.

Τι θέμα της εκπτωσης ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ εξόδων, είναι θέμα πραγματικό όμως ακομά και έτσι κάποια πράγματα δεν είναι εύκολα προσδιοριστεά (πόσο της % μιλάω στο κινητό για προσωπικά θέματα ή επαγγελματικά ( άσε που αν έχεις και σχέση με πελάτισσα εκεί μπερδέυεται ακόμα περισσότερο το θέμα). Ακόμα και τα ποσοστά έκπτωσης για τα ΙΧ είναι ανώτερα ποσοστά και μπορεί ο ελεγκτής να στοιχειοθετήσει μικρότερα.

Συμπέρασμα;

Εδώ και 10 χρόνια (προσωπικά) δεν έχω εκπέσει ούτε 1 δραχμή για έξοδα ΙΧ.

Αν το ζητούμενο είναι η ορθή απεικόνιση της επιχειρήσης τα καταχωρείς και στην φορολογική αναόπρφωση τα αφαιρείς.

Αν το ζητούμενο είναι η "αύξηση" των δαπανών υπάρχουν και άλλοι τρόποι πιο "ασφαλείς"

Τώρα όλα αυτά μέχρι νεοτέρας νομοθετικής ρύθμισης.

Υ.Γ. τα κυβικά ασ πούμε απο 1400 έγιναν 1600

στο σχέδιο νόμου του τελευταίου φορολογικού νόμου στο άρθρο 5 παράγραφο 4. έλεγε:

" Στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 49 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, μετά τις λέξεις «σε εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης» προστίθενται οι λέξεις «ή επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων».!!!!!!!!!

αλλά, μετά άλλα είπαν και έγραψαν B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι η έκπτωση εξόδων για leasing αυτοκινήτου

(είτε με χρονομίσθωση είτε με χρηματοδότηση) είναι αμφιλεγόμενη για τους

ελεύθερους επαγγελματίες (και όπως πάνε τα πράγματα μάλλον πολλοί θα

κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο:(.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης-fotisx-

Συγγνώμη που επεμβαίνω αλλά με τον ν.3296 αρθρο 9 παράγραφος 5 τα 1400cc , έγιναν 1600cc απο 1/1/05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με την άποψη του 235711,

Εγώ απλά τις παληές καλές εποχές που είχα χρόνο κάθισα και συγκέντρωσα ότι αφορούσε αυτοκίνητο γιατί είναι χρήσιμο να υπαρχουν θεματικές αναλύσεις σε ερωτήματα που μας απασχολούν καθημερινά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι τα 1400 ή τα 1600 κ.ε. (που επανήλθαν ως όριο), αλλά ότι υπάρχει όριο με βάση το κυβισμό, ότι υπάρχει η διάκριση μεταξύ χρηματοδοτικής μίσθωσης και μακροχρόνιας μίσθωσης (για τους γνωστούς μεν, εξω-φοροτεχνικούς δε, λόγους) και ότι υπάρχει η διάκριση μεταξύ επαγγελματικού και επιβατικού ΙΧ, όπως με σαφήνεια εξέθεσε η Roxanne.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο άδικος αυτός ο νόμος σχετικά με τα Ι.Χ. .

π.χ. αν η δουλειά σου είναι να ταξιδεύεις συνεχώς με αυτοκίνητο και αποδεικνύεται

βεβαίως αυτό, γιατί αγοράζεις εμπορεύματα απο διάφορα σημεία της Ελλάδος και για τα οποία χρησιμοποιείς πάντα Φ.Δ.Χ για διεθνείς μεταφορές. Δεν είναι εφικτό να πάρεις επαγγελματικό αυτοκίνητο (ΝΤΑΛΙΚΑ π.χ. ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ) γιατί δεν σου φτάνει μία. π.χ.έχεις 5 φορτώσεις την εβδομάδα.

Εφόσον μπορεί να αποδειχθεί ότι ταξιδεύεις συνεχώς υπάρχει κάποια εξαίρεση??

Ή είμαι αναγκασμένος να πάρω φορτηγάκι και να πηγαίνω ταξίδια??? Που στην ουσία μου είναι άχρηστο και ..............πολύ αργό ........................

Στην ουσία το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για την επιχείρηση Ο.Ε. με Β' και ελάχιστα για προσωπική χρήση.

Μπορεί να γίνει κάτι??? <_<

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο άδικος αυτός ο νόμος σχετικά με τα Ι.Χ. .

π.χ. αν η δουλειά σου είναι να ταξιδεύεις συνεχώς με αυτοκίνητο και αποδεικνύεται

βεβαίως αυτό, γιατί αγοράζεις εμπορεύματα απο διάφορα σημεία της Ελλάδος και για τα οποία χρησιμοποιείς πάντα Φ.Δ.Χ για διεθνείς μεταφορές. Δεν είναι εφικτό να πάρεις επαγγελματικό αυτοκίνητο (ΝΤΑΛΙΚΑ π.χ. ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ) γιατί δεν σου φτάνει μία. π.χ.έχεις 5 φορτώσεις την εβδομάδα.

Εφόσον μπορεί να αποδειχθεί ότι ταξιδεύεις συνεχώς υπάρχει κάποια εξαίρεση??

Ή είμαι αναγκασμένος να πάρω φορτηγάκι και να πηγαίνω ταξίδια??? Που στην ουσία μου είναι άχρηστο και ..............πολύ αργό ........................

Στην ουσία το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για την επιχείρηση Ο.Ε. με Β' και ελάχιστα για προσωπική χρήση.

Μπορεί να γίνει κάτι??? <_<

Καταρχήν θεωρώ οτι σ'ολα τα όλα είστε τύπος και υπογραμμός (αναφορικά με τα έξοδα και τα έσοδα της επιχειρησης), οπότε δίκαια και έυλογα σας ενοχλεί η κατάσταση με τα ΙΧ!

Λοιπόν, επειδή όμως κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο και επειδή οι πλειονότητα των επαγγελματιών κάνουν χρήση του ΙΧ σαν ΙΧ και όχι σαν επαγγελματικό, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. (Άσε και που επαγγελματικά χρησιμοποιούνται ως ΙΧ!!!!)

Τώρα ειδικότερα, προτείνω, την αγορά ενός μικρού επαγγελματικού, δηλαδή ΙΧ που το έκαναν επαγγελματικό (πχ C2, PUNTO κλπ)

αυτά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν επαγγελματικό ΦΙΧ δεν σημαίνει απαραίτητα και τριαξονικό.

Tο ξέρω αυτό αλλά μόνο τριαξονικά χρησιμοποιούνται στη συγκεκριμένη περίπτωση γιατί προορίζονται μόνο για το εξωτερικό........

Τώρα ειδικότερα, προτείνω, την αγορά ενός μικρού επαγγελματικού, δηλαδή ΙΧ που το έκαναν επαγγελματικό (πχ C2, PUNTO κλπ)

Με PUNTO π.χ. μπορείς να ταξιδεύεις σε όλη την Ελλάδα με τους "φοβερούς εθνικούς μας δρόμους" ????

............................ ;):(:(:(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Με PUNTO π.χ. μπορείς να ταξιδεύεις σε όλη την Ελλάδα με τους "φοβερούς εθνικούς μας δρόμους" ???? "

OXI απαραίτητα, αλλά αυτό είναι και θέμα οδηγικής ιδιοσυγκρασίας.

Έχετε μιλήσει με τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για το πρόβλημα σας;

Τι σας έχουν προτείνει;

Αλήθεια; τι ΙΧ χρησιμοποιέιται; ή τι θα θέλατε να χρησιμοποιείτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο ξέρω αυτό αλλά μόνο τριαξονικά χρησιμοποιούνται στη συγκεκριμένη περίπτωση γιατί προορίζονται μόνο για το εξωτερικό........

Μια στιγμούλα, παρανοήσαμε.

Τα εμπορεύματά σας έτσι και αλλιώς πάνε στο εξωτερικό με φορτηγό.

αγοράζεις εμπορεύματα απο διάφορα σημεία της Ελλάδος και για τα οποία χρησιμοποιείς πάντα Φ.Δ.Χ για διεθνείς μεταφορές.

Εσείς θέλετε να εκπέσετε τα έξοδα του επιβατικού ΙΧ το οποίο ήδη χρησιμοποιείτε για μεταφορές εντός Ελλάδος, με συνέπεια να το καταστρέφετε;

Το χρησιμοποιείται για ταξίδια στο εσωτερικό για "κλείσιμο" παραγγελιών σε προμηθευτές;

Το χρησιμοποιείτε για ταξίδια σε πελάτες στο εξωτερικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Με PUNTO π.χ. μπορείς να ταξιδεύεις σε όλη την Ελλάδα με τους "φοβερούς εθνικούς μας δρόμους" ???? "

OXI απαραίτητα, αλλά αυτό είναι και θέμα οδηγικής ιδιοσυγκρασίας.

Έχετε μιλήσει με τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για το πρόβλημα σας;

Τι σας έχουν προτείνει;

Αλήθεια; τι ΙΧ χρησιμοποιέιται; ή τι θα θέλατε να χρησιμοποιείτε;

Tώρα ΙΧ 1400cc που αγοράστηκε μεταχ.10/2001 με 40.000χλμ και τώρα έχει κάνει 210.000 χλμ. και το 80%αυτών - ειλικρινά- αφορά την εργασία.

Τώρα θέλω εως 2000cc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια στιγμούλα, παρανοήσαμε.

Τα εμπορεύματά σας έτσι και αλλιώς πάνε στο εξωτερικό με φορτηγό. ΝΑΙΕσείς θέλετε να εκπέσετε τα έξοδα του επιβατικού ΙΧ το οποίο ήδη χρησιμοποιείτε για μεταφορές εντός Ελλάδος, με συνέπεια να το καταστρέφετε; ΟΧΙ δεν το χρησιμοποιώ για μεταφορές .....

Κάθε παραγγελία που αποστέλλω είναι 20.000κιλά...... λίγο δύσκολο με Ι.Χ.

Το χρησιμοποιείται για ταξίδια στο εσωτερικό για "κλείσιμο" παραγγελιών σε προμηθευτές; ΝΑΙ..... εκεί πάω γιατί εκεί είναι τα συγκεκριμένα προϊόντα (αγροτικά) είτε απ' ευθείας απο αγρότες απο το χωράφι είτε απο συσκευαστήρια.

Ξέρετε και πόσο πλούσια ειναι όλη η Ελλάδα απο προϊόντα ........ και φανταστείτε τι ταξίδια γίνονται....... ΑΧΑΪΑ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΒΕΡΟΙΑ, ΛΑΚΩΝΙΑ , ΑΡΓΟΣ κλπ.κλπ. σχεδόν όλο το χρόνο....... με μια μικρή παύση....

Το χρησιμοποιείτε για ταξίδια σε πελάτες στο εξωτερικό; ΣΠΑΝΙΩΣ..... συνήθως αεροπορικώς.

Υπάρχει η δυνατότητα να εκπίπτουν π.χ. όλες οι βενζίνες που βάζω στη διάρκεια του ταξιδιού και μπορώ να αποδείξω απο τα ΤΙΜ.που είναι απο διάφορες περιόχές.

Η δαπάνη για την αγορά...???? και τα λοιπά ....???? ασφάλιστρα κλπ..............συντήρηση.......

Δηλαδή θα πρέπει να έχω 2 αυτοκίνητα, 1 φορτηγάκι για τη δουλειά (που μου είναι άχρηστο) και 1 ΙΧ. για προσωπική χρήση....... Δεν είναι εφικτό αυτό........και οικονομικά ασύμφορο.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρονο σας. :unsure::rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όμως στις αντιπροσωπείες ρωτήσατε αν υπάρχει επαγγελματικό όχημα

που να καλύπτει τις ανάγκες σας ή έστω να "φτιάχνεταϊ";

Δηλαδή, αγοράζεται ένα επαγγελματικό - ΙΧ στυλ (έστω PUNTO) και με τις κατάλληλες τροποποιήσεις το φέρνεται στα μέτρα σας.

Οπότε όλοι ευχαριστημένοι!!!!! Αν βέβαια το ζητούμενο είναι η δικαιολόγηση εξόδων.

Αν ζητούμενο είναι η ασφάλεια και η άνεση θα πάρετε τζιπ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όμως στις αντιπροσωπείες ρωτήσατε αν υπάρχει επαγγελματικό όχημα

που να καλύπτει τις ανάγκες σας ή έστω να "φτιάχνεταϊ";

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείτε?

Δηλαδή, αγοράζεται ένα επαγγελματικό - ΙΧ στυλ (έστω PUNTO) και με τις κατάλληλες τροποποιήσεις το φέρνεται στα μέτρα σας.

Δηλαδή, εννοείται να το αγοράσω σαν επαγγελματικό και να το "διαμορφώσω" όπως το θέλω...... Λίγο δύσκολο μου φαίνεται.........

Αλλος τρόπος δεν υπάρχει???? Να δικαιολογούνε τα έξοδα αν αποδεικνύεται όντως η χρήση???????? Και δεν είναι δύσκολο να αποδειχθεί......... :rolleyes:

Οπότε όλοι ευχαριστημένοι!!!!!  Αν βέβαια το ζητούμενο είναι η δικαιολόγηση εξόδων.

Αν ζητούμενο είναι η ασφάλεια και η άνεση θα πάρετε τζιπ!  (ειναι και της μόδας)

Δηλαδή για να είμαι ασφαλής δεν μπορώ να δικαιολογώ όλα τα έξοδα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...