Jump to content

Recommended Posts

Προσπαθώ να μπω στο Ε1 και μου βγάζει το μήνυμα για την επικαιροποίηση  των στοιχείων , την κάνω και όταν προσπαθώ να μπω στο Ε1 πάλι μου βγάζει το ίδιο μήνυμα !!!

ξέρει κανείς γιατί ?

 

Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν, ΓΙΩΡΓΟΣ Β. είπε

Προσπαθώ να μπω στο Ε1 και μου βγάζει το μήνυμα για την επικαιροποίηση  των στοιχείων , την κάνω και όταν προσπαθώ να μπω στο Ε1 πάλι μου βγάζει το ίδιο μήνυμα !!!

ξέρει κανείς γιατί ?

 

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΓΟ .

Link to comment
Share on other sites

Η οποία μάλλον δεν θα έχει κωδικούς και θα είναι πάνω από 80 και θα πρέπει να της βγάλεις κωδικούς με τηλεδιάσκεψη 

αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις ούτε επιβεβαίωση στοιχείων.

Άστα να πάνε φέτος. 

Link to comment
Share on other sites

Η οποία δεν εχει ουτε email και κινητό μην σου πω ουτε  τραπεζικό λογαριασμο .σύζυγος συνταξιούχου 

Υπαρχουν και αυτες οι περιπτώσεις.

Να θες δλδ πέντε μερες προεργασία για να κανεις μια δηλωση πέντε λεπτών .

Αστα να πανε...

Link to comment
Share on other sites

Εκεί στην ΑΑΔΕ ας συνέλθουν λίγο. Να είναι στην πραγματικότητα ή σε τόπο ή σε χρόνο για να επικοινωνήσουμε γιατί ξέφυγε η κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα συνάδελφοι, 

θα Ηθελα να κάνω μια ερώτηση δηλαδή αν κάποιος δεν εχει κινητό τηλέφωνο ή email δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία για την δήλωση; Έχω έναν πελάτη που είναι ΑΜΕΑ και προφανώς δεν εχει κινητό τηλέφωνο και δεν με αφήνει να καταχωρήσω ούτε της μητέρας του που τον προσέχει. 
 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, VickyAslanidi είπε

Καλημέρα συνάδελφοι, 

θα Ηθελα να κάνω μια ερώτηση δηλαδή αν κάποιος δεν εχει κινητό τηλέφωνο ή email δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία για την δήλωση; Έχω έναν πελάτη που είναι ΑΜΕΑ και προφανώς δεν εχει κινητό τηλέφωνο και δεν με αφήνει να καταχωρήσω ούτε της μητέρας του που τον προσέχει. 
 

Δεν ειναι υποχρεωτικό.

Υπαρχει και ενα τρικ με το email του βοηθού. Απλα καλο ειναι  να τα βάζουμε. Αλλα ειναι αδύνατον να κάνουμε σε όλους 

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, VickyAslanidi είπε

Καλημέρα συνάδελφοι, 

θα Ηθελα να κάνω μια ερώτηση δηλαδή αν κάποιος δεν εχει κινητό τηλέφωνο ή email δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία για την δήλωση; Έχω έναν πελάτη που είναι ΑΜΕΑ και προφανώς δεν εχει κινητό τηλέφωνο και δεν με αφήνει να καταχωρήσω ούτε της μητέρας του που τον προσέχει. 
 

1) Μπορείς να συμπληρώσεις μόνο το πεδίο του σταθερού τηλεφώνου.

2) Με gmail (τουλάχιστον) μπορείς να χρησιμοποιήσεις το δικό σου mai,l ή άλλο που έχει κάποιος συγγενής του, όσες φορές θέλεις***. 

***Έστω πως έχεις ηλ. διεύθυνση [email protected] Γράφεις στα στοιχεία επικοινωνίας, στο πεδίο της ηλ. διεύθυνσης, locomondo+ότι γουστάρεις@gmail.com και ο κωδικός επιβεβαίωσης έρχεται στο [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Πάω να υποβάλλω ένα ηλεκτρονικό αίτημα και μου έχει κενό το κινητό χωρίς να με αφήνει πλέον να μεταβάλλω τα στοιχεία, έχω κάνει επικαιροποίηση στον πελάτη μου αλλά τελικά δεν έχει σχέση, (άφησα να περάσει και μια μέρα), μου εμφανίζει αυτό το μήνυμα: Για αλλαγή στο τηλέφωνο ή στο email σας , παρακαλούμε μεταβείτε στο Προφίλ της εφαρμογής

Δεν ξέρω αν είναι κα΄τι προφανές που δεν το βλέπω αλλά δεν έχω καταφέρει να το εντοπίσω αυτό το προφίλ, μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Link to comment
Share on other sites

42 λεπτά πριν, Axilleas82 είπε

Πάω να υποβάλλω ένα ηλεκτρονικό αίτημα και μου έχει κενό το κινητό χωρίς να με αφήνει πλέον να μεταβάλλω τα στοιχεία, έχω κάνει επικαιροποίηση στον πελάτη μου αλλά τελικά δεν έχει σχέση, (άφησα να περάσει και μια μέρα), μου εμφανίζει αυτό το μήνυμα: Για αλλαγή στο τηλέφωνο ή στο email σας , παρακαλούμε μεταβείτε στο Προφίλ της εφαρμογής

Δεν ξέρω αν είναι κα΄τι προφανές που δεν το βλέπω αλλά δεν έχω καταφέρει να το εντοπίσω αυτό το προφίλ, μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

επάνω δεξιά, ανοίγει καταρράκτης 3 επιλογών αν θυμάμαι σωστά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από εχθές το απόγευμα η επιβεβαίωση στοιχείων λειτουργεί; Στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στις 5/6/2022 στις 12:44 ΜΜ, COSTAS είπε

Από εχθές το απόγευμα η επιβεβαίωση στοιχείων λειτουργεί; Στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης;

κανε το τρικ και περνα τα στο γενικο μητρωο και μετα καντα αυτοματη αντληση απο κει . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...