ΓΙΩΡΓΟΣ Β. Posted May 5 Report Share Posted May 5 Προσπαθώ να μπω στο Ε1 και μου βγάζει το μήνυμα για την επικαιροποίηση των στοιχείων , την κάνω και όταν προσπαθώ να μπω στο Ε1 πάλι μου βγάζει το ίδιο μήνυμα !!! ξέρει κανείς γιατί ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
125883623 Posted May 5 Report Share Posted May 5 31 λεπτά πριν, ΓΙΩΡΓΟΣ Β. είπε Προσπαθώ να μπω στο Ε1 και μου βγάζει το μήνυμα για την επικαιροποίηση των στοιχείων , την κάνω και όταν προσπαθώ να μπω στο Ε1 πάλι μου βγάζει το ίδιο μήνυμα !!! ξέρει κανείς γιατί ? ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΓΟ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick63 Posted May 6 Report Share Posted May 6 Η οποία μάλλον δεν θα έχει κωδικούς και θα είναι πάνω από 80 και θα πρέπει να της βγάλεις κωδικούς με τηλεδιάσκεψη αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις ούτε επιβεβαίωση στοιχείων. Άστα να πάνε φέτος. HURRICANE33 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
125883623 Posted May 6 Report Share Posted May 6 Η οποία δεν εχει ουτε email και κινητό μην σου πω ουτε τραπεζικό λογαριασμο .σύζυγος συνταξιούχου Υπαρχουν και αυτες οι περιπτώσεις. Να θες δλδ πέντε μερες προεργασία για να κανεις μια δηλωση πέντε λεπτών . Αστα να πανε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
prince Posted May 7 Report Share Posted May 7 Εκεί στην ΑΑΔΕ ας συνέλθουν λίγο. Να είναι στην πραγματικότητα ή σε τόπο ή σε χρόνο για να επικοινωνήσουμε γιατί ξέφυγε η κατάσταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyAslanidi Posted May 9 Report Share Posted May 9 Καλημέρα συνάδελφοι, θα Ηθελα να κάνω μια ερώτηση δηλαδή αν κάποιος δεν εχει κινητό τηλέφωνο ή email δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία για την δήλωση; Έχω έναν πελάτη που είναι ΑΜΕΑ και προφανώς δεν εχει κινητό τηλέφωνο και δεν με αφήνει να καταχωρήσω ούτε της μητέρας του που τον προσέχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
125883623 Posted May 9 Report Share Posted May 9 6 ώρες πριν, VickyAslanidi είπε Καλημέρα συνάδελφοι, θα Ηθελα να κάνω μια ερώτηση δηλαδή αν κάποιος δεν εχει κινητό τηλέφωνο ή email δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία για την δήλωση; Έχω έναν πελάτη που είναι ΑΜΕΑ και προφανώς δεν εχει κινητό τηλέφωνο και δεν με αφήνει να καταχωρήσω ούτε της μητέρας του που τον προσέχει. Δεν ειναι υποχρεωτικό. Υπαρχει και ενα τρικ με το email του βοηθού. Απλα καλο ειναι να τα βάζουμε. Αλλα ειναι αδύνατον να κάνουμε σε όλους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Locomondo Posted May 10 Report Share Posted May 10 22 ώρες πριν, VickyAslanidi είπε Καλημέρα συνάδελφοι, θα Ηθελα να κάνω μια ερώτηση δηλαδή αν κάποιος δεν εχει κινητό τηλέφωνο ή email δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία για την δήλωση; Έχω έναν πελάτη που είναι ΑΜΕΑ και προφανώς δεν εχει κινητό τηλέφωνο και δεν με αφήνει να καταχωρήσω ούτε της μητέρας του που τον προσέχει. 1) Μπορείς να συμπληρώσεις μόνο το πεδίο του σταθερού τηλεφώνου. 2) Με gmail (τουλάχιστον) μπορείς να χρησιμοποιήσεις το δικό σου mai,l ή άλλο που έχει κάποιος συγγενής του, όσες φορές θέλεις***. ***Έστω πως έχεις ηλ. διεύθυνση [email protected] Γράφεις στα στοιχεία επικοινωνίας, στο πεδίο της ηλ. διεύθυνσης, locomondo+ότι γουστάρεις@gmail.com και ο κωδικός επιβεβαίωσης έρχεται στο [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axilleas82 Posted May 10 Report Share Posted May 10 Πάω να υποβάλλω ένα ηλεκτρονικό αίτημα και μου έχει κενό το κινητό χωρίς να με αφήνει πλέον να μεταβάλλω τα στοιχεία, έχω κάνει επικαιροποίηση στον πελάτη μου αλλά τελικά δεν έχει σχέση, (άφησα να περάσει και μια μέρα), μου εμφανίζει αυτό το μήνυμα: Για αλλαγή στο τηλέφωνο ή στο email σας , παρακαλούμε μεταβείτε στο Προφίλ της εφαρμογής Δεν ξέρω αν είναι κα΄τι προφανές που δεν το βλέπω αλλά δεν έχω καταφέρει να το εντοπίσω αυτό το προφίλ, μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Locomondo Posted May 10 Report Share Posted May 10 42 λεπτά πριν, Axilleas82 είπε Πάω να υποβάλλω ένα ηλεκτρονικό αίτημα και μου έχει κενό το κινητό χωρίς να με αφήνει πλέον να μεταβάλλω τα στοιχεία, έχω κάνει επικαιροποίηση στον πελάτη μου αλλά τελικά δεν έχει σχέση, (άφησα να περάσει και μια μέρα), μου εμφανίζει αυτό το μήνυμα: Για αλλαγή στο τηλέφωνο ή στο email σας , παρακαλούμε μεταβείτε στο Προφίλ της εφαρμογής Δεν ξέρω αν είναι κα΄τι προφανές που δεν το βλέπω αλλά δεν έχω καταφέρει να το εντοπίσω αυτό το προφίλ, μπορεί κάποιος να βοηθήσει; επάνω δεξιά, ανοίγει καταρράκτης 3 επιλογών αν θυμάμαι σωστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS Posted June 5 Report Share Posted June 5 Από εχθές το απόγευμα η επιβεβαίωση στοιχείων λειτουργεί; Στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgospetsinos Posted June 5 Report Share Posted June 5 οχι Link to comment Share on other sites More sharing options...
125883623 Posted Friday at 02:38 PM Report Share Posted Friday at 02:38 PM Στις 5/6/2022 στις 12:44 ΜΜ, COSTAS είπε Από εχθές το απόγευμα η επιβεβαίωση στοιχείων λειτουργεί; Στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης; κανε το τρικ και περνα τα στο γενικο μητρωο και μετα καντα αυτοματη αντληση απο κει . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now