Προς το περιεχόμενο

my data και συνοπτικό βιβλίο. μάλλον κάνουν έλεγχο εσόδων...?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σας και χρόνια πολλά με υγεία.

έχω παρατηρήσει σε 2 εταιρείες ασυμφωνία εσόδων με το συνοπτικό βιβλίο ,ενώ τα παραστατικά έχουν πάρει MARK ,αλλά στην αναζήτηση  ανά ημερομηνία παραστατικού δεν φαίνονται ,βγάζει μήνυμα "προέκυψε τεχνικό σφάλμα ,επικοινωνήστε με το *****"

στο excel εμπεριέχονται κανονικά ,αν κάνεις την άθροιση συμφωνούν.

 

στην μια ,μου κράτησε ένα ΤΠΥ προς τρίτη χώρα   και μια ενδοκοινοτική παράδοση (κανονικά δηλωμένη στο VIES) .

στην άλλη εκδόθηκε τιμολόγιο 3.500  και μετά από 2 ημέρες ισόποσο πιστωτικό. 

παίρνω τηλέφωνο τον πελάτη του λέω τι επιστροφή είναι αυτή? (αν ήταν ΄ακύρωση λόγω λανθασμένων στοιχείων και έκδοση στα σωστά ,μάλλον θα το βλέπανε και στο my data και εγώ που καταχωρώ).

επειδή είναι βιοτεχνία μου λέει κάναμε λάθος και μας τα γύρισε πίσω .

έχετε τα ΔΑ ,μεταφορικές ? ναι τα έχουμε.

 

το έχει δει κάποιος άλλος συνάδελφος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα PROAKIS  και χρόνια πολλά.
Εχει αρκετά θέματα, εγώ είδα σε πελάτη μας να αλλάζει την Α/Α του παραστατικού, αλλο έστειλε ο
πελάτης άλλο κατέγραψε αυτό.
Επίσης... πολλές καθιστερίσεις , κάποια παραστατικά αποστέλλονται και δεν  λαμβάνουν ΜΑΡΚ ,
( είναι κάπου ένα +/-15% και μιλάμε για 200 και πλέον παραστατικά εσόδων ημερησίως)
λαμβάνουμε το κλασσικό UnknowError , κατόπιν τα αποστέλλουμε σε 2ο χρόνο και λαμβάνουν
ΜΑΡΚ κανονικά (χωρις κάποια αλλαγή) . ... και πολλές φορές μας πρίζουν μέχρι να πάρουν ΜΑΡΚ.

Προσωπική εκτίμηση είναι ότι το έχουν βαρυνει πολύ, και φαινόμενο αυτό
θα ενταθεί όταν θα αρχίσουν να μπαίνουν μαζικά και τα έξοδα.
Χωρια που βγαίνει συχνά-πυκνά εκτός λειτουργίας γιατί τους σκάει ο server...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aααα... οσο για τα παραστατικά που δεν φαίνονται το έχω ακούσει απο συνάδελφο, (για πελάτη του).
Συνήθως εμφανίζονται αρκετές μέρες μετά, ή δεν εμφανίζονται και καθόλου..(τα τρώει η μαρμάγκα)...

Οι περισσότεροι πάντως, λόγω μεγάλης πίεσης χρόνου,  δεν μπαίνουν στην
διαδικασία να  μπουν στο mydata και να ελέγξουν τα παραστατικά ένα προς ένα
αν είναι εντάξει..
Στο τέλος της ημέρας , ελέγχουν απο το τοπικό τι δεν έχει πάρει ΜΑΡΚ, το
ξανα- αποστέλλουν και τελείωνει εκει το παραμύθι..  
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα Pacioli.

ενδεικτικά και εγώ είπα να δω το συνοπτικό βιβλίο σε μερικές.

ΔΕΝ αναφέρομαι σε τεχνικά θέματα ,τα τιμολόγια είναι ανεβασμένα κανονικά και φαίνονται όταν κατεβάζεις το excel  τιμολόγια ημέρας.

νομίζω έχουν βάλει κάποιον αλγόριθμο ελέγχου.

αν δεις σε αυτά που ανέφερα ,όλα τα στοιχεία τιμ΄+πιστωτικό είναι στοχευμένα .

ίσως μετά από κάποιο διάστημα πουν ,θέλω από την Χ εταιρεία να μας στείλεις 1-2-3 τιμ.  αυτό -αυτό και αυτό.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...