Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα-καλησπέρα.

Πρόσφατα η ΑΑΔΕ άρχισε το σύστημα με την επικαιροποίηση των στοιχείων και τη προσθήκη του "email βοηθού" στα στοιχεία. ΄Ήδη 2-3 πελάτες μου ζήτησαν να γράψω το email μου. Το θέμα είναι ότι έχω κακή εμπειρία από τέως πελάτες προ αμνημονεύτων χρόνων που μου έρχονται ακόμα ειδοποιήσεις και δεν μπορώ να διαγράψω ή να αλλάξω το email και δεν βρήκα και σε αυτό το σύστημα πώς θα διαγράψω το email μου σε περίπτωση που αλλάξει λογιστή (εκτός αν μπω με τους κωδικούς του και κάνω επεξεργασία του email βοηθού, αν δεν έχει αλλάξει κωδικούς). Επίσης, δεν έχω καμία διάθεση να μου στέλνουν αβέρτα μηνύματα για διάφορα για τα οποία ενημερώνεται και ο ίδιος... ώστε να κάνω τι; Να του πω "μου έστειλαν αυτή την ενημέρωση" και να μου λέει "ναι, το πήρα κι εγώ";

Για αυτό προσανατολίζομαι να προσθέσω εφεδρικό email μόνο στις επιχειρήσεις-πελάτες και όχι στους ιδιώτες. Στους ιδιώτες (αν ξέρω το email τους και δεν είναι το ίδιο με της ΑΑΔΕ) στέλνω ενημερωτικό email με οδηγίες για την αλλαγή email και τέλος.

Εντάξει, δεν είναι φοβερό θέμα το που βάζεις το email σου (σε αντίθεση με άλλα 😇 ) αλλά... συζήτηση να γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...