Κοπηκε τιμολογιο το οποιο εσταλη κανονικά στο mydata αλλα εκ παραδρομης κοπηκαν και αποδειξεις λιανικης, για την ιδια συναλλαγή (εστιατοριο, καλα μαντεψατε). Η επιχειρηση εχει τζιρο ανω των 50Κ αρα δεν μπορει να χρησιμοποιησει την ειδικη φορμα καταχωρισης από ό,τι καταλαβαίνω, άρα θα πρεπει να στειλω εγω πιστωτικο στοιχειο λιανικης μεσω του ERP μου φανταζομαι. Σε αυτην την περιπτωση υπαρχει καποιος χρονικός περιορισμός 5 ημερών ή κάτι τετοιο; Επισης οσον αφορα τον κωδικο API, πρεπει να κανουμε νέα εγγραφη χρηστη για να περασουμε τον "δικο μας" στο προγραμμα μας;
Question
chrisFr
Κοπηκε τιμολογιο το οποιο εσταλη κανονικά στο mydata αλλα εκ παραδρομης κοπηκαν και αποδειξεις λιανικης, για την ιδια συναλλαγή (εστιατοριο, καλα μαντεψατε). Η επιχειρηση εχει τζιρο ανω των 50Κ αρα δεν μπορει να χρησιμοποιησει την ειδικη φορμα καταχωρισης από ό,τι καταλαβαίνω, άρα θα πρεπει να στειλω εγω πιστωτικο στοιχειο λιανικης μεσω του ERP μου φανταζομαι. Σε αυτην την περιπτωση υπαρχει καποιος χρονικός περιορισμός 5 ημερών ή κάτι τετοιο; Επισης οσον αφορα τον κωδικο API, πρεπει να κανουμε νέα εγγραφη χρηστη για να περασουμε τον "δικο μας" στο προγραμμα μας;
Link to comment
Share on other sites
5 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now