Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα συνάδελφοι και καλό κουράγιο σε όλους,

μπαίνω στο Συνοπτικό βιβλίο πελάτη μου που διάλεξε να εκδίδει τα τιμολόγια από το e-timologio. 

Μπαίνω τώρα στο συνοπτικό βιβλίο και βλέπω σύνολο εσόδων Νοεμβρίου 780€. Πατάω να μου κατεβάσει το excel να δω αναλυτικά τα παραστατικά και μου φέρνει σύνολο τιμολογίων 930€.

Διαφορά 150€. Ο πελάτης λέει 780€ τιμολόγησε και δεν ξέρει το 150αρι ίσως ήταν απο δοκιμές που έκανε.

Σημειώνω πως όλα τα τιμολόγια έχουν λάβει ΜΑΡΚ.

Ξέρεις κανείς τίποτα περισσότερο ;; Έχει τύχει σε κανέναν ;;

Καταγραφή.PNG

Daily Invoices Report (5).xls

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Σε παρόμοια περίπτωση διαπίστωσα πως ένα τιμολόγιο το οποίο εμφανιζότανε στο συνοπτικό βιβλίο είχε ακυρωθεί και το ακυρωτικό τιμολόγιο δεν εμφανιζότανε.

Μήπως προκύπτει από ακυρώσεις η διαφορά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GEORGE_IOANNINA είπε

Καλησπέρα

Σε παρόμοια περίπτωση διαπίστωσα πως ένα τιμολόγιο το οποίο εμφανιζότανε στο συνοπτικό βιβλίο είχε ακυρωθεί και το ακυρωτικό τιμολόγιο δεν εμφανιζότανε.

Μήπως προκύπτει από ακυρώσεις η διαφορά

 

αυτό ήταν, σωστός το βρήκες... έβγαλα τα μάτια μου. δεν εμφανίζει τα ακυρωτικά παίρνει και μαρκ ακύρωσης...

μετά θυμήθηκε ο πελάτης ότι έκανε μια κύρωση που δεν μου την είπε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα σας

θα ήθελα να ρωτήσω , τελικά τι ισχύει για την ηλεκτρονική τιμολόγηση.είναι υποχρεωτική ?

επίσης σχετικά με τα my data , τι γίνεται ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, PANTOU είπε

καλησπέρα σας

θα ήθελα να ρωτήσω , τελικά τι ισχύει για την ηλεκτρονική τιμολόγηση.είναι υποχρεωτική ?

επίσης σχετικά με τα my data , τι γίνεται ???

Τα my data είναι υποχρεωτικά.

https://www.taxheaven.gr/circulars/33545/a-1138-2020

https://www.aade.gr/mydata

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, GEORGE_IOANNINA said:

Καλησπέρα

Σε παρόμοια περίπτωση διαπίστωσα πως ένα τιμολόγιο το οποίο εμφανιζότανε στο συνοπτικό βιβλίο είχε ακυρωθεί και το ακυρωτικό τιμολόγιο δεν εμφανιζότανε.

Μήπως προκύπτει από ακυρώσεις η διαφορά

 

 

19 hours ago, SORENTINO said:

αυτό ήταν, σωστός το βρήκες... έβγαλα τα μάτια μου. δεν εμφανίζει τα ακυρωτικά παίρνει και μαρκ ακύρωσης...

μετά θυμήθηκε ο πελάτης ότι έκανε μια κύρωση που δεν μου την είπε... 

Ούτε στην "Αναζήτηση Παραστικών" φαίνεται με κάποιο τρόπο η ακύρωση που έχει γίνει?

Φοβερό σύστημα έχουν φτιάξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AN στην ειδική πλατφόρμα - για τα 50 τιμολόγια- αποθηκεύσεις ''παραστατικο΄΄'', επαναλαμβάνω αποθηκεύσεις παραστατικό, και μετά θέλεις να το διαγράψεις, δεν διαγράφεται με τίποτα, αν θέλετε δοκιμάστε το. Πρέπει λέει πρώτα να το οριστικοποιήσεις και μετά με το ακυρωτικό να το ακυρώσεις!!!!!!!!!!!!!

Και εσείς θέλετε να φαίνονται τα ακυρωθέντα στο ''συνοπτικό''; πολλά θέλετε.

Τέλος πάντων αν αυτά που ακούω βγουν πραγματικά τότε τα my data του 2021 θα είναι φτωχότερα ως προς την πληροφόρηση ακόμα και απο τα ΜΥΦ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλήμερα συνάδελφοι

Έμενα μου έχει κάτσει ένα άλλο παλαβό.

Τιμολόγιο εκδόθηκε  κανονικά από την τιμολογιερα της ΑΑΔΕ με ΜΑΡΚ κανονικά ,άλλα στο συνοπτικό βιβλίο έχει εξαφανιστεί δεν υπάρχει πουθενά !!!!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κα΄ποιος που κόβει μόνο αλπ,πχ. γιατρός, πρέπει να ανοίγει κά΄θε πελάτη λιανικής?

Σε τηλ. επικοινωνία με ΑΑΔΕ μου είπαν ότι δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο(όντως εκδίδεται ΑΛΠ χωρίς στοιχεία πελάτη)

Είμαστε καλυμμένοι αν στις παρατηρήσεις βάζεις όνομα πελάτη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, BILLYS είπε

κα΄ποιος που κόβει μόνο αλπ,πχ. γιατρός, πρέπει να ανοίγει κά΄θε πελάτη λιανικής?

Σε τηλ. επικοινωνία με ΑΑΔΕ μου είπαν ότι δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο(όντως εκδίδεται ΑΛΠ χωρίς στοιχεία πελάτη)

Είμαστε καλυμμένοι αν στις παρατηρήσεις βάζεις όνομα πελάτη?

ιδικά, οι οντότητες των περιπτώσεων α' και ε' έως και θ' της παραγράφου 1 απαλλάσσονται της υποχρέωσης χρησιμοποίησης φορολογικού ηλεκτρονικού μηχανισμού για την έκδοση των αποδείξεων λιανικών συναλλαγών με την προϋπόθεση ότι στις εκδιδόμενες αποδείξεις αναγράφουν και το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση του πελάτη

Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/56447/ekdosh-apodeixhs-lianikhs-xwris-xrhsh-fhm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 months later...

Καλησπέρα σας,

Μια ερώτηση σχετικά με ένα θέμα που αναφέρθηκε παραπάνω:

Ακυρωμένες αποδείξεις μέσω API, παίρνουν νέο MAPK (σωστά ως μέρος της διαδικασίας της ακύρωσης), αλλά η κατάστασή εγγραφής δεν αναφέρει ότι πρόκειται για ακυρωμένο παραστατικό. Επίσης, η καθαρή αξία και ο ΦΠΑ εμφανίζονται και προσμετρώνται κανονικά στο συνοπτικό βιβλίο και στα μηνιαία excel. 

Το έχει συναντήσει κανείς ή γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω; Υπάρχει περίπτωση να κάνω κάποιο λάθος στην αποστολή ή την ακύρωση;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...