Jump to content
  • 0

My Data- Πρώτες ενέργειες


HURRICANE33
 Share

Question

Καλησπέρα.

Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.

 

Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?

Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?

Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?

Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?

 

Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?

Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?

 

Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?

 

Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.

 

Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.

 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
Στις 7/12/2021 στις 6:41 ΜΜ, solwn 1 είπε

Έκανα εγγραφή νέου χρήστη, όνομα χρήστη διεύθυνση ηλεκτρ ταχυδρομείου, και πήρα subscription key

Μπαίνω στο timologio βάζω όνομα χρήστη, ΑΦΜ και το subscription key και δεν μου επιτρέπει να προχωρήσω

"ανεπιτυχής προσπάθεια σύνδεσης"

Γιατί?

 

πρέπει να κάνεις την εγγραφή στο e-timologio και όχι στο mydata. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 25/11/2021 στις 12:48 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.

 

Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?

Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?

Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?

Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?

 

Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?

Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?

 

Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?

 

Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.

 

Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.

 


Εδώ.. προβλέπω σε λίγο καιρό να γίνεται ...."μπάχαλο"
(Ο τίτλος έπρεπε να ήτανε ..." MyDATA - Πρώτες παρ-ενέργειες") . 
Σου απαντώ σε ότι γνωρίζω, γιατί το θέμα είναι (το κάνανε) χαοτικό..

Δεν χρειάζεται πελάτης και λογιστικό γραφείο να έχει το ίδιο πρόγραμμα.
Οταν ο πελάτης φαίρνει τα τιμολόγια στον Λογιστικό γραφείο , σε φυσιολογικές συνθήκες
θα πρέπει κατ'αρχάς.. να καταχωρηθούν στην τοπική βάση  του    Λογ. γραφείου. 

Επειδή όμως ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ όλα τα τιμολόγια ΜΑΡΚ ,  δεν μπορεί να πληκτρολογεί 
ο Λογιστής τον ΜΑΡΚ του τιμολογίου, και να του ανάβει π.χ μιά πράσινη ένδειξη στην οθόνη ότι 
το τιμολόγιο είναι έγκυρο και έχει ανέβει στο MyDATA. 
(και ο ΜΑΡΚ είναι μιά μεγάλη πατάτα του MyDATA που αναμένεται να είναι ένα ισχυρός
καταλύτης στο μπάχαλο που θα επακολουθήσει...δε θέλω να το πάω παρακάτω γιατί 
έχει πολύ βάθος το θέμα) 

Αν το πρόγραμμα δεν έχει την δυνατότητα να τα κατεβάζει αυτόματα απο το MyDATA , 
γενικώς θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τον λογιστή. 
Ακόμα και έτσι.. αν ο πελάτης έχει λάθος χαρακτηρισμούς και ο λογιστής θελήσει 
να κάνει επανυποβολή, κινδυνεύει .. αν π.χ ο πελάτης έχει σειρά "Α" ελληνικό και ο 
λογιστής γράψει σειρά "Α" λατινικό, ή πατήσει καταλάθος μιά τελεία, ή μιά πάυλα , 
ο myDATA θα το θεωρήσει σαν νέο παραστατικό,
και αν αρχίσουν και συσσωρεύονται τέτοια λάθη, στο τέλος θα γίνει μπάχαλο κανονικό. 

Επίσης, σε κάθε περίπτωσση ο λογιστής θα πρέπει να είναι στην "τσίτα" , και να είναι σίγουρος
ότι η βάση του έχει ακριβώς τα ιδια παραστατικά με αυτά του mYDATA. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 ώρες πριν, klery είπε

καλησπερα  γνωριζει καποιος τι κανουμε με τα αδημε ταξι ? τι ανεβαζουμε my data ? τα Ζ  ? μεσω φορμας ?

ευχαριστω

?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
41 λεπτά πριν, klery είπε

καλησπερα  γνωριζει καποιος τι κανουμε με τα αδημε ταξι ? τι ανεβαζουμε my data ? τα Ζ  ? μεσω φορμας ?

ευχαριστω

ΑΔΗΜΕ Ταξιμέτρων, δεν έχουν εξαίρεση αυτά? 
Αν δεν έχουν ΄εξαίρεση απο την αναβάθμηση των ΦΗΜ?...

Λογικά πρέπει να εντάσσονται  στο κομμάτι των φορολογικών μηχανισμών , και να δουλέυουν όπως οι ταμειακές 
(δηλ , να στέλνουν στο eSend). οπότε , και επειδή ακόμα είμσατε σε αναμονή για τις Ταμειακές, λογικά, 
θα πρέπει να περιμένουμε και για τα αδημε των ταξί.
Αν  έχουν ΄εξαίρεση...
Θα ανέβουν είτε μέσω ERP, είτε μέσω φόρμας, είτε μέσω παρόχου ... μάλλον τα "Ζ" υποθέτω.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
19 ώρες πριν, Pacioli είπε


Εδώ.. προβλέπω σε λίγο καιρό να γίνεται ...."μπάχαλο"
(Ο τίτλος έπρεπε να ήτανε ..." MyDATA - Πρώτες παρ-ενέργειες") . 
Σου απαντώ σε ότι γνωρίζω, γιατί το θέμα είναι (το κάνανε) χαοτικό..

Δεν χρειάζεται πελάτης και λογιστικό γραφείο να έχει το ίδιο πρόγραμμα.
Οταν ο πελάτης φαίρνει τα τιμολόγια στον Λογιστικό γραφείο , σε φυσιολογικές συνθήκες
θα πρέπει κατ'αρχάς.. να καταχωρηθούν στην τοπική βάση  του    Λογ. γραφείου. 

Επειδή όμως ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ όλα τα τιμολόγια ΜΑΡΚ ,  δεν μπορεί να πληκτρολογεί 
ο Λογιστής τον ΜΑΡΚ του τιμολογίου, και να του ανάβει π.χ μιά πράσινη ένδειξη στην οθόνη ότι 
το τιμολόγιο είναι έγκυρο και έχει ανέβει στο MyDATA. 
(και ο ΜΑΡΚ είναι μιά μεγάλη πατάτα του MyDATA που αναμένεται να είναι ένα ισχυρός
καταλύτης στο μπάχαλο που θα επακολουθήσει...δε θέλω να το πάω παρακάτω γιατί 
έχει πολύ βάθος το θέμα) 

Αν το πρόγραμμα δεν έχει την δυνατότητα να τα κατεβάζει αυτόματα απο το MyDATA , 
γενικώς θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τον λογιστή. 
Ακόμα και έτσι.. αν ο πελάτης έχει λάθος χαρακτηρισμούς και ο λογιστής θελήσει 
να κάνει επανυποβολή, κινδυνεύει .. αν π.χ ο πελάτης έχει σειρά "Α" ελληνικό και ο 
λογιστής γράψει σειρά "Α" λατινικό, ή πατήσει καταλάθος μιά τελεία, ή μιά πάυλα , 
ο myDATA θα το θεωρήσει σαν νέο παραστατικό,
και αν αρχίσουν και συσσωρεύονται τέτοια λάθη, στο τέλος θα γίνει μπάχαλο κανονικό. 

Επίσης, σε κάθε περίπτωσση ο λογιστής θα πρέπει να είναι στην "τσίτα" , και να είναι σίγουρος
ότι η βάση του έχει ακριβώς τα ιδια παραστατικά με αυτά του mYDATA. 

Καλησπέρα.

Γιατί λες ότι δεν θα έχουν όλα τα τιμολόγια ΜΑΡΚ?

Υπάρχει περίπτωση να  μου φέρει τιμολόγιο που δεν έχει διαβιβαστεί στην ΑΑΔΕ για να το περάσω εγώ στο τοπικό πρόγραμμα?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 ώρα πριν, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Γιατί λες ότι δεν θα έχουν όλα τα τιμολόγια ΜΑΡΚ?

Υπάρχει περίπτωση να  μου φέρει τιμολόγιο που δεν έχει διαβιβαστεί στην ΑΑΔΕ για να το περάσω εγώ στο τοπικό πρόγραμμα?

Ευχαριστώ.

Οταν αποστέλλεται μιά σύνοψη,  το MyDATA στέλνει πίσω τον ΜΑΡΚ , ο οποίος κανονικά 
πρέπει να εκτυπωθεί στο τιμολόγιο.. (Αν και αυτό δεν είναι υποχρεωτικό). 

Πολλές φορές όμως καθιστερεί το MyDATA να επιστρέψει τον ΜΑΡΚ, είτε λόγω φόρτου δικτύου, 
είτε λόγω φόρτου εργασίας του server, είτε ακόμα και λόγω μικροδιακοπών της τηλεφωνικής γραμμής. 
Επομένως το τιμολόγιο εκτυπώνεται χωρίς να έχει ΜΑΡΚ επάνω.   
Επομένως μπορεί ο πελάτης να σου φέρει τιμολόγιο , που ναι μεν έχει διαβιβαστεί στο MyDATA , αλλά
δεν έχει προλάβει να εκτυπωθεί σε αυτό ο ΜΑΡΚ. 
.... Και απ'ότι ξέρω, είναι αρκετές εταιρείες που δεν τον εκτυπώνουν καν..

Τρέχα γύρευε δηλαδή...

*** Σίγουρα θα υπάρξουν και περιπτώσεις  να  σου φέρει ο πελάτης τιμολόγιο που - για κάποιο λόγο -
δεν κατάφερε να  διαβιβαστεί στην ΑΑΔΕ , (και ο πελάτης δεν θα έχει πάρει χαμπάρι τίποτα)
οπότε ή θα  το περάσεις εσύ απο το δικό σου -ή- θα του πείς να το ξαναπεράσει αυτός... 
Οπως καταλαβαίνεις.. σε κάποια στιγμή , όταν θα αρχίσουν να περνάνε όλοι στο 
full, θα αρχίζει να "μπλέκει" η δουλειά...

Οπως λένε και οι Αμερικάνοι... 
" the devil is in the details" ....

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
21 λεπτά πριν, Pacioli είπε

Οταν αποστέλλεται μιά σύνοψη,  το MyDATA στέλνει πίσω τον ΜΑΡΚ , ο οποίος κανονικά 
πρέπει να εκτυπωθεί στο τιμολόγιο.. (Αν και αυτό δεν είναι υποχρεωτικό). 

Πολλές φορές όμως καθιστερεί το MyDATA να επιστρέψει τον ΜΑΡΚ, είτε λόγω φόρτου δικτύου, 
είτε λόγω φόρτου εργασίας του server, είτε ακόμα και λόγω μικροδιακοπών της τηλεφωνικής γραμμής. 
Επομένως το τιμολόγιο εκτυπώνεται χωρίς να έχει ΜΑΡΚ επάνω.   
Επομένως μπορεί ο πελάτης να σου φέρει τιμολόγιο , που ναι μεν έχει διαβιβαστεί στο MyDATA , αλλά
δεν έχει προλάβει να εκτυπωθεί σε αυτό ο ΜΑΡΚ. 
.... Και απ'ότι ξέρω, είναι αρκετές εταιρείες που δεν τον εκτυπώνουν καν..

Τρέχα γύρευε δηλαδή...

*** Σίγουρα θα υπάρξουν και περιπτώσεις  να  σου φέρει ο πελάτης τιμολόγιο που - για κάποιο λόγο -
δεν κατάφερε να  διαβιβαστεί στην ΑΑΔΕ , (και ο πελάτης δεν θα έχει πάρει χαμπάρι τίποτα)
οπότε ή θα  το περάσεις εσύ απο το δικό σου -ή- θα του πείς να το ξαναπεράσει αυτός... 
Οπως καταλαβαίνεις.. σε κάποια στιγμή , όταν θα αρχίσουν να περνάνε όλοι στο 
full, θα αρχίζει να "μπλέκει" η δουλειά...

Οπως λένε και οι Αμερικάνοι... 
" the devil is in the details" ....

 

Οπότε, πρέπει να μην μπουν καθόλου πρόστιμα για το 2022.

Από ό,τι κατάλαβα θα γίνουμε testers του server και του συστήματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 ώρα πριν, HURRICANE33 είπε

Οπότε, πρέπει να μην μπουν καθόλου πρόστιμα για το 2022.

Από ό,τι κατάλαβα θα γίνουμε testers του server και του συστήματος.

AKΡΙΒΩΣ ! είμαστε ήδη οι testers του εκτρώματος, και λογικά δεν πρέπει να μπούν καθόλου πρόστιμα το 2022..
Κανονικά έπρεπε και να μας πληρώνουνε.. έξω, οι testers αμοίβoνται  χοντρά.. εδώ τουλάχιστον έπρεπε
να μας κάνουν μιά φορολογική ελάφρυνση...

Βέβαια... όσα test και να γίνουν... θα το φάνε κανονικά ... αλλα έλα και που έχουν τα μυαλά τους πάνω απο το
κεφάλοι τους , είναι ξεροκέφαλοι, και νομίζουν ότι τελικά θα δουλέψει... να δώ τα μούτρα τους θέλω όταν θα αρχίζει και θα 
καταρρέει το έκτρωμά τους..  

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλησπέρα.

Μία ερώτηση. Όποιος επιλέγει την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, εκδίδει το τιμολόγιο, το στέλνει στον πελάτη, όπως μέχρι τώρα και μετά το περνάει στην πλατφόρμα και παίρνει ΜΑΡΚ?

Επιτρέπεται δηλαδή να εκδίδει τιμολόγιο χωρίς ΜΑΡΚ, αφού του δίνει το δικαίωμα να το διαβιβάσει έως τις 20 του επόμενου μήνα ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 12/12/2021 στις 12:28 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Μία ερώτηση. Όποιος επιλέγει την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, εκδίδει το τιμολόγιο, το στέλνει στον πελάτη, όπως μέχρι τώρα και μετά το περνάει στην πλατφόρμα και παίρνει ΜΑΡΚ?

Επιτρέπεται δηλαδή να εκδίδει τιμολόγιο χωρίς ΜΑΡΚ, αφού του δίνει το δικαίωμα να το διαβιβάσει έως τις 20 του επόμενου μήνα ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά?

Ευχαριστώ.

(1) Ναι.. αν έχεις το παρακάτω τιμοιλόγιο :

ΕΙΔΟΣ Α     100     24%  = 24    ΣΥΝ = 124
ΕΙΔΟΣ Α       50     24%  = 12    ΣΥΝ =   62
ΕΙΔΟΣ Α     100     13%  = 13    ΣΥΝ = 113
ΕΙΔΟΣ Α      50     13%  =  6,5    ΣΥΝ = 56,50

Στο timologio θα το περάσεις κανονικά με τα είδη , και θα το εκδώσεις απο εκεί. 
Στην ειδική φόρμα , θα εκδώσεις το τιμολόγιο χειρόγραφο και μετά θα  “δηλώσεις”
το τιμολόγιο αυτό  στο MyDATA (χωρίς τα είδη) ως εξής: 

150   36 (24% )    186 
150   19,5(13%)   169,5

Και για να είναι κάποιος 100% εντάξει , το ΜΑΡΚ που θα του δώσει η ειδική φόρμα , πρέπει να τον αναγράψει 
πάνω στο χειρόγραφο (δεν είναι υποχρεωτικό).

(2) Ναι επιτρέπετε να εκδίδει κάποιος τιμολόγια χωρίς ΜΑΡΚ ,  γιατί όπως είπαμε αφ’ενός μεν δεν είναι υποχρεωτική
 αναγραφή του ΜΑΡΚ επι του τιμολογίου, αφ’ετέρου δε, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και τεχνικά αδύνατη. 

(3) Τώρα.. για τις ημερομηνίες ,  τα έχουν μπλέξει πάλι εδώ , διότι  το MyDATA , (στο παραγωγικό περιβάλλον)  απ’όσο
νωρίζω δεν δέχεται τιμολόγιο με ημερομηνία μεταγενέστερη της ημερομηνίας υποβολής. 
Για περάσει με
 ημερομηνία μεταγενέστερη της ημερομηνίας υποβολής, θα   πρέπει να συμπληρώσεις την
ημερομηνία αποστολής > της έκδοσης για να δεχθεί κάτι τ΄έτοιο..... . Αλλα για ένα ΤΠΥ τι ημερομηνία αποστολής να 
συμπληρώσεις (καταλαβαίνεις τι "μπακαλίκι" πέφτει εδώ).  


Και φυσικά αυτό έρχεται σε αντίθεση με το νόμο, καθ’όσον πουθενά ο νόμος δεν επιβάλει ότι η αναγραφόμενη επι
του τιμολογίου ημερομηνία, πρέπει να ταυτίζεται , ημερολογιακά με την ημερομηνία σύνταξης του τιμολογίου.    

Θα έπρεπε να υπάρχει κλείδωμα ημερομηνιών σε επίπεδο μήνα και κάθε μήνας να εκτίνεται μέχρι τη 15η του επόμενου. 

 

**** Επίσης.. ΜΑΡΚ επι του τιμολογίου δεν σημαίνει και πολλά πράγματα , γιατί ο εκδότης
         αν κάνει μια επανυποβολή, ο ΜΑΡΚ θα αλλάξει , και ο ΜΑΡΚ που θα έχει το τιμολόγιο
         του λήπτη δεν θα έχει πλέον καμμιά αξία. 

Ποιό χαζό σύστημα δεν έχω ξαναδεί.... τα άτομα έχουν ξεφύγει εντελώς δηλαδή... 
και να νομίζουν ότι θα αποδόση και στην πράξη.... τι να πώ.. τόση βλακεία πιά...



 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Μπορεί κάποιος να μη χρησιμοποιήσει την ειδικη φορμα καταχώρισης? Δλδ να εχει κατω απο 50χ κ κατω απο 50 τιμ ετησίως και να εχει ή πρόγραμμα εμπορικό ή να εκδίδει μεσα απο το etimologio της ΑΑΔΕ ή να τα φέρνει μηνιαίως κ να τα στελνω εγώ απο το λογιστικό πρόγραμμα μου εως την 20η? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 ώρα πριν, spyros78 είπε

Μπορεί κάποιος να μη χρησιμοποιήσει την ειδικη φορμα καταχώρισης? Δλδ να εχει κατω απο 50χ κ κατω απο 50 τιμ ετησίως και να εχει ή πρόγραμμα εμπορικό ή να εκδίδει μεσα απο το etimologio της ΑΑΔΕ ή να τα φέρνει μηνιαίως κ να τα στελνω εγώ απο το λογιστικό πρόγραμμα μου εως την 20η? 

Μπορεί  είτε να τα στείλει: 
- είτε μέσω παρόχου,
- είτε μέσω προγράμματος εμπορίου (Τιμολογιέρας ή ERP) 
- είτε μέσω του Timologio (Τιμολογιέρας του υπουργείου)
- είτε μέσω της ειδικής φόρμας

Το να το δίνει στο λογιστικό γραφείο, και να το ανεβάζει το λογ. γραφείο δεν γνωρίζω.....αν μπορεί
το γραφείο να τα ανεβάζει μέχρι την 20η του επόμενου μήνα.  Απ'όσο ξέρω έχει θέμα με τις 
ημερομηνίες, και δεν δέχεται παρ/κά με προγενέστερες ημερομηνίες

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλησπέρα.

Το timologio της ΑΑΔΕ μπορεί να το χρησιμοποιήσει όποιος θέλει, ανεξαρτήτως ύψους εσόδων και ας έχει πάνω από 50.000?

Επίσης, τι προθεσμία υπάρχει όταν χρησιμοποιεί το timologio? Είναι real time ή μέχρι τις 20 του επόμενου?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 ώρα πριν, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Το timologio της ΑΑΔΕ μπορεί να το χρησιμοποιήσει όποιος θέλει, ανεξαρτήτως ύψους εσόδων και ας έχει πάνω από 50.000?  (Ακριβώς έτσι )

Επίσης, τι προθεσμία υπάρχει όταν χρησιμοποιεί το timologio? Είναι real time ή μέχρι τις 20 του επόμενου? ( Real time)

Ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Καλησπέρα.

Το timologio της ΑΑΔΕ μπορεί να το χρησιμοποιήσει όποιος θέλει, ανεξαρτήτως ύψους εσόδων και ας έχει πάνω από 50.000?  (Ακριβώς έτσι )  

Λάθος δεν μπορεί 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

timologio (Έκδοση και ταυτόχρονη διαβίβαση παραστατικών)

chevron-left.svga

Το timologio είναι η εφαρμογή που παρέχει δωρεάν η ΑΑΔΕ για ψηφιακή έκδοση των παραστατικών της επιχείρησης και την ταυτόχρονη διαβίβασή τους στo myDATA.

Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις οι οποίες είτε δεν διαθέτουν κάποιο μηχανογραφικό σύστημα είτε αυτό που χρησιμοποιούν δεν καλύπτει πλέον τις καθημερινές τους ανάγκες.

Μέσα από ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο περιβάλλον μια επιχείρηση μπορεί να διαμορφώσει το προφίλ της, να συνθέσει το πελατολόγιο της, να οργανώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να εκδώσει τα παραστατικά της αποστέλλοντας ταυτόχρονα και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην πλατφόρμα του myDATA.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Στην ε/α 99 https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-04/FAQs_myDATA_epixeirisiaka2.pdf αναφέρει

"Ε: Στην περίπτωση που η Επιχείρηση διαβιβάζει Τύπους Παραστατικών 17.3 και 17.5 της Κατηγορίας Γ Εγγραφές Τακτοποίησης Εσόδων - Εξόδων για τη λογιστική βάση, επηρεάζεται και η φορολογική βάση;
Α: Ναι, αντιθέτως οι Τύποι Παραστατικών 17.4 και 17.6 της Κατηγορίας Γ Εγγραφές
Τακτοποίησης Εσόδων-Εξόδων επηρεάζουν μόνο τη φορολογική βάση."

Δεδομένου ότι σύμφωνα με το παραπάνω:
η τακτοποίηση με 17.5 της ΛΒ πρακτικά σημαίνει τακτοποίηση ΛΒ+ΦΒ
και ότι 
το Mydata δεν δέχεται αρνητικές εγγραφές στην τακτοποίηση της ΦΒ (με 17.6), 

τι εγγραφές θα κάνουμε για τον ΕΦΚΑ του Δεκεμβρίου έτσι ώστε να εκπέσει στην ΛΒ του '21 και στην ΦΒ του '22 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα.

Ακόμα δεν έχουν καταφέρει όλοι οι πελάτες μου να ενταχθούν στο my data.

Είναι στο ψάξιμο αρκετοί.

Από τη μία κοιτάνε για πρόγραμμα, από την άλλη κοιτάνε το timologio.

Τι μπορώ να κάνω για να τους βοηθήσω?

Να κάνω εγγραφή σε όλους στο timologio για να είναι καλυμμένοι?

Έχω πελαγώσει και εγώ και θέλω να βοηθήσω τους καλούς πελάτες.

Για παράδειγμα, οι φαρμακοποιοί έχουν ένα πρόγραμμα που εκδίδουν τα τιμολόγια στον ΕΟΠΥΥ, οπότε θα τους κάνω εγγραφή να δώσουν τον κωδικό στον προγραμματιστή.

Οι δικηγόροι όμως, δεν ξέρουν τι να κάνουν?

Και σιγά σιγά θέλουν όλοι να αρχίσουν να εκδίδουν για να εισπράξουν.

Τι προτείνετε εσείς να κάνω?

Επίσης, αν κάποιος εκδώσει ένα τιμολόγιο τώρα επειδή βιάζεται να εισπράξει και το δηλώσει τον Μάρτιο στο my data θα έχει πρόβλημα?

Ευχαριστώ πολύ, όποιον προσπαθήσει να με ξεμπερδέψει!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 ώρες πριν, HURRICANE33 είπε

Καλημέρα.

Ακόμα δεν έχουν καταφέρει όλοι οι πελάτες μου να ενταχθούν στο my data.

Είναι στο ψάξιμο αρκετοί.

Από τη μία κοιτάνε για πρόγραμμα, από την άλλη κοιτάνε το timologio.

Τι μπορώ να κάνω για να τους βοηθήσω?

Να κάνω εγγραφή σε όλους στο timologio για να είναι καλυμμένοι?

......................................................................................................................

......................................................................................................................

Τι προτείνετε εσείς να κάνω?

Επίσης, αν κάποιος εκδώσει ένα τιμολόγιο τώρα επειδή βιάζεται να εισπράξει και το δηλώσει τον Μάρτιο στο my data θα έχει πρόβλημα?

Ευχαριστώ πολύ, όποιον προσπαθήσει να με ξεμπερδέψει!

Καλή σου μέρα.

Αν οι πελάτες σου κατά το προηγούμενο έτος είχαν, είτε ακαθάριστα έσοδα έως και 50.000 €, είτε είχαν εκδώσει  έως και 50 τιμολόγια, μπορούν να συνεχίσουν όπως τα εξέδιδαν μέχρι τώρα και να τα στέλνουν μέσω της Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα από το μήνα που εκδόθηκαν.
Διαφορετικά (ή οικειοθελώς) θα πρέπει να επιλέξουν πάροχο.

Επίσης, μπορούν να ξεκινήσουν με τη Φόρμα και μετά να βάλουν πάροχο.

Δες και τον Πίνακα: https://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/eidiki-forma-katahorisis-diabibasi-parastatikon

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 ώρα πριν, geka είπε

Καλή σου μέρα.

Αν οι πελάτες σου κατά το προηγούμενο έτος είχαν, είτε ακαθάριστα έσοδα έως και 50.000 €, είτε είχαν εκδώσει  έως και 50 τιμολόγια, μπορούν να συνεχίσουν όπως τα εξέδιδαν μέχρι τώρα και να τα στέλνουν μέσω της Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα από το μήνα που εκδόθηκαν.
Διαφορετικά (ή οικειοθελώς) θα πρέπει να επιλέξουν πάροχο.

Επίσης, μπορούν να ξεκινήσουν με τη Φόρμα και μετά να βάλουν πάροχο.

Δες και τον Πίνακα: https://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/eidiki-forma-katahorisis-diabibasi-parastatikon

Το timologio, δηλαδή, πιστεύεις ότι δεν τους συμφέρει? Ρωτάω επειδή αναφέρομαι σε πελάτες οι οποίοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τη φόρμα καταχώρησης.

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
9 λεπτά πριν, HURRICANE33 είπε

Το timologio, δηλαδή, πιστεύεις ότι δεν τους συμφέρει? Ρωτάω επειδή αναφέρομαι σε πελάτες οι οποίοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τη φόρμα καταχώρησης.

Ευχαριστώ πολύ.

Έχεις,δηλαδή, πελάτες δικηγόρους ή φαρμακοποιούς με απλογραφικά βιβλία που εκδίδουν πάνω από 50 τιμολόγια (μόνο τιμολόγια, όχι και ΑΠΥ) το χρόνο;
Σε κάθε περίπτωση, το αν επιλέξει κάποιος κάποιον πάροχο ή το timologio είναι δικό του θέμα, ανάλογα με το τι θεωρεί πιο λειτουργικό και εύχρηστο για τον ίδιο, αφού λάβει υπόψη και το κόστος του κάθε παρόχου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Μόλις τώρα, geka είπε

Έχεις,δηλαδή, πελάτες δικηγόρους ή φαρμακοποιούς με απλογραφικά βιβλία που εκδίδουν πάνω από 50 τιμολόγια (μόνο τιμολόγια, όχι και ΑΠΥ) το χρόνο;
Σε κάθε περίπτωση, το αν επιλέξει κάποιος κάποιον πάροχο ή το timologio είναι δικό του θέμα, ανάλογα με το τι θεωρεί πιο λειτουργικό και εύχρηστο για τον ίδιο, αφού λάβει υπόψη και το κόστος του κάθε παρόχου.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...