Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.
Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?
Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?
Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?
Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?
Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?
Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?
Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?
Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?
Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?
Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.
Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.
Ερώτηση
HURRICANE33
Καλησπέρα.
Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.
Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?
Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?
Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?
Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?
Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?
Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?
Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?
Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?
Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?
Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.
Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Top Posters For This Question
29
12
8
4
Popular Days
7 Φεβ
11
8 Δεκ
8
26 Νοέ
6
9 Δεκ
6
Top Posters For This Question
HURRICANE33 29 posts
Pacioli 12 posts
monty 8 posts
geka 4 posts
Popular Days
7 Φεβ 2022
11 posts
8 Δεκ 2021
8 posts
26 Νοέ 2021
6 posts
9 Δεκ 2021
6 posts
Popular Posts
HURRICANE33
Καλησπέρα. Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα. Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από
PATRASACC
εγώ αυτό που έχω καταλάβει και προσπαθώ να κάνω, είναι ΟΛΟΙ οι πελάτες μου να έχουν αυτόνομη τιμολόγιση, (θες μέσω ααδε ή εμπορική εφαρμογή). Αυτή είναι η προτεραιότητα μου.
Pacioli
Εδώ.. προβλέπω σε λίγο καιρό να γίνεται ...."μπάχαλο" (Ο τίτλος έπρεπε να ήτανε ..." MyDATA - Πρώτες παρ-ενέργειες") . Σου απαντώ σε ότι γνωρίζω, γιατί το θέμα είναι (το κάνανε) χαοτικό.. Δεν
Posted Images
77 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση τώρα