Jump to content
  • 0

My Data- Πρώτες ενέργειες


HURRICANE33
 Share

Question

Καλησπέρα.

Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.

 

Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?

Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?

Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?

Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?

 

Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?

Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?

 

Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?

 

Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.

 

Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.

 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
1 ώρα πριν, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.

 

Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?

Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?

Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?

Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?

 

Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?

Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?

 

Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?

 

Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.

 

Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.

 

εγώ αυτό που έχω καταλάβει και προσπαθώ να κάνω, είναι ΟΛΟΙ οι πελάτες μου να έχουν αυτόνομη τιμολόγιση, (θες μέσω ααδε ή εμπορική εφαρμογή). Αυτή είναι η προτεραιότητα μου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 ώρες πριν, PATRASACC είπε

εγώ αυτό που έχω καταλάβει και προσπαθώ να κάνω, είναι ΟΛΟΙ οι πελάτες μου να έχουν αυτόνομη τιμολόγιση, (θες μέσω ααδε ή εμπορική εφαρμογή). Αυτή είναι η προτεραιότητα μου. 

Καλησπέρα.

Δηλαδή τους ενημέρωσες για τη νέα υποχρέωση και εκείνοι πήραν εμπορικό πρόγραμμα.

Οπότε, εσύ τι κάνεις από 1/1/2022?

Συνεχίζεις να συγκεντρώνεις τα τιμολόγια, όπως έκανες μέχρι τώρα, για να τα καταχωρήσεις στο πρόγραμμά σου?

Έχεις κάποια άλλη υποχρέωση ως λογιστής?

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Συνάδελφε, 

Στο λογιστικό πρόγραμμα "κατεβάζουμε", τα αναρτημένα από τα Mydata τιμολόγια. 

Τα έξοδα τα ζητάν ανά τρίμηνο, όπως ισχύει ως τώρα. 

Η μόνη επιπλέον εκκρεμότητα που υπάρχει - όταν το πρόγραμμα που κόβει αποδείξεις, συνδέεται με φορολογικό μηχανισμό - δηλώνεται στη σελίδα της ΑΑΔΕ. 

Καλό απόγευμα 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 ώρες πριν, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Μάλλον είμαι ο τελευταίος που ξεκινάω να ασχολούμαι και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.

 

Όσοι έχουν ταμειακή έκαναν διασύνδεση μέσω τεχνικού. Εγώ πρέπει να κάνω κάτι από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι κάτω από 50000,00 ή 50 τιμολόγια πρέπει να κάνουν κάτι για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από 1/1/2022?

 

Όσοι είναι υπόχρεοι σε real time και πάρουν πρόγραμμα, τι υποχρέωση έχει ο λογιστής?

Δηλαδή, εκδίδει το τιμολόγιο μέσω προγράμματος και μετά μου το φέρνει εκτυπωμένο με μαρκ και το καταχωρώ στο λογιστικό πρόγραμμα?

Ή πρέπει να συνδέεται το πρόγραμμα του πελάτη με το δικό μου, άρα να είναι ίδια εταιρεία?

Και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μου παραμετροποιήσει η εταιρεία το δικό μου λογιστικό πρόγραμμα για να γίνει και εμπορικό?

 

Επίσης, πρέπει όλοι να κάνουν εγγραφή και να μου κάνουν εξουσιοδότηση?

Ή είναι απαραίτητο μόνο για αυτούς που θα συνδέσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μου?

 

Τέλος, εσείς πώς το έχετε οργανώσει? Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια του κάθε πελάτη μέσω του προγράμματός σας ή έχουν πάρει οι πελάτες σας πρόγραμμα εμπορικό?

 

Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά μετά από 3 σεμινάρια που παρακολούθησα και τις οδηγίες που διάβασα δεν μου λύθηκαν οι απορίες.

 

Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει και συγγνώμη αν σας κούρασα.

 

Ο τελευταίος σίγουρα δεν είσαι. 

Είμαστε πολλοί!!! 

Αυτοί που έχουν εμπορικό / λογιστικό πρόγραμμα πρέπει να πάρουν το api και να το καταχωρησούν στα προγράμματα τους για να διαβιβαζονται τα παραστατικά. 

Εγώ έχω 3 κατηγορίες πελατών. 

Αυτοί που έχουν ταμειακή οπότε το ρυθμισαν μόνοι τους. 

Αυτοί που έχουν λίγα παραστατικά όπου θα τα στέλνω εγώ μέσα από το λογιστικό μου πρόγραμμα. 

Αυτοί που έχουν εμπορικό η πήραν τιμολιερες , όπου επειδή στον έναν που έχει εμπορικό έκανα εγώ την όλη διαδικασία εδώ γελάμε. Γιατί για κάποιον λόγο τα παραστατικά Δε στέλνονται. 

Κατα τα άλλα αυτό που έχω καταλάβει, παρά τις "υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια" είναι ότι συνεχίζω και λειτουργώ όπως και πριν. Παίρνω τα παραστατικά σε φυσική μορφή. Και κάνω τη δουλειά μου όπως και πριν. 

Και θα προστεθεί και η δουλειά του τσεκαρισμα τος και της αναζήτησης των παραστατικών που δε θα έχω από τρίτους, αλλά δε το σκέφτομαι προς το παρον

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
16 ώρες πριν, DENNY είπε

Ο τελευταίος σίγουρα δεν είσαι. 

Είμαστε πολλοί!!! 

Αυτοί που έχουν εμπορικό / λογιστικό πρόγραμμα πρέπει να πάρουν το api και να το καταχωρησούν στα προγράμματα τους για να διαβιβαζονται τα παραστατικά. 

Εγώ έχω 3 κατηγορίες πελατών. 

Αυτοί που έχουν ταμειακή οπότε το ρυθμισαν μόνοι τους. 

Αυτοί που έχουν λίγα παραστατικά όπου θα τα στέλνω εγώ μέσα από το λογιστικό μου πρόγραμμα. 

Αυτοί που έχουν εμπορικό η πήραν τιμολιερες , όπου επειδή στον έναν που έχει εμπορικό έκανα εγώ την όλη διαδικασία εδώ γελάμε. Γιατί για κάποιον λόγο τα παραστατικά Δε στέλνονται. 

Κατα τα άλλα αυτό που έχω καταλάβει, παρά τις "υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια" είναι ότι συνεχίζω και λειτουργώ όπως και πριν. Παίρνω τα παραστατικά σε φυσική μορφή. Και κάνω τη δουλειά μου όπως και πριν. 

Και θα προστεθεί και η δουλειά του τσεκαρισμα τος και της αναζήτησης των παραστατικών που δε θα έχω από τρίτους, αλλά δε το σκέφτομαι προς το παρον

 

 

Διαφωνώ στο ότι ανέλαβες την υποχρέωση να στέλνεις για τους πελάτες σου με λίγα παραστατικά. Βάζεις μια θηλιά στο λαιμό να πρέπει να τα στείλεις μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα. Μεγάλη πίεση αυτό το 20ήμερο. πχ τον Αύγουστο (με τον 15αυγουστο) και κανένα σ/κ μπροστά εσύ θα πρέπει να τα έχεις στείλει σε 10 μέρες. Και όταν πέφτει το Πάσχα ανάμεσα πόσες καθαρές μέρες δουλειάς μένουν? Και θα σου τα φέρουν από την αρχή ή θα σου έρθουν 8 με 9 του μηνός και θα σου πουν "έχεις" μέρες μπροστά σου?? Δεν βάζω τον παράγοντα ασθένεια (άνθρωποι είμαστε).

Link to comment
Share on other sites

  • 0
20 ώρες πριν, DENNY είπε

Ο τελευταίος σίγουρα δεν είσαι. 

Είμαστε πολλοί!!! 

Αυτοί που έχουν εμπορικό / λογιστικό πρόγραμμα πρέπει να πάρουν το api και να το καταχωρησούν στα προγράμματα τους για να διαβιβαζονται τα παραστατικά. 

Εγώ έχω 3 κατηγορίες πελατών. 

Αυτοί που έχουν ταμειακή οπότε το ρυθμισαν μόνοι τους. 

Αυτοί που έχουν λίγα παραστατικά όπου θα τα στέλνω εγώ μέσα από το λογιστικό μου πρόγραμμα. 

Αυτοί που έχουν εμπορικό η πήραν τιμολιερες , όπου επειδή στον έναν που έχει εμπορικό έκανα εγώ την όλη διαδικασία εδώ γελάμε. Γιατί για κάποιον λόγο τα παραστατικά Δε στέλνονται. 

Κατα τα άλλα αυτό που έχω καταλάβει, παρά τις "υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια" είναι ότι συνεχίζω και λειτουργώ όπως και πριν. Παίρνω τα παραστατικά σε φυσική μορφή. Και κάνω τη δουλειά μου όπως και πριν. 

Και θα προστεθεί και η δουλειά του τσεκαρισμα τος και της αναζήτησης των παραστατικών που δε θα έχω από τρίτους, αλλά δε το σκέφτομαι προς το παρον

 

 

Καλησπέρα.

Αυτοί με τις ταμειακές είναι ξεκάθαρο. Τα στέλνει η ταμειακή μετά τη ρύθμιση από τον τεχνικό.

Αυτοί με το εμπορικό πρόγραμμα θα το ρυθμίσουν με την εταιρεία.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πώς θα στέλνεις εσύ μέσα από το λογιστικό σου πρόγραμμα. Θα σου τα δίνουν χειρόγραφα και εσύ θα περνάς μέσα από το πρόγραμμά σου τα δικά τους έσοδα?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
21 ώρες πριν, parmenion είπε

Συνάδελφε, 

Στο λογιστικό πρόγραμμα "κατεβάζουμε", τα αναρτημένα από τα Mydata τιμολόγια. 

Τα έξοδα τα ζητάν ανά τρίμηνο, όπως ισχύει ως τώρα. 

Η μόνη επιπλέον εκκρεμότητα που υπάρχει - όταν το πρόγραμμα που κόβει αποδείξεις, συνδέεται με φορολογικό μηχανισμό - δηλώνεται στη σελίδα της ΑΑΔΕ. 

Καλό απόγευμα 

Καλησπέρα.

Δηλαδή πρέπει να πω στην εταιρεία του λογιστικού προγράμματος να μου κάνει παραμετροποίηση ώστε να κατεβάζω τα αναρτημένα τιμολόγια από την ΑΑΔΕ και να καταχωρούνται αυτόματα?

Αυτό εννοείς?

Επειδή δεν κατάλαβα καλά, αν μπορείς να μου το διευκρινίσεις.

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Είσαι στο σωστό δρόμο. Αν γίνεται παραμετροποίηση ζήτησε την από την εταιρεία. 

Πχ.  Αυτό που χρησιμοποιώ , κάνει λήψη από το MyData τα αναρτημένα παραστατικά και τα μετασχηματίζει στη συνέχεια σε λογιστική εγγραφή. 

Βέβαια, ένας έλεγχος τον κάνω, πριν γίνει η λογιστική εγγραφή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 ώρες πριν, parmenion είπε

Είσαι στο σωστό δρόμο. Αν γίνεται παραμετροποίηση ζήτησε την από την εταιρεία. 

Πχ.  Αυτό που χρησιμοποιώ , κάνει λήψη από το MyData τα αναρτημένα παραστατικά και τα μετασχηματίζει στη συνέχεια σε λογιστική εγγραφή. 

Βέβαια, ένας έλεγχος τον κάνω, πριν γίνει η λογιστική εγγραφή. 

Σε περίπτωση που δεν γίνεται παραμετροποίηση τι γίνεται?

Ο πελάτης στέλνει τα έσοδα από το πρόγραμμά του και μετά μου τα φέρνει εκτυπωμένα με τον παλιό τρόπο και τα καταχωρώ?

Αυτό δεν έχω καταλάβει.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
15 λεπτά πριν, HURRICANE33 είπε

Σε περίπτωση που δεν γίνεται παραμετροποίηση τι γίνεται?

Ο πελάτης στέλνει τα έσοδα από το πρόγραμμά του και μετά μου τα φέρνει εκτυπωμένα με τον παλιό τρόπο και τα καταχωρώ?

Αυτό δεν έχω καταλάβει.

Ευχαριστώ.

Aκριβώς.. Τα ΄έσοδα στο MyDATA έχουν ενημερωθεί απο τον πελάτη, και μένει τώρα να ενημερωθεί και το τοπικό.
Θα σου τα φέρνει όπως μέχρι τώρα, και θα τα καταχωρείς στο τοπικό.
Αφού όμως είσαι Λογ. γραφείο, -λογικά- κάπου θα πρέπει το πρόγραμμά σου (μιας και έχει σχεδιαστεί να
εξυπηρετεί λογ. γραφεία) να έχει την δυνατότητα να τα κατεβάζει απο MyDATA τα στοιχεια του πελάτη σου
και να τα καταχωρεί αυτόματα στην λογιστική. Κι'αν δεν το έχει μέχρι τώρα , σε κάποια στιγμή - λογικά- θα 
προσθέσει αυτή την δυνατότητα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 26/11/2021 στις 7:02 ΜΜ, Pacioli είπε

Aκριβώς.. Τα ΄έσοδα στο MyDATA έχουν ενημερωθεί απο τον πελάτη, και μένει τώρα να ενημερωθεί και το τοπικό.
Θα σου τα φέρνει όπως μέχρι τώρα, και θα τα καταχωρείς στο τοπικό.
Αφού όμως είσαι Λογ. γραφείο, -λογικά- κάπου θα πρέπει το πρόγραμμά σου (μιας και έχει σχεδιαστεί να
εξυπηρετεί λογ. γραφεία) να έχει την δυνατότητα να τα κατεβάζει απο MyDATA τα στοιχεια του πελάτη σου
και να τα καταχωρεί αυτόματα στην λογιστική. Κι'αν δεν το έχει μέχρι τώρα , σε κάποια στιγμή - λογικά- θα 
προσθέσει αυτή την δυνατότητα. 

Καλησπέρα.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Άρα τα δεδομένα είναι δύο.

Ή παίρνει ο πελάτης εμπορικό πρόγραμμα και μου τα δίνει εκτυπωμένα.

Ή τα εκδίδω εγώ μέσα από το λογιστικό- εμπορικό πρόγραμμα?

Επίσης, αφού ενημερώσω όλους τους πελάτες πρέπει να γίνει εγγραφή στο my data για όλους έως 31/12/2021?

Ευχαριστώ πολύ.

Συγγνώμη αν κούρασα.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημερα

τα Ζ (ΑΠΟ ΦΤΜ) ειχα την εντυπωση οτι θα ανεβαινουν απο το esend αυτοματα στο mydata

εχω λαθος? διοτι μεχρι ωρας δεν βλεπω να εχει ανεβει τιποτα

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 6/12/2021 στις 12:29 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Άρα τα δεδομένα είναι δύο.

Ή παίρνει ο πελάτης εμπορικό πρόγραμμα και μου τα δίνει εκτυπωμένα.

Ή τα εκδίδω εγώ μέσα από το λογιστικό- εμπορικό πρόγραμμα?

Επίσης, αφού ενημερώσω όλους τους πελάτες πρέπει να γίνει εγγραφή στο my data για όλους έως 31/12/2021?

Ευχαριστώ πολύ.

Συγγνώμη αν κούρασα.

Λοιπόν κοίτα.. (είναι τόσο μπερδεμένα...) 
Το θέμα είναι το δικό σου πρόγραμμα τι δυνατότητες έχει..
(1)  ΑΝ πελάτης  αναλάβει να  τα ανεβάζει αυτός, τότε θα πρέπει να τα ανεβάζει :
     - είτε μέσα απο δικό του πρόγραμμα,
     - είτε μέσω παρόχου,
     - είτε μέσω της τιμολογιέρας του υπουργείου
     - είτε μέσω της ειδικής φόρμας του υπουργείου 
     ανάλογα με το όγκο παραστατικών ή τους τζίρους του.

    Τώρα, απο την μεριά του λογιστικού γραφείου:
    * Αν το πρόγραμμα που έχει το λογιστικό γραφείο έχει την δυνατότητα να "κατεβάζει" τα παραστατικά
      απο το MyDATA που έχει αναρτήσει ο πελάτης , και να τα καταχωρεί αυτόματα στο εμπορικό και την 
      λογιστική (ή στο βιβλίο εσ/εξ) ,
                     - τότε θα κάνεις χρήση της δυνατότητας που σου δίνει το πρόγραμμα.  
 * Αν το πρόγραμμα που έχει το λογιστικό γραφείο ΔΕΝ έχει την δυνατότητα να "κατεβάζει"  τα παραστατικά
    απο το MyDATA που έχει αναρτήσει ο πελάτης , και να τα καταχωρεί αυτόματα στο εμπορικό και την 
   λογιστική (ή στο βιβλίο εσ/εξ) ,
                  - τότε θα  σου τα φέρει ο πελάτης,  (όπως μέχρι τώρα) , και εσύ θα τα καταχωρείς 
                   στο πρόγραμμά σου , χωρίς να τα ξανα- διαβιβάζεις στο MyDATA

(2) ΑΝ έχεις συμφωνήσει με τον πελάτη σου να του τα ανεβάζεις εσύ, 
    τουλάχιστον για τα διασταυρούμενα παραστατικά (χονδρικής) θα πρέπει να σου τα φέρνει το γρηγορότερο 
    να τα ανεβάζεις εσύ απο το πρόγραμμά σου. 

** Για εγγραφή μέχρι 31/12/2021 δεν γνωρίζω.. έτσι είχε πει  ο Πιτσιλής, αλλα δεν έχω δει κάποια
     εγκύκλιο που να αναφέρει κάτι τέτοιο  ..(τουλάχιστον δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου
     κάτι τέτοιο)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 6/12/2021 στις 12:39 ΜΜ, klery είπε

Καλημερα

τα Ζ (ΑΠΟ ΦΤΜ) ειχα την εντυπωση οτι θα ανεβαινουν απο το esend αυτοματα στο mydata

εχω λαθος? διοτι μεχρι ωρας δεν βλεπω να εχει ανεβει τιποτα

ευχαριστω

ΘΑ... το φτιάξουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Έκανα εγγραφή νέου χρήστη, όνομα χρήστη διεύθυνση ηλεκτρ ταχυδρομείου, και πήρα subscription key

Μπαίνω στο timologio βάζω όνομα χρήστη, ΑΦΜ και το subscription key και δεν μου επιτρέπει να προχωρήσω

"ανεπιτυχής προσπάθεια σύνδεσης"

Γιατί?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 ώρες πριν, solwn 1 είπε

Έκανα εγγραφή νέου χρήστη, όνομα χρήστη διεύθυνση ηλεκτρ ταχυδρομείου, και πήρα subscription key

Μπαίνω στο timologio βάζω όνομα χρήστη, ΑΦΜ και το subscription key και δεν μου επιτρέπει να προχωρήσω

"ανεπιτυχής προσπάθεια σύνδεσης"

Γιατί?

 

Πρέπει να υπάρχει πρόβλημα σε ορισμένους χρήστες.

Εγώ προσπαθώ από την προηγούμενη Πέμπτη να κάνω μια εγγραφή χρήστη στο e-timologio και μου εμφανίζει το μήνυμα:
"Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε προσωρινό τεχνικό πρόβλημα, είτε σε κάποιο σφάλμα της εφαρμογής."

Έχω στείλει ήδη τρία email στην ΑΑΔΕ και έχω μιλήσει μαζί τους τέσσερις φορές και μου είπαν πως προσπαθούν να βρουν το πρόβλημα και να κάνω "λίγη υπομονή".

Το θέμα είναι πως υπάρχει χειρόγραφο τιμολόγιο εσόδων με 30/11 που πρέπει να καταχωρηθεί έως τις 20/11 (όπως ανακοίνωσαν) και οι μέρες τελειώνουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 7/12/2021 στις 1:37 ΜΜ, Pacioli είπε

Λοιπόν κοίτα.. (είναι τόσο μπερδεμένα...) 
Το θέμα είναι το δικό σου πρόγραμμα τι δυνατότητες έχει..
(1)  ΑΝ πελάτης  αναλάβει να  τα ανεβάζει αυτός, τότε θα πρέπει να τα ανεβάζει :
     - είτε μέσα απο δικό του πρόγραμμα,
     - είτε μέσω παρόχου,
     - είτε μέσω της τιμολογιέρας του υπουργείου
     - είτε μέσω της ειδικής φόρμας του υπουργείου 
     ανάλογα με το όγκο παραστατικών ή τους τζίρους του.

    Τώρα, απο την μεριά του λογιστικού γραφείου:
    * Αν το πρόγραμμα που έχει το λογιστικό γραφείο έχει την δυνατότητα να "κατεβάζει" τα παραστατικά
      απο το MyDATA που έχει αναρτήσει ο πελάτης , και να τα καταχωρεί αυτόματα στο εμπορικό και την 
      λογιστική (ή στο βιβλίο εσ/εξ) ,
                     - τότε θα κάνεις χρήση της δυνατότητας που σου δίνει το πρόγραμμα.  
 * Αν το πρόγραμμα που έχει το λογιστικό γραφείο ΔΕΝ έχει την δυνατότητα να "κατεβάζει"  τα παραστατικά
    απο το MyDATA που έχει αναρτήσει ο πελάτης , και να τα καταχωρεί αυτόματα στο εμπορικό και την 
   λογιστική (ή στο βιβλίο εσ/εξ) ,
                  - τότε θα  σου τα φέρει ο πελάτης,  (όπως μέχρι τώρα) , και εσύ θα τα καταχωρείς 
                   στο πρόγραμμά σου , χωρίς να τα ξανα- διαβιβάζεις στο MyDATA

(2) ΑΝ έχεις συμφωνήσει με τον πελάτη σου να του τα ανεβάζεις εσύ, 
    τουλάχιστον για τα διασταυρούμενα παραστατικά (χονδρικής) θα πρέπει να σου τα φέρνει το γρηγορότερο 
    να τα ανεβάζεις εσύ απο το πρόγραμμά σου. 

** Για εγγραφή μέχρι 31/12/2021 δεν γνωρίζω.. έτσι είχε πει  ο Πιτσιλής, αλλα δεν έχω δει κάποια
     εγκύκλιο που να αναφέρει κάτι τέτοιο  ..(τουλάχιστον δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου
     κάτι τέτοιο)

Καλησπέρα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Άρα, αν ο πελάτης αγοράσει πρόγραμμα θα πρέπει η διαβίβαση να γίνει από τον λογιστή ή υπάρχουν και προγράμματα εμπορικά που κάνουν και έκδοση και διαβίβαση?

Επίσης, δεν έχω καταλάβει το timologio τι είναι?

Αν κάποιος δεν θέλει να πάρει εμπορικό πρόγραμμα μπορεί να εκδίδει τα τιμολόγια χονδρικής μέσω του timologio?

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 ώρες πριν, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Άρα, αν ο πελάτης αγοράσει πρόγραμμα θα πρέπει η διαβίβαση να γίνει από τον λογιστή ή υπάρχουν και προγράμματα εμπορικά που κάνουν και έκδοση και διαβίβαση?

Επίσης, δεν έχω καταλάβει το timologio τι είναι?

Αν κάποιος δεν θέλει να πάρει εμπορικό πρόγραμμα μπορεί να εκδίδει τα τιμολόγια χονδρικής μέσω του timologio?

Ευχαριστώ πολύ.

Αν ο πελάτης βάλει κάποιο πρόγραμμα (ERP/Τιμολογιέρα) , τα προγράμματα αυτά , ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ, 
διαβιβάζουν ταυτόχρονα [Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ]  μαζί. 
Οπότε τα παραστατικά εσόδων διαβιβάζονται απο τον πελάτη και  ο λογιστής δεν ανεβάζει τίποτα. 
Aπλά, αν είναι λογιστικό γραφείο και το υποστηρίζει το πρόγραμμά του τα 
κατεβάζει στην τοπική του βάση.

Δεν γνωρίζω τι γίνεται με τους παρόχους, γιατί έχω την εντύπωση ότι ο πάροχος μπορεί  και να μην
διαβιβάζει τους    [Χαρακτηρισμούς Εσόδων ]  οπότε θα πρέπει να το κάνει ο λογιστής. 
Υπάρχουν όμως και πάροχοι που διαβιβάζουν  [Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ] . 
(Δεν το έχω ψάξει γιατί δουλέυω πάνω σε κλασσικό ERP που στέλνει 
[Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ] μαζί.)

Το timologio είναι μιά απλή Τιμολογιέρα , δηλ μιά εταιρεία μπορεί εκδίδει τα τιμολόγια
χονδρικής (νομίζω και ΑΛΠ- δεν έχω μπει μέσα να δω τι γίνεται) , μέσω της Τιμολογιέρας
του υπουργείου.  Και αυτή επίσης αποστέλει [Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ]  μαζί.  

Link to comment
Share on other sites

  • 0
40 λεπτά πριν, Pacioli είπε

Αν ο πελάτης βάλει κάποιο πρόγραμμα (ERP/Τιμολογιέρα) , τα προγράμματα αυτά , ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ, 
διαβιβάζουν ταυτόχρονα [Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ]  μαζί. 
Οπότε τα παραστατικά εσόδων διαβιβάζονται απο τον πελάτη και  ο λογιστής δεν ανεβάζει τίποτα. 
Aπλά, αν είναι λογιστικό γραφείο και το υποστηρίζει το πρόγραμμά του τα 
κατεβάζει στην τοπική του βάση.

Δεν γνωρίζω τι γίνεται με τους παρόχους, γιατί έχω την εντύπωση ότι ο πάροχος μπορεί  και να μην
διαβιβάζει τους    [Χαρακτηρισμούς Εσόδων ]  οπότε θα πρέπει να το κάνει ο λογιστής. 
Υπάρχουν όμως και πάροχοι που διαβιβάζουν  [Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ] . 
(Δεν το έχω ψάξει γιατί δουλέυω πάνω σε κλασσικό ERP που στέλνει 
[Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ] μαζί.)

Το timologio είναι μιά απλή Τιμολογιέρα , δηλ μιά εταιρεία μπορεί εκδίδει τα τιμολόγια
χονδρικής (νομίζω και ΑΛΠ- δεν έχω μπει μέσα να δω τι γίνεται) , μέσω της Τιμολογιέρας
του υπουργείου.  Και αυτή επίσης αποστέλει [Συνοψη] + [Χαρακτηρισμό Εσόδων ]  μαζί.  

Σε ευχαριστώ πολύ.

Άρα, ανακεφαλαιώνω:

1. Όσοι έχουν ταμειακή έχουν ήδη κάνει διασύνδεση με τον τεχνικό- ο λογιστής δεν κάνει τίποτα.

2. Όσοι πάρουν εμπορικό πρόγραμμα (ERP) εκδίδουν και διαβιβάζουν σε real time- ο λογιστής δεν κάνει τίποτα.

3. Όσοι χρησιμοποιήσουν την ειδική φόρμα (αν πληρούν τα κριτήρια) εκδίδουν και διαβιβάζουν- ο λογιστής δεν κάνει τίποτα.

4. Ο λογιστής εμπλέκεται στα My Data μόνο αν συμφωνήσει να εκδίδει και να διαβιβάζει ο ίδιος τα έσοδα για λογαριασμό του πελάτη του.

Σε όλες τις περιπτώσεις (εκτός της 4) ο λογιστής συνεχίζει να κάνει ό,τι και τώρα. Παίρνει τα παραστατικά ανά μήνα και τα καταχωρεί στο λογιστικό του πρόγραμμα.

Απλά, αν θέλει, για ευκολία, παραμετροποιεί το λογιστικό του πρόγραμμα ώστε να κατεβάζει αυτόματα από την ΑΑΔΕ τα παραστατικά εσόδων στο λογιστικό του πρόγραμμα.

Το έχω καταλάβει σωστά?

Επίσης, το timologio είναι ακριβώς ίδιο με το εμπορικό πρόγραμμα erp?

Δηλαδή, αν κάποιος έχει λίγα τιμολόγια εσόδων τον συμφέρει να το χρησιμοποιήσει για να μην αγοράζει εμπορικό πρόγραμμα (erp)?

Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
32 λεπτά πριν, HURRICANE33 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ.

Άρα, ανακεφαλαιώνω:

1. Όσοι έχουν ταμειακή έχουν ήδη κάνει διασύνδεση με τον τεχνικό- ο λογιστής δεν κάνει τίποτα.

2. Όσοι πάρουν εμπορικό πρόγραμμα (ERP) εκδίδουν και διαβιβάζουν σε real time- ο λογιστής δεν κάνει τίποτα.

3. Όσοι χρησιμοποιήσουν την ειδική φόρμα (αν πληρούν τα κριτήρια) εκδίδουν και διαβιβάζουν- ο λογιστής δεν κάνει τίποτα.

4. Ο λογιστής εμπλέκεται στα My Data μόνο αν συμφωνήσει να εκδίδει και να διαβιβάζει ο ίδιος τα έσοδα για λογαριασμό του πελάτη του.

Σε όλες τις περιπτώσεις (εκτός της 4) ο λογιστής συνεχίζει να κάνει ό,τι και τώρα. Παίρνει τα παραστατικά ανά μήνα και τα καταχωρεί στο λογιστικό του πρόγραμμα.

Απλά, αν θέλει, για ευκολία, παραμετροποιεί το λογιστικό του πρόγραμμα ώστε να κατεβάζει αυτόματα από την ΑΑΔΕ τα παραστατικά εσόδων στο λογιστικό του πρόγραμμα.

Το έχω καταλάβει σωστά?

Επίσης, το timologio είναι ακριβώς ίδιο με το εμπορικό πρόγραμμα erp?

Δηλαδή, αν κάποιος έχει λίγα τιμολόγια εσόδων τον συμφέρει να το χρησιμοποιήσει για να μην αγοράζει εμπορικό πρόγραμμα (erp)?

Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά!

(1) Οσον αφορά την ταμειακή,  ακόμα το θέμα είναι ρευστό, δεν το έχει ολοκληρώσει η ΑΑΔΕ..
Γενικα΄.. μια ταμειακή θα διαβιβάζει συνόψεις μόνο, οπότε σε κάποια στιγμή ο λογιστής θα τις βλέπει 
στο myDATA , θα τις κατεβάζει, θα τις χαρακτηρίζει και θα τις κάνει επανυποβολή..  
Είμαστε σε αναμονή να δούμε πως θα ολοκληρωθεί απο πλευράς ΑΑΔΕ. 
---------
Το timologio είναι μιά τιμολογιέρα .
Το ERP παρακολουθεί Εσοδα, έξοδα , συναλ/μενους , αποθήκες κλπ  
Η τιμολογιέρα απλά είναι για να εκδίδεις τιμολόγια πώλησεων και τίποτα παραπάνω. 
[Σωστά λές.... αν κάποιος έχει λίγα τιμολόγια εσόδων τον συμφέρει να χρησιμοποιήσει το timologio για να
μην αγοράζει εμπορικό πρόγραμμα (erp ή τιμολογιέρα). ]

Σε όλα τα υπόλοιπα είσαι μέσα. 

Υποθέτω.... ο λογιστής θα πρέπει να ασκεί πάντα το έλεγχο και την εποπτεία, μην τυχόν 
περάσει καμμιά πατάτα ο πελάτης μέσα.... 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 λεπτά πριν, Pacioli είπε

(1) Οσον αφορά την ταμειακή,  ακόμα το θέμα είναι ρευστό, δεν το έχει ολοκληρώσει η ΑΑΔΕ..
Γενικα΄.. μια ταμειακή θα διαβιβάζει συνόψεις μόνο, οπότε σε κάποια στιγμή ο λογιστής θα τις βλέπει 
στο myDATA , θα τις κατεβάζει, θα τις χαρακτηρίζει και θα τις κάνει επανυποβολή..  
Είμαστε σε αναμονή να δούμε πως θα ολοκληρωθεί απο πλευράς ΑΑΔΕ. 
---------
Το timologio είναι μιά τιμολογιέρα .
Το ERP παρακολουθεί Εσοδα, έξοδα , συναλ/μενους , αποθήκες κλπ  
Η τιμολογιέρα απλά είναι για να εκδίδεις τιμολόγια πώλησεων και τίποτα παραπάνω. 
[Σωστά λές.... αν κάποιος έχει λίγα τιμολόγια εσόδων τον συμφέρει να χρησιμοποιήσει το timologio για να
μην αγοράζει εμπορικό πρόγραμμα (erp ή τιμολογιέρα). ]

Σε όλα τα υπόλοιπα είσαι μέσα. 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση βοήθεια.

Μήπως έχουμε πληροφορίες για το ύψος των κυρώσεων και αν θα επιβληθούν το 2022?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
9 λεπτά πριν, HURRICANE33 είπε

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση βοήθεια.

Μήπως έχουμε πληροφορίες για το ύψος των κυρώσεων και αν θα επιβληθούν το 2022?

Καμμία πληροφόρηση... ΚΑΘΑΡΑ προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το 2022 θα είναι μόνο για
έσοδα και θα κυλίσει χωρίς πρόστιμα , γιατί θα είναι έτος προσαρμογής. 
Υπάρχουν πολλά προβλήματα , και απο πλευράς ΑΑΔΕ αλλα και απο την αγορά .
 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 λεπτά πριν, Pacioli είπε

Καμμία πληροφόρηση... ΚΑΘΑΡΑ προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το 2022 θα είναι μόνο για
έσοδα και θα κυλίσει χωρίς πρόστιμα , γιατί θα είναι έτος προσαρμογής. 
Υπάρχουν πολλά προβλήματα , και απο πλευράς ΑΑΔΕ αλλα και απο την αγορά .
 

Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

Είμαι υπόχρεος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...