Jump to content
  • 0

Απασχοληση οικοδομου στο εξωτερικο



Ειμαι οικοδομος με αντικειμενο την τοποθετηση πλακιδιων. Εργαζομαι κανονικα στην Ελλαδα και βαζω ενσημα με πακετο καλυψης 781. Ομως περιστασιακα δουλευω και στο εξωτερικο ( Γερμανια-Αυστρια) οπου παω με Ελληνες διακοσμητες. και κανω και εκει τοποθετηση πλακιδιων. Τι ενσημο πρεπει να μου βαζουν?

Το ΙΚΑ εχει  κωδικο 795-796 που ειναι για Εργαζομενους οικοδομους εκτος Ελλαδος. Ομως καμια υπηρεσια που απευθυνθηκα δεν το γνωριζει. Σας εχει τυχει κατι παρομοιο?

Opera Στιγμιότυπο_2021-09-16_181927_www.minfin.gr.png

Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...