Jump to content

ΜΑΖΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ my data-ΛΟΓΩ ΔΙΠΛΟΥ ΑΝΕΒΑΣΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ


Recommended Posts

Χαίρετε , έκανα την εξής κουταμάρα:

επιχείρηση βάσει erp έχει στείλει τα παραστατικά του Ιουλίου με χαρακτηρισμό.

εγώ  από το λογιστικό γραφείο κατά λάθος από το πρόγραμμα του γραφείου μου τα ξανά ανέβασα με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος μήνας να έχει διπλά έσοδα.

γνωρίζει κάποιος συνάδελφος πως μπορεί να διαγραφούν μαζικά στο my data;

ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Link to comment
Share on other sites

Μπήκες μέσα στο Βιβλίο Εσόδων / Εξόδων και είδες τα Εσοδα 2πλά?
Αν ναι,  τότε είναι θέμα του MyDATA και θα πρέπει να το διορθώσουν.
Βασικά , έκανες επανυποβολή, και με την επανυποβολή,  - σε φυσιολογικές συνθήκες - ακυρώνονται
οι παλαιοί ΜΑΡΚ , και τα παραστατικά παίρνουν νέο ΜΑΡΚ. 

Αλλα εδώ δημιουργούνται άλλα θέματα.

Αντε τώρα να κάνει κάποιος επανυποβολή εσόδων κατα λάθος για 2-3 μήνες..
Θα πρέπει να ειδοποιήσει όλους τους λήπτες να ξανακάνουν επαναχαρακτηρισμό,
όλων των παραστατικών 2-3 μήνες πίσω με τον νέο ΜΑΡΚ.

Μεγάλο Bug  που ανακάλυψες φίλε μου!...
Και όλα αυτά για την ξεροκεφαλιά των υπευθύνων του Υπουργείου, που τους
φωνάζουμε τόσο καιρό να γίνεται:
- Κλείδωμα του παραστατικού όταν αυτό έχει χαρακτηριστεί απο τον λήπτη.
- Σταθεροποίηση ΜΑΡΚ. Δηλ. Το παραστατικό όταν μπαίνει μέσα στο σύστημα
  να λαμβάνει άπαξ ένα ΜΑΡΚ, ο οποίος θα τυπώνεται επι του παραστατικού και να μην
  αλλάζει ποτέ, ούτε και με την επανυποβολή.

Για του λόγου το αληθές, σας παραθέτω το αίτημα που έχει γίνει απο την κοινότητα
των προγραμματιστών προ την ΑΑΔΕ. Το αίτημα έχει γίνει απο τις 16 Sep 2020 10:24:05 GMT.
Δείτε το αίτημα μαζί με κάποια άλλα.
https://mydata-dev.portal.azure-api.net/issues/5f61e48bc757302d3ceac8f8


Φυσικά μας "γράψανε" κανονικά.
Κάποιοι βαριούνται να γράψουν κώδικα εκεί στο Υπουργείο, και φυσικα..
πάντα "πετάνε το μπαλάκι" στους άλλους...

Το ωραίο είναι ότι τα έχουν γράψει κι' όλας  στις
"Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις myDATA * Τεχνικά θέματα (Επικαιροποίηση 26-10-2020)"
https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-10/FAQs_myDATA_techn.pdf

Διαβάστε την Ερώτηση (4)


(Εγώ πάντως ,  επιμένω: Αμεση ανάκληση και επανασχεδιασμός.)

Link to comment
Share on other sites

τελικά μίλησα με την εταιρεία που είχε το πρόγραμμα και μου έδειξαν πως γίνεται η ακύρωση αποστολής παραστατικών.

Από το my data καμία απάντηση

 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, bamel είπε

τελικά μίλησα με την εταιρεία που είχε το πρόγραμμα και μου έδειξαν πως γίνεται η ακύρωση αποστολής παραστατικών.

Από το my data καμία απάντηση

 

Δηλ, δεν έγινε επανυποβολή ? Δηλ, με το ξανα-ανέβασμα  , μπήκαν σαν "νέα" στο MyDATA?


Εφ'όσον τα παραστατικά δεν άλλαξαν τα στοιχεία τους (Εκδότης , Λήπτης, Ημ/νία, Σειρά, Α/Α κλπ) 
KANONIKA το MyDATA έπρεπε να τα αντιληφθεί σαν "επανυποβολή".


Αλλα όπως μας τα λές τα αντιλήφθηκε σαν "νέα" παραστατικά.  (Αλλο ένα bug του MyDATA) 
Αν τα παραστατικά μπήκαν σαν "νέα" , σαφώς και πρέπει να γίνει ακύρωση . 

Γενικώς,  στερείτε απο πολλές δικλείδες ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, Pacioli είπε

Δηλ, δεν έγινε επανυποβολή ? Δηλ, με το ξανα-ανέβασμα  , μπήκαν σαν "νέα" στο MyDATA?


Εφ'όσον τα παραστατικά δεν άλλαξαν τα στοιχεία τους (Εκδότης , Λήπτης, Ημ/νία, Σειρά, Α/Α κλπ) 
KANONIKA το MyDATA έπρεπε να τα αντιληφθεί σαν "επανυποβολή".


Αλλα όπως μας τα λές τα αντιλήφθηκε σαν "νέα" παραστατικά.  (Αλλο ένα bug του MyDATA) 
Αν τα παραστατικά μπήκαν σαν "νέα" , σαφώς και πρέπει να γίνει ακύρωση . 

Γενικώς,  στερείτε απο πολλές δικλείδες ασφαλείας.

ναι μπήκαν σαν "νέα".

κανονικά θα έπρεπε να τα αντιληφθεί σαν επανυποβολή αλλά τα πήρε σαν νέα για αυτό και έγινε ακύρωση......

τι να πω....................

έχουμε να δούμε πολλά ακόμη 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα μίλησα μαζί τους για παρόμοια περίπτωση και η απάντηση τους ήταν κατ αρχάς να μην αγχώνεστε είναι έτος προσαρμογής(Το αναλυτικό βιβλίο δεν δουλεύει ακόμα) και εν συνεχεία ότι εφόσον έχουν γίνει διπλή υποβολή το σύστημα λαμβάνει υπόψη το τελευταίο παραστατικό.

Βέβαια καταλήξαμε ότι μέχρι το Μάρτιο του 2022 καλό είναι να ακυρωθούν μέσα από το "πολύ φιλικό για το χρήστη" σύστημα τα "διπλά" παραστατικά

Τους αφήσα στοιχεία μήπως και μπορέσουν να το λύσουν τεχνικά το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...