Jump to content
  • 0

my data ερωτήσεις ....


dodos
 Share

Question

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,Προσωπική μου γνώμη είναι οτι αυτό το έκτρωμα,θα το υποστηρίξουν και θα το κάνουν κανονική εφαρμογή με τις δικές μας πλάτες και εργατοώρες  .χρειάζεται επανασχεδιασμός και παράταση μεγάλη .

2 απλές ερωτήσεις :

1.δελτία αποστολής και γενικά η διακίνηση μπορεί να είναι χειρόγραφη και με βάση το δελτίο αποστολής το χειρόγραφο να εκδίδεται απο το πρόγραμμα το τιμολόγιο ? (τα δελτία αποστολής δεν διαβιβάζονται ετσι δεν είναι ?)

2.έχω πρόγραμμα της singular η οποία εξαγοράστηκε από την έψιλον

η έψιλον απ οτι ξέρω είναι ένας απο τους παρόχους .

θα ήθελα να ρωτήσω ,θα μπορούν να αποσταλούν από τα  λογιστικά μας προγράμματα στο my data  εκτός από αυτούς που θα διαβιβάζονται μέχρι της  20 του επομένου μηνα (είναι δηλαδή μέσα στα όρια η των 50 τιμολογίων η κάτω απο 50.000 τζίρο )και οι υπόλοιποι?που είναι πάνω από αυτά τα όρια και έχουν την υποχρέωση υποτίθεται για καθημερινή διαβίβαση ?

πρακτικά θα είναι δύσκολο ,απλά ρωτάω αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και άρα θα εξακολουθόυν να έχουν χειρόγραφα τιμολόγια ?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Για  τιμολόγια <= 50  ή  ακαθ. εσοδα <=50.000  θα πάει μέσω ειδικής φόρμας καταχώρησης 
Για  τιμολόγια >   50  ή  ακαθ. εσοδα > 50.000  θα πάει μέσω Παρόχου ή ERP

Για την περίπτωση που συμφωνήσετε με τον πελάτη σας να του εκδίδεται εσεις  τιμολόγια μέσα απο το ERP σας 
για λογαριασμό του,  και οσον αφορά τους χρόνους αποστολής , (και όχι μόνο, υπάρχουν πολλά
αδιευκρίνιστα θέματα)  καλό είναι να ζητήστε διευκρινήσεις  στο ΚΕΦ, τηλ.: 213.1621000 ή στο 
mail [email protected]  ή να περιμένουμε διευκρινιστική.

Πάντως απ’όσο ξέρω για λιανικές μέσω ΦΗΜ υπάρχουν 2 επιλογές  (με κάθε επιφύλαξη)

α) οι λιανικές μπορούν να αποστέλονται μέσω ΦΗΜ  ,  κανονικά μία-μία ,  και μέχρι την   
     
20η του επόμενου αποστέλεται και μία συγκεντρωτική λιανικών μέσω ERP 
β) οι λιανικές αποστέλονται μέσω ERP  ,  κανονικά μία-μία  οπότε η ΦΗΜ 
    
απλά σφραγίζει , αλλα πρέπει να την έχουμε κλειστή να μην στελνει στοιχεία στο e_Send.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα χρόνια πολλα στους εορτάζοντες Σπύρους, Σπυριδούλες

Γνωρίζει κανεις πως καταχωρούμε τις δόσεις των ασφαλστικών εισφορών από το ΕΤΕΑΕΠ των αναδρομικών των ετών 2017-2018 που έχουν-πληρώνουν οι δικηγόροι και οι μηχανικοί ?

Το ρωτάω γιατί δεν έχω βρει κάποια επιλογή έτσι ώστε να επηρεάζουν μόνο την Φ.Β των εισφορών

και να μην εμφανίζονται στα έξοδα του πίνακα Ζ2 στις εισφορές, αφού ήδη έχουν εκπέσει στην ΛΒ προηγούμενων ετών,

αλλά να καταχωρούνται στις προσωρινές διαφορές, ΦΒ ασφαλιστικών εισφορών, του πινακακ Ε.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Παιδιά καλημέρα,

Αν ζητήσουν real time έτσι όπως είναι η αγορά και με τα χάλια που έχουν οι λογιστές, τότε οι άνθρωποι είναι:

ή 

Παντελώς άσχετοι με τα των επιχειρήσεων

ή 

Ανώμαλοι....

Το σχέδιο real time δεν είναι υλοποιήσιμο και αν το επιχειρήσουν θα κάψουν και το 2021 με το μπαχαλο που θα γίνει.

Με κλειστές επιχειρήσεις δύο μήνες και πολλούς χωρίς ταμειακή τι ψάχνουμε????Και όποιος έβαλε erp ή τιμολογιέρα τον Οκτώβρη τι??? έγινε εξπέρ τώρα???

Το κόστος της αγοράς υπολογιστή-εκτυπωτη και προγράμματος ποιος θα το καλύψει???

Και covid να μην υπήρχε πάλι δεν είναι έτοιμες οι υποδομές να δουλέψουν σωστά.

Με την πίεση που θα ασκήσει στην αγορά, στο τέλος θα φάει και τον Κυριάκο ο κύριος διοικητής.

Αν το πάει εκεί η ααδε τι να πώ.......

Υγ:Έχω ξυπνήσει από τις 5:10 λόγο υπερέντασης σκεφτόμενος τι θα κάνω με το my data(από υπερένταση)

Υγ1,:Με την πολύ πίεση που μας δημιουργούν δεν με βλέπω να την βγάζω καθαρή - θα σκάσω.......

 

Καλημέρα σε όλους.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
44 λεπτά πριν, MAKIS74 είπε

Παιδιά καλημέρα,

Αν ζητήσουν real time έτσι όπως είναι η αγορά και με τα χάλια που έχουν οι λογιστές, τότε οι άνθρωποι είναι:

ή 

Παντελώς άσχετοι με τα των επιχειρήσεων

ή 

Ανώμαλοι....

Το σχέδιο real time δεν είναι υλοποιήσιμο και αν το επιχειρήσουν θα κάψουν και το 2021 με το μπαχαλο που θα γίνει.

Με κλειστές επιχειρήσεις δύο μήνες και πολλούς χωρίς ταμειακή τι ψάχνουμε????Και όποιος έβαλε erp ή τιμολογιέρα τον Οκτώβρη τι??? έγινε εξπέρ τώρα???

Το κόστος της αγοράς υπολογιστή-εκτυπωτη και προγράμματος ποιος θα το καλύψει???

Και covid να μην υπήρχε πάλι δεν είναι έτοιμες οι υποδομές να δουλέψουν σωστά.

Με την πίεση που θα ασκήσει στην αγορά, στο τέλος θα φάει και τον Κυριάκο ο κύριος διοικητής.

Αν το πάει εκεί η ααδε το να πώ.......

Υγ:Έχω ξυπνήσει από τις 5:10 λόγο υπερέντασης σκεφτόμενος τι θα κάνω με το my data(από υπερένταση)

Υγ1,:Με την πολύ πίεση που μας δημιουργούν δεν με βλέπω να την βγάζω καθαρή - θα σκάσω.......

 

Καλημέρα σε όλους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μην σκας και εγώ το είχα παθει στην αρχή ,μέχρι που είχα σκεφτεί να αλλάξω δουλειά ,αλλα παραείναι γελοίο το όλο εγχείρημα για να εφαρμοστή τουλάχιστον με τον αρχικό σχεδιασμό ...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα 

Αν ισχύσει  το real time  δεν θα τη βγάλουμε καθαρή , καλύτερα να ανεβαίνουν μέχρι της 20 του επόμενου για όλους ,που και αυτό θα είναι βάρβαρο με αυτά που βιώνουμε σήμερα .

Το μόνο που είναι εφικτό σε real time είναι η ταμιακές , όπου δεν παρεμβαίνουμε εμείς . 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 ώρες πριν, MAKIS74 είπε

Αν ζητήσουν real time έτσι όπως είναι η αγορά και με τα χάλια που έχουν οι λογιστές, τότε οι άνθρωποι είναι:
ή 
Παντελώς άσχετοι με τα των επιχειρήσεων
ή
Ανώμαλοι....
Το σχέδιο real time δεν είναι υλοποιήσιμο και αν το επιχειρήσουν θα κάψουν και το 2021 με το μπαχαλο που θα γίνει.

Καλημέρα,
Τωρα εδώ είναι αρκετά λεπτό το θέμα, αν δεν είναι real time η αποστολή (για τα τιμολόγια χονδρικής
εσωτερικού μιλάμε πάντα) θα πρέπει, οι λήπτες των τιμολογίων :
- Να καταχωρούν τα τιμολόγια χονδρικής στο erp τους τοπικά,

- να περιμένουν μέχρι την 20η του επόμενου μήνα (μέχρι να ανεβάσουν οι εκδότες τα τιμολόγια),
- να προβούν σε διασταύρωση - ταυτοποίηση των τιμολογίων τους που έχουν καταχωρήσει τοπικά
  με αυτά που θα έχουν ανεβάσει οι εκδότες στο MyDATA.

Το πρόβλημα είναι ότι η μαζική (batch) διασταύρωση , θα πρέπει να γίνεται κάπου στα τέλη του μήνα 
και πριν την 20η του επόμενου, απο το ERP του λήπτη. οκ! 

Τι γίνεται όμως αν π.χ  έχουν εκδοθεί στο ΑΦΜ του λήπτη π.χ 1000 τιμολόγια, και το ERP του λήπτη
αποτύχει να διασταυρώσει το 100?
Τότε, θα πρέπει:
Για κάθε τιμολόγιο που σας λέει το erp  ότι δεν διασταυρώθηκε , να πάτε να το διασταυρώσετε
χειροκίνητα.

Η αβάντα  της realtime  καταχώρησης, είναι ότι:
 τα τιμολόγια του λήπτη ανεβαίνουν άμεσα στο mydata, οπότε ο λήπτης του τιμολογίου, μπορεί,
κατα την καταχώρησή του , (εφόσον βέβαια το s/w  έχει προσαρμοστεί να κάνει αυτή την δουλειά)
να το διασταυρώσει άμεσα με το παραστατικό του εκδότη. Οπότε έχοντας το τιμολόγιο του εκδότη
"στο χέρι" εκείνη την στιγμή,  που θα έχει και τον ΜΑΡΚ τυπωμένο, θα είναι εύκολο να το αντιστοιχίσετε
με το τιμολόγιο του εκδότη.

Βέβαια, για να λειτουργήσει ιδανικά το σύστημα αυτό, θα πρέπει ,  όσοι εκδίδουν χειρόγραφες αποδείξεις
- είτε να μπαίνουν σε κάποιο πάροχο και να τις εκδίδουν απο εκεί ( με την προϋπόθεση ότι η συνδρομή
  που θα πληρώνει θα είναι ανεκτή)
- είτε να μπαίνουν μέσα απο την ειδική φόρμα καταχώρησης
πρακτικά μιλάμε για ηλεκτρονικό (ή μάλλον καλλίτερα για διαδικτυακό) μπλοκάκι

Επίσης , είναι πολλά τεχνικά  θέμα , που δημιουργούν πρόβλημα στην άμεση διασταύρωση του
παραστατικού της δαπάνης .
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ασχετο με το παρόν θέμα, αλλά όπου και να το γράψω πάλι άσχετο θα είναι, οπότε ας είναι,

με πήραν τηλέφωνο για να τους κλείσω ραντεβού όταν ανοίξει η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ που άκουσαν από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Πιερρακάκη) για να κάνουν το εμβόλιο ...

https://emvolio.gov.gr/

Τι να πω. Κάγκελο έμεινα. Αφωνος.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
19 λεπτά πριν, stamgalaios είπε

Ασχετο με το παρόν θέμα, αλλά όπου και να το γράψω πάλι άσχετο θα είναι, οπότε ας είναι,

με πήραν τηλέφωνο για να τους κλείσω ραντεβού όταν ανοίξει η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ που άκουσαν από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Πιερρακάκη) για να κάνουν το εμβόλιο ...

https://emvolio.gov.gr/

Τι να πω. Κάγκελο έμεινα. Αφωνος.

Το επόμενο είναι να γράφουμε και ηλεκτρονικές συνταγές!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 11/12/2020 στις 8:08 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Σκέφτηκα και ένα άλλο παράδειγμα.

Οι φαρμακοποιοί που έχουν και ΦΗΜ και πάνω από 50 τιμολόγια και πάνω από 50000, σχεδόν όλοι, τι θα κάνουν?

Θα στέλνουν τις λιανικές μέσω ΦΗΜ σε πραγματικό χρόνο και τις χονδρικές στις 20 του επόμενου μήνα?

αν το καλοσκεφτείς ...αφου είναι και πανω απο 50 τμχ και πανω απο 50.000 γιατι να μην πάει μεσω εμπορικού ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 11/12/2020 στις 8:08 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Σκέφτηκα και ένα άλλο παράδειγμα.

Οι φαρμακοποιοί που έχουν και ΦΗΜ και πάνω από 50 τιμολόγια και πάνω από 50000, σχεδόν όλοι, τι θα κάνουν?

Θα στέλνουν τις λιανικές μέσω ΦΗΜ σε πραγματικό χρόνο και τις χονδρικές στις 20 του επόμενου μήνα?

αν το καλοσκεφτείς ...αφου είναι και πανω απο 50 τμχ και πανω απο 50.000 γιατι να μην πάει μεσω εμπορικού ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 Καλημέρα σε όλους αυτό έστειλε η epsilon σήμερα 

Όπως ήδη γνωρίζετε έχει ήδη ξεκινήσει από 1/10/2020 η αποστολή δεδομένων στη πλατφόρμα myDATA, της ΑΑΔΕ.
Η υποχρέωση εφαρμογής, αφορά όλες τις επιχειρήσεις. Επίσης αφορά όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες (γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κλπ.), τα τουριστικά καταλύματα και γενικά κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου εργασιών. 

Να σημειώσουμε ιδιαίτερα ότι:
Ο λογιστής δεν στέλνει έσοδα γιατί η αποστολή των εσόδων από 1/1/2021 των χονδρικών πωλήσεων (έκδοση τιμολογίων) στο myDATA γίνεται σε πραγματικό χρόνο δηλαδή αμέσως με την έκδοση του στοιχείου ενώ στη λιανική γίνεται με συγκεντρωτική εγγραφή. Τέλος στην περίπτωση πώλησης καυσίμων η ενημέρωση γίνεται την ίδια μέρα.

Οι επιχειρήσεις έχουν τις εξής δυνατότητες για την αποστολή των εσόδων τους στην πλατφόρμα myData της ΑΑΔΕ:

  • Μέσω εμπορικού προγράμματος- Erp
  • Μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Μέσω Φορολογικής ταμειακής μηχανής (αφορά μόνο τις λιανικές πωλήσεις)

Τεκμηρίωση των ανωτέρω μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο δεσμό:
http://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/tekmiriosi-gia-epiheiriseis

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να ολοκληρωθεί η μηχανογράφηση των επιχειρήσεων προκειμένου να υλοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο οι παραπάνω ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα,

έχοντας αφιερώσει αρκετές ώρες σε διάβασμα, παρακολούθηση σεμιναρίων κλπ αισθάνομαι πιο ανασφαλής από πριν.

Προσπαθώ να συντάξω ένα απλό κείμενο για ενημέρωση των επιχειρήσεων και δε μου βγαίνει.

Έχετε στείλει κάποια ενημέρωση;

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 13/12/2020 στις 10:57 ΠΜ, ashetos είπε

Καλημέρα,

έχοντας αφιερώσει αρκετές ώρες σε διάβασμα, παρακολούθηση σεμιναρίων κλπ αισθάνομαι πιο ανασφαλής από πριν.

Προσπαθώ να συντάξω ένα απλό κείμενο για ενημέρωση των επιχειρήσεων και δε μου βγαίνει.

Έχετε στείλει κάποια ενημέρωση;

Καλημέρα...

Κι εγώ προβληματίζομαι..

Ήμουν ήσυχη ότι στις μικρές επιχειρήσεις θα μπορούσα να στέλνω εγώ τα τιμολόγια με κάποιο τρόπο αλλά κι εγώ μετά το mail της Epsilon έμεινα κάγκελο...

Δεν ξέρω πως θα πω σε όλους αυτούς στις 14 του Δεκέμβρη (!) ότι θα πρέπει να προμηθευτούν πρόγραμμα... Γιατί το να τα κάνουν μόνοι τους δεν παίζει...

Πάντως η γνώμη μου είναι ότι δεν χρειάζονται πολλές λεπτομέρειες, στείλε και γράψε τα βασικά. Ότι ξεκινάει η υποχρέωση αυτή από τότε, ότι οι επιλογές λειτουργίας είναι ή ERP ή Πάροχος ή μόνοι σας κατά την έκδοση (π.χ.)...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 λεπτά πριν, PETROMANOF είπε

Δεν ασχολούμαστε πριν από την επιστροφή στην κανονικότητα.Πανδημία και Mydata δεν πάνε μαζί.Απλό ξεκάθαρο και αυτονόητο...

Συμφωνώ απόλυτα.....

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 13/12/2020 στις 8:56 ΠΜ, spyros78 είπε

 Καλημέρα σε όλους αυτό έστειλε η epsilon σήμερα 

Όπως ήδη γνωρίζετε έχει ήδη ξεκινήσει από 1/10/2020 η αποστολή δεδομένων στη πλατφόρμα myDATA, της ΑΑΔΕ.
Η υποχρέωση εφαρμογής, αφορά όλες τις επιχειρήσεις. Επίσης αφορά όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες (γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κλπ.), τα τουριστικά καταλύματα και γενικά κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου εργασιών. 

Να σημειώσουμε ιδιαίτερα ότι:
Ο λογιστής δεν στέλνει έσοδα γιατί η αποστολή των εσόδων από 1/1/2021 των χονδρικών πωλήσεων (έκδοση τιμολογίων) στο myDATA γίνεται σε πραγματικό χρόνο δηλαδή αμέσως με την έκδοση του στοιχείου ενώ στη λιανική γίνεται με συγκεντρωτική εγγραφή. Τέλος στην περίπτωση πώλησης καυσίμων η ενημέρωση γίνεται την ίδια μέρα.

Οι επιχειρήσεις έχουν τις εξής δυνατότητες για την αποστολή των εσόδων τους στην πλατφόρμα myData της ΑΑΔΕ:

  • Μέσω εμπορικού προγράμματος- Erp
  • Μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Μέσω Φορολογικής ταμειακής μηχανής (αφορά μόνο τις λιανικές πωλήσεις)

Τεκμηρίωση των ανωτέρω μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο δεσμό:
http://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/tekmiriosi-gia-epiheiriseis

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να ολοκληρωθεί η μηχανογράφηση των επιχειρήσεων προκειμένου να υλοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο οι παραπάνω ανάγκες.

Για να το ξεκαθαρίσουμε:

Σύμφωνα με την  Α.1138/2020: «Καθορισμός της έκτασης εφαρμογής, του χρόνου και της διαδικασίας ηλεκτρονικής διαβίβασης δεδομένων στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, καθώς και κάθε άλλου αναγκαίου θέματος για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 15Α του ν. 4174/2013 (Κ.Φ.Δ.)»:

 

Άρθρο 5 ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗΣ ΣΥΝΟΨΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ 1. Τα οριζόμενα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών στοιχείων, που αφορούν σε έσοδα από χονδρικές συναλλαγές, ανεξαρτήτως της υποχρέωσης ή μη υποβολής δήλωσης Φ.Π.Α. από την οντότητα και του λογιστικού συστήματος (απλογραφικό-διπλογραφικό) που αυτή τηρεί, διαβιβάζονται στην Α.Α.Δ.Ε. ως ακολούθως:

α) Σε πραγματικό χρόνο, εφόσον τα οριζόμενα δεδομένα διαβιβάζονται σύμφωνα με την περίπτωση α΄ της παραγράφου 6 του άρθρου 4. (δηλαδή):
«α) των Παρόχων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Ειδικά για τα δεδομένα τιμολογίων, οι οντότητες που χρησιμοποιούν τον τρόπο αυτό, δεν επιτρέπεται να διαβιβάζουν δεδομένα των παραστατικών αυτών με κάποιον από τους λοιπούς τρόπους της παρούσας παραγράφου.»

 β) Σε πραγματικό χρόνο, για τις οντότητες που διαβιβάζουν τα οριζόμενα δεδομένα με τον τρόπο που καθορίζεται στην περίπτωση β΄ της παραγράφου 6 του άρθρου 4 (δηλαδή):
«β) των προγραμμάτων διαχείρισης επιχειρήσεων (εμπορικό /λογιστικό, ERP), που χρησιμοποιούν οι οντότητες και διασυνδέονται με την Α.Α.Δ.Ε. μέσω σχετικής διεπαφής.»

Εξαιρετικά, για το 2020, τα δεδομένα διαβιβάζονται εντός πέντε (5) ημερών από την έκδοση αυτών και όχι αργότερα από την εικοστή (20η) ημέρα του επόμενου μήνα εντός του οποίου εκδόθηκαν.

 γ) Μέχρι την εικοστή (20η) ημέρα του επόμενου μήνα εντός του οποίου εκδόθηκαν: γα) για τις οντότητες που διαβιβάζουν τα οριζόμενα δεδομένα με τον τρόπο που καθορίζεται στην περίπτωση γ΄ της παραγράφου 6 του άρθρου 4 και γβ) για τα δεδομένα που διαβιβάζονται, σύμφωνα με την περίπτωση β΄ (διαδικασία της αυτοτιμολόγησης) και την περίπτωση δ΄ (διαδικασία της ανάθεσης τιμολόγησης)της παραγράφου 7 του άρθρου 4 (δηλαδή):
«γ) της ειδικής φόρμας καταχώρησης της εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων που είναι προσβάσιμη μέσω του διαδικτυακού τόπου της Α.Α.Δ.Ε., αποκλειστικά για τις οντότητες που: γα) τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα και δεν υπερβαίνουν τα όρια των ακαθάριστων εσόδων, όπως αυτά ορίζονται για την εφαρμογή της περίπτωσης β’ της παραγράφου 2 του άρθρου 38 του ν. 2873/2000. Τα ανωτέρω, για τους σκοπούς της διαβίβασης, εξετάζονται στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους, με βάση τα ακαθάριστα έσοδα, όπως αυτά προκύπτουν από την Πλατφόρμα myDATA, και ισχύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του επόμενου έτους, εντός του οποίου πραγματοποιείται η ηλεκτρονική διαβίβαση. Εξαιρετικά, για τα έτη 2020 και 2021, τα ακαθάριστα έσοδα προσδιορίζονται με βάση τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2018 και 2019 αντίστοιχα ή γβ) εκδίδουν έως και πενήντα (50) τιμολόγια πώλησης, ανεξαρτήτως τηρούμενου λογιστικού συστήματος, όπως το πλήθος αυτών προκύπτει από τα δεδομένα που διαβιβάστηκαν στην Πλατφόρμα myDATA μέχρι το τέλος του προηγούμενου ημερολογιακού έτους. Εξαιρετικά για τα έτη 2020 και 2021, λαμβάνεται υπόψη μόνο το πλήθος των τιμολογίων, με βάση τις υποβληθείσες καταστάσεις φορολογικών στοιχείων πελατών, σύμφωνα με την απόφαση Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ.1022/2014 (Β’ 179).»

Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 λεπτά πριν, geka είπε

.......β) Σε πραγματικό χρόνο, για τις οντότητες που διαβιβάζουν τα οριζόμενα δεδομένα με τον τρόπο που καθορίζεται στην περίπτωση β΄ της παραγράφου 6 του άρθρου 4 (δηλαδή):
«β) των προγραμμάτων διαχείρισης επιχειρήσεων (εμπορικό /λογιστικό, ERP), που χρησιμοποιούν οι οντότητες και διασυνδέονται με την Α.Α.Δ.Ε. μέσω σχετικής διεπαφής.»......------->>>ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ  ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ERP ΚΤΛ????ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΗΤΙΚΌ ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ????

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 13/12/2020 στις 8:56 ΠΜ, spyros78 είπε

 Καλημέρα σε όλους αυτό έστειλε η epsilon σήμερα 

Όπως ήδη γνωρίζετε έχει ήδη ξεκινήσει από 1/10/2020 η αποστολή δεδομένων στη πλατφόρμα myDATA, της ΑΑΔΕ.
Η υποχρέωση εφαρμογής, αφορά όλες τις επιχειρήσεις. Επίσης αφορά όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες (γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κλπ.), τα τουριστικά καταλύματα και γενικά κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου εργασιών. 

Να σημειώσουμε ιδιαίτερα ότι:
Ο λογιστής δεν στέλνει έσοδα γιατί η αποστολή των εσόδων από 1/1/2021 των χονδρικών πωλήσεων (έκδοση τιμολογίων) στο myDATA γίνεται σε πραγματικό χρόνο δηλαδή αμέσως με την έκδοση του στοιχείου ενώ στη λιανική γίνεται με συγκεντρωτική εγγραφή. Τέλος στην περίπτωση πώλησης καυσίμων η ενημέρωση γίνεται την ίδια μέρα.

Οι επιχειρήσεις έχουν τις εξής δυνατότητες για την αποστολή των εσόδων τους στην πλατφόρμα myData της ΑΑΔΕ:

  • Μέσω εμπορικού προγράμματος- Erp
  • Μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Μέσω Φορολογικής ταμειακής μηχανής (αφορά μόνο τις λιανικές πωλήσεις)

Τεκμηρίωση των ανωτέρω μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο δεσμό:
http://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/tekmiriosi-gia-epiheiriseis

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να ολοκληρωθεί η μηχανογράφηση των επιχειρήσεων προκειμένου να υλοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο οι παραπάνω ανάγκες.

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΛΕΕΙ  ΑΛΛΑ

γ) Μέχρι την εικοστή (20η) ημέρα του επόμενου μήνα εντός του οποίου εκδόθηκαν: γα) για τις οντότητες που διαβιβάζουν τα οριζόμενα δεδομένα με τον τρόπο που καθορίζεται στην περίπτωση γ΄ της παραγράφου 6 του άρθρου 4 και γβ) για τα δεδομένα που διαβιβάζονται, σύμφωνα με την περίπτωση β΄ (διαδικασία της αυτοτιμολόγησης) και την περίπτωση δ΄ (διαδικασία της ανάθεσης τιμολόγησης)της παραγράφου 7 του άρθρου 4 (δηλαδή):
«γ) της ειδικής φόρμας καταχώρησης της εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων που είναι προσβάσιμη μέσω του διαδικτυακού τόπου της Α.Α.Δ.Ε., αποκλειστικά για τις οντότητες που: γα) τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα και δεν υπερβαίνουν τα όρια των ακαθάριστων εσόδων, όπως αυτά ορίζονται για την εφαρμογή της περίπτωσης β’ της παραγράφου 2 του άρθρου 38 του ν. 2873/2000. Τα ανωτέρω, για τους σκοπούς της διαβίβασης, εξετάζονται στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους, με βάση τα ακαθάριστα έσοδα, όπως αυτά προκύπτουν από την Πλατφόρμα myDATA, και ισχύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του επόμενου έτους, εντός του οποίου πραγματοποιείται η ηλεκτρονική διαβίβαση. Εξαιρετικά, για τα έτη 2020 και 2021, τα ακαθάριστα έσοδα προσδιορίζονται με βάση τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2018 και 2019 αντίστοιχα ή γβ) εκδίδουν έως και πενήντα (50) τιμολόγια πώλησης, ανεξαρτήτως τηρούμενου λογιστικού συστήματος, όπως το πλήθος αυτών προκύπτει από τα δεδομένα που διαβιβάστηκαν στην Πλατφόρμα myDATA μέχρι το τέλος του προηγούμενου ημερολογιακού έτους. Εξαιρετικά για τα έτη 2020 και 2021, λαμβάνεται υπόψη μόνο το πλήθος των τιμολογίων, με βάση τις υποβληθείσες καταστάσεις φορολογικών στοιχείων πελατών, σύμφωνα με την απόφαση Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ.1022/2014 (Β’ 179).»

 

ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ,ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΆΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΗΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα ....

 

Δηλαδή αν λάβουμε υπόψιν το ( γα )όλα τα απλογραφικά τα στέλνουμε με την εφαρμογή τις ΑΑΔΕ μέχρι την 20η του επομένου μήνα , αν έχω καταλάβει καλά μες στην ασυνάφεια που έχουμε...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ για απλογραφικά μπορούμε να στείλουμε στο mydata  μέσω του δικου μας προγράμματος λογιστικής(δλδ να μη κάνουν τπτ οι επιχειρήσεις)  εως την 20η του επόμενου μηνα αν εχει κάτω από 50.000 τζίρο ή κάτω από 50 τιμολόγια εσοδών ετησίως. Αν εχει πάνω από 50.000 τζίρο και πάνω από 50 τιμολόγια το χρόνο πρέπει να φεύγουν τα τιμολόγια σε πραγματικο χρόνο απο την επιχείρηση για ενημέρωση του mydata.Αυτο σημαίνει ότι η επιχείρηση εχει 3 επιλογές. η 1η και πιο εύκολη είναι να βάλει πρόγραμμα(π.χ. epsilon smart λεω αυτό γιατί αυτό ξερω μόνο) οπότε μπορεί να εκδίδει τιμ από το αυτό το πρόγραμμα και να ενημερώνεται ο λογιστής ή να εκδίδει χειρόγραφα και να περνάει τα στοιχεία στο smart και να τα στέλνει στο mydata και σε μας. Η 2η επιλογή είναι να  δηλώσει παροχο η οποία επιλογή είναι η πιο ακριβή και δεν απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις κατά τη γνώμη μου. Ή 3η επιλογή είναι να εκδίδει η επιχείρηση τα τιμολόγια της μέσω του λογιστή. Εκεί πρέπει να βάλει ο λογιστής πρόγραμμα ,να είναι ανοιχτος τις ωρες που θέλει ο επιχειρηματίας να κόψει τιμολόγιο κτλ κτλ (δε το συνιστώ ,δεν είμαστε δούλοι) Αυτά κατάλαβα εγώ. Δεκτες παρατηρήσεις μπας και βγάλουμε ακρη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

τελευταία ενημέρωση. αύριο το απόγευμα μάλλον θα βγει η παράταση ή όχι. όπως και να εχει  το mydata θα προχωρήσει. η παράταση θα αφορά 2-3 μήνες.  με κάθε επιφύλαξη 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 ώρες πριν, spyros78 είπε

τελευταία ενημέρωση. αύριο το απόγευμα μάλλον θα βγει η παράταση ή όχι. όπως και να εχει  το mydata θα προχωρήσει. η παράταση θα αφορά 2-3 μήνες.  με κάθε επιφύλαξη 

Καλησπέρα.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Αλλά, τι να την κάνουμε την παράταση?

Σε 3 μήνες δηλαδή δεν θα υπάρχει η πανδημία και θα τρέχουμε ξένοιαστοι στα λιβάδια?

Τι τους πειράζει να δώσουν μία αναστολή για ένα έτος, τουλάχιστον?

Μήπως θιχτούν οι πάροχοι?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 15/12/2020 στις 1:15 ΜΜ, spyros78 είπε

 η 1η και πιο εύκολη είναι να βάλει πρόγραμμα(π.χ. epsilon smart λεω αυτό γιατί αυτό ξερω μόνο) οπότε μπορεί να εκδίδει τιμ από το αυτό το πρόγραμμα και να ενημερώνεται ο λογιστής ή να εκδίδει χειρόγραφα και να περνάει τα στοιχεία στο smart και να τα στέλνει στο mydata και σε μας.

Για όσους εκδίδουν τιμολόγια χειρόγραφα... δεν χρειάζεται να πάρουν κανονικό εμπορολογιστικό (erp), To
εμπορολογιστικό τηρεί έσοδα + έξοδα+ Αποθήκη και κοστίζει.. Μπορούν να πάρουν μιά απλή "τιμολογιέρα",
(κοστίζει πολύ λιγότερο) και είναι απλά για να εκδίδει παραστατικά εσόδων. Τιποτα άλλο. Κάτι  κάτι σαν
"ηλεκτρονικό μπλοκάκι". Αρκει να είναι συνδεδεμένο με το MyDATA.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Στις 16/12/2020 στις 3:59 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Αλλά, τι να την κάνουμε την παράταση?

Σε 3 μήνες δηλαδή δεν θα υπάρχει η πανδημία και θα τρέχουμε ξένοιαστοι στα λιβάδια?

Τι τους πειράζει να δώσουν μία αναστολή για ένα έτος, τουλάχιστον?

Μήπως θιχτούν οι πάροχοι?

Συμφωνώ απόλυτα. Εμείς καμία δουλειά δεν έχουμε. Το εμπορικό επιμελητήριο πρωτίστως να ενδιαφερθεί, αυτούς αφορά. Εμείς όπως και να έχει θα προσαρμοστουμε .Το κόστος βαρύνει την επιχείρηση  οχι εμάς. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...