Jump to content

My DATA. To A και το Ω είναι οι πωλήσεις. μήπως είναι πιο εύκολο ετούτο?


Recommended Posts

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Έχω προβληματιστεί τι να πω στους πελάτες μου.

Υπολόγιζα ότι το λογιστικό πρόγραμμα θα προσαρμοζόταν και θα μόλις θα έπαιρνα τα χειρόγραφα τιμολόγια θα τα έστελνα μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα στο my data.

Έτσι το είχα στο μυαλό μου, τώρα δεν ξέρω τι να κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη από που προκύπτει αυτό που λέει η epsilon στην επιστολή της ? ότι τα παραστατικά χονδρικής μεταβιβάζονται αμέσως μετά την έκδοση? Και οι χειρόγραφες ΑΠΥ (γιατροί, μηχανικοί, κλπ)?

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, EvangeliaK είπε

Συγγνώμη από που προκύπτει αυτό που λέει η epsilon στην επιστολή της ? ότι τα παραστατικά χονδρικής μεταβιβάζονται αμέσως μετά την έκδοση? Και οι χειρόγραφες ΑΠΥ (γιατροί, μηχανικοί, κλπ)?

Παιδια μην τσιμπατε ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ REAL TIME και εμενα η data μου εστειλε mail για real time και οταν τους πηρα τηλεφωνο δεν ηξεραν που να το στηριξουν.

 

Ακομα και στο τηλεφωνικο κεντρο ( ναι δεν τους εχω εμπιστοσυνη ) της ΑΑΔΕ λενε οτι δεν χρειαζεται real time...και οτι ισχυει μεχρι τις 20 του επομενου

ΟΛΟΙ θελουν να πουλησουν.

ΚΑΙ για αυτο φταιει η ΑΑΔΕ που εχει αφησει (τυχαια???) ασαφιες στις οδηγιες ή παρατρυνει στην χρηση προγραμματων... Περι real time...... 

 

Παραδειγμα απο ερωτησεις ααδε My data:  -Επιχείρηση που έχει την υποχρέωση ή επιλέγει ERP (κουραφεξαλα) ΚΑΙ ΛΕΩ::::  ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕς ΕΠΙΧΕΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ???

 

Μεχρι τις 20 του επομενου μηνα θα μπρουμε οπως δουλευουμε τωρα να τα ανεβαζουμε ΟΛΑ.Οι λιανικες απο μονες τους οκ.Οποις βεβαια θελει να παρει προγραμμα οκ ας παρει.Και μην ξεχαντε οι δουλεια θα ανεβει τουλαχιστον κατα 40-50% χρονικα για εμας....

 

ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ??????????

Link to comment
Share on other sites

Απο οδηγιες ααδε:

 

Επιχείρηση που έχει την υποχρέωση ή επιλέγει ERP

Η Επιχείρηση που έχει την υποχρέωση ή επιλέγει ERP, διαβιβάζει στο myDATA Rest API ERP: 1. Τους Τύπους Παραστατικών εσόδων τιμολόγησης και εξόδων αυτοτιμολόγησης Α1 και εσόδων λιανικής Α2, για την πιλοτική περίοδο από 01/10/2020 έως και 31/12/2020, έως τις είκοσι (20) του επόμενου μήνα από την ημερομηνία έκδοσης και για την παραγωγική περίοδο 01/01/2021 και μετά σε πραγματικό χρόνο. 2. Ειδικότερα Επιχείρηση μη υπόχρεη στη χρήση Φ.Η.Μ. (εξαιρέσεις ΠΟΛ.1002/2014) που επιλέγει ERP για συναλλαγές λιανικής Α2 από 01/01/2021 και μετά, διαβιβάζει υποχρεωτικά αναλυτικά (μία -μία), όχι όμως σε πραγματικό χρόνο, αλλά έως τις είκοσι (20) του επόμενου μήνα από την ημερομηνία έκδοσης. 3. Στην περίπτωση των Τύπων Παραστατικών εξόδων Β1-Β2, καθώς και Τύπων Παραστατικών τακτοποίησης εσόδων – εξόδων Γ, η Επιχείρηση διαβιβάζει έως την υποβολή των αντίστοιχων δηλώσεων (ΦΠΑ, παρακρατούμενοι κ.τ.λ.) για απλογραφικά (τριμηνιαία βάση) και διπλογραφικά (μηνιαία βάση) ανά περίπτωση φορολογικής περιόδου (μήνας, τρίμηνο για το ΦΠΑ και έτος για Ε3-Ε2/Ε3-Ν).

 

ΕΡΩΤΗΜΑ:

 

Πειτε μου απο που προκυπτει αυτο το: Επιχείρηση που έχει την υποχρέωση ή επιλέγει ERP 

 

Ποιος γ@μημ#ν@ς νομος το λεει???

 

Θα τρελαθουμε...

 

Κυριοι ειτε ισχυει ειτε οχι το real time και ολα αυτα τα καραγκιοζιλικια που μας επιβαλουν εμεις ειμαστε τα Π@ΥΤ@Ν@ΚΙ@ τους τελεια και παυλα..

 

Παρακληση προς διαχειριστη: Αν βαση κανονων απαγορευεται το περιεχομενο- εστω και με τα @@@@@@@ παρακαλω διαγραψτε το.......

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, spyros78 είπε

Οι τιμές για παροχο ειναι απαγορευτικες για μικρομεσαία επιχείρηση. Σε δεκαπλάσια (νομίζω) τιμη απο το εμπορικό 

Εχεις απόλυτο δίκιο τελικά, απ' όσο έψαξα τιμές παρόχου είναι το ελάχιστο 10 ευρώ/ μήνα , αρκετά
απαγορευτικό για όσους  εκδίδουν χειρόγραφα , δεδομένου ότι ένα μπλόκ αποδείξεων  (50 φ)
κοστίζει κάπου 1,30 ευρώ.
Επομένως την ειδική φόρμα καταχώρησης πρέπει να την πάνε (ανεξαρτήτου τζίρου) τουλάχιστον
μέχρι 200 παραστατικά το χρόνο (να αντιστοιχεί τουλάχιστον σε 4 μπλόκ των 50 φ χειρόγραφα).

Αν και το καλλίτερο είναι να "κατεβάσουν ρολά"  και να το ξανασχεδιάσουν
απο την αρχή, γιατί μας έχει .... πρήξει τα συκώτια μας..

 

Link to comment
Share on other sites

Φτάσαμε μεσα Δεκεμβρίου και δε ξέρω να πω στους πελάτες αν είναι υποχρεωμένοι να βάλουν φορολογικούς μηχανισμούς, προγράμματα, κλπ! Θα νομίζουν ότι εγώ είμαι η άσχετη! Η ανενημέρωτη!  (πελάτης μου πήγε να αγοράσει νέα ταμειακη την Παρασκευή και το κατάστημα του είπε οτι αν έχει χονδρική -έστω κ λίγα τιμολόγια- είναι υποχρεωμένος να τα εκδίδει με σήμανση !)

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, EvangeliaK είπε

Φτάσαμε μεσα Δεκεμβρίου και δε ξέρω να πω στους πελάτες αν είναι υποχρεωμένοι να βάλουν φορολογικούς μηχανισμούς, προγράμματα, κλπ! Θα νομίζουν ότι εγώ είμαι η άσχετη! Η ανενημέρωτη!  (πελάτης μου πήγε να αγοράσει νέα ταμειακη την Παρασκευή και το κατάστημα του είπε οτι αν έχει χονδρική -έστω κ λίγα τιμολόγια- είναι υποχρεωμένος να τα εκδίδει με σήμανση !)

Καλησπέρα.

Ακριβώς το ίδιο νιώθω κι εγώ.

Μία λύση που έχω σκεφτεί είναι να τους πω να τα κόβουν όλα τέλος του μήνα, για αρχή, να τα παίρνω, να τα στέλνω εγώ, μέχρι να δούμε τι θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν, EvangeliaK είπε

  (πελάτης μου πήγε να αγοράσει νέα ταμειακη την Παρασκευή και το κατάστημα του είπε οτι αν έχει χονδρική -έστω κ λίγα τιμολόγια- είναι υποχρεωμένος να τα εκδίδει με σήμανση !)


Aααα , έτσι του είπε του πελάτη σας το κατάστημα ? Σήμανση ?? δηλαδή με ΦΗΜ?  Ωχχχ ,  κατάλαβα....πολλά ξέρουν και αυτοί....

Εμμμ... τι να πω τώρα, εδώ τα έχουν οι ιδιοι μπερδεμένα στο μυαλό τους, πως θέλουν ο κόσμος
να τα έχει ξεκάθαρα....
 

Link to comment
Share on other sites

για να ασχοληθείς σοβαρά με το MyData πρέπει να έχεις 12 με 20 πελάτες...Εν μέσω κορονοϊου ,όλο αυτό είναι να περπατάει το θέμα επικοινωνιακά.Είναι αδιανόητη οποιαδήποτε πραγματική αναφορά στο θέμα πριν τον εμβολιασμό των λογιστών.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, PETROMANOF είπε

για να ασχοληθείς σοβαρά με το MyData πρέπει να έχεις 12 με 20 πελάτες...Εν μέσω κορονοϊου ,όλο αυτό είναι να περπατάει το θέμα επικοινωνιακά.Είναι αδιανόητη οποιαδήποτε πραγματική αναφορά στο θέμα πριν τον εμβολιασμό των λογιστών.

Τα έχουνε τόσο μπερδεμένα στο μυαλό τους... να φανταστείς οτι εκκρεμούν ένα σωρό θέματα που δεν τα έχει λύσει 
το MyDATA .  Προσωπικά το δουλεύω πάνω απο 1 χρόνο αποκλειστικά, και πάνω απο το 80% δεν λέω ότι το κατέχω...
Ομοίως κια οι MyDATAτζήδες δεν ξέρουν καν πως είναι το υπόλοιπο 20%. Ψαχτά το πάνε γιατί δεν ξέρουν λογιστικά..
(και μόλις ανακαλύψουν το άλλο 20% θα βρεθούν προ εκπλήξεων....)

Ενας λογιστής , οι ώρες που πρόκειτε να διαθέσει για το MyDATA θα είναι εκ'των πραγμάτων ελάχιστες.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ , ειδικά αυτή την περίοδο.
Οπως καταλαβαίνεις χρειαζεστε ένα σύστημα το οποίο να είναι εξαιρετικά απλό, ευέλικτο, έξυπνο,   για τις ελάχιστες
ώρες που πρόκειτε να διαθέσετε.  

Και το σύστημα αυτό μόνο απλό δεν είναι ... 
Η συνέχεια επι της οθόνης σας....
 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, PETROMANOF είπε

Είναι αδιανόητη οποιαδήποτε πραγματική αναφορά στο θέμα πριν τον εμβολιασμό των λογιστών.

.... Αμ....αν δεν το σταματήσουμε τώρα, μετα θα είναι πολύ αργά... ήδη το δουλευει με εντατικούς ρυθμούς η ΑΑΔΕ και προσπαθεί
     να το παγιοποιήσει.... 
 

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, Pacioli είπε

.... Αμ....αν δεν το σταματήσουμε τώρα, μετα θα είναι πολύ αργά... ήδη το δουλευει με εντατικούς ρυθμούς η ΑΑΔΕ και προσπαθεί
     να το παγιοποιήσει.... 
 

Και πώς θα το σταματήσουμε?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με όποιο συνάδελφο έχω μιλήσει αυτές τις μέρες ουδείς έχει ασχοληθεί με αυτό το "πράγμα" (που χρόνος?!). Ούτε καν σε επίπεδο ενημέρωσης, πόσο μάλλον μηχανοργάνωσης, αναβάθμισης των προγραμμάτων, κλπ. Ίδια κατάσταση και στα εσωτερικά λογιστήρια φυσικά. Με το μισό προσωπικό σε τηλεργασία, τις εξελίξεις να τρέχουν με φρενήρεις ρυθμούς, ποιος να ασχοληθεί και πότε?! Μη πω για τους τεχνικούς που δε τους βρίσκεις ούτε για αστείο... 

Η λογική λέει ότι θα πάει παραπίσω.. Αλλά δεν έχουμε να κάνουμε με λογικούς ανθρώπους! Άλλωστε τα τεστάκια που μας βάζουν κάθε βδομάδα, τα περνάμε (μπορεί να στράβωσαν τα κορμιά και τα μάτια μας, αλλά μια χαρά βγάλαμε εις πέρας τα πάντα). Οπότε σου λέει "αυτοί αντέχουν". Δώσε κ άλλο πονο!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ δεν έχω ιδέα, δεν έχω καταλάβει Χριστό. Για γιατρούς μηχανικούς, κλπ με μπλοκάκι χειρόγραφο αποδείξεων τι ισχύει? Γιατρό πελάτη μου σήμερα τον πήραν τηλέφωνο για να του πουλήσουν πρόγραμμα για να κόβει αποδείξεις με σήμανση και τον ειρωνεύτηκαν κιόλας πως δεν τον εχει ενημερώσει ο λογιστής του...

Link to comment
Share on other sites

Στις 15/12/2020 στις 12:31 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Και πώς θα το σταματήσουμε?

Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος και ελάχιστος.. Επομένως θα πρέπει να τεθούν κάποια standard  προς
την ΑΑΔΕ, προκειμένου να γίνει αποδεκτό το MyDATA.
Εγω θα πρότεινα τα standard  αυτά να είναι τα  εξής:

- Να καταργηθεί η ΜΥΦ. (Ok! αυτό θα γίνει)
- Ο χρόνος του λογιστή για το MyDATA  να μην ξεπερνάει το 10 λεπτά ημερησίως
 (δεδομένου ότι κανείς δεν πρόκειται να τον πληρώσει για τον χρόνο του αυτό),
  και να είναι όσο   το δυνατόν ποιό κατανεμημένα στον μήνα.

Η πρόταση που  έχει γίνει σε αυτό το θέμα, πληρεί αυτά τα standard.

Επαναλαμβάνω συνοπτικά την πρόταση γιατί έχει πάει πίσω το post:
1) Διαβίβαση  μόνο για Εσωτερικού Χονδρικές (επίπεδο ΜΥΦ) και
διασταύρωση στοιχείων σε επίπεδο σύνοψης, και όχι χαρακτηρισμών.


2) Οι πωλήσεις REAL TIME (άμεσα με την έκδοση τιμολογίου) ή αυθημερόν
το αργότερο μέχρις εσπέρας.

(Λογο του ότι θα διαβιβάζονται μόνο οι χονδρικές, θα έχουμε χαμηλή κίνηση στο δίκτυο
και άρα το real time  θα λειτουργεί πολύ καλά)

UPD:

3) Ο έλεγχος εγκυρότητας του παραστατικού Αγοράς, και η αποστολή προς διασταύρωση
στην ΑΑΔΕ  , να γίνεται ταυτόχρονα με την καταχώρησή  του στο ERP.
(Αμεση διασταύρωση
)

Απο εκει και μετά έχουμε:
Τις μη διασταυρούμενες εμπορικές πράξεις (λιανικές/ενδοκοινοτικές/εισαγωγές-εξαγ.
αγορές απο μη υπόχρεο κ.λ.π)
Και τις εσωτερικές πράξεις (μισθοδοσία, αποσβέσεις , τακτοποιητικές)

Δεδομένου  ότι η Χονδρική εσωτερικού  θα διασταυρώνεται σε επίπεδο σύνοψης,
και άρα θα είναι Ok,

4)  Αποστολή μηνιαίου Ισοζυγίου με  Λογ/μούς  εσόδων-εξόδων-ΦΠΑ-ΦΟΡΩΝ, αντιστοιχισμένους
με κατάλληλους κωδικούς που εξυπηρετούν την ΑΑΔΕ.

(ας μας πει πως το θέλει να της το γκρουπάρουμε
και να της το φτιάξουμε).
Σαφώς εδώ μπορούν να υπάρξουν αρκετές παραλλαγές.
--- upd 29/12/2020--
Προσωπική μου άποψη είναι πως , καλό θα ήτανε να μπορεί να επεμβαίνει και να διορθώνει τα ποσά
ο Λογιστής στο Ισοζύγιο , αρκει να μην αλλάζουν τα σύνολα στο τέλος. Σίγουρα θα είναι ποιό εύκολο
να διορθώνονται τα ποσά σε επίπεδο ισοζυγίου παρά να πηγαίνει πίσω παραστατικό-παραστατικό
για να κάνει τις διορθώσεις (όπως είναι τώρα). 

Απο εκει και υστερα πρέπει να σκεφτεί το MyDATA, την μορφή του Ισοζυγίου
που χρειάζεται , και πως θα το χρησιμοποιήσει για προ συμπλήρωση των
δηλώσεων ΦΠΑ + Ε3.. Σαφώς μιλάμε για ανασχεδιασμό, γιατί πρέπει και ο
ΦΠΑ + φόροι  να μπούνε σε λογαριασμούς με κωδικούς MyDATA.
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα,

Έχω πελάτη που εκδίδει μόνο ΤΔΑ χειρόγραφα,από τον Οκτώβριο τον έχω ενημερώσει ότι θα πρέπει να πάρει κάποιο πρόγραμμα και ότι  θα πρέπει να πάρει κάποιο πρόγραμμα γιατί δεν μπορεί να εκδίδει χειρόγραφα. Έκανα εγγραφή στο mydata για να πάρω τον κωδικό ΑΡΙ αλλά δεν διάβασα σωστά τις οδηγίες και έβαλα το δικό μου email στον χρήστη αν το διαγράψω και κάνω πάλι την διαδικασία θα υπάρχει πρόβλημα?Πώς είναι δυνατόν να βάζουμε τα email των πελατών ?Θα πρέπει με το που κάνουμε την εγγραφή να τους ενημερώνουμε για να κανουν άμεσα confirm,μερικοί δεν έχουν καν email.....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλό κουράγιο!!!

Στους απαλλασσόμενους από τον ΦΠΑ γιατρούς δικηγόρους κλπ που γίνεται εξοδοποίηση του ΦΠΑ υπάρχει μεγάλο πρόβλημα καθώς ο εκδότης ανεβάζει ΤΠΥ πχ με ΦΠΑ 24% και ο γιατρός ιατρικό κέντρο κλπ ως απαλλασσόμενο  χαρακτηρίζει ορθά το παραστατικό ως γενικό  έξοδο χωρίς δικαίωμα έκπτωσης σωστά καθώς δεν αποδίδει φπα. Αποτέλεσμα ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ . Μια ώρα μιλούσα με την εταιρία για να καταλήξουμε ότι στα έξοδα δεν είναι 100% έτοιμοι και αφού εξαντλήσαμε τα πάντα μέσα στην εφαρμογή η προτροπή ήταν να ρωτήσω την ΑΑΔΕ.

Πολύ κλάμα!!!

Τουλάχιστον ας άφηναν τα έσοδα μόνο για το 2021.

Πως γίνεται επίσης οι εταιρίες να διαφημίζουν τις top εφαρμογές τους (με ειρωνεύτηκε η υπάλληλος της εξυπηρέτησης "μα καλά δεν είδατε το video παρουσίασης?" Φυσικά και το είδα μαντάμ.... όμως παρουσιάζετε δικά σας παραστατικά από υποκείμενο σε υποκείμενο και όλα πηγαίνουν ρολόι . Η αγορά έχει ένα κάρο ειδικές περιπτώσεις.....!

Οι δε αρμόδιοι της ΑΑΔΕ στα διάφορα σεμινάρια που παρακολουθήσαμε όλοι τελευταία και έκαναν εισηγήσεις τα παρουσίασαν όλα πολύ ωραία εύκολα και ρόδινα. 

Μακράν εκτός πραγματικότητας!

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 27/1/2015 στις 8:39 ΜΜ, diamantissyka είπε
Στις 27/1/2015 στις 7:06 ΜΜ, THO είπε

Data. Με διαφορά. Value for money.

 

Στις 29/12/2020 στις 4:28 ΜΜ, TANIA είπε

Καλησπέρα,

Έχω πελάτη που εκδίδει μόνο ΤΔΑ χειρόγραφα,από τον Οκτώβριο τον έχω ενημερώσει ότι θα πρέπει να πάρει κάποιο πρόγραμμα και ότι  θα πρέπει να πάρει κάποιο πρόγραμμα γιατί δεν μπορεί να εκδίδει χειρόγραφα. Έκανα εγγραφή στο mydata για να πάρω τον κωδικό ΑΡΙ αλλά δεν διάβασα σωστά τις οδηγίες και έβαλα το δικό μου email στον χρήστη αν το διαγράψω και κάνω πάλι την διαδικασία θα υπάρχει πρόβλημα?Πώς είναι δυνατόν να βάζουμε τα email των πελατών ?Θα πρέπει με το που κάνουμε την εγγραφή να τους ενημερώνουμε για να κανουν άμεσα confirm,μερικοί δεν έχουν καν email.....

Καταρχήν πουθενά ο νόμος δεν λέει ότι πρέπει να καταργηθούν τα χειρόγραφα απλά οι εταιρίες θέλησαν να μας κάνουν όλους πωλητές . Σύμφωνα με εισηγητή πολλών σεμιναρίων  τα χειρόγραφα μπορούν να πάνε μέσω erp μέχρι τις 20 του επόμενου. Μπορείς να κάνεις αλλαγή του email μέσα στην εγγραφή του χρήστη. Όταν μπεις στο  https://mydata-dev.portal.azure-api.net/ και κάνεις εισαγωγή με τα στοιχεία που αρχικά έδωσες πας πάνω δεξιά στο profile και πατάς change account information εκεί λοιπό μπορείς να αλλάξεις το email οπού θα έρθει νέο επιβεβαιωτικό στο email που θα δηλώσεις. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, lial7222 είπε

Καλησπέρα σε όλους και καλό κουράγιο!!!

Στους απαλλασσόμενους από τον ΦΠΑ γιατρούς δικηγόρους κλπ που γίνεται εξοδοποίηση του ΦΠΑ υπάρχει μεγάλο πρόβλημα καθώς ο εκδότης ανεβάζει ΤΠΥ πχ με ΦΠΑ 24% και ο γιατρός ιατρικό κέντρο κλπ ως απαλλασσόμενο  χαρακτηρίζει ορθά το παραστατικό ως γενικό  έξοδο χωρίς δικαίωμα έκπτωσης σωστά καθώς δεν αποδίδει φπα. Αποτέλεσμα ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ . Μια ώρα μιλούσα με την εταιρία για να καταλήξουμε ότι στα έξοδα δεν είναι 100% έτοιμοι και αφού εξαντλήσαμε τα πάντα μέσα στην εφαρμογή η προτροπή ήταν να ρωτήσω την ΑΑΔΕ.

Πολύ κλάμα!!!

Μακράν εκτός πραγματικότητας!

 

Kαλά, με το ΦΠΑ μη εκπιπτώμενο ήταν απο τα πρώτα που άρχισα και τους τα φώναζα... τίποτα... πρέπει λέει, ο μη
εκπιπτώμενος ΦΠΑ (στα 64άρια).. να αναλύεται αν κατηγορία ΦΠΑ, και ο χαρακτηρισμός  να συμβαδίζει ....
με τα line number του εκδότη...  γιατί αλλοιώς δεν το καταλαβαίνει το σύστημα...

Ακουσον .. άκουσον!!!  
Εεεε.. απο εκει και υστερα... καταλαβαίνετε  για τι συζητάμε....
Και έχετε να δείτε πολλές εκπλίξεις ακόμα.... 

ΕΠΙΜΕΝΩ: ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ -- ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΝ

 

Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη παράταση δώθηκε ,ως 1 Απριλιου λέει..Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές.

Οργανωμένοι, αποφασισμένοι και πανέτοιμοι το 2022  όλη η λογιστική κοινότητα θα ασχοληθεί σοβαρά με το Mydata. Φυσικά μέχρι τότε μπορούμε στα διαλείμματα της πραγματικής δουλειάς να συζητάμε θεωρητικά,  για αυτά..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...