Προς το περιεχόμενο

My DATA. To A και το Ω είναι οι πωλήσεις. μήπως είναι πιο εύκολο ετούτο?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

η επιχείρηση θέλει να εκδώσει τιμολόγιο.  μπαίνει στο εμπορικό και πριν το εκτυπώσει διαβιβάζει τα στοιχεία στο my data. αυτό απαντά στέλνοντας τον ΜΑΡΚ ο οποίος εκτυπώνεται και στο στοιχείο.

αν είναι κάτι λάθος ,πχ αφμ ,αριθμός παραστατικού με αλφαριθμητικό πεδίο ,στέλνει μήνυμα του λάθους και φυσικά όχι ΜΑΡΚ. άρα διόρθωση στην πηγή.

έκανε ένα λάθος η κοπέλα που εκδίδει τα τιμολόγια.

δυνατότητα ΑΚΥΡΩΤΙΚΟΥ.

1 ακυρωτικό (λογιστηρίου) ,το λάθος διαπιστώθηκε εντός των τειχών .βάζει τον ΜΑΡΚ στο ακυρωτικό και το μηδενίζει.  από την μερίδα του λήπτη εξαφανίζονται και τα 2 ΜΑΡΚ. δεν φταίει σε τίποτα αυτός ,δεν τον αφορούν ,άρα δεν χρειάζεται να τα επεξεργαστεί.

2 ακυρωτικό (παραλαβής) μετά από 2 μέρες γυρνά η κούριερ ,άγνωστος παραλήπτης και φέρνει εμπόρευμα και τιμολόγιο . ο λήπτης έχει πλήρη άγνοια. όμοια αντιμετώπιση.

3 ακυρωτικό (αντισυμβαλλόμενου) ,αντί να εκδοθεί στον Α  ,εκδόθηκε στον Β. ο οποίος και αρνείται το τιμολόγιο. όμοια αντιμετώπιση.

πλεονέκτημα με την προέγκριση ,ελέγχονται και όλα τα στοιχεία του πελάτη ,αφού έχει σταλεί και ο αφμ. πχ. ο αφμ τάδε από οε ,μετατράπηκε σε αε. ή διέκοψε ή ουδέποτε ήταν επιτηδευματίας.  ενδοκοινοτική παράδοση άμεσα έλεγχος vat . περιέγραψα τα πιο συνηθισμένα λάθη.

έτσι μπορεί να καταργηθεί  και το όριο των 50 τιμ. 

ΠΡΙΝ δώσει το χειρόγραφο στον λήπτη ,μπαίνει διαβιβάζει ,εκτυπώνει ΜΑΡΚ και το δίνει μαζί με το τιμολόγιο.

(υπάρχουν επιχειρήσεις κυρίως τεχνικές-μηχανικοί-μελετητές) που το "χειρόγραφο" μέσω word πχ. είναι προτιμότερο από ένα ERP δεσμευτικό στην περιγραφή. γιατί αυτές γράφουν ολόκληρη έκθεση ,ως επιμέτρηση και βάσει συμφωνητικού ,Χ τόσο και Χ το άλλο κλπ.,κλπ.

εξάλλου με πιο δικαίωμα να καταργηθεί το χειρόγραφο ,ΑΝ ο εκδότης το προτιμά ,αρκεί να τηρεί το παραπάνω?

διαπίστωσε ο λογιστής ένα άλλο λάθος ,ότι το Χ παραστατικό έφυγε ως πώληση εμπορεύματος ,αντί προιόντος. λάθος στήσιμο στο είδος. ε και? το αναζητά και το διορθώνει. ο λήπτης δεν ενημερώνεται γιατί δεν τον αφορά.

ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΣΩΣΤΑ /ON LINE ΚΑΙ Ο ΛΉΠΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΡΚ.

πάμε τώρα στον λήπτη.

μόνο και μόνο που έχει τον ΜΑΡΚ τελείωσε η ταλαιπωρία του εκεί.

πάει να καταχωρήσει στο εμπορικό του το ληφθέν παραστατικό. το πρόγραμμα αμέσως του εμφανίζει σε αυτό το ΑΦΜ προμηθευτή ΔΕΝ έχεις κατεβάσει/διασταυρώσει αυτά τα ΜΑΡΚ ανοίγει παράθυρο ,το επιλέγει και φέρνει την σύνοψη.  αν έχει αποθήκη καταχωρεί από το παραστατικό (το χαρτί ) τα είδη ,ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙ σε τι ποσά πρέπει να καταλήξει και ι το κυριότερο το παραστατικό που έχει μπροστά του είναι ΕΓΚΥΡΟ.

στο τέλος του μήνα ,η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ είναι τυπικό θέμα πλέον.

σημείωση.

σε περίπτωση αδυναμίας σύνδεσης με το ταχις ,τα παραστατικά εκδίδονται κανονικά. όταν επανέλθει ,το πρόγραμμα ξέρει τα ορφανά ΜΑΡΚ και τα στέλνει. και ρωτά να στείλω και μαιλ στον πελάτη?

τιμ Νο 10 .ΜΑΡΚ 98765328566633869533.

 

αφού γίνανε οι καταχωρήσεις στην διάρκεια της χρονιάς ,με μια αποστολή γίνονται οι χαρακτηρισμοί ,έξοδο-εμπόρευμα-πάγιο από τον λογαριασμό  που περάσανε (στον λήπτη).

αλλά αυτό είναι θέμα επόμενης συζήτησης ,εδώ το φλέγον είναι η ΜΥΦ.  συμφωνημένη εκ της γεννέσεως.!!!!!

ή μάλλον πως θα έπρεπε να ήταν η ΜΥΦ του λήπτη. αν έχει διαφορά ,σημαίνει ότι ΔΕΝ κατέβασε κάποιον ΜΑΡΚ. τώρα ξέρει σε σε πιο αφμ θα ψάξει. άρα δεύτερος έλεγχος. που δεν χρειάζεται γιατί τα προγράμματα ήδη θα ελέγχουν ανά μήνα ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΡΚ.

πάτε βήμα βήμα και σωστά και μην τα πετάτε όλα μαζί και μας αγχώνετε.

ΑΝ περπατήσει αυτό 1-2 χρόνια ,τα προγράμματα μισθοδοσίας στέλνουν το άρθρο αυτόματα ,το vies κατεβάζει τις ενδοκοινοτικές ,τα τελωνεία στέλνουν τον φπα εισαγωγών ,ξέρετε και τι ΦΠΑ πρέπει να πληρώσει .

πχ. από το my data πρέπει να πληρώσει 100.

και πλήρωσε 110.

λίγο το κακό. σημαίνει για να πληρώσει παραπάνω ,έχει φπα μη εκπιπτόμενο.

και τι πρόβλημα έχετε εσείς ,που σας έδωσε +10?

 

 

 


 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 97
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

το ζητούμενο είναι ο λήπτης να γνωρίζει εκ των προτέρων τον αριθμό που θα λάβει το στοιχείο στην πλατφόρμα.

ΑΝ η πλατφόρμα αδυνατεί να δίνει on-line ΜΑΡΚ σε χιλιάδες επιχειρήσεις ,το ΜΑΡΚ παραμένει εσωτερικός αριθμός για τις ανάγκες αυτής.

και έχουμε τον ΜΑΔ. μοναδικός αριθμός διαβίβασης.  έτσι παραμένουν σειρές και αριθμοί παραστατικών όπως τις όρισαν οι επιχειρήσεις για οργανωτικούς λόγους.

όσοι έχουν φορολ. μηχανισμό τμήμα της ΠΑΗΨ αποτελεί τον ΜΑΔ.

όσοι δεν έχουν ,αιτούνται ΜΑΔ από την πλατφόρμα πχ. 10 χιλ. στην κάθε επιχείρηση.  (διασφάλιση μοναδικότητας εκδότη).

από την λίστα των 10 χιλ. κάνουν χρήση ΕΝΑΝ σε κάθε ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ.

όταν φτάσουν στο όριο ασφαλείας πχ. 500 ΜΑΔ το πρόγραμμα αιτείται αυτόματα άλλους 9.500

τέλος την ημέρας διαβίβαση και το αργότερο μέχρι την επόμενη και ΠΡΙΝ αρχίσει να εκδίδει παραστατικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε σχεδόν στο "ίδιο μήκος κύματος"
Γενικά, κάπως έτσι το έχω σκεφτεί να το υλοποιήσω στο δικό μου erp.

Παρακάτω παραθέτω κάποια θέματα που  που προσκρούουν πάνω στο MyDATA

2 ακυρωτικό (παραλαβής) μετά από 2 μέρες γυρνά η κούριερ ,άγνωστος παραλήπτης και φέρνει
εμπόρευμα και τιμολόγιο . ο λήπτης έχει πλήρη άγνοια. όμοια αντιμετώπιση.

Εδω είναι το μεγάλο πρόβλημα ... Μπορεί να έχει μεν αποσταλεί με curier το τιμολόγιο, αλλά ενδέχεται ο
λήπτης να το έχει κατεβάσει απο την πλατφόρμα και να το έχει χαρακτηρησει. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ 
Θα πρέπει το παραστατικό να  "κλειδώνει" αφου θα  έχει περιέλθει "εις χειρας αντισυμβαλλομένου" και
να μην μπορεί  ο εκδότης να το ακυρώσει.

Επομένως οταν ο εκδότης προσπαθήσει να ακυρώσει ένα παραστατικό, το οποίο έχει ήδη χαρακτηριστεί απο
τον λήπτη, θα πρέπει να του βγαίνει σχετικό μήνυμα ότι "το παραστατικό έχει χαρακτηριστεί
απο τον λήπτη και δεν μπορεί να ακυρωθεί.

Ετσι θα πρέπει να ακολουθηθεί η "πεπατημένη οδός" και να  εκδοθεί πιστωτικό. Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα
απο το MyDATA
 

διαπίστωσε ο λογιστής ένα άλλο λάθος ,ότι το Χ παραστατικό έφυγε ως πώληση
εμπορεύματος ,αντί προϊόντος. λάθος στήσιμο στο είδος. ε και? το αναζητά και το
διορθώνει. ο λήπτης δεν ενημερώνεται γιατί δεν τον αφορά.
ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΣΩΣΤΑ /ON LINE ΚΑΙ Ο ΛΉΠΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΡΚ.

Αρκει να μην αλλάξει ποσά  .  Και εδώ είναι ένα θέμα, αμα θέλεις να κάνεις αλλαγή στη λογιστική εγγραφή
πρέπει να κάνεις επαν-υποβολή του παραστατικού. Το πρόβλημα είναι , τι γίνεται αν ο εκδότης αλλάξει και
τα ποσά, έστω απο λάθος και εν τω μεταξύ ο λήπτης έχει χαρακτηρίσει ?.
Δεν μας δίνει την δυνατότητα να γίνει μόνο αλλαγή στο χαρακτηρισμό
(λογ. εγγραφή) αλλά πρέπει να γίνει επαν-υποβολή παραστατικού, δη θα πρέπει να υποβληθεί εκ'νέου και
η σύνοψη

 

αφού γίνανε οι καταχωρήσεις στην διάρκεια της χρονιάς ,με μια αποστολή γίνονται οι χαρακτηρισμοί ,
έξοδο-εμπόρευμα-πάγιο από τον λογαριασμό  που περάσανε (στον λήπτη).

Παντα το έλεγα ότι πρέπει να διαβιβάζονται και να διασταυρώνονται μόνο οι συνόψεις, και στο τέλος κάθε μήνα
να αποστέλλεται ένα Ισοζύγιο Εσόδων / Εξόδων.  Το ΦΠΑ αγορών και Το Ε3 πρέπει να συμπληρώνεται
"υπολογιστικά" απο μέρους του MyDATA, οσον άφορα τις Εισαγωγές/Εξαγωγές  και ενδοκοινοτικές Αποκτήσεις/Παραδόσεις , με βάση τα στοιχεια των συνόψεων , στα οποία έτσι και αλλιώς δηλώνεται
η χώρα του αντισυμβαλλομένου , αρά ξερει το MyDATA αν πρόκειται για συναλλαγή εσωτερικού
εξωτερικού ή τρίτης χώρας

 

Στο παρακάτω δεν είμαι σίγουρος τι ακριβως εννοείς

ΑΝ η πλατφόρμα αδυνατεί να δίνει on-line ΜΑΡΚ σε χιλιάδες επιχειρήσεις ,το ΜΑΡΚ παραμένει
εσωτερικός αριθμός για τις ανάγκες αυτής.

Ο ΜΑΡΚ  δίνεται μόνο απο ΑΑΔΕ. Αν έχει βλάβη το ιντερνετ, τα ορφανά τιμολόγια αποστέλλονται
με την αποκατάσταση του δικτύου και λαμβάνουν ΜΑΡΚ επομένως μπορεί να γίνει επανέκδοση
παραστατικού σε pdf (με τον ΜΑΡΚ πλέον)  και να αποσταλούν στον λήπτη

Αν κατάλαβα καλά, λές να υπάρχει κάτι σαν "εναλλακτικοί ΜΑΡΚ, οι ΜΑΔ , τους οποίοι θα τους έχει η εταιρεία
και αν έχει βλάβη το ιντερνετ  τότε το τιμολόγιο θα τυπώνεται με τον εναλλακτικό ΜΑΔ , και όταν αποκατασταθεί
το δύκτιο ο εκδότης θα διαβιβάζει τις συνόψεις με τον ΜΑΔ??

Αν είναι αυτό, το βρίσκω θαυμάσια ιδέα, αλλά θέλει αρκετό χρόνο για να "καλλιεργηθεί".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο προγραμματιστής ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ των συναλλαγών.

ο δικηγόρος ,πρωτίστως για την ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ.

ο λογιστής και για τα 2.

εδώ με την κούριερ υπέπεσες σε μέγα σφάλμα.

πως αποδέχτηκες από την πλατφόρμα συναλλαγή χωρίς να έχεις το παραστατικό?

βλέπω στον πελάτη μου στις λήψεις 100 τιμολόγια. ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΩ ΤΙΠΟΤΑ.

του λέω στείλε τα παραστατικά σε σακούλα ή σε pdf που έχεις αποδεχτεί.

με την έγκαιρη διαβίβαση των πωλήσεων που έγραψα στο θέμα ,εγώ βλέπω παραστατικό 5 χιλ. με ΜΑΡΚ ή με ΜΑΔ ΧΧΧΧΧ.

μόνο και μόνο που έχει ΜΑΡΚ ή ΜΑΔ ξέρω ότι το ίδιο ανέβασες και συ (ΜΑΡΚ) ή το ίδιο θα ανεβάσεις (ΜΑΔ).

 

 

τα ποσά εξυπακούεται ότι δεν θα αλλάξουν .το μόνο που θα αλλάξω έστω στάλθηκε 100 ευρώ εμπόρευμα.

και το κάνω 50 εμπόρευμα ,30 προιόν και 20 υπηρεσία.  εσύ σαν λήπτης που εμπλέκεσαι?

 

 

το ιδανικό και άριστο θα είναι όπως το έγραψα.  ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ λαμβάνω ΜΑΡΚ και να εμφανίζεται στο παραστατικό που θα λάβω.

όμως αν 80 χιλ. επιχειρήσεις πχ. αιτούνται στις 10.15 ΜΑΡΚ για εκτύπωση θα μπορέσει η πλατφόρμα να τους εξυπηρετήσει?

μάλλον όχι,

οπότε σαν λήπτες που αναμένουμε το τιμολόγιο ΔΕΝ μας κάνει ο ΜΑΡΚ. αφού θα καθυστερήσει.  ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ . είναι για εσωτερική χρήση.

άρα θέλουμε ΜΑΔ. 

που θα τον βρεις?

ή από τον μηχανισμό ή από αίτηση που έχεις κάνει και σου έχουν στείλει λίστα προς χρήση.

αυτόματα το πρόγραμμα σου τραβάει και εκτυπώνει στο παραστατικό τον πρώτο αχρησιμοποίητο.

τι είναι ο ΜΑΔ που σου έδωσε  η ΑΑΔΕ σε ανύποπτο χρόνο?

κρυπτογραφημένα  περιλαμβάνει τον ΑΦΜ εκδότη ,το έτος χρήσης και δεν ξέρω τι άλλο.

δηλ. και να πάρεις από την δική μου λίστα στο δικό σου παραστατικό θα χτυπήσει.

και να μου δώσεις παραστατικό με άλλο ΜΑΔ στην καταχώρηση την δική μου θα χτυπήσει πάλι.

 

ΠΑΝΤΩΣ συμφωνείς η αυθημερόν διαβίβαση ή έστω μεχρι το πρωί της επομένης (καλά για την on line δεν τίθεται καν θέμα) μπορεί να μας ζορίσει σαν εκδότες ,αλλά σαν λήπτες θα είναι παιχνιδάκι και μάλιστα ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Τα όσα γράφω στην πρώτη παράγραφο αφορούν -γενικά- την  ακύρωση ή την
μεταβολή του παραστατικού σε ποσά,  και το κλείδωμα του παραστατικού.
Το παράδειγμα με το courier  ήταν πράγματι  ατυχές, αλλά η ουσία είναι
ότι απο την στιγμή που ο λήπτης έχει χαρακτηρίσει το παραστατικό,
δεν θα  πρέπει να μπορεί ο εκδότης να το ακυρώσει ή να το μεταβάλει.
Αν πάει ο Εκδότης απο προφανές λάθος να το ακυρώσει ή να το μεταβάλει
(με επανυποβολή ) με άλλα ποσά, και ο λήπτης απο την άλλη μεριά το
έχει ήδη χαρακτηρίσει, πρέπει να του βγάζει μήνυμα ότι ,
το παραστατικό δεν μπορεί να ακυρωθεί/μεταβληθεί". Αυτό δεν το
υποστηρίζει το MyDATA.

Τα ποσά εξυπακούεται ότι δεν θα αλλάξουν, αλλά ποιος το διασφαλίζει
αυτό? Το πρόγραμμα φυσικά. Γιατί πάντοτε υπάρχει ο ανθρώπινος
παράγοντας είτε απο αφέλεια είτε απο κακόβουλη ενέργεια.

Την ιδέα σου για τον ΜΑΔ την βρίσκω θαυμάσια, και θα εξυπηρετούσε
πολύ στις περιπτώσεις που έπεφτε το ιντερνετ  απο οποιαδήποτε αιτία.
Οπως είπα όμως χρειάζεται αρκετή σκέψη γα να υλοποιηθεί
και να ενσωματωθεί σε ένα ήδη "στραβό" σύστημα.

Οσον αφορά τις 80.000 επιχειρήσεις... εξαρτάτε απο το πως θα δομήσει
κάποιος τη βάση του, αλλά και απο το herdware  που θα του παίξει, και
σαφώς δεν μιλάμε για τα pc  που έχουμε στο γραφείο μας.
Θεωρητικά πάντα, ο SQLServer  μπορεί να δεχθεί μέχρι 1.2 εκ.
αιτήματα/δευτερόλεπτο . (Αυτό βέβαια είναι πολύ τεχνικό θέμα ,
που εμπλέκει και τεχνικούς λογισμικού αλλά και τεχνικούς δικτύων).

Πρακτικά εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα ούτε με την  online έκδοση
αλλά ούτε και με την online λήψη/διασταύρωση.
Η μαζική αποστολή οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει σαν επιλογή,
όπως ανέφερα και ποιο πάνω για την περίπτωση  βλάβης του internet.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μπορεί να αντέξει στο σύστημα την on line διαβίβαση ,ΣΩΘΗΚΑΜΕ.

ουσιαστικά ΔΕΝ θα έχουμε καταχώρηση στην λήψη.

 

με αυτό που είπανε ,στείλτε τις πωλήσεις μέχρι της 20 του επόμενου ,εσύ θα καταχωρείς αγορές-δαπάνες στα «τυφλά» και θα ψάχνεσαι για συμφωνία 21-30  για να βγάλεις φπα?

 Που θα βρεις ΜΑΡΚ ή παραστατικό από τον εκδότη για να το ζευγαρώσεις?

 Ενώ με αυτό έκλεισε η μέρα στέλνουν όλοι πωλήσεις.  Σήμερα 26/10 

 Στις 27/10 και μετά σου έρχονται παραστατικά αγορών.  Αυτά που εκδώσανε στις 26/10.

 Το πρόγραμμα σε βοηθά 26/10 με αφμ τάδε έχεις 2 ΜΑΡΚ τον 78 και τον 96.

 Κοιτάζεις το τιμολόγιο στα χέρια σου τι ΜΑΡΚ λέει ? 78 οκ. το κατεβάζω.

 Περνάνε οι μέρες το 96 δεν σου ήλθε σε χαρτί.

 Κοιτάζεις τίνος είναι? Λες στον επιχειρηματία  πήρες τιμ από τον τάδε στις 26/10? Ναι. Άντε φέρτο να το περάσω.

 αν δεν σταλούν αυθημερόν?

Θα έχουμε μυφ κάθε μήνα ,μετά.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Ναι, σίγουρα η online έκδοση θα σας λύσει τα χέρια.

Για τις δαπάνες θα υπάρχει καταχώρηση, αλλά υπάρχουν
τεχνικές όπου κατα  την καταχώρηση μπορεί να γίνει
άμεσο ζευγάρωμα πχ,

(α) Με το  που θα καταχωρείς [ΑΦΜ], [ημ/νία] [σειρα]
[α/α] και [τελική αξία] μπορεί να σου ζευγαρώσει άμεσα
το παραστατικό. Αν υπάρχουν 2 ή περισσότερα
 παρ/κά με αυτα τα στοιχεία μπορεί να σου βγάζει ένα
πίνακα να επιλέγεις τι θέλεις.

(β) Μπορείς να πληκτρολογείς τομ ΜΑΡΚ και να ζευγαρώσει  
άμεσα, οπότε θα σου εμφανίζει τα υπόλοιπα στοιχεία
[ΑΦΜ], [ημ/νία] [σειρα] [α/α] αυτόματα , οπότε εσύ
συνεχίζεις την καταχώρηση όπως παλιά, και ξέρεις
και τα τελικά ποσά ποια πρέπει να είναι.

...και με το ζευγάρωμα μπορεί  να σου προτείνει και την
εγγραφή αγοράς(μόνο αγορά) απ'όσο ξέρω .

Το θέμα του άμεσου ζευγαρώματος είναι το λιγότερο 
για εμάς και το έχουμε λύσει.

Πάντως, αυτό που σκέφτηκες, είναι ουσιαστικά, αυτό
που είχα πει κάποτε και εγώ. Δηλ , όλα τα erp να έχουν
ένα -σχεδόν- κοινό τρόπο αντιμετώπισης , και ουσιαστικά
περιέγραψες ένα -γενικό- κοινό interface για όλα τα
erp. Αυτά κανονικά ήταν δουλειά του MyDATA  και όχι
δική μας. Επειδή βλέπω ότι ο τρόπος αυτός είναι ο
"άριστος", θέλω να πιστεύω ότι όλα τα erp  θα
συντονιστούν με τον τρόπο αυτό.

Τωρα, πέρα απο το ζευγάρωμα των παραστατικών, έχουμε και
άλλα θέματα που αφορούν κακοτεχνίες του MyDATA όπως:

Λογιστικές εγγραφές που δεν περνάνε (προς το παρόν)
μέσα, όπως δαπάνες για λογ/μό τρίτων σε Τιμ εσόδων ,
ΦΠΑ μη εκπιπτόμενο , που μάλλον θα χρειαστεί να αλλάξετε
και τον τρόπο που γράφετε τις λογιστικές εγγραφές σας.
(ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ)

έχουμε την (μικρή) πιθανότητα  να μην μπορεί να
χαρακτηρίσει το erp το παραστατικό Αγορών/Δαπανών
και θα πρέπει να το κάνει ο χρήστης με το χέρι,
(ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ)

Εχουμε παρα πολλά αδιευκρίνιστα σημεία απο MyDATA
αυτοπαραδόσεις, ιδιοχρησιμοποιήσεις, Εκκαθαρίσεις,
χαρακτηρισμό λιανικών που βγαίνουν μέσω ΦΗΜ/Ταμειακών,
Τους ειδικούς φόρους επι τιμολογίων που μέχρι τώρα
διαβιβάζονται συγκεντρωτικά, και σε κπαποια στιγμή
το MyDATA  είπε ότι θα τα θέλει αναλυτικά,  και
φυσικά  την καυτή πατάτα των ΔΑ , που έτσι όπως το πάει
η ΑΑΔΕ προβλέπω να γίνεται το μέγα μπάχαλο. κλπ,κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pacioli.

TO A KAI TO Ω ΕΙΝΑΙ Η ΟΝ LINE ΔΙΑΒΙΑΒΑΣΗ ή έστω μέχρι την επόμενη το πρωί.

μετά είναι όλα εύκολα.

μόνο και μόνο που στην καταχώρηση περιορίζεις ημερομηνία 26/10 και ΑΦΜ τάδε σου βγάζει τα παραστατικά του συγκεκριμένου.

επιλέγεις και κατεβάζεις. το erp θυμάται το συχνότερο άρθρο αυτού του προμηθευτή και σου προτείνει πχ πλαίσιο.

64.07  γραφική ύλη  πρώτο συχνότερο

14.03  υπολογιστές

64.08 είδη καθαριότητας τρίτο συχνότερο.

πατάς στο πρώτο

64.07    100

54.00       24

50           124

τίποτα άλλο δεν κάνεις.

 

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ. η μυφ με ενδιαφέρει.  τα υπόλοιπα είναι με μια στο τέλος της χρονιάς και μετά από 2-3 χρόνια.

 

όσο για τον ΜΑΔ μπορεί να φτιάχνεται και από το erp με την λογική του ΜΑΡΚ. κάποια ψηφία θα έχουν την αξία του στοιχείου.

οπότε αν η κατάληξη τα τελευταία ψηφία δηλ. συμπίπτουν με του ΜΑΡΚ υπάρχει άμεση συσχέτιση.

οπότε το τιμ μπορεί να λέει σειρά ΑΒΓ25ΔΕ  και ΝΟ 12345ΦΦΦΦ555ΚΚΚ650

εγώ το 650 θα περάσω ,σιγά μην γράψω όλο αυτό. αλλά με τον ΜΑΔ/ΜΑΡΚ έχω κοινή γλώσσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Εχοντας στο μυαλό μου την συζήτηση που κάναμε για τον ΜΑΔ και σε συνδυασμό με αυτό που
είπες τελευταία,  βλέπω ότι εναλλακτικά μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τον κωδικό UID
που έχει ήδη το MyDATA. Πρακτικά κάνει την ίδια δουλειά και  μπορεί  να καλύψει άνετα
το κενό που θα δημιουργήσει η πιθανή μη λειτουργία του ίντερνετ και άρα η μη άμεση
απόδοση ΜΑΡΚ.

Τι είναι το UID?
Για κάθε παραστατικό η ΑΑΔΕ έχει προβλέψει και ένα δεύτερο κωδικό (μοναδικό) ,
τον UID. Αυτός αποτελείτε απο :

ΑΦΜ ΕΚΔ................:588965475
ΗΜ/ΜΗΝΙΑ...............:2020-10-01
ΚΩΔ. ΥΠΟΚ/ΜΑΤΟΣ TAXIS..: 5    ===> (Στοιχεία υποκωδ. ΜΑΔ)
ΚΩΔ.ΠΑΡΑΣΤ.ΑΑΔΕ........: 2.1  ===> (Στοιχεία υποκωδ. ΜΑΔ)
ΣΕΙΡΑ (0 για κενό).....: 0
Α/Α....................: 1
4

Ετσι Το παραστατικό με τα παραπάνω στοιχεία αν κρυπτογραφηθούν με τον αλγόριθμο SHA1
δίνουν τον παρακάτω κωδικό,

4D0443DAF6F52BBF59AD46139E239F08918B18EF
το οποίο το MyDATA  τον συσχετίζει πάντα με τον ΜΑΡΚ

Εστω λοιπόν ότι κατα την έκδοση του ποιό πάνω τιμολογίου , το ιντερνετ είναι εκτός
λειτουργίας, και άρα το στοιχείο δεν θα έχει εκτυπωμένο πάνω του τον ΜΑΡΚ.

Τι θα κάνει ο λήπτης?

Θα προσπαθήσει να καταχωρήσει τοπικά το παραστατικό οπότε θα περάσει:
[ΑΦΜ] + [ΗΜΝ/ΝΙΑ] +  [ΣΕΙΡΑ] + [ΑΑ]. Σωστά?
Πως θα το ζευγαρώσει ακαριαία? ΜΑΡΚ δεν έχει?

Εχει όμως περάσει ήδη τα 4 απο τα 6 στοιχεία που χρειάζονται για να χτιστεί ο UID.
Δεν γνωρίζει τον Κωδ. υποκ/ματος του εκδότη, και τον Κωδ.παρ/κού της ΑΑΔΕ του εκδότη.
Σωστά?
  Αυτό όμως το γνωρίζει το ERP του εκδότη.

Επομένως , ΑΝ σε κάθε παραστατικό μαζί με τον ΜΑΡΚ τυπώνεται και ο
υπο-κωδικός ΜΑΔ, (ας το πούμε έτσι) ο οποίος θα είναι της μορφής για το
παράδειγμά μας "5-2.1"  (υποκ/μα+Κωδ.παραστ ΑΑΔΕ), τότε ο χρήστης πληκτρολογώντας
και τον υποκωδικό ΜΑΔ , έχει περάσει και τα 6 στοιχεία που χρειάζεται το ERP
για να χτίσει το UID και βαση αυτού να εντοπίσει με ακρίβεια τον  ΜΑΡΚ.

Πρακτικά σε κάθε τιμολόγιο θα πρέπει να υπάρχει ο [ΜΑΡΚ] + [υπο-κωδικός ΜΑΔ].
Οπότε:

-αν υπάρχει ο [ΜΑΡΚ] ξέρουμε ότι το παραστατικό απεστάλη σε real time
-αν υπάρχει μόνο ο [υπο-κωδικός ΜΑΔ].  "5-2.1" ξέρουμε ότι απεστάλη σε δεύτερο χρόνο

Ο λήπτης όμως σε κάθε περίπτωση όμως θα μπορεί να εντοπίζει ακαριαία τον σχετικό ΜΑΡΚ.

Για να δουλέψει αυτή η λύση πρέπει όμως τον [υποκωδικό ΜΑΔ] να το εκτυπώνουν όλα
τα ERP επομένως, πρέπει σαν κοινότητα να το ζητήσετε απο τις εταιρείες
πληροφορικής να το κάνουν .


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ με τον UID.

Εχουμε εξής πρόβλημα με το UID και εδώ πρέπει να βάλετε και  εσείς
καμμιά φωνη στο MyDATA , για να το διρθώσει.  Ποιο είναι αυτό?
Λοιπόν το UID δεν είναι και τόσο μοναδικό.

Πχ Αν έχουμε  τα παραστατικά:
(1)
ΑΦΜ ΕΚΔ..............:588965475
ΗΜ/ΜΗΝΙΑ.............:2020-10-01
ΚΩΔ. ΥΠΟΚ/ΜΑΤΟΣ TAXIS: 5
ΚΩΔ.ΠΑΡΑΣΤ.ΑΑΔΕ......: 1.1 => Που αντιστοιχεί με το Παρ/κό της εταιρείας [ΤΠ-ΔΑ]
ΣΕΙΡΑ (0 για κενό)...: 0
Α/Α..................: 14

και (2)
ΑΦΜ ΕΚΔ..............:588965475
ΗΜ/ΜΗΝΙΑ.............:2020-10-01
ΚΩΔ. ΥΠΟΚ/ΜΑΤΟΣ TAXIS: 5
ΚΩΔ.ΠΑΡΑΣΤ.ΑΑΔΕ......: 1.1   ====> Που αντιστοιχεί με το Παρ/κό της εταιρείας [ΤΠ]
ΣΕΙΡΑ (0 για κενό)...: 0
Α/Α..................: 14

To MyDATA θα τα θεωρήσει σαν το ίδιο παραστατικό και το τελευταίο που θα μπεί
θα καπελώσει το προηγούμενο.

προσωπικά προτείνω να μπεί ένας επιπλέον 4ψήφιος τυχαίος αριθμός , σαν 7ο
στοιχείο του UID για να εξασφαλιστεί η μοναδικότητά του (στην προκειμένη
περίπτωση ο κωδικός ΜΑΔ θα είναι π.χ "5-1.1-3427") , ή τέλος πάντων ότι άλλο
νομίζετε εσείς καλλίτερο .

Αρα πρέπει να πιέσετε το MyDATA να επεκτείνει τον κωδικό UID κατα ένα στοιχείο.
(Εμεις τους το λέμε αλλά μας γράφουνε, πείτε και εσείς κάτι μπας
και ξυπνήσουνε)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ PROAKIS

Εχεις εξαιρετικές ιδέες . Αν δεν μίλαγες για τον ΜΑΔ ισως να μην έκανα ποτέ
το link μέσα στο μυαλό μου να το συνδέσω με το UID.
Aυτή είναι και η ουσία της παραγωγικής συζήτησης.
Ουσιαστικά κατεύθυνες την συζήτηση να παει εκει που πρέπει να πάει.
Ελπίζω τα συμπεράσματα που εξάγονται απο την συζήτηση αυτή να τα
διαβάζουν και οι εταιρείες πληροφορικής αλλά και η ΑΑΔΕ.

Το MyDATA είναι μιά υπόθεση όλων μας , επομένως όλοι πρέπει να
"βάλουμε ένα χεράκι" να το διαμορφώσουμε έτσι ούτως ώστε
να μας λύσει τα χέρια και όχι να μας τα δέσει.

Η τεχνολογία πάντα πρέπει να χρησιμοποιείται για να μας κανει την
ζωή μας εύκολη, αλλιώς τι νόημα έχει να μας την κάνει δύσκολη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η on line διαβίβαση έχει και σημαντικό πλεονέκτημα για το κράτος.

"η κουζίνα κλείνει τέλος της ημέρας". !!!  με ότι αυτό συνεπάγεται.

από δω θα καταλάβουμε και τι στόχο έχουν,

τους ενδιαφέρουν τα έσοδα και πωλήσεις real time ή  απλά θέλουν  θεωρία και εκδούλευση σε παρόχους ?

ΕΑΝ φτάσουμε να έχουμε έγκαιρα τα πρωτογενή στοιχεία (πωλήσεις) ,μετά θέλει άλλη φιλοσοφία για τα υπόλοιπα.

αυτοί υιοθέτησαν το καταχώρηση "σαν παραστατικό" στον εαυτό σου.

είναι αδύνατο να λειτουργήσει έτσι και απαιτεί πολύ χρόνο.

σαν ιδέα στο λέω -δεν έφτασα ακόμη μέχρι εκεί"

ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ.  εκεί πας σαν ημερολόγιο ,αλλά βασιζόμενος μόνο στα ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα PROAKIS

Συμπάθαμαι,  τα γράφεις λίγο συμπυκνωμένα , και ομολογώ ότι δεν μπορώ να συλλάβω τον συλλογισμό σου  .
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς καταχώρηση "σαν παραστατικό" στον εαυτό σου,και
δευτερογενείς εγγραφές.

Οπωσδήποτε η real time  διαβίβαση των πωλήσεων είναι σημαντικό,  με τα μέσα που υπάρχουν σήμερα,
σου στέλνει ο προμηθευτής σε pdf  το τιμολόγιο και εσύ το καταχωρείς στα έξοδά σου λίγη ώρα
μετά την έκδοσή του, επομένως είναι πολύ σημαντική η άμεση αποστολή στο MyDATA

Πάντως, σε κάθε περίπτωση  θα έχουμε πρόβλημα, ο τρόπος με τον οποίο χαρακτηρίζονται οι
εγγραφές είναι απο χάλια έως εντελώς χάλια. "Κακοτεχνίας το ανάγνωσμα" .
Θα τα δείτε όταν θα αρχίσει να κυλάει το σύστημα , και θα αρχίσουν να φαίνονται τα
στραβά. Και χρόνο θα φάμε , εγω προβλέπω όλο το 2021 να ασχολούμαστε όλοι με το MyDATA
να μη σου πώ και το 2022.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ON LINE σημαίνει όπως σου έγραψα παραπάνω ,το βρίσκω άμεσα ,επιλέγω άρθρο και έχω τελειώσει ΚΑΙ  με τον χαρακτηρισμό.

 

ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ είναι οι έγγραφες (πωλήσεων δηλ.) που επηρεάζουν τον απέναντι.  άρα πρέπει να προβώ σε επανυποβολή για να ενημερωθεί και ο άλλος.

σε οτιδήποτε άλλο που ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ (ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ) είναι δευτερογενή εγγραφή.

το αν θέλω να αλλάξω χαρακτηρισμό  το κάνω στην δική μου πλατφόρμα.

αν θέλω να καταχωρήσω αποσβέσεις ,πάω και καταχωρώ με εγγραφές και ΟΧΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ.

έχει και άλλα πολλά ,που δεν είναι του παρόντος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PROAKIS είπε

το ότι κλείνει η "κουζίνα" το κατάλαβες?

Εεεε.. οχι.. μιλάς την.... "βαριά" λογιστική διάλεκτο

 Any Way.... Λοιπόν,

πρωτογενής εγγραφές είναι οι "αντικριζόμενες" κατα ορολογία MyDATA, δηλ
αυτές που επηρεάζουν τον λήπτη.
δευτερογενής είναι οι "μη αντικριζόμενες" .

Τωρα το online απ'ότι καταλαβαίνω εννοείς τις Αγορές/Δαπάνες.
Εκεί θα πρέπει λογικά... εκει που καταχωρείς την αγορά, είτε απο το εμπορικό είτε απο την
λογιστική:
Στο πάνω πάνω μέρος έχει τα σταθερά στοιχεία του παραστατικού. Σωστά?
Εκει που γράφεις τα σταθερά στοιχεία του παραστατικού πρέπει:

-Είτε να πληκτρολογείς τον ΜΑΡΚ , και να σου βγάζει αυτόματα τα [ΑΦΜ][ημ/νία][σειρά][αριθμός]
-Είτε να πληκτρολογείς τα  [ΑΦΜ][ημ/νία][σειρά][αριθμός] + [υποκωδικό ΜΑΔ] και να
 σου ΕΜΦΑΝΊΖΕΙ τον ΜΑΡΚ του Εκδότη .
 
-Κατόπιν συνεχίζεις και περνάς την κίνηση, (είτε απο το εμπορικό είτε απο την λογιστική)
 και με το save να γίνεται και αποστολή του χαρακτηρισμού, οπότε θα δεις στην λίστα
 των καταχωρημένων τιμολογίων αγορών τον ΜΑΡΚ χαρακτηρισμού (άλλος ΜΑΡΚ είναι αυτός)
 που θα υποδηλώνει ότι ο ο χαρακτηρισμός "εφυγε για MyDATA"
- (πριν το save πρέπει να μπορείς να ανοίγεις ένα παράθυρο και να ελέγχεις και οπτικά
   -αν το κρίνεις αναγκαίο-, το τι φεύγει για MyDATA).
(Διασταύρωση + αποστολή χαρακτηρισμού αγοράς ταυτόχρονα με την καταχώρηση - ακαριαία)


..."αν θέλω να καταχωρήσω αποσβέσεις ,πάω και καταχωρώ με εγγραφές και ΟΧΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ. "

Συμφωνώ... αλλά έτσι όπως το δουλεύει το MyDATA , για οτιδήποτε πρέπει να ορίσεις
παραστατικό. Πολλά τα προβλήματα.
Πχ, αν σε ένα άρθρο αγοράς χρειαστεί να πιστώσεις κάποιο λογ/μό δαπάνης, προκειμένου
να εξισώσεις την Χ/Π αυτό δεν μπορεί να το δεχθεί. Δεν μας έχει πει τίποτα γι'αυτό.
πχ, το αρνητικό ποσό που βάζει η ΕΥΔΑΠ  στα τιμολόγιά της για να κάνει την στρογγυλοποίηση..
Και πολλά άλλα , θα τα δείτε στην πορεία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Proakis επειδη εχω πραγματικα πελαγωσει και δεν ξερω τι να πω στους πελατες σε σχεση με αγορα εμπορικου προγραμματος.

Στην περιοχη μας παρα πολλοι λογιστες βαζουν τους πελατες τους (που δεν ειχαν εμπορικα προγραμματα) ειτε εκδιδουν μια χονρικη την ημερα ειτε πενηντα να αγορασουν εμπορικο με σκοπο φανταζομαι την real time διαβιβαση.

Αν καταλαβαινω καλα απο την αρχικη αναρτηση σου εισαι υπερ αυτης της λογικης ωστε να μπορουμε και εμεις να κανουμε πιο ευκολη και σιγουρη απο μεριας λαθων και διαχειρησης χρονου την δουλεια μας????

Εχω κανει δυο σεμηναρια και λενε οτι ολοι πρπεει να μηχανογραφηθουν.

Στην ααδε που επικοινωνησα μου λενε οτι δεν χρειαζεται(για να σου πω την αληθεια δεν δινω πολυ βαρυτητα σε αυτους)

2ο θεμα που ακους οτι να ναι(και απο πελατες και απο συναδελφους) ειναι οι τιμες που χρεωνουμε και ΑΝ και κατα ποσο θα αυξηθουν.

Επι του θεματος καταλαβαινω οτι ο καθε ενας θα κανει οτι νομιζει αναλογα με το πως αυξανεται ή μειωνεται η δουλεια του.

Εγω παντως πιστευω οτι θα γινουν αυξησεις 20-30 % το θεμα ειναι βεβαια ποιος θα α δωσει.

 

Θα εκτιμουσα την αποψη σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, PROAKIS είπε

το ότι κλείνει η "κουζίνα" το κατάλαβες?

τελείωσε το μαγείρεμα pacioli.  αυτό σημαίνει.

μένω μέχρι την ΜΥΦ ,γιατί τα παρακάτω δεν τα επεξεργάστηκα ακόμη.  αλλά από την στιγμή που πέρασε το παραστατικό σαν λήπτης στο 64 το χαρακτήρισες.  στην κωλοπλατφόρμα το στέλνεις μαζικά τέλος του έτους.   ή θα δω πως αλλιώς.

έδωσα λύση και για μηχανογραφικά και για χειρόγραφα και θεωρώ ΩΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟ την on line διαβίβαση. 

μπορεί να μας παιδέψει λίγο η έκδοση ,αλλά θα κερδίσουμε πολλαπλάσια στην λήψη.  

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ τα ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ. όπως τα έβαλα.

από κει και πέρα ,ας πάρουν οι σύλλογοι και η ΠΟΦΕΕ το βάρος των προτάσεων.

για να δούμε τέλος πάντων τι ζητάνε και οι από πάνω.

είναι εκπρόσωποι εταιρειών ή ενδιαφέρονται για την άμεση ενημέρωση?

 

μου κάνει εντύπωση ,ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ.

τι να κάνουμε εσύ και εγώ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, PROAKIS είπε

μένω μέχρι την ΜΥΦ ,γιατί τα παρακάτω δεν τα επεξεργάστηκα ακόμη.  αλλά από την στιγμή που πέρασε το παραστατικό σαν λήπτης στο 64 το χαρακτήρισες.  στην κωλοπλατφόρμα το στέλνεις μαζικά τέλος του έτους.   ή θα δω πως αλλιώς.

Αμμ...και τις Δαπάνες τις θέλουνε  πριν την δήλωση ΦΠΑ....  Πάντως μπορείς να επαναχαρακτηρίσεις
μια δαπάνη .... πριν την δήλωση ΦΠΑ, τώρα για μετά την δήλωση ΦΠΑ ... δεν το έχω ψάξει για να είμαι ειλικρινής..

Για τα ακυρωτικά συμφωνώ. Πρέπει να το αλλάξει η ΑΑΔΕ. όπως είπες.

 

22 λεπτά πριν, PROAKIS είπε

μου κάνει εντύπωση ,ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ.

τι να κάνουμε εσύ και εγώ?

Τεράστια εντύπωση μου κάνει και εμένα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pacioli.

είμαστε σε on line πωλήσεις.  πες θεωρητικά.

παίρνω το τιμ το δικό σου ,βλέπω mark λέω οκ ,γνήσιο τιμ και σταλμένο.   ή το UID που λες γνήσιο και θα σταλεί.

πάμε στο markαρισμένο.

το κατεβάζω λέω

το erp μου προτείνει το συχνότερο άρθρο αυτού του προμηθευτή.

64    100

54      24

 50     124

δεν με ρωτάει να σταλεί ο χαρακτηρισμός στο my data? ναι.

να καταχωρηθεί η εγγραφή? ναι.

θέλει και άλλο mark εδώ?

ή 

άρθρο

64.02.06 ταβέρνα

64 100

63  24

50    124

άρα έξοδο με μη εκπιπτόμενο  φπα?

να σταλεί ο χαρακτηρισμός? ναι.

άρα ο φπα τελειώνει.

αργότερα μπορώ να πω αυτό που σου είπα έξοδο ήταν εμπόρευμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

PROAKIS

Οταν καταχωρείς ένα αντικριζόμενο Τιμ. Αγοράς  (Τιμ.Χονδρικής Εσωτερικού), Το erp  αποστέλλει μόνο
τον χαρακτηρισμό. Όχι την σύνοψη. Βεβαίως και πρέπει να σε ρωτάει αν θα αποσταλεί ο χαρακτηρισμός
τώρα ή θα παραμείνει έτοιμος για να αποσταλεί αργότερα.
Με την αποστολή του χαρακτηρισμού εξόδου λαμβάνεις και τον αντίστοιχο ΜΑΡΚ χαρακτηρισμού
Εξόδου. Αυτό θα πρέπει να είναι ορατό  τις λίστες Τιμολογίων αγοράς ή των εγγραφών δαπανών/αγορών

Αν υποθέσουμε ότι το στέλνεις , εκείνη την στιγμή που γράφεις το άρθρο , με το save  και τον χαρακτηρισμό,
και μετά θέλεις να το διορθώσεις , πχ αντί για έξοδο να του πεις ότι ήταν εμπόρευμα, μπορείς να το κάνεις,
με επαναχαρακτηρισμό, που πρακτικά, θα μπεις στην μεταβολή του άρθρου , θα το αλλάξεις, και στο
save  θα δώσεις ΝΑΙ για αποστολή χαρακτηρισμού. Και φυσικά η εγγραφή αγοράς θα αποκτήσει τον
νεο ΜΑΡΚ χαρακτηρισμού εξόδου.

Τώρα δεν ξέρω μέχρι πότε μπορείς να κάνεις τις αλλαγές, δεν μας έχει πει κάτι η ΑΑΔΕ. Με κάθε επιφύλαξη,
Λογικά πρέπει να μπορείς να το αλλάξεις τουλάχιστον μέχρι την υποβολή της δήλωσης ΦΠΑ


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σωστό είναι φπα εκπιπτόμενο ή μη μέχρι την δήλωση φπα.

μετά με τροποποιητική φπα.

έξοδο-εμπόρευμα-πάγιο λογικά μέχρι την δήλωση.

πρόσεξε τώρα ένα μεγάλο πρόβλημα.  για αυτό λέω πρέπει οι δευτερογενείς εγγραφές να φύγουν από την λογική του παραστατικού ,αλλά να έχει ημερολόγιο εγγραφών.

εκδίδεις βάσει ΕΛΠ τπυ στις 15/01/21 και γράφεις αφορά συντήρηση Δ τριμ 20.

αυτό σαν φπα πάει το 2021 ,σαν εισόδημα το 2020!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, PROAKIS είπε

το σωστό είναι φπα εκπιπτόμενο ή μη μέχρι την δήλωση φπα.

μετά με τροποποιητική φπα.

έξοδο-εμπόρευμα-πάγιο λογικά μέχρι την δήλωση.

πρόσεξε τώρα ένα μεγάλο πρόβλημα.  για αυτό λέω πρέπει οι δευτερογενείς εγγραφές να φύγουν από την λογική του παραστατικού ,αλλά να έχει ημερολόγιο εγγραφών.

εκδίδεις βάσει ΕΛΠ τπυ στις 15/01/21 και γράφεις αφορά συντήρηση Δ τριμ 20.

αυτό σαν φπα πάει το 2021 ,σαν εισόδημα το 2020!!!

Ειλικρινά δεν έχω ιδέα πως θα μπορούσε να γίνει αυτό μέσω MyDATA. 
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να διαβιβαστούν λογιστικές εγγραφές και όχι παραστατικό.  Εγω προσωπικά
τους είχα κάνει υπόμνημα να βγάλουν τα παραστατικά απο την μέση και να τα αντικαταστήσουν με
κινήσεις π.χ
- Χρεωστική πωλήσεων
-Πιστωτική Πωλήσεων
- Χρεωστική Αγορών
-Πιστωτική Αγορών
-Συμψηφιστική
Και μερικές άλλες ειδικές κινήσεις (δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς).. Αφου έτσι και αλλοιως το αν μια κίνηση
αφορά Εσωτερικό-ΕΕ-Τρ.Χωρες το βλέπουν απο τον κωδικό χώρας του αντισυμβαλλομένου που τους
διαβιβάζουμε , τι το βαζουν και πανω στο παραστατικό..
Το αν πρόκειται για Επιχείρηση, ΝΠΔΔ, Ιδιώτη, Πελάτη Λιανικής, Προμηθ. Λιανικής κλπ
μπορούμε να τους το διαβιβάζουμε με κατάλληλα μέσα στην σύνοψη οπότε βλέπουν
αν πρόκειται για Λιανική ή Χονδρική κλπ, κλπ (όλα τα erp έχουν την πληροφορία αυτή)
Δεν χρειάζονται τόσα παραστατικά, Μέχρι και παραστατικό για τα ενοίκια  έχουν βάλει .
Τι τα θέλουν τόσα παραστατικά? σούπα θα τα κάνουν ?...
Ετσι, μιά τυπική κίνηση πώλησης θα έπρεπε να είναι π.χ
ΑΦΜ ΕΚΔ..............:588965475
ΗΜ/ΜΗΝΙΑ.............:2020-10-01
ΚΩΔ. ΥΠΟΚ/ΜΑΤΟΣ TAXIS: 5
ΧΩΡΑ.................: GR
TΥΠΟΣ ΑΝΤΙΣΥΜΒ/ΝΟΥ...: 1 = Επιτηδευματίας
ΓΕΝ ΤΥΠΟΣ ΠΑΡΑΣΤ.....: 1 Χρεωστικό Πώλησης
ΣΕΙΡΑ (0 για κενό)...: 0
Α/Α..................: 14
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ....: ΧΧΧΧΧ

Και για άλλα πολλά τους έχω κάνει τεχνικά υπομνήματα, αλλά δεν ακούνε τίποτα.

Για τα συμψηφιστικά πρέπει να διαβιβάζεται μόνο το άρθρο, όχι Σύνοψη.

Και μόνο αυτό δείχνει την προχειροδουλειά που πάνε να μας κάτσουν πάνω στο σβέρκο μας.
.



 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι οι πολύ μικρες επιχειρήσεις ΔΕΝ δύνανται να σηκώσουν το επιπλέον  λογιστικό  κόστος για my data,

Μήπως ήταν σωστό να περιοριστεΊ η υποχρέωσή τους σε διασύνδεση ταμειακών, και κατα τα λοιπά μονη υποχρέωση  ΜΥΦ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, KYPIAKOS είπε

Κύριοι οι πολύ μικρες επιχειρήσεις ΔΕΝ δύνανται να σηκώσουν το επιπλέον  λογιστικό  κόστος για my data,

Μήπως ήταν σωστό να περιοριστεΊ η υποχρέωσή τους σε διασύνδεση ταμειακών, και κατα τα λοιπά μονη υποχρέωση  ΜΥΦ;

Λογικό είναι , με τόσες κακοτεχνίες που έχει, να ανεβαίνει το κόστος σε υπερθετικό βαθμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...