Προς το περιεχόμενο
  • 0

my data


ΜΑΡΚΟΣ Γ.ΣΙΓΑΛΑΣ

Ερώτηση

Διαβάζοντας την ΠΟΛ Α1138/2020 καταλαβαίνω ότι μπορείς ,μεταξύ των άλλων τρόπων να ανεβάζεις τίς αποδείξεις λιανικής  από τίς ΦΤΜ  και όχι από το λογισμικό της εταιρείας(ERP)

Σε περίπτωση όμως που κόβεις τιμολόγια μηχανογραφικά πρέπει να τα ανεβάζεις μέσω ERP( εκτός εάν έχεις απλογραφικά βιβλία η έχεις κόψει τιμολόγια σύμφωνα με τις υποβληθείσες καταστάσεις πελατών μέχρι 50 την προηγούμενη χρονιά. οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή του my data και να κάνεις χειρόγραφη καταχώρηση στο σύστημα της ΑΑΔΕ.

Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να παραμετροποιήσεις το ERP σου και να πληρώσεις ένα κάρο χρήματα. 

Τα λέω σωστά???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

\\καλησπερα, κατι ασχετο με το my data αλλα επειδη δεν μπορω να ανοιξω ενοτητα, Αν εχει καποιος ασχοληθει με προσωρινη φμυ δικαιωματων,

θελω να στειλω φμυ απο συγγραφικα δικαιωματα κια ενω φευγει το μηνιαο αρχειο,στην δηλωση βγαζει μηνυμα,Πρεπει να καθορισετε δικαιωματα>πως και απο που τα καθοριζουμε>?τελικα εστειλα απο επιχειρηματικη κωδικος 6 μη υποχρεοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δώσε και άλλες λεπτομέριες  αφορά ελεύθερο  επαγγελματία  η φυσικό πρόσωπο  .με κωδικό  32 πήγες να τα στείλεις;είσαι  σίγουρος  ότι αυτό δεν πάει ακόμα στην έφορια;

Αριθμ. Α.1100

ΦΕΚ Β' 951/20-3-2019

Καθορισμός του ηλεκτρονικού τρόπου υποβολής, καθώς και του τύπου και περιεχομένου της δήλωσης απόδοσης του παρακρατούμενου φόρου στα εισοδήματα από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα με βάση τις διατάξεις του άρθρου 64 του ν. 4172/2013.

............

.............

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Τρόπος υποβολής της δήλωσης απόδοσης παρακρατούμενου φόρου στο εισόδημα από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα

1. Οι αρχικές εμπρόθεσμες και εκπρόθεσμες, καθώς και οι τροποποιητικές, δηλώσεις απόδοσης παρακρατούμενου φόρου στα εισοδήματα από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα, που αποκτώνται από τη δημοσίευση της παρούσας απόφασης και εφεξής, υποβάλλονται αποκλειστικά μέσω TAXISnet. Ειδικά, για τις περιπτώσεις εφαρμογής του άρθρου 63 του ν. 4172/2013, η δήλωση απόδοσης παρακρατούμενου φόρου καθώς και τα οριζόμενα από την ΠΟΛ 1036/2015 (ΦΕΚ 247 B΄) απόφαση έντυπα, υποβάλλονται από τον υπόχρεο υποχρεωτικά στην αρμόδια για τη φορολογία του Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).

Πάρε δεύτερη γνώμη στην ουσία πρώτη γιατί  δεν το γνώριζώ. 

Και καλό είναι να το ανοίξεις  ξεχωρίστω  θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

καλημερα ,ξεχωριστο θεμα ανοιγουν οι συνδρομητες μονο νομιζω, Εχω στειλει φετος δηλωση φμυ με δικαιωματα και το πηρε,δεν ξερω γιατι σκαλωσε τωρα,παντς το εστειλα με επιχειρηματικη κωδικος 6

αφορα για φυσικο προσωπο αλλα ειναι και εταιρος σε εταιρια και μισθωτος

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
1 ώρα πριν, zinon είπε

καλημερα ,ξεχωριστο θεμα ανοιγουν οι συνδρομητες μονο νομιζω, .......

 

 

Γεια σου zinon. Για ν' ανοίξεις νέο θέμα, αφού συνδεθείς, "κατεβαίνεις" τη σελίδα και βρίσκεις το "Ξεκίνησε ένα νέο θέμα" (είναι πάνω από εκεί που ξεκινούν τα θέματα της Ομάδας "Επίλυσις".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
10 ώρες πριν, zinon είπε

\\καλησπερα, κατι ασχετο με το my data αλλα επειδη δεν μπορω να ανοιξω ενοτητα, Αν εχει καποιος ασχοληθει με προσωρινη φμυ δικαιωματων,

θελω να στειλω φμυ απο συγγραφικα δικαιωματα κια ενω φευγει το μηνιαο αρχειο,στην δηλωση βγαζει μηνυμα,Πρεπει να καθορισετε δικαιωματα>πως και απο που τα καθοριζουμε>?τελικα εστειλα απο επιχειρηματικη κωδικος 6 μη υποχρεοι

32 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

και στα γραφεια μας όσοι έχουμε λογιστικό προγραμμα και εκδίδαμε τπυ και απυ χειρόγραφα θα πρεπει να πάρουμε και εμπορικό και φορολογικό μηχανισμό για τις απυ ε?

το οριο των 50 παραστατικων με ποιο κρητηριο θα γίνει για το 2021?

να το κάνω με ένα παράδειγμα,

εγώ έκοψα 70 τιμολογια το 2020

αλλά επειδή έχω συμβάσεις με τους πελάτες μου τους κόβω απο το 2021 ένα τιμολόγιο στο τέλος του έτους αντί ένα κάθε τρίμηνο και πέσω στα 40 τιμολογία ,συνεχίζω χειρόγραφα?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
1 ώρα πριν, dodos είπε

και στα γραφεια μας όσοι έχουμε λογιστικό προγραμμα και εκδίδαμε τπυ και απυ χειρόγραφα θα πρεπει να πάρουμε και εμπορικό και φορολογικό μηχανισμό για τις απυ ε?

το οριο των 50 παραστατικων με ποιο κρητηριο θα γίνει για το 2021?

να το κάνω με ένα παράδειγμα,

εγώ έκοψα 70 τιμολογια το 2020

αλλά επειδή έχω συμβάσεις με τους πελάτες μου τους κόβω απο το 2021 ένα τιμολόγιο στο τέλος του έτους αντί ένα κάθε τρίμηνο και πέσω στα 40 τιμολογία ,συνεχίζω χειρόγραφα?

 

 

Τώρα , έτσι όπως τα κάνανε , θα πρέπει να υποβάλετε τα ερωτήματά σας
Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ, τηλ.: 213.1621000)

..." Από τη Δευτέρα 5/10/2020 στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων
(ΚΕΦ, τηλ.: 213.1621000) θα λειτουργεί και ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης
και υποδοχής ερωτημάτων για την πλατφόρμα Ηλεκτρονικών Βιβλίων – myDATA".
https://www.taxheaven.gr/news/50801/mydata-ypoxrewtikh-apo-112021-h-pshfiakh-diabibash-twn-parastatikwn

Αμμ... πήγανε και κάνε "του κεφαλιού τους",  διαβούλευση  μόνο με 
μηχανογράφους και χωρίς τους λογιστές....
Τι ξέρουμε οι μηχανογράφοι απο εξειδικευμένα λογιστικά θέματα αλλά
και θέματα οργάνωσης λογιστηρίων...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
2 ώρες πριν, zinon είπε

κωδικος 32 ειναι αναδρομικα προηγουμενων ετων , στα δικαιωματα που αντιστοιχει>?

Το 32 που σου έγραψα στην αρχική ανάρτηση   και ο proakis είναι  στις επιχειρηματικές. 

Θα πας να δεις την απόφαση  Α.1100 18/03/2019

στο παράρτημα  Β. 

https://www.aade.gr/egkyklioi-kai-apofaseis/1100-18-03-2019

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
12 ώρες πριν, zinon είπε

κωδικος 32 ειναι αναδρομικα προηγουμενων ετων , στα δικαιωματα που αντιστοιχει>?

πρόσεξε την κωδικοποίηση.

ετήσια και μηνιαία.

κατά τα λοιπά υπάρχουν 3 κατηγορίες εισοδημάτων.

μισθωτές/επιχειρηματική/τόκοι δικαιώματα μερίσματα.  

άλλο ο κωδικός 1 στις μισθωτές ,άλλο στην επιχειρηματική και άλλο στα δικαιώματα-μερίσματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

το ξερω 20 χρονια γραφειο εχουμε,απλα ειχαν αλλαξει οι τυποι αποδοχων μηνιαιες και ετησιες

ευχαριστω

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
10 λεπτά πριν, zinon είπε

το ξερω 20 χρονια γραφειο εχουμε,απλα ειχαν αλλαξει οι τυποι αποδοχων μηνιαιες και ετησιες

ευχαριστω

 

 

ΔΕΝ ΣΕ κρίνω.

απλά και η ΑΑΔΕ δεν το γράφει ξεκάθαρα.

πχ. ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΗΝΙΑΙΩΝ και είναι εύκολο να μπερδευτείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ναι καταλαβα,
οσο για τους μηνιαιους τυπους αποδοχων απο μισθωτες και απο επιχειρηματικη δραστηριοτητα ,ειναι το παραρτημα Β απο το ιδιο ΦΕΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

καλημερα, τελικά για τα χειρογραφα τιμολογια ανω του οριου θα μπορουμε να τα στελνουμε εμεις απο το λογιστικό μας προγραμμα ή θα πρέπει να περάσουν αναγκαστικα στη μηχανογράφηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δοκίμασα σήμερα την παροχή από πελάτες εξουσιοδοτήσεως μου ως  λογιστή για την εφαρμογή Ηλεκτρονικών Βιβλίων και λαμβάνω αρνητικό μήνυμα : "ο ΑΦΜ δεν μπορεί να εξουσιοδοτηθεί γι' αυτήν την υπηρεσία". Πηγαίνω στην δική μου μερίδα στο Taxisnet στις υπηρεσίες για τις οποίες μπορώ να λάβω εξουσιοδότηση - μεγάλη η λίστα - αυτήν την υπηρεσία δεν την αναφέρει. Υποπτεύομαι ότι ισχύει το "ανοίξαμε αλλά δεν σας περιμέναμε ακόμη να σκάσετε μύτη" ... σωστά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
1 ώρα πριν, salonikios55 είπε

καλημερα, τελικά για τα χειρογραφα τιμολογια ανω του οριου θα μπορουμε να τα στελνουμε εμεις απο το λογιστικό μας προγραμμα ή θα πρέπει να περάσουν αναγκαστικα στη μηχανογράφηση?

Στις λογιστικές εφαρμογές (πχ της Epsilon Net αλλά και στις περισσότερες άλλες φαντάζομαι) υπάρχει Module Τιμολόγησης οπότε δεν νομίζω ότι μόνο για την τιμολόγηση χρειάζεται να έχει κάποιος λογιστής ξεχωριστή Εμπορική εφαρμογή τόσο για τον ίδιον όσο και για τους πελάτες του που δεν έχουν οι ίδιοι εμπορικό ΟΜΩΣ σε αυτούς πιθανώς θα πρέπει να καταχωρεί τα τιμολόγια εσόδων μέσω του module Τιμολόγησης αντί της λογιστικής καταχώρησης συναλλαγής, αν το έχουν φτιάξει οι εταιρίες μηχανογράφησης πιο απλό τότε και μέσω της καταχώρησης της εγγραφής θα γίνεται η ενημέρωση. Εν ολίγοις όλα είναι ακόμη ... under construction !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλησπέρα.

Επειδή δεν έχω μπει καν να δω πώς είναι, εγώ έχω ένα λογιστικό πρόγραμμα που καταχωρώ τα έσοδα και τα έξοδα.

Η εταιρεία θα αναβαθμίσει το πρόγραμμα και από 1/1/2021 θα πατάω ένα κουμπί και θα στέλνω τα έσοδα και τα έξοδα του μήνα στο my data?

Ή δεν είναι τόσο απλό?

Ευχαριστώ όποιον έχει ασχοληθεί και μας απαντήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
28 λεπτά πριν, HURRICANE33 είπε

Η εταιρεία θα αναβαθμίσει το πρόγραμμα και από 1/1/2021 θα πατάω ένα κουμπί και θα στέλνω τα έσοδα και τα έξοδα του μήνα στο my data? Ή δεν είναι τόσο απλό?

Εάν η εταιρία μηχανογράφησης όντως με την αναβάθμιση της λογιστικής εφαρμογής καλύψει ΟΛΕΣ τις ανάγκες παραμετροποίησης τότε ναι θα είναι (σχετικά) απλό και δεν θα προσθέσει πολύ εργασία. Αλλά αυτό δεν το βλέπω να γίνεται και σίγουρα όχι την 1/1/21. Είναι σοβαρή αλλαγή και δεν ισχύει εδώ το ότι θα ασχοληθούν άλλοι με το θέμα και θα μου τα φτιάξουν - δεν χρειάζεται να ξέρω τι γίνεται κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
3 ώρες πριν, NIKOSPETSAS είπε

Εάν η εταιρία μηχανογράφησης όντως με την αναβάθμιση της λογιστικής εφαρμογής καλύψει ΟΛΕΣ τις ανάγκες παραμετροποίησης τότε ναι θα είναι (σχετικά) απλό και δεν θα προσθέσει πολύ εργασία. Αλλά αυτό δεν το βλέπω να γίνεται και σίγουρα όχι την 1/1/21. Είναι σοβαρή αλλαγή και δεν ισχύει εδώ το ότι θα ασχοληθούν άλλοι με το θέμα και θα μου τα φτιάξουν - δεν χρειάζεται να ξέρω τι γίνεται κτλ.

Εξαρτάτε απο το πως θα το υλοποιήσει η κάθε κατασκευάστρια εταιρεία..

Γενικά..


Για τα τιμολόγια εσόδων π.χ , με το που θα καταχωρείς το τιμολόγιο στην φόρμα τιμολόγησης,
και πατήσεις save, και  θα εκτυπωθεί και το τιμολόγιο, -θεωρητικά πάντα- πρέπει να γίνει
αποστολή στο MyDATA, , οπότε στη λίστα τιμολογίων θα δεις το συγκεκριμένο τιμολόγιο
με το ΜΑΡΚ και το UID συμπληρωμένο , (ένας κωδικός του MyDATA) οπότε αυτό θα είναι ένδειξη
ότι το τιμολόγιο ανέβηκε στο MyDATA.
Βέβαια, όσα  τιμολόγια απέτυχαν να πάρουν ΜΑΡΚ , πρέπει να τα ελέγξετε ένα-ένα,  ποιους
λογαριασμούς  κινούν , και αν αυτοί οι λογαριασμοί έχουν "δέσει" καλά με το αντίστοιχο
λογ. σχέδιο (κωδικούς)  του MyDATA.
Επίσης εξαρτάτε  και απο την κατασκευάστρια εταιρεία, αν τους κωδικούς του MyDATA  τους
έχει δέσει πάνω στους κωδικούς του εμπορικού (απ'ότι έχω καταλάβει οι περισσότερες το δουλεύουν
μέσω εμπορικού) ή αν τους έχει δέσει πάνω στους λογαριασμούς της λογιστικής .

Για τα τιμολόγια εξόδων -γενικά-,  με το που θα συμπληρώνεις στην φόρμα τιμολόγησης
Αγορών/Δαπανών τον ΜΑΡΚ θα πρέπει λογικά να σου εμφανίζει το ΑΦΜ προμηθευτή,
ημερομηνία, σειρά α/α , και το UID του παραστατικού, οπότε είναι ένδειξη ότι έχει ήδη
διασταυρωθεί το τιμολόγιο αγοράς με αυτό του προμηθευτή.
Οπότε συνεχίζεις να καταχωρείς το τιμολόγιο αγορών και με το save  γίνεται κλασσικά η
εγγραφή στη λογιστική αλλά και η ταυτόχρονη αποστολή χαρακτηρισμού στο MyDATA.

Αν το πρόγραμμα αποτύχει να χαρακτηρίσει την εγγραφή δεν θα πάρει ΜΑΡΚ χαρακτηρισμού
οπότε θα πρέπει να μπεί και να το χαρακτηρίσει κάποιος με το χέρι...

Επίσης, θα πρέπει να τα ελέγξετε ένα-ένα,  ποιους λογαριασμούς  κινούν , και αν αυτοί οι
λογαριασμοί έχουν "δέσει" καλά με το αντίστοιχο λογ. σχέδιο (κωδικούς)  του MyDATA.

Ακόμα, υπάρχει και η πιθανότητα το ERP να δημιουργήσει τον χαρακτηρισμό
βάση της παραμετροποίησης, αλλά να μην το δέχεται το MyDATA.
Στην προκειμένη περίπτωση , πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο της λογιστικής εγγαρφής
(Εχουμε ήδη θέμα με λογιστικές εγγραφές που περνάνε τα έξοδα τρίτων σε κάποιο
ενδιάμεσο π.χ 30.90.ΧΧ , αλλα αυτό το λογαρισμό δεν μπορεί να τον δεχθεί μέσα σε κάποιο
άρθρο πωλήσεων)
 

Τον  δέ χαρακτηρισμό του εξόδου , θα πρέπει να τον "στριμώξετε" πάνω στα
linenumber  του εκδότη..
Τι είναι τα linenumber??  είναι τα συγκεντρωτικά σύνολα τιμολογίου ανα ΦΠΑ. π.χ
Ενα τιμολόγιο εκδότη έχει 2 κατηγ ΦΠΑ 24% και 13% οπότε στο detail  του τιμολογίου
θα περιέχει 2 linenumber πχ:
linenumber = 1 Καθ.Αξ 200 και ΦΠΑ 24% = 48 ευρώ
linenumber = 2 Καθ.Αξ 100 και ΦΠΑ 13% = 13 ευρώ

Τώρα , ο λήπτης καλείται να βάλει τους χαρακτηρισμούς του ανα linenumber εκδότη..
Δηλ να πεί, ότι για το linenumber = 1 εγώ σαν λήπτης βάζω αυτούς
τους χαρακτηρισμούς, και για το linenumber = 2 βάζω τους άλλους..
(Τρομερή λογική έτσι?? )

Εχουμε φωνάξει πολύ να το αλλάξουν αυτό, προς το παρόν κωφεύουν .. ελπίζω κάποια
στιγμή στο μέλλον να το αλλάξουν...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

οι αγροτες και οι ειδικου καθεστωτος τι θα κανουν και αυτοι ηλεκτρονικα? Το σωστο θα ηταν σαν συγκεντρωτικες,να τα περνουσαμε μεσα απο  το λογιστικο μας προγραμμα και απο εκει να πηγαινανε στα ηλεκτρονικα βιβλια

Ποιο το νοημα ο επιχειρηματιας που δεν ασχολειται με υπολογιστες να περνανε τιμολογια χαμενες εργατοωρες αντι να τα κανουμε με την μια>?απορω,Για το on line συστημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
56 λεπτά πριν, zinon είπε

οι αγροτες και οι ειδικου καθεστωτος τι θα κανουν και αυτοι ηλεκτρονικα? Το σωστο θα ηταν σαν συγκεντρωτικες,να τα περνουσαμε μεσα απο  το λογιστικο μας προγραμμα και απο εκει να πηγαινανε στα ηλεκτρονικα βιβλια

Ποιο το νοημα ο επιχειρηματιας που δεν ασχολειται με υπολογιστες να περνανε τιμολογια χαμενες εργατοωρες αντι να τα κανουμε με την μια>?απορω,Για το on line συστημα?

Απ'οσο ξέρω, (δεν είμαι και φοροτεχνικός) τα τιμολόγια των αγροτών ειδικού
καθεστώτος τα εκδίδουν οι αγοραστές. οπότε -λογικά- θεωρείται σαν αγορά απο μη
υπόχρεο , οπότε το ERP του αγοραστή θα διαβιβάσει την πράξη ( με  παραστατικό
ΑΑΔΕ, 3.1 Τίτλος κτήσης (μη υπόχρεος εκδότης) ).  

Δεν νομίζω να μπορεί να γίνεται διαβίβαση αγορών συγκεντρωτικά.

Τώρα το on line  θα είναι για τις πωλήσεις υποχρεωτικό , οι αγορές/ δαπάνες 
απ'όσο ξέρω μπορούν και να καθυστερήσουν.. δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τις προθεσμίες.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δυναται να κοβουν και απλες αποδειξεις εισπραξης , σαν εσοδα , αυτα με καποιο τροπο πρεπει να απεικονιστουν στα ηλ βιβλια,Παρολες τις παρουσιασεις και τα σεμιναρια που εχουμε δει, αν δεν το κανουμε επι του πρακτεος δε γινεται κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
20 λεπτά πριν, zinon είπε

..... αν δεν το κανουμε επι του πρακτεος δε γινεται κατι

Συμφωνώ απόλυτα.. Πάνω στην πράξη θα φανούν πολλά κενά , όλο το 2021 θα το φάμε
στις λεπτομέρειες......να μη σου πω και το 2022...
Τεράστιο κόστος για τις εταιρείες πληροφορικής (ειδικά τις μικρές), αλλά και για τις
επιχειρήσεις γενικότερα.Αν είχε γίνει διαβούλευση και με τους λογιστές πολλά απο
αυτά τα προβλήματα  θα ειχαν φανει και θα ειχε σχεδιαστεί ένα ποιό πλήρες
σύστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

τι έπος είναι τουτο ??

να ρωτήσω γιατι απο το πολύ διάβασμα μπερδευτικα...

Προς το παρόν δεν είναι τίποτα υποχρεωτικό

ούτε το εμπορικό για τον πελάτη (αν των 50τιμολ ή 50.000€) ==> αυτο θα γίνει υποχρεωτικό απο 1/1/2021 

ούτε το my data ==> και αυτο υποχρεωτικό απο 01/01/2021 

 

τα λέω καλά ή έχω καταλάβει αλλα ντ'άλλων ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...