Jump to content

Question

Διαβάζοντας την ΠΟΛ Α1138/2020 καταλαβαίνω ότι μπορείς ,μεταξύ των άλλων τρόπων να ανεβάζεις τίς αποδείξεις λιανικής  από τίς ΦΤΜ  και όχι από το λογισμικό της εταιρείας(ERP)

Σε περίπτωση όμως που κόβεις τιμολόγια μηχανογραφικά πρέπει να τα ανεβάζεις μέσω ERP( εκτός εάν έχεις απλογραφικά βιβλία η έχεις κόψει τιμολόγια σύμφωνα με τις υποβληθείσες καταστάσεις πελατών μέχρι 50 την προηγούμενη χρονιά. οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή του my data και να κάνεις χειρόγραφη καταχώρηση στο σύστημα της ΑΑΔΕ.

Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να παραμετροποιήσεις το ERP σου και να πληρώσεις ένα κάρο χρήματα. 

Τα λέω σωστά???

Link to post
Share on other sites
  • Answers 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Popular Posts

Σωστά. Αντε να πούμε στους πελάτες ότι αυξάνεται η αμοιβή μας, θα μας πάρουν με τις πέτρες, αφού είναι "δική μας υποχρέωση" και εν μέσω κορονοιου ζητάμε αύξηση. Δυστυχώς αυτές τις απαντήσεις θα λάβουμ

Ανοιξαμε  και σας περιμένουμε  Απλά όπως όλες οι εφαρμογές  είναι λειτουργικές  μετά από κανα  δίμηνο δίχρονο. 

Καλησπέρα. Το κυριότερο από όλα είναι ότι οι επιχειρήσεις δεν έχουν ενημερωθεί για τη νέα υποχρέωση και κυρίως για το κόστος και την αύξηση της αμοιβής του λογιστή, του οποίου η δουλειά διπλασιάζ

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
1 ώρα πριν, ΜΑΡΚΟΣ Γ.ΣΙΓΑΛΑΣ είπε

Διαβάζοντας την ΠΟΛ Α1138/2020 καταλαβαίνω ότι μπορείς ,μεταξύ των άλλων τρόπων να ανεβάζεις τίς αποδείξεις λιανικής  από τίς ΦΤΜ  και όχι από το λογισμικό της εταιρείας(ERP)

Σε περίπτωση όμως που κόβεις τιμολόγια μηχανογραφικά πρέπει να τα ανεβάζεις μέσω ERP( εκτός εάν έχεις απλογραφικά βιβλία η έχεις κόψει τιμολόγια σύμφωνα με τις υποβληθείσες καταστάσεις πελατών μέχρι 50 την προηγούμενη χρονιά. οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή του my data και να κάνεις χειρόγραφη καταχώρηση στο σύστημα της ΑΑΔΕ.

Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να παραμετροποιήσεις το ERP σου και να πληρώσεις ένα κάρο χρήματα. 

Τα λέω σωστά???

όσοι ρωτήσατε μέχρι τώρα πρακτικά θέματα του my data ήταν η πρώτη σας ανάρτηση.

δεν γνωρίζουμε . 

Link to post
Share on other sites
  • 0

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,συμφωνώ ότι ειναι πολυ νωρις απλα ρωτάω με τα μεχρι τώρα δεδομένα αν 'εχετε καταλάβει

1.πχ ένας υδραυλικός με χειρόγραφα τιμολογια 'εσοδα  πάνω απο 50 ,τι κάνει μα ς τα φέρνει εμάς  και τα στέλνουμε απο το πρόγραμμα της λογιστικής μας ? μεχρι της 20 του επομένου μηνα ?η πρέπει να πάρει εμπορικό πρόγραμμα και να τα στέλνει κάθε μέρα?

2.οι αλπ απο ταμειακή θα στέλνονται αυτόματα καθε βράδι απο την ταμειακη ?οι γιατροί π.χ που έχουν χειρόγραφες απυ ?

3.τα έξοδα στα απλογραφικά πρεπει και αυτά να χαρακτηρίζονται ανα κατηγορία ?πχ όπως κατηγοριοποιούνται στο εντυπο ε3? αν είναι έτσι θα πρεπει να ανοίξουμε επιμέρους λογαριασμούς στα λογιστικά μας προγράμματα ?

Link to post
Share on other sites
  • 0
1 ώρα πριν, dodos είπε

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,συμφωνώ ότι ειναι πολυ νωρις απλα ρωτάω με τα μεχρι τώρα δεδομένα αν 'εχετε καταλάβει

1.πχ ένας υδραυλικός με χειρόγραφα τιμολογια 'εσοδα  πάνω απο 50 ,τι κάνει μα ς τα φέρνει εμάς  και τα στέλνουμε απο το πρόγραμμα της λογιστικής μας ? μεχρι της 20 του επομένου μηνα ?η πρέπει να πάρει εμπορικό πρόγραμμα και να τα στέλνει κάθε μέρα?

2.οι αλπ απο ταμειακή θα στέλνονται αυτόματα καθε βράδι απο την ταμειακη ?οι γιατροί π.χ που έχουν χειρόγραφες απυ ?

3.τα έξοδα στα απλογραφικά πρεπει και αυτά να χαρακτηρίζονται ανα κατηγορία ?πχ όπως κατηγοριοποιούνται στο εντυπο ε3? αν είναι έτσι θα πρεπει να ανοίξουμε επιμέρους λογαριασμούς στα λογιστικά μας προγράμματα ?

Από αυτά που έχω καταλάβει:

1. Ναι , χειρόγραφα τα καταχωρούμε εμείς και τα στέλνουμε από το πρόγραμμα.

2. Η αυτόματη αποστολή από ταμιακή αν θυμάμαι πάει από 01/01/21. Γιατροί και λοιποί με χειρόγραφα όπως περίπτωση 1.

3. Ναι τα έξοδα ανά κατηγορίες όπως φαίνονται στο Ε3 , άλλωστε οι αντιστοίχηση των κωδικών στον τύπο χαρακτηρισμού που ζητάει το  mydata αναφέρεται στα κουτάκια του Ε3 πίνακας Ζ.

Link to post
Share on other sites
  • 0
23 λεπτά πριν, Constantinos είπε

Από αυτά που έχω καταλάβει:

1. Ναι , χειρόγραφα τα καταχωρούμε εμείς και τα στέλνουμε από το πρόγραμμα.

2. Η αυτόματη αποστολή από ταμιακή αν θυμάμαι πάει από 01/01/21. Γιατροί και λοιποί με χειρόγραφα όπως περίπτωση 1.

3. Ναι τα έξοδα ανά κατηγορίες όπως φαίνονται στο Ε3 , άλλωστε οι αντιστοίχηση των κωδικών στον τύπο χαρακτηρισμού που ζητάει το  mydata αναφέρεται στα κουτάκια του Ε3 πίνακας Ζ.

EYXAΡΙΣΤΩ ,ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ,ΣΕ ΤΙ ΧΡΟΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ?ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 20 ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ Η ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ?

Link to post
Share on other sites
  • 0
2 λεπτά πριν, dodos είπε

EYXAΡΙΣΤΩ ,ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ,ΣΕ ΤΙ ΧΡΟΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ?ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 20 ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ Η ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ?

20 του επόμενου. 

Link to post
Share on other sites
  • 0
4 ώρες πριν, Constantinos είπε

20 του επόμενου. 

δεν ειμαι βέβαιος οτι θα μπορούμε να τα στειλουμε απο το λογιστικο μας προγραμμα τα εσοδα τα χειρογραφα σε οσους δεν εχουν εμπορικο προγραμμα ,αν χρειαζεται να ανεβαινουν σε πραγματικο χρόνο ανα παραστατικο ,εκτός αν τους έχουμε καθε μέρα στο γραφείο ...

Link to post
Share on other sites
  • 0
27 λεπτά πριν, DENNY είπε

Αρα το 50 τιμολόγια που έχει ακούσει για υποχρεωτικό πρόγραμμα τι ήταν; 

Εγώ έχω καταλάβει ότι μέχρι ένα όριο θα μπορείς να τα περνάς με το χέρι, σαν τη ΜΥΦ, από πρόγραμμα του Τάξις.

Δεν θυμάμαι το όριο.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Α.1138/2020, στο άρθρο 4 παράγρ. 6γ, γα & γβ

6. Η διαβίβαση των δεδομένων, που ορίζονται με την παρούσα, πραγματοποιείται από τις υπόχρεες οντότητες ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε. μέσω:

.....

γ) ειδικής φόρμας καταχώρησης της εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων που είναι προσβάσιμη μέσω του διαδικτυακού τόπου της Α.Α.Δ.Ε., αποκλειστικά για τις οντότητες που:
γα) τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα και δεν υπερβαίνουν τα όρια των ακαθάριστων εσόδων, όπως αυτά ορίζονται για την εφαρμογή της περίπτωσης β’ της παραγράφου 2 του άρθρου 38 του ν. 2873/2000. Τα ανωτέρω, για τους σκοπούς της διαβίβασης, εξετάζονται στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους, με βάση τα ακαθάριστα έσοδα, όπως αυτά προκύπτουν από την Πλατφόρμα myDATA, και ισχύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του επόμενου έτους, εντός του οποίου πραγματοποιείται η ηλεκτρονική διαβίβαση. Εξαιρετικά, για τα έτη 2020 και 2021, τα ακαθάριστα έσοδα προσδιορίζονται με βάση τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2018 και 2019 αντίστοιχα ή
γβ) εκδίδουν έως και πενήντα (50) τιμολόγια πώλησης, ανεξαρτήτως τηρούμενου λογιστικού συστήματος, όπως το πλήθος αυτών προκύπτει από τα δεδομένα που διαβιβάστηκαν στην Πλατφόρμα myDATA μέχρι το τέλος του προηγούμενου ημερολογιακού έτους. Εξαιρετικά για τα έτη 2020 και 2021, λαμβάνεται υπόψη μόνο το πλήθος των τιμολογίων, με βάση τις υποβληθείσες καταστάσεις φορολογικών στοιχείων πελατών, σύμφωνα με την απόφαση Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ.1022/2014 (Β’ 179).
 

Link to post
Share on other sites
  • 0

 

Με κάθε επιφύλαξη ,

Οσοι εκδίδουν μέχρι και 50 τιμολόγια (το χρόνο υποθέτω) θα τα καταχωρούν μέσω της ειδικής φόρμας

καταχώρησης της εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων,

(https://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia/eidiki-forma-katahorisis).

=======================================================

Η γενική διαδικασία είναι η εξής:

Απ' όσο ξέρω γιατί το περιβάλλον είναι εντελώς ασαφές, για ένα λογιστικό γραφείο :

- Θα τιμολόγια εσόδων θα τα στέλνει ο πελάτης σας στο MyDATA

   είτε απο απο το ERP του,  είτε μέσω της  μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης (για 50 παρ/κά),

   είτε μέσω παρόχου και κατόπιν θα τα    εκτυπώνει

  - κατόπιν θα στέλνει τα εκτυπωμένα  (ή σε καταστάσεις) στο λογιστικό Γραφείο

- Το Λογιστικό γραφείο θα πρέπει να τα καταχωρεί κανονικά (όπως μέχρι τώρα) 

 στο τοπικό πρόγραμμα στα βιβλία  του πελάτη του .

Αλλα εδώ τώρα είναι μιά ασάφεια.

- Τι θα έχει στείλει ο πελάτης απο το ERP , ή τον πάροχο, ή  την ειδική φόρμα καταχώρησης? 

- Θα έχουν πάει στο MyDATA οι σωστοί χαρακτηρισμοί ?

- Μήπως  θα πρέπει να μπείτε στο Συγκεντρωτικό Βιλίο ΕΣ/ΕΞ του MyDATA και

   να τα διασταυρώσετε?

- Μήπως πρέπει να τα κατεβάσετε απο το MyDATA  και να τους ρίξετε μιά ματιά με

  αυτά που έχετε   περάσει στο τοπικό?

(δεν γνωρίζω πραγματικά γιατί στην εταιρεία που είμαι δεν φτιάχνουμε s/w  για λογιστικά γραφεία)

Η ουσία είναι μία ... φασκελοκουκούλωστα

====================== Και το κερασάκι στην τούρτα ================

Ατιγράφω απο τις νέες ερωτήσεις απαντήσεις

https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-10/FAQs_myDATA_tech_0.pdf

Ερ. Τι ισχύει σε περίπτωση επανυποβολής παραστατικού που έχει ήδη χαρακτηριστεί από το λήπτη;   Κλειδώνει;
Απ. Σε περίπτωση επαναυποβολήςπαραστατικού που έχει ήδη χαρακτηριστεί από το λήπτη το      παραστατικό  ακυρώνεται  και    ο  λήπτης  θα  πρέπει  να  υποβάλει  εκ  νέου  τους  χαρακτηρισμούς.

------------------------------------------------ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ----------------------

Το πρόβλημα είναι ότι Κατα την υποβολή του παραστατικού πάει πακέτο και ο χαρακτηρισμός.

==> Επομένως , αν ο εκδότης  θέλει να αλλάξει μιά γραμμή σε ένα λογιστικό άρθρο ,

(π.χ να αλλάξει ένα λογαριασμό όχι ποσό) αυτό ακυρώνει ΟΛΟ το  παραστατικό  και το θεωρεί σαν νέο ΟΛΟ το παραστατικό οπότε ο εκδότης με το νέο παραστατικό πλέον πρέπει:

-  να λάβει το νέο ΜΑΡΚ του νέου πλεον παραστατικού

- Να πάρει τηλέφωνο τον λήπτη και να του πεί ότι το παλιό ΜΑΡΚ αλλαξε με το

  νέο ΜΑΡΚ

- και ο Λήπτης να ξανακάνει πάλι τον χαρακτηρισμό με τον νέο ΜΑΡΚ

Και γενικώς είναι όλο για πέταμα ..

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
10 ώρες πριν, Pacioli είπε

 

Με κάθε επιφύλαξη ,

Οσοι εκδίδουν μέχρι και 50 τιμολόγια (το χρόνο υποθέτω) θα τα καταχωρούν μέσω της ειδικής φόρμας

καταχώρησης της εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων,

(https://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia/eidiki-forma-katahorisis).

=======================================================

Η γενική διαδικασία είναι η εξής:

Απ' όσο ξέρω γιατί το περιβάλλον είναι εντελώς ασαφές, για ένα λογιστικό γραφείο :

- Θα τιμολόγια εσόδων θα τα στέλνει ο πελάτης σας στο MyDATA

   είτε απο απο το ERP του,  είτε μέσω της  μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης (για 50 παρ/κά),

   είτε μέσω παρόχου και κατόπιν θα τα    εκτυπώνει

  - κατόπιν θα στέλνει τα εκτυπωμένα  (ή σε καταστάσεις) στο λογιστικό Γραφείο

- Το Λογιστικό γραφείο θα πρέπει να τα καταχωρεί κανονικά (όπως μέχρι τώρα) 

 στο τοπικό πρόγραμμα στα βιβλία  του πελάτη του .

Αλλα εδώ τώρα είναι μιά ασάφεια.

- Τι θα έχει στείλει ο πελάτης απο το ERP , ή τον πάροχο, ή  την ειδική φόρμα καταχώρησης? 

- Θα έχουν πάει στο MyDATA οι σωστοί χαρακτηρισμοί ?

- Μήπως  θα πρέπει να μπείτε στο Συγκεντρωτικό Βιλίο ΕΣ/ΕΞ του MyDATA και

   να τα διασταυρώσετε?

- Μήπως πρέπει να τα κατεβάσετε απο το MyDATA  και να τους ρίξετε μιά ματιά με

  αυτά που έχετε   περάσει στο τοπικό?

(δεν γνωρίζω πραγματικά γιατί στην εταιρεία που είμαι δεν φτιάχνουμε s/w  για λογιστικά γραφεία)

Η ουσία είναι μία ... φασκελοκουκούλωστα

====================== Και το κερασάκι στην τούρτα ================

Ατιγράφω απο τις νέες ερωτήσεις απαντήσεις

https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-10/FAQs_myDATA_tech_0.pdf

Ερ. Τι ισχύει σε περίπτωση επανυποβολής παραστατικού που έχει ήδη χαρακτηριστεί από το λήπτη;   Κλειδώνει;
Απ. Σε περίπτωση επαναυποβολήςπαραστατικού που έχει ήδη χαρακτηριστεί από το λήπτη το      παραστατικό  ακυρώνεται  και    ο  λήπτης  θα  πρέπει  να  υποβάλει  εκ  νέου  τους  χαρακτηρισμούς.

------------------------------------------------ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ----------------------

Το πρόβλημα είναι ότι Κατα την υποβολή του παραστατικού πάει πακέτο και ο χαρακτηρισμός.

==> Επομένως , αν ο εκδότης  θέλει να αλλάξει μιά γραμμή σε ένα λογιστικό άρθρο ,

(π.χ να αλλάξει ένα λογαριασμό όχι ποσό) αυτό ακυρώνει ΟΛΟ το  παραστατικό  και το θεωρεί σαν νέο ΟΛΟ το παραστατικό οπότε ο εκδότης με το νέο παραστατικό πλέον πρέπει:

-  να λάβει το νέο ΜΑΡΚ του νέου πλεον παραστατικού

- Να πάρει τηλέφωνο τον λήπτη και να του πεί ότι το παλιό ΜΑΡΚ αλλαξε με το

  νέο ΜΑΡΚ

- και ο Λήπτης να ξανακάνει πάλι τον χαρακτηρισμό με τον νέο ΜΑΡΚ

Και γενικώς είναι όλο για πέταμα ..

 

 

καλημέρα ,πολύ καλή η ανάρτηση σου ,επειδή τώρα έχω αρχίσει να ασχολούμαι με το θέμα θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις καταλάβει :

1.κάποιος που έχει κάτω απο 50 παραστατικά τιμολογια δηλαδή ,θα μπορεί να μην αγοράσει εμπορικό και να τα πτηκτρολογήση κατευθείαν στο mydata,ποια χρονική στιγμη? στο τέλος της ημέρας υποχρεωτικά η εως της 20 του επομένου μήνα ?

2.κάποιος που έχει πάνω απο 50 παραστατικά παίρνει αναγκαστικά εμπορικό πρόγραμμα ? η τα στέλνουμε απο το λογιστικό μας πρόγραμμα  έως της 20 του επομένου μήνα ,αν είναι έτσι κανένας δεν θα αγοράσει εμπορικό πρόγραμμα ,και σε εμάς θα αλλάξει απλά ο χρόνος καταχώρησής .

3.οι χειρόγραφες απυ π.χ των γιατρών τι θα γίνει αγοράζουν αναγκαστικά εμπορικό προγραμμα, η παλι μέσω του λογιστικού μας προγράμματος  και τα στέλνουν μέχρι 20 του επομένου μήνα ?

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
53 λεπτά πριν, dodos είπε

καλημέρα ,πολύ καλή η ανάρτηση σου ,επειδή τώρα έχω αρχίσει να ασχολούμαι με το θέμα θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις καταλάβει :

1.κάποιος που έχει κάτω απο 50 παραστατικά τιμολογια δηλαδή ,θα μπορεί να μην αγοράσει εμπορικό και να τα πτηκτρολογήση κατευθείαν στο mydata,ποια χρονική στιγμη? στο τέλος της ημέρας υποχρεωτικά η εως της 20 του επομένου μήνα ?

2.κάποιος που έχει πάνω απο 50 παραστατικά παίρνει αναγκαστικά εμπορικό πρόγραμμα ? η τα στέλνουμε απο το λογιστικό μας πρόγραμμα  έως της 20 του επομένου μήνα ,αν είναι έτσι κανένας δεν θα αγοράσει εμπορικό πρόγραμμα ,και σε εμάς θα αλλάξει απλά ο χρόνος καταχώρησής .

3.οι χειρόγραφες απυ π.χ των γιατρών τι θα γίνει αγοράζουν αναγκαστικά εμπορικό προγραμμα, η παλι μέσω του λογιστικού μας προγράμματος  και τα στέλνουν μέχρι 20 του επομένου μήνα ?

 

Καλημέρα, με κάθε επιφύλαξη , και  απ'ότι έχω καταλάβει και εγώ βάση της 1138/20

γιατί όλα είναι θολά σε αυτη την ιστορία.

(1)  Κάποιος που έχει μέχρι 50 παραστατικά μπορεί  να μπει στην ειδική φόρμα

     καταχώρησης, να περνάει και  να τα εκτυπώνει απο εκει.   Μπορεί να τα

     καταχωρεί μέχρι την 20η του επόμενου μήνα
 

(2) Για πάνω απο 50 τιμολόγια , ή  θα τα εκδίδει και θα τα εκτυπώνει απο κάποιο ERP

   ή θα τα εκδίδει μέσω παρόχου

   - Για όσους εκδίδουν απο ERP      

            Για το 2020 μέσα σε 5 μέρες και οχι αργότερα απο την 20η του επόμενου μήνα

            Για το 2021 σε πραγματικό χρόνο (άμεσα)

   - Για όσους εκδίδουν μέσω Παρόχου

          πραγματικό χρόνο (άμεσα)

(3) Οι χειρόγραφες  θα καταργηθούν . Απ'όσο ξέρω άν εκδίδουν πάνω απο 50

     χειρόγραφες θα πάει μέσω ERP     η παρόχου, και αν εκδίδουν κάτω απο 50 θα πάνε

      μέσω της ειδκής φόρμας καταχώρησης

Τα παραστατικά θα τα εκδίδουν οι πελάτες σας και θα σας τα στέλνουν κανονικά

όπως μέχρι τώρα για να τα καταχωρήσετε στο δικό σας πρόγραμμα (τοπικα)

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
3 ώρες πριν, Pacioli είπε

Καλημέρα, με κάθε επιφύλαξη , και  απ'ότι έχω καταλάβει και εγώ βάση της 1138/20

γιατί όλα είναι θολά σε αυτη την ιστορία.

(1)  Κάποιος που έχει μέχρι 50 παραστατικά μπορεί  να μπει στην ειδική φόρμα

     καταχώρησης, να περνάει και  να τα εκτυπώνει απο εκει.   Μπορεί να τα

     καταχωρεί μέχρι την 20η του επόμενου μήνα
 

(2) Για πάνω απο 50 τιμολόγια , ή  θα τα εκδίδει και θα τα εκτυπώνει απο κάποιο ERP

   ή θα τα εκδίδει μέσω παρόχου

   - Για όσους εκδίδουν απο ERP      

            Για το 2020 μέσα σε 5 μέρες και οχι αργότερα απο την 20η του επόμενου μήνα

            Για το 2021 σε πραγματικό χρόνο (άμεσα)

   - Για όσους εκδίδουν μέσω Παρόχου

          πραγματικό χρόνο (άμεσα)

(3) Οι χειρόγραφες  θα καταργηθούν . Απ'όσο ξέρω άν εκδίδουν πάνω απο 50

     χειρόγραφες θα πάει μέσω ERP     η παρόχου, και αν εκδίδουν κάτω απο 50 θα πάνε

      μέσω της ειδκής φόρμας καταχώρησης

Τα παραστατικά θα τα εκδίδουν οι πελάτες σας και θα σας τα στέλνουν κανονικά

όπως μέχρι τώρα για να τα καταχωρήσετε στο δικό σας πρόγραμμα (τοπικα)

 

 

Καλησπέρα.

Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω ότι θα περνάνε οι πελάτες τα έσοδα στο my data.

Οι πελάτες θα κάνουν ό,τι και τώρα, θα μας φέρνουν τα τιμολόγια και εμείς θα τα περνάμε και στο my data και στο λογιστικό μας πρόγραμμα.

Διπλή δουλειά δηλαδή.

Link to post
Share on other sites
  • 0
1 ώρα πριν, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω ότι θα περνάνε οι πελάτες τα έσοδα στο my data.

Οι πελάτες θα κάνουν ό,τι και τώρα, θα μας φέρνουν τα τιμολόγια και εμείς θα τα περνάμε και στο my data και στο λογιστικό μας πρόγραμμα.

Διπλή δουλειά δηλαδή.

 

Καμία αισιοδοξία ..

Κατ' αρχάς αυτό που λές, ότι δηλδ, θα σας φέρνουν τα τιμολόγια και εσείς θα τα
περνάτε και στο my data και στο λογιστικό σας πρόγραμμα, είχε σχεδιαστεί στο
MyDATA v.05 . Απο το MyDATA v.06 και μετά οι πελάτες σας θα στέλνουν
τα τιμολόγια απο τον χώρο τους μαζί με τον χαρακτηρισμό του (που παριστάνει
την λογιστική εγγραφή αλλά δεν ειναι) .

Για τα έσοδα θα τα στέλνει ο πελάτης , αλλά τι ρημάδι χαρακτηρισμούς θα στέλνει
.Επομένως θα πρέπει να κάνετε
διπλή παραμετροποίηση (και είναι και πολύπλοκη) και στο erp του πελάτη, και στο
erp  το δικό σας (για την μερίδα του πελάτη σας.  Τώρα, σε περίπτωση όμως που
πρέπει να αλλάξετε μιά εγγραφή εσόδων , αυτό θα πρέπει
να γίνει απο το δικό σας erp  (και είναι τόσο ηλίθιο το MyDATA , αμα πάς να κάνεις
μιά αλλαγή σε μιά λογιστική εγγραφή, αυτό το βλαμμένο νομίζει ότι πρόκειται για
νέο παραστατικό και σου δίνει νέο ΜΑΡΚ)  .

Για τα έξοδα ισχύει 3πλή δουλειά σχεδον. Τα τιμολόγια εξόδων , όπου θα σας
τα φέρνουν οι πελάτες σας,  εσεις πρέπει:
α)  Να τα καταχωρείτε τοπικά
β)  Να κάνετε download  τις συνόψεις τους απο το MyDATA
γ)  Θα πρέπει με κάποιο τρόπο να  αντιστοιχίζετε αυτα που έχετε περάσει τοπικά
     με αυτά που αυτά που έχετε κάνει   download απο το MyDATA.
δ) Και αφού τα αντιστοιχίσετε, θα πρέπει να στείλετε αυτό το ρημάδι το
    χαρακτηρισμό που παριστάνει την  λογιστική εγγραφή αλλά δεν είναι.

Το πως θα τα αντιστοιχίσετε? Καλά εδώ θα πέσει γέλιο.. Ποικίλουν οι διάφορες υλοποιήσεις απο s/w  σε s/w.

Το μεγάλο πρόβλημα με αυτό το ηλίθιο MyDATA, είναι ότι είναι τόσο κακοσχεδιασμένο,
και δεν βοηθάει τα ERP έτσι ώστε να μπορούμε να αναπτύξουμε εύκολες εφαρμογές
που εξοικονομούν χρόνο για τους λογιστές. 
Μας βάζει σε ειδικά καλούπια και μας υποχρεώνει να κάνουμε τις εφαρμογές μας
σαν τα μούτρα τους, δύσχρηστες και χρονοβόρες.

Τι να σου τώρα.. απο που να αρχίσω και που να τελειώσω... 
Εγω προσωπικά έχω στείλει πλήθος τεχνικών υπομνημάτων για να βελτιωθεί το
σύστημα αλλα δεν βαριέσαι?  "φωνή βοώντος εν τη ερήμω".



 

,
 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Kαλησπερα, οι περισσότεροι δεν έχουμε ασχοληθεί καν με το my data, οι περισσότεροι έχουμε κατά νου ότι θα ανεβάζουμε κάθε μήνα τα έσοδα και τα έξοδα όπως οι μυφ και όλα καλά. Επίσης όσα σεμινάρια έγιναν από συλλόγους η ΟΕΕ δεν ακούσαμε τίποτα πρακτικό πάρα μόνο διαφήμιζαν τον εκάστοτε παροχο.Τελικά από όσο καταλαβαίνω θα οικονομησουν οι παροχοι. Αντε πείτε στους αγρότες πελάτες σας για τα ηλεκτρονικά βιβλία. 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Κι εγώ με τα λίγα που διάβασα έχω μείνει στο "μέχρι 25η ημέρα του επόμενου μήνα".... 

Τα 50 τιμολόγια/έτος ισχύει για όλες τις οντότητες. Αυτές θα μπορούν να ανεβάζουν "χειροκίνητα" τα τιμολόγιά τους. 

Link to post
Share on other sites
  • 0
2 ώρες πριν, eyripidis είπε

Kαλησπερα, οι περισσότεροι δεν έχουμε ασχοληθεί καν με το my data, οι περισσότεροι έχουμε κατά νου ότι θα ανεβάζουμε κάθε μήνα τα έσοδα και τα έξοδα όπως οι μυφ και όλα καλά. Επίσης όσα σεμινάρια έγιναν από συλλόγους η ΟΕΕ δεν ακούσαμε τίποτα πρακτικό πάρα μόνο διαφήμιζαν τον εκάστοτε παροχο.Τελικά από όσο καταλαβαίνω θα οικονομησουν οι παροχοι. Αντε πείτε στους αγρότες πελάτες σας για τα ηλεκτρονικά βιβλία. 

Επί της ουσίας μετατίθεται η ευθύνη του ελέγχου σε εμάς. Ελεγκτές αμισθί θα είμαστε, και στο μέλλον την δουλειά αυτή θα την κάνει ο παροχος ( δική μου εικασία αυτή). 

Link to post
Share on other sites
  • 0
18 ώρες πριν, eyripidis είπε

Kαλησπερα, οι περισσότεροι δεν έχουμε ασχοληθεί καν με το my data, οι περισσότεροι έχουμε κατά νου ότι θα ανεβάζουμε κάθε μήνα τα έσοδα και τα έξοδα όπως οι μυφ και όλα καλά. Επίσης όσα σεμινάρια έγιναν από συλλόγους η ΟΕΕ δεν ακούσαμε τίποτα πρακτικό πάρα μόνο διαφήμιζαν τον εκάστοτε παροχο.Τελικά από όσο καταλαβαίνω θα οικονομησουν οι παροχοι. Αντε πείτε στους αγρότες πελάτες σας για τα ηλεκτρονικά βιβλία. 

Συμφωνώ απόλυτα! Τους Λογιστές δεν τους ρώτησε κανένας, και πρακτικά σας
πετάξανε έξω απο την διαβούλευση. Το σόϊ διαβούλευση γινόταν με τους
λογιστές που σαν κύριοι εμπλεκόμενοι μείναν απ'έξω?
Διαβούλευση μόνο με μηχανογράφους?
Η ΑΑΔΕ όφειλε να συντάξει ένα φυλλάδιο , 100-200 σελίδες αναλυτικό, αναγνώσιμο
απο λογιστές , που να περιέχει, καμιά 20αριά 30 παραδείγματα με εξειδικευμένα και
μη παραστατικά και κάθε ένα απο αυτά τα παραστατικά ,διαγραμματικά πλέον και με
πινακάκια αναγνώσιμα ,να  λέει π.χ:
Παραστατικό 1:   Αυτή είναι η Λογιστική εγγραφή, αυτή είναι η σύνοψη έτσι
                                 θα είναι ο χαρακτηρισμός
Παραστατικό 2:   Αυτή είναι η Λογιστική εγγραφή, αυτή είναι η σύνοψη έτσι θα είναι
                                ο χαρακτηρισμός
Ετσι θα το περάσει ο Λήπτης , έτσι θα το περάσει ο εκδότης. κ.ο.κ

Και εκει θα βλέπατε πολλά και διάφορα..
Και μόνο γι'αυτό πρέπει να το πάρουν πίσω και να ξεκινήσουν πάλι μιά κανονική διαβούλευση που να περιλαμβάνει  και  το Λογιστικό κλάδο .

 



 

Link to post
Share on other sites
  • 0
1 ώρα πριν, Pacioli είπε

Συμφωνώ απόλυτα! Τους Λογιστές δεν τους ρώτησε κανένας, και πρακτικά σας
πετάξανε έξω απο την διαβούλευση. Το σόϊ διαβούλευση γινόταν με τους
λογιστές που σαν κύριοι εμπλεκόμενοι μείναν απ'έξω?
Διαβούλευση μόνο με μηχανογράφους?
Η ΑΑΔΕ όφειλε να συντάξει ένα φυλλάδιο , 100-200 σελίδες αναλυτικό, αναγνώσιμο
απο λογιστές , που να περιέχει, καμιά 20αριά 30 παραδείγματα με εξειδικευμένα και
μη παραστατικά και κάθε ένα απο αυτά τα παραστατικά ,διαγραμματικά πλέον και με
πινακάκια αναγνώσιμα ,να  λέει π.χ:
Παραστατικό 1:   Αυτή είναι η Λογιστική εγγραφή, αυτή είναι η σύνοψη έτσι
                                 θα είναι ο χαρακτηρισμός
Παραστατικό 2:   Αυτή είναι η Λογιστική εγγραφή, αυτή είναι η σύνοψη έτσι θα είναι
                                ο χαρακτηρισμός
Ετσι θα το περάσει ο Λήπτης , έτσι θα το περάσει ο εκδότης. κ.ο.κ

Και εκει θα βλέπατε πολλά και διάφορα..
Και μόνο γι'αυτό πρέπει να το πάρουν πίσω και να ξεκινήσουν πάλι μιά κανονική διαβούλευση που να περιλαμβάνει  και  το Λογιστικό κλάδο .

 



 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αυτός είναι ο σωστός τρόπος και έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί το όλο σύστημα. 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Και μετά κτύπησε  το ξυπνητήρι  και επανήλθα στην πραγματικότητα. 

Το ότι θα δουλέψουμε  άμισθη  για να μας πετάξουν  έξω αργότερα  ...

Αυτό με ξεπερνάει  .

Κάντε υπομονή θα άσκηση  βετο  ο κλάδος  μας και θα πάρει παρατήση  πέντε  ώρες έως της 18:30 .

Link to post
Share on other sites
  • 0
Στις 3/10/2020 στις 2:04 ΜΜ, HURRICANE33 είπε

Καλησπέρα.

Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω ότι θα περνάνε οι πελάτες τα έσοδα στο my data.

Οι πελάτες θα κάνουν ό,τι και τώρα, θα μας φέρνουν τα τιμολόγια και εμείς θα τα περνάμε και στο my data και στο λογιστικό μας πρόγραμμα.

Διπλή δουλειά δηλαδή.

Μήπως θέλω να ελπίζω, το πρόγραμμα μας μετά την ενημέρωση τα στέλνει χωρίς επιπλέον δουλειά; Στα έσοδα τουλάχιστον. Ότι και στις μυφ δλδ; αυτό είχα καταλάβει εγω...

Γιατί το να βάλει κάποιος με 5 τιμολόγια το μήνα, εμπορικό πρόγραμμα η να τα στέλνει ο ίδιος μου φαίνεται απλά ανέφικτο!!! 

Τωρα στα έξοδα για μένα είναι το μεγάλο πρόβλημα, που τιμολόγια ξεφυτρώνουν από παντού ξεχασμένα. Εκεί θα πρέπει να ασχολούμαστε με το τι ανέβασε ο άλλος, τι έχω εγώ, γιατί αυτό που έχω δεν το χει ανεβάσει ο άλλος ακόμα, πάρε τλφ και πάει λέγοντας... Ειδικά σε αυτούς που είναι της τελευταίας στιγμής... 

Link to post
Share on other sites
  • 0
30 λεπτά πριν, DENNY είπε

Γιατί το να βάλει κάποιος με 5 τιμολόγια το μήνα, εμπορικό πρόγραμμα η να τα στέλνει ο ίδιος μου φαίνεται απλά ανέφικτο!!!

Είναι και αυτό ένα θέμα...Ενας αγρότης κανονικού καθεστώτος.. άντε να μπαίνει στην
πλατφόρμα να εκδίδει από εκεί τιμολόγια... και να τα παραμετροποιήσει κι'ολας..

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...