Jump to content
  • 0

MyDATA


Question

Καλησπέρα..

Πως χειρίζεστε το θέμα των ηλεκτρονικών βιβλίων με τους πελάτες σας;; Προτείνεται να αγοράσουν(όσοι μπορούν) μηχανογραφικό σύστημα;;

Και θα τα καταχωρούμε τα τιμολόγια στο πρόγραμμα που δουλεύει ο καθένας και θα πρέπει μετά να τα ξαναπερνάμε στην πλατφόρμα;;

Όσοι κόβουν ΑΛΣ τι θα γίνει από 1/1/2021 που δεν θα στέλνονται συγκεντρωτικά οι πωλήσεις; θα πρέπει να είναι απαραίτητα από ταμειακή ή από μηχανογραφημένο σύστημα;

Είναι τόσα πολλά τα κενά για ακόμη μία φορά....

Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Καλησπέρα rafdel
Με κάθε επιφύλαξη, δεδομένου οτι υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση απο πλευράς του MyDATA.


Απο την  version 0.6 και μετά απαιτείται η σύνοψη του παραστατικού (Τα συγκεντρωτικά στοιχεια τους ανα ΦΠΑ δηλ) να "φεύγει" μαζί με τον χαρακτηρισμό, στην ουσία μαζί με την λογιστική εγγραφή.
Που σημαίνει ότι:
- Οσοι έχουν μηχ/κό σύστημα θα διαβιβάζονται τα τιμολόγια εσόδων απο τον πελάτη σας μαζί με τους   χαρακτηρισμούς.
- Οσοι δεν έχουν μηχ/κό σύστημα , -λογικά- θα πρέπει να καταφύγουν σε κάποιο πάροχο, ο οποίος   θα κάνει τη δουλειά αυτή.


Τωρα,  τι χαρακτηρισμοί θα φεύγουν για το MyDATA , εν απουσία σας,  ένας θεός ξέρει.

Τα λογιστικά Γραφεία, όπως δείχνει το πράγμα μέχρι στιγμής,  θα καταχωρούν τις δαπάνες, και να υποθέσω οτι θα ελέγχουν βάση κάποιου μηχανισμού του ERP την ορθότητα των στοιχείων εσόδων???

Οσοι κόβουν ΑΛΠ-ΑΠΥ από ERP θα φεύγουν μέσω ΦΗΜ, όπως και οι ταμειακές. Ακόμα δεν μας εχει πει το MyDATA πως θα χαρακτηρίζουμε τις λιανικές.

Πάντως , το MyDATA , έχει πάρα πολλές ατέλειες, και δεν το βλέπω να ξεκινάει  για

στις 1/10/2020.

Γενικά, βλέπω ολο το εγχείρημα πολύ μπερδεμένο και ακαταλαβίστικο, και αυτό για μένα  υποδηλώνει ότι έχει πολλές  σχεδιαστικές ατέλειες.

Link to post
Share on other sites
  • 0
19 ώρες πριν, Pacioli είπε

Καλησπέρα rafdel
Με κάθε επιφύλαξη, δεδομένου οτι υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση απο πλευράς του MyDATA.


Απο την  version 0.6 και μετά απαιτείται η σύνοψη του παραστατικού (Τα συγκεντρωτικά στοιχεια τους ανα ΦΠΑ δηλ) να "φεύγει" μαζί με τον χαρακτηρισμό, στην ουσία μαζί με την λογιστική εγγραφή.
Που σημαίνει ότι:
- Οσοι έχουν μηχ/κό σύστημα θα διαβιβάζονται τα τιμολόγια εσόδων απο τον πελάτη σας μαζί με τους   χαρακτηρισμούς.
- Οσοι δεν έχουν μηχ/κό σύστημα , -λογικά- θα πρέπει να καταφύγουν σε κάποιο πάροχο, ο οποίος   θα κάνει τη δουλειά αυτή.


Τωρα,  τι χαρακτηρισμοί θα φεύγουν για το MyDATA , εν απουσία σας,  ένας θεός ξέρει.

Τα λογιστικά Γραφεία, όπως δείχνει το πράγμα μέχρι στιγμής,  θα καταχωρούν τις δαπάνες, και να υποθέσω οτι θα ελέγχουν βάση κάποιου μηχανισμού του ERP την ορθότητα των στοιχείων εσόδων???

Οσοι κόβουν ΑΛΠ-ΑΠΥ από ERP θα φεύγουν μέσω ΦΗΜ, όπως και οι ταμειακές. Ακόμα δεν μας εχει πει το MyDATA πως θα χαρακτηρίζουμε τις λιανικές.

Πάντως , το MyDATA , έχει πάρα πολλές ατέλειες, και δεν το βλέπω να ξεκινάει  για

στις 1/10/2020.

Γενικά, βλέπω ολο το εγχείρημα πολύ μπερδεμένο και ακαταλαβίστικο, και αυτό για μένα  υποδηλώνει ότι έχει πολλές  σχεδιαστικές ατέλειες.

Συμφωνώ μαζί σου. Σκεφτείτε ότι υπάρχουν πολλές μικρές επιχειρήσεις που παίρνουμε κάθε μήνα τα παραστατικά για καταχώρηση, θα πρέπει δουλειά 10 μηνών να την ξανακάνουμε από την αρχή, να μπαίνουμε στο πρόγραμμα και να χαρακτηριζουμε κάθε εγγραφή. Ειναι αδύνατον να ξεκινήσουν τα ηλεκτρονικά βιβλία.Από 01-01-21 προαιρετικά και βλέπουμε. 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Εγω πιστεύω  ότι κανονικά  πρέπει  έως τέλος  του Χρόνου  να έχουν  εφαρμοστεί  και μάλιστα αναδρομικά  από το 1821.

Και ταυτόχρονα να μηχανογράφησουμε  και τις εκατοντάδες  χιλιάδες  εκκρεμείς  συντάξεις  του Δημοσίου  .

Αυτήν την δύσκολη  περίοδο  που παίρναει  η χώρα όλοι πρέπει  να βάλουν  πλάτη. Τι οι λογιστές  θα μείνουν  απ την απ έξω ;;;

.δλδ προχθές  που το σύστημα  δεν δέχονταν  ούτε μια φορολογική  δήλωση  ...Τι μήνυμα  πήραν οι υπεύθυνοι;

Εγώ πάντως  ξέρω ότι το uporn  με εκατομμύρια  χρήστες απ όλων τον κόσμο δεν πέφτει  και δεν σέρνετε  ποτέ. Μήπως  να τα ανεβάζουμε  εκεί καλύτερα;;;

Μήπως  είναι καιρός να σοβαρευτούμε οργανωθούμε    λίγο;;;

Link to post
Share on other sites
  • 0
2 ώρες πριν, eyripidis είπε

Από 01-01-21 προαιρετικά και βλέπουμε.

Ναι, οπωσδήποτε απο την 1/1/2021 , και προαιρετικά. Και επιπλέον , είναι έτσι

δομημένο το σύστημα που απαιτεί μεγάλη παραμετροποίηση απο τον χρήστη,

οπότε αυξάνει και την πιθανότητα του ανθρώπινου λάθους, που σημαίνει οτι

πολλά παραστατικά μπορεί να διαβιβαστούν και να απορριφθούν απο

το MyDATA,και να ψαχνόμαστε ολοι μαζί, "γιατι αυτό το ριμάδι το τιμολόγιο

δεν περνάει", ή ακόμα χειρότερο ,να προκαλέσουν ασυμφωνίες μεταξυ των

τοπικών ERP και του MyDATA. Ειναι σαν να προσπαθούν να βάλουν σε κάποιον

που έχει πέλμα Νο 44 , παπούτσι Νο 38. Εγω προσωπικά τους τα έχω πει αυτά,

αλλά"φωνή βοώντος εν τη ερήμω"...Χρειαζόμαστε ένα σύστημα ποιο χαλαρό,

που να "αναπνέει" , γιατί αλλοιώς μας βλέπω να χορεύουμε καρσιλαμά όλοι

μαζί, μηχανογράφοι και λογιστές...

 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Μεγάλη επιτυχία το myData.

Έκανα είσοδο την Πέμπτη 03/09/20 για να ρίξω μια ματιά.
Επέλεξα την "αναζήτηση παραστατικών" και βγήκε στην οθόνη το μήνυμα "παρακαλώ περιμένετε".
Περίμενα κάμποση ώρα αλλά......
Έκλεισα το Browser γιατί δεν είχα άλλη επιλογή εξόδου.
Από τότε έχω δοκιμάσει να μπω 5-6 φορές από 4 διαφορετικούς υπολογιστές.
Κάθε φορά που κάνω είσοδο εξακολουθεί να μου λέει "Παρακαλώ Περιμένετε"
Περιμένω να αλλάξω πίστα....

image.png

Link to post
Share on other sites
  • 0

 

Σίγουρα  υπάρχουν πολλά θέματα με το MyDATA .

Ενα και πολύ βασικό θέμα είναι, ότι έτσι όπως σχεδιασμένο το MyDATA
οταν εκδίδεται ένα παραστατικό, λαμβάνει ένα Μοναδικό Αριθμό
Καταχώρησης (ΜΑΡΚ). Τι γίνεται τωρα...

Μπορεί ο ΛΗΠΤΗΣ του παραστατικού να το πάρει ,να το χαρακτηρίσει,
και απο την  άλλη μεριά ο ΕΚΔΟΤΗΣ να το Ακύρωση, ή να το
επανυποβάλει (για να αλλάξει τον χαρακτηρισμό ) οπότε το

παραστατικό (κατα την επανυποβολή)  λαμβάνει νεο ΜΑΡΚ. Ακόμα και άν

ο Εκδότης το επανυποβάλει  για αλλάξει μόνο τον χαρακτηρισμό,

αυτό αλλάζει ΜΑΡΚ , οπότε ο ΛΗΠΤΗΣ έχει χαρακτηρίσει το τιμολόγιο με τον

παλιό ΜΑΡΚ και θα πρέπει να το επαναχαρακτηρίσει με τον νεο ΜΑΡΚ.

Οπως καταλαβένεται.. οντως  Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

Τι πρέπει να γίνει?

Το Παραστατικό, απο την στιγμή που υποβάλεται θα
πρέπει να λαμβάνει ένα ΜΑΡΚ και αυτό να μην αλλάζει.

Αυτό θα βοηθήσει στα εξής:
Σε κάθε τιμολόγιο να εκτυπώνεται και ο ΜΑΡΚ .

Ο λήπτης, κατα την καταχώρηση του τιμολογίου
α) να πληκτρολογεί τον ΜΑΡΚ
β) το πρόγραμμα, (αφού ο ΜΑΡΚ θα ειναι σταθερός) θα
   του εμφανίζει τα σταθερά στοιχεία του παραστατικού δηλ:
   [ΑΦΜ εκδότη] + [ημ/νία  παρ/κού] + [σειρα] + [α/α]
γ) σε ειδικό παράθυρο θα μπορεί να βλέπει και τα στοιχεία της
   σύνοψης, αλλά και το erp  να τον βοηθάει ως προς την
   ορθή καταχώρηση των στοιχείων.
δ) Πριν την καταχώρηση (save) ο λήπτης θα μπορεί να κάνει
   έναν οπτικό έλεγχο, αν οι χαρακτηρισμοί που θα φύγουν
   για MyDATA, είναι οι σωστοί, και αν κάτι δεν ειναι
   σωστό, να το αλλάξει, μέσα απο ειδικο αναδυόμενο
   παράθυρο. Οπότε θα υπάρχει άμεσος έλεγχος, για το
   "τι φεύγει για MyDATA"
ε) Ο εκδότης μπορεί να αλλάξει τον χαρακτηρισμό (μονο)
   οσες φορές θέλει, χωρις να αλλάξει ο ΜΑΡΚ για τον λήπτη.
   φυσικά και ο εκδότης μπορει να κάνει το ιδιο.

Μονο υπο την έννοια αυτή, θα μπορούσαν τα ηλεκτρονικά βιβλία
να βοηθήσουν να γλυτώσετε απο τον βραχνά της ΜΥΦ, και να
ελαττώσουν τον χρόνο της εργασίας σας.

Τι γίνεται μέχρι τώρα?

Ετσι οπως το έχουν κάνει τωρα:
Οσον αφορά τα τιμολόγια Αγορών/δαπανών.

α. Θα καταχωρούνται κανονικά όπως πρώτα (χωρις real time
   διασταύρωση)
β. Το πρόγραμμα θα τα κατεβάζει μαζικά απο το MyDATA, τα
   τιμολόγια που έχουν εκδοθεί στο όνομα του λήπτη
γ. Θα κάνει προσπάθεια να συνταιριάξει , αυτά που έχουν
   καταχωρηθεί τοπικά, με αυτά που έχουν κατέβει
   απο το MyDATA.
δ. Για οσα δεν μπορεί να συνταιριάξει, την εργασία θα την
   αναλάβεται εσείς (1η καθυστέρηση στην εργασία σας).
ε. Αφου συνταιριάξει θα αποστείλει τους χαρακτηρισμούς
   μαζικά στο MyDATA.
στ.Αφου θα φεύγουν μαζικά προς MyDATA  δεν θα μπορείτε
   να κάνετε οπτικό έλεγχο για το "τι φεύγει για MyDATA"
ζ. οπότε θα κάνετε ένα κόπο πάλι να τα κοιτάξετε
   ενα - έναν  (2η καθυστέρηση στην εργασία σας).
η. και αν είναι και κάποια τιμολόγια που έχουν αλλάξει
   ΜΑΡΚ?? τότε φασκελοκουκουλωστα.
   

Γενικώς το συστημα του MyDATA, οπως το βλέπω εγώ παίρνει
πολύ βελτίωση, και να βοηθήσει πραγματικά το λογιστή
στην δουλειά του , αλλα με την προϋπόθεση να το φτιάξουν
σωστά.

MyDATA? NAI, αλλά να γίνει σωστά, οχι αυτή την προχειροδουλειά
που πάνε να μας κάτσουν στον σβέρκο μας.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...