Jump to content
Sign in to follow this  
Guest naentor

Προγραμμα εκδοσης τιμολογίων

Recommended Posts

Guest naentor

Καλησπερα,

Αναπτυσω ενα προγραμμα αποθήκης με δυνατότητα εκτύπωσης τιμολογίων. Επειδη δεν ειμαι λογιστης αλλα και δεν εχω ιδεα απο λογιστικα θα ηθελα να μάθω εαν χρειάζεται να κανω καποια ενεργεια σε εφορια ?, να το κατοχυρωσω καπου ?, να πάρω καποια εγκριση ? για να ειναι νομιμο το προγραμμα για εκτύπωση τιμολογιων.

Επισης υπάρχουν καποιοι κανόνες, καποιες οδηγιες για το πως ειναι τα τιμολογια ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με λιγα λογια εσυ θελεις να σου αναπτυξουμε εδω ολη την λογιστικη επιστημη.

Καλυτερα θα ηταν να συνεργασθεις με τον λογιστη σου, βεβαια οχι αυτη την εποχη, και να βρητε τις λυσεις που χρειαζεσαι.

Ισχυς εν τη ενωση (οπως ελεγε ο προπαπους μου).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπερα,

  Αναπτυσω ενα προγραμμα αποθήκης με δυνατότητα εκτύπωσης τιμολογίων.  Επειδη δεν ειμαι λογιστης αλλα και δεν εχω ιδεα απο λογιστικα θα ηθελα να μάθω εαν χρειάζεται να κανω καποια ενεργεια σε εφορια ?, να το κατοχυρωσω καπου ?, να πάρω καποια εγκριση ? για να ειναι νομιμο το προγραμμα για εκτύπωση τιμολογιων.

Επισης υπάρχουν καποιοι κανόνες, καποιες οδηγιες για το πως ειναι τα τιμολογια ?

Μα καλά είναι δυνατόν να αναπτύσσεις πρόγραμμα Αποθήκης – Τιμολόγησης όπως λες και να μην έχεις ιδέα από Λογιστική & ούτε να συνεργάζεσαι με κάποιον Λογιστή ????

Έλεος ……..

;):angry::angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Αρχικα το προγραμμα θα ηταν μονο αποθηκη. Μετα προεκυψαν τα τιμολογια που δεν ειχα υπολογισει και δεν εχω τις γνωσεις για αυτο. Εαν εσεις που ξερετε λετε οτι ειναι απαραίτητο δεν θα ειχα κανενα πρόβλημα να συνεγραστω με καποιον λογιστή, αλλα δεν ξερω κανένα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit έχει δημιουργηθεί με στόχο να καλύψει τις νέες απαιτήσεις σε μια συμπιεσμένη και μεταλλασσόμενη αγορά.

Οι  7 πυλώνες που έχει βασιστεί η επιστημονική μας ομάδα και κάνει το λογισμικό i-spirit καινοτόμο είναι:

  1. Χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης 
    1. Μηδενικό κόστος αγοράς για τις 4 βασικές εκδόσεις του λογισμικού  
    2. Προκαθορισμένο κόστος ετήσιας και καθολικής υποστήριξης από 12,4€ τον μήνα (δείτε εδώ τον τιμοκατάλογο)
  2. Ταχύτητα εγκατάστασης - εκπαίδευσης (10 λεπτά)
  3. Ο ελεύθερος επαγγελματίας σήμερα δεν έχει χρόνο για ραντεβού με συμβούλους, πολύπλοκες παραμετροποιήσεις και εγκαταστάσεις. Θέλει να μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικά τα παραστατικά του, να δει το υπόλοιπο των πελατών και των προμηθευτών του και να συμφωνήσει με μια απλή ματιά τον επιχειρηματικό του λογαριασμό με τις ηλεκτρονικές του εισπράξεις και πληρωμές. Εδώ μπορείτε να δείτε ότι με το πρόγραμμα i-spirit, όλα τα παραπάνω μπορούν να συμβούν σε 10 λεπτά μόλις 
  4. Το λογισμικό, παρέχει τη δυνατότητα για αυτόματη δημιουργία backup σε ξεχωριστό drive (αποθηκευτικό χώρο) που επιθυμείτε
  5. To i-spirit δεν είναι cloud, εγκαθίσταται στον υπολογιστή σας
  6. Το i-spirit δεν ζητάει ποτέ τα δεδομένα της επιχείρησης σας
  7. Δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής σε csv αρχείο στο λογιστή σας ώστε να συντάξει τις περιοδικές καταστάσεις Φ.Π.Α με ασφάλεια 
  8. Το i-spirit δεν επιτρέπει την ακύρωση παραστατικών σε μεταγενέστερη ημερομηνία, αυτό διασφαλίζει εσάς αλλά και τον λογιστή σας, μπορεί να εκδοθεί πιστωτικό αν σας ζητηθεί από τον πελάτη σας
  9. Αυτόματη αποστολή στο e-send έναντι της χειρόγραφης καταχώρησης που εγκυμονεί κινδύνους λάθους δήλωσης των πωλήσεων σας  new
  10. Το i-spirit έχει σχεδιαστεί με σύγχρονα εργαλεία της Microsoft (.net C# dev.express). Το γραφικό περιβάλλον του χρήστη (U.I user interface) είναι κοινό με το microsoft office. Έτσι προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να βλέπει ένα γνώριμο διαχειριστικό περιβάλλον.
  11. Το λογισμικό έχει έτοιμα τα δεδομένα για την σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων, όσον αφορά τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα και τις μικρές οντότητες.
  12. Το λογιστικό γραφείο είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή και για κάθε περίοδο να συμφωνήσει την αποστολή σας στη ΜΥΦ, τις αποκλείσεις και την συμφωνία των πωλήσεών σας με τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α ψηφιακά
  13. Ασφάλεια προσωπικών και ευαίσθητων  δεδομένων
  14. Ηλεκτρονική αποστολή αρχείου πωλήσεων στον λογιστή
  15. Φιλικό περιβάλλον εργασίας 
  16. Διασφάλιση συνεργασίας  επιχειρηματία και λογιστή
  17. Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος με την χρήση του λογισμικού

1.     Έχει ενσωματώσει λειτουργίες οργάνωσης γραφείου όπως τα υπολογιστικά φύλλα, ημερολόγια, κειμενογράφο που είναι απόλυτα συμβατά με microsoft office , ώστε να μην επιβαρύνει τη θέση εργασίας με άλλο κόστος .

2.     Παρέχει την δυνατότητα έκδοσης προτιμολογίου και οριστικοποίησης του σε τιμολόγιο εφ ΄σον πληρωθεί 

3.     Αποστέλλει ηλεκτρονικά με ή χωρίς τη χρήσης outlook το προτιμολόγιο και το τιμολόγιο σας ως pdf ή ως μοναδικό σύνδεσμο. Έτσι εξοικονομεί στον επιχειρηματία το κόστος σε χαρτί και μελάνια ενώ παράλληλα αποδεικνύει  την αποστολή του παραστατικού στον συναλλασσόμενο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×