Προς το περιεχόμενο
  • 0

Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες


broster

Ερώτηση

Το σύστημα πιθανό να ανοίξει τη Δευτέρα έπειτα από ανακοίνωση . Συνάδελφος μας έστειλε κάποιες οδηγίες στα Ελληνικά . Πιστεύουμε να σας φανούν χρήσιμες .  

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΙΚΩΝ.pptx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters For This Question

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0
Welcome to GSIS ID Issuer Platform!


We have successfully generated your credentials in response to your registration on our platform. Following are the details. 
EO_ID : LEG.....................................
EO_CODE : EE.......................................

Αυτό είναι το μήνυμα που μου εστάλη....είμαι οκ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Θα χρειαστεί να πάρετε 2 κωδικούς που θα τους ζητήσουν οι προμηθευτές:

Μοναδικό Κωδικό= EO ID  

&  

Κωδικό Εγκατάστασης = FACILITY CODE

( Ο EO_CODE που έρχεται στο e-mail είναι για τον πελάτη σε περίπτωση που χάσει τους κωδικούς του. Δεν τον χρειάζεται ο προμηθευτής)  

 

Επιπλέον θα ήθελα να ενημερώσω ότι η γραμμή απ' τις καπνοβιομηχανίες είναι να γίνει PrintScreen ή να βγει φωτογραφία η οθόνη που έχει

EO ID ΚΑΙ FACILITY CODE,

και αυτό το printscreen ή φωτογραφία να προωθηθεί στους προμηθευτές

και όχι το mail που έρχεται και αναφέρει eo_code και eo id 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
13 λεπτά πριν, dodos είπε

Το facility code δεν ήρθε με μέιλ πως το βρίσκουμε μπορείς να μας πεις; 

Έκανες εγγραφή για την εγκατάσταση;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλημέρα!!!!!
Γνωρίζει κάποιος πιθανούς λόγους που θα βγάλει σφάλμα κατά την εγγραφή στην πλατφόρμα;;;
Σε έναν πελάτη το έκανα ήδη. Σ' έναν άλλο έχει μήνυμα "Σφάλμα κατά την κλήση για δημιουργία των κωδικών"

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
3 λεπτά πριν, dodos είπε

Ναι εκεί που γράφεις την διεύθυνση αφού σου στείλει τους κωδικους

Αν έχεις κάνει και την εγγραφή της ή των εγκαταστάσεων εκτυπώνεις την σελίδα και την δίνεις στον επιχειρηματία να την δώσει στον τσιγαρά. Δεν έρχεται email εκ νέου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
1 λεπτό πριν, solwn 1 είπε

Δεν την εκτύπωσα..............πως μπορώ να την ανακτήσω......? κάποιος συνάδελφος έγραψε στο dashboard.....που είναι?

To dashboard είναι η πρώτη εικόνα που βλέπεις μετά την σύνδεση. Μπες στον λογαριασμό ξανά και εκτύπωσε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
46 λεπτά πριν, MARKA είπε

To dashboard είναι η πρώτη εικόνα που βλέπεις μετά την σύνδεση. Μπες στον λογαριασμό ξανά και εκτύπωσε

Ναι γραφή την εγκατάσταση διεύθυνση κτλ άλλο αριθμό όμως δεν έχει έχει τον ίδιο EO_ID

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
55 λεπτά πριν, Stavroulaa είπε

Καλημέρα!!!!!
Γνωρίζει κάποιος πιθανούς λόγους που θα βγάλει σφάλμα κατά την εγγραφή στην πλατφόρμα;;;
Σε έναν πελάτη το έκανα ήδη. Σ' έναν άλλο έχει μήνυμα "Σφάλμα κατά την κλήση για δημιουργία των κωδικών"

 

Μου βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα και έχω τρελαθεί απο το πρωί να προσπαθώ να βγάλω άκρη.  Ούτε Help Desk , ούτε εξήγηση γιατί βγάζει το λάθος.  6ώρες προσπαθώ στα τηλέφωνα να βρω έναν άνθρωπο να μου πει .. "ναι εμείς είμαστε αρμόδιοι".  Ο τελευταίος που μίλησα απο το υπουργείο μου είπε οτι αρμόδιοι είναι το τελωνείο, να ρωτήσω εκεί.  Έτοιμη είμαι να κατέβω εδώ στο λιμάνι που έχουμε τελωνείο μπας και ξέρεις κανένας εκει να μου πει ... ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εγώ έκανα χθες εγγραφή....πήρα EO Id......πάω να μπω σήμερα στο  https://idissuer.gsis.gr/#/login βάζω userID kai password

και μου λέει Username or password is incorrect..... κάνω αίτημα αλλαγής paasword και λέει invalid token

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
1 ώρα πριν, ArladnH είπε

Μου βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα και έχω τρελαθεί απο το πρωί να προσπαθώ να βγάλω άκρη.  Ούτε Help Desk , ούτε εξήγηση γιατί βγάζει το λάθος.  6ώρες προσπαθώ στα τηλέφωνα να βρω έναν άνθρωπο να μου πει .. "ναι εμείς είμαστε αρμόδιοι".  Ο τελευταίος που μίλησα απο το υπουργείο μου είπε οτι αρμόδιοι είναι το τελωνείο, να ρωτήσω εκεί.  Έτοιμη είμαι να κατέβω εδώ στο λιμάνι που έχουμε τελωνείο μπας και ξέρεις κανένας εκει να μου πει ... ?

Το θέμα είναι ότι βιάζονται οι χονδρέμποροι να πάρουν τον αριθμό. Αύριο που θα του πάνε τσιγάρα, δε ξέρω αν θα τον αφήσουν να παραγγείλει. Πήρα τηλέφωνο στο εμπορικό τμήμα, τους είπα ότι πέφτει συνέχεια το taxis και δε πρόκειται να τον έχουν αύριο που τον θέλουν. Μου είπαν ας μείνει σε εκκρεμότητα ο αναγνωριστικός κωδικός, αλλά να ετοιμάσω όλα τα άλλα που ζητάνε τουλάχιστον.
Πρέπει να τα έχουν παίξει κι αυτοί με όλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
10 λεπτά πριν, Stavroulaa είπε

Το θέμα είναι ότι βιάζονται οι χονδρέμποροι να πάρουν τον αριθμό. Αύριο που θα του πάνε τσιγάρα, δε ξέρω αν θα τον αφήσουν να παραγγείλει. Πήρα τηλέφωνο στο εμπορικό τμήμα, τους είπα ότι πέφτει συνέχεια το taxis και δε πρόκειται να τον έχουν αύριο που τον θέλουν. Μου είπαν ας μείνει σε εκκρεμότητα ο αναγνωριστικός κωδικός, αλλά να ετοιμάσω όλα τα άλλα που ζητάνε τουλάχιστον.
Πρέπει να τα έχουν παίξει κι αυτοί με όλο αυτό.

Με μια διαφορά όμως, εμένα το ΣΦΑΛΜΑ το έχει βγάλει σε χονδρέμπορο .. !!  Μέχρι και την καπνοβιομηχανία έβαλα να προσπαθεί να βρεί επικονωνία και λύση και κανένας δεν βρείσκει άτομο να δώσει απάντηση .. !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
Στις 11/5/2019 στις 11:05 ΠΜ, broster είπε

Το σύστημα πιθανό να ανοίξει τη Δευτέρα έπειτα από ανακοίνωση . Συνάδελφος μας έστειλε κάποιες οδηγίες στα Ελληνικά . Πιστεύουμε να σας φανούν χρήσιμες .  

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΙΚΩΝ.pptx

Διαβάστε το ανωτέρω και αυτό https://www.minfin.gr/documents/20182/9480259/14-5-2019+++User+manual+Registry+el+v1.0+a.pdf/9dc65e27-b8ab-4119-845a-7ad18a47f374 και θα σας λυθούν όλες οι απορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
17 ώρες πριν, Stavroulaa είπε

Το θέμα είναι ότι βιάζονται οι χονδρέμποροι να πάρουν τον αριθμό. Αύριο που θα του πάνε τσιγάρα, δε ξέρω αν θα τον αφήσουν να παραγγείλει. Πήρα τηλέφωνο στο εμπορικό τμήμα, τους είπα ότι πέφτει συνέχεια το taxis και δε πρόκειται να τον έχουν αύριο που τον θέλουν. Μου είπαν ας μείνει σε εκκρεμότητα ο αναγνωριστικός κωδικός, αλλά να ετοιμάσω όλα τα άλλα που ζητάνε τουλάχιστον.
Πρέπει να τα έχουν παίξει κι αυτοί με όλο αυτό.

Σταυρούλα κατάφερα χθες αργά να πάρω μια απάντηση απο κάποιο e-mail υπεύθυνης στον υπουργείο.

Σοκαρίστηκα που μου απάντησε τόσο γρήγορα.

"Καλησπέρα,

 

Το μήνυμά σας έχει προωθηθεί στην αρμόδια ομάδα της ΓΓΠΣ για διερεύνηση καθώς αφορά και άλλους, λίγους τον αριθμό, υποψήφιους χρήστες.

Επειδή τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι αρκετά, προσπαθούμε να κάνουμε μια μαζική επεξεργασία και επικοινωνία μαζί σας.

 

Παρακαλώ συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε το support_idissuer@gsis.gr για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας,   "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Επειδή την πάτησα και επειδή το είδα σε πολλούς συναδέλφους . Προσπάθησα να κάνω εγγραφή στην ιχνηλασιμότητα και εκ παραδρομής έβαλα λάθος mail , με αποτέλεσμα να κολλάει η εγγραφή , Έστειλα mail ήδη από προχθές , έπαιρνα τηλέφωνο και στην ΑΑΔΕ και στο Υπουργείο , άκρη δεν έβγαινε ... Τι έκανα :
Μπήκα στο site όχι με τους κωδικούς taxis , αλλά απευθείας στο Authentix Serialization Portal και έκανα Sign up , δηλαδή εγγραφή κανονικά από εκεί, απλά με καρφωτά τα στοιχεία . Εμένα μου έδωσε κωδικό . Σωστά ή λάθος τουλάχιστον το έφτιαξα .

60348580_1611607618971882_1928394836495302656_n.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
3 ώρες πριν, broster είπε

Επειδή την πάτησα και επειδή το είδα σε πολλούς συναδέλφους . Προσπάθησα να κάνω εγγραφή στην ιχνηλασιμότητα και εκ παραδρομής έβαλα λάθος mail , με αποτέλεσμα να κολλάει η εγγραφή , Έστειλα mail ήδη από προχθές , έπαιρνα τηλέφωνο και στην ΑΑΔΕ και στο Υπουργείο , άκρη δεν έβγαινε ... Τι έκανα :
Μπήκα στο site όχι με τους κωδικούς taxis , αλλά απευθείας στο Authentix Serialization Portal και έκανα Sign up , δηλαδή εγγραφή κανονικά από εκεί, απλά με καρφωτά τα στοιχεία . Εμένα μου έδωσε κωδικό . Σωστά ή λάθος τουλάχιστον το έφτιαξα .

60348580_1611607618971882_1928394836495302656_n.jpg

Δοκιμάσατε στην φόρμα που αφορά λάθος και σωστό email?

https://www.minfin.gr/web/guest/idissuer

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ειχα κάνει την εγγραφη στις 15/5 και πήρα eo id και eo code.

Τωρα μου ζητάνε το f id...(ειναι ψιλικατζιδικο)

Οταν κανω συνδεση δε βρίσκω πουθενα τους κωδικούς ...

Τι πρέπει να κανω ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...