Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
ANILOP

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΡΙΣΜΑ - συσχέτιση iban αφμ

Question

καλησπέρα,

Έχω δύο πελάτισσες για τις οποίες έχω κάνει την αίτηση του μερίσματος από 8/12 και δεν έχουν πληρωθεί ακόμη.

Σήμερα μπήκα να δω τις αιτήσεις και βλέπω το εξής μήνυμα: "Η συσχέτιση του IBAN με τον ΑΦΜ του αιτούντα δεν μπόρεσε να επαληθευθεί". Το θέμα είναι ότι στη μία από τις δύο, ο λογαριασμός που έβαλα είναι ακατάσχετος και μάλιστα σε αυτόν τον λογαριασμό πληρώνεται και το Α21 και το ΚΕΑ. Επίσης είναι μόνη δικαιούχος του λογαριασμού. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι δύο αυτές πελάτισσες είναι μάνα και κόρη και οι μοναδικές που έχουν αυτό το πρόβλημα. Μπορεί να είναι και τυχαίο βέβαια, αλλά δεν ξέρω πια τι να υποθέσω. Έχει αντιμετωπίσει κανένας το ίδιο πρόβλημα;

 

ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
5 ώρες πριν, zinon είπε

κανα νεοτερο τι πρεπει να κανουν?εχω ιδιες περιπτωσεις .ακυρωση και υποβολη με αλλο ΙΒΑΝ?

Σήμερα βγήκε και δελτίο τύπου για το τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις... Ήδη έστειλα τις πελάτισσες μου στην τράπεζα

https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/43189

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Η τραπεζα -πειραιως- του ζητησε ενα σωρο χαρτια για την επικαιροποιηση και οχι μονο ενα εκκαθαριστικο,επισης του ειπε οτι δεν ξερει αν θα γινει μεχρι 21/12.......Του ακυρωσα την αιτηση,εκανα νεα με τους κωδικους της συζυγου και δικο της iban που μπαινει μισθοδοσια και ο θεος βοηθος πελον.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Είχα κι εγώ θέμα με έναν λογαριασμό πελάτη μου όπου έμπαινε κανονικά το επίδομα παιδιού αλλά του έβγαλε το μήνυμα μη συσχέτισης με το ΑΦΜ.

Τον έστειλα στην τράπεζα (Παγκρήτια) όπου το ΑΦΜ ήταν σωστά αλλά είχαν αλλάξει το iban του λογαριασμού στα 2 πρώτα ψηφία, και μια αλλαγή στα μηδενικά ενώ αυτός χρησιμοποιούσε τον παλιό. Έβαλα τον καινούριο και θέλω να πιστεύω ότι ήταν αυτό το πρόβλημα.

Έχω επίσης έναν συνταξιούχο ΟΓΑ όπου η αίτηση έγινε αυτόματα και φαίνεται ότι πιστώθηκε ένας IBAN της μορφής GR35199ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ λογικά είναι των ΕΛΤΑ γιατί δεν αναγνωρίζω τον κωδικό της τράπεζας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
11 λεπτά πριν, Axilleas82 είπε

Είχα κι εγώ θέμα με έναν λογαριασμό πελάτη μου όπου έμπαινε κανονικά το επίδομα παιδιού αλλά του έβγαλε το μήνυμα μη συσχέτισης με το ΑΦΜ.

Τον έστειλα στην τράπεζα (Παγκρήτια) όπου το ΑΦΜ ήταν σωστά αλλά είχαν αλλάξει το iban του λογαριασμού στα 2 πρώτα ψηφία, και μια αλλαγή στα μηδενικά ενώ αυτός χρησιμοποιούσε τον παλιό. Έβαλα τον καινούριο και θέλω να πιστεύω ότι ήταν αυτό το πρόβλημα.

Έχω επίσης έναν συνταξιούχο ΟΓΑ όπου η αίτηση έγινε αυτόματα και φαίνεται ότι πιστώθηκε ένας IBAN της μορφής GR35199ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ λογικά είναι των ΕΛΤΑ γιατί δεν αναγνωρίζω τον κωδικό της τράπεζας.

Όταν έβαλες το καινούριο iban και έκανες την αίτηση σε πόσες μέρες άλλαξε η κατάσταση της αίτησης από "εγκεκριμένη" σε "εγκεκριμένη προς πληρωμή" πρόσεξες καθόλου; Ή αυτό αλλάζει από μόνο του σε συγκεκριμένο χρόνο (π.χ 1-2 μέρες) λίγο πριν γίνουν οι πληρωμές, ίσως επειδή τότε γίνονται μαζικοί έλεγχοι σε iban αφμ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα. Σε έναν φορολογούμενο έβγαλε μη συσχέτιση IBAN- ΑΦΜ επειδή είχε βάλει της αδερφής του. 

Την διέγραψα και έκανα επαναξιολόγηση και τώρα την απορρίπτει λόγω μη ασφάλισης 1 μήνα, παρόλο που την πρώτη φορά την είχε εγκρίνει.

Τι κάνουμε τώρα? Έχει τύχει σε κανέναν?

Ευχαριστώ πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Σ εμενα ετυχε κατι παρομοιο.Ενω η αρχικη αιτηση ειχε εγκριθει,η πληρωμη δεν εγινε ποτέ.Κανω επαναξιολογηση κ μου λεει απορριψη λογω μη ασφαλισης ενα μηνα.Περυσι το ειχε παρει το μερισμα ο συγκεκριμενος που ισχυε το κριτηριο μη ασφαλισης.......τι να πεις......

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
20 λεπτά πριν, katsikas81 είπε

Σ εμενα ετυχε κατι παρομοιο.Ενω η αρχικη αιτηση ειχε εγκριθει,η πληρωμη δεν εγινε ποτέ.Κανω επαναξιολογηση κ μου λεει απορριψη λογω μη ασφαλισης ενα μηνα.Περυσι το ειχε παρει το μερισμα ο συγκεκριμενος που ισχυε το κριτηριο μη ασφαλισης.......τι να πεις......

Ακριβώς το ίδιο και σε μένα. Πέρυσι το είχε πάρει και είχε βάλει το IBAN της αδερφής του.

Τι έκανες εσύ? Το έχασε τελικά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 ώρα πριν, HURRICANE33 είπε

Ακριβώς το ίδιο και σε μένα. Πέρυσι το είχε πάρει και είχε βάλει το IBAN της αδερφής του.

Τι έκανες εσύ? Το έχασε τελικά?

πέρυσι νομίζω δεν έκανε συσχετισμό iban me αφμ. αυτό βγήκε μετά τις δηλώσεις που κάνανε κάτι λογιστάδες που έλεγε ο Πιτσιλής ότι βάζανε το δικό τους iban.

τώρα πως βρήκε την μη ασφάλιση  στην 2η αίτηση ,είναι άλλο θέμα.

ξανακάνε πάλι αίτηση ,μην βρεις κενό συστήματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
25 λεπτά πριν, PROAKIS είπε

πέρυσι νομίζω δεν έκανε συσχετισμό iban me αφμ. αυτό βγήκε μετά τις δηλώσεις που κάνανε κάτι λογιστάδες που έλεγε ο Πιτσιλής ότι βάζανε το δικό τους iban.

τώρα πως βρήκε την μη ασφάλιση  στην 2η αίτηση ,είναι άλλο θέμα.

ξανακάνε πάλι αίτηση ,μην βρεις κενό συστήματος.

Έχω κάνει 7 και συνεχίζω! Ευχαριστώ, πάντως!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Αν όντως πληρεί το κριτήριο της ελάχιστης διάρκειας ασφάλισης, μάλλον τώρα μπορείτε να την υποβάλετε. Φαίνεται πως στάλθηκαν επικαιροποιημένα αρχεία από ΗΔΙΚΑ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 ώρα πριν, Locomondo είπε

Αν όντως πληρεί το κριτήριο της ελάχιστης διάρκειας ασφάλισης, μάλλον τώρα μπορείτε να την υποβάλετε. Φαίνεται πως στάλθηκαν επικαιροποιημένα αρχεία από ΗΔΙΚΑ.

Την έστειλα και την δέχτηκε! Ευχαριστώ πολύ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλημερα

καλες γιορτες!εχω θεμα μ ενα πελατη εχω κανει την αιτηση κανονικα ολα εβαλα λογαριασμο αυτον που εχω βαλει περισυ και ερχεται σημερα κ μου λεει δεν μπηκε το μεροισμα ,μπαινω βλεπω βγαζει λογω συσχετισης κτλ... !ακυρωση δεν γινετε !η περιοδος υποβολης εληξε !τι κανουμε??????

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Δυστυχώς αυτό είναι το ρίσκο όταν αναλαμβάνουμε να εξυπηρετήσουμε, χωρίς την παρουσία του πελάτη. Όλοι το κάνουμε αλλά μετά άντε να τον πείσεις πως δεν είσαι ελέφαντας. 

Ίσως αν καταγραφόταν ως συνδικαιούχος στον συγκεκριμένο λογαριασμό; Δεν υπάρχει κάτι άλλο, δες και ερωτήσεις Β1 και Β2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
50 λεπτά πριν, Georgenikolo είπε

Καλημερα

καλες γιορτες!εχω θεμα μ ενα πελατη εχω κανει την αιτηση κανονικα ολα εβαλα λογαριασμο αυτον που εχω βαλει περισυ και ερχεται σημερα κ μου λεει δεν μπηκε το μεροισμα ,μπαινω βλεπω βγαζει λογω συσχετισης κτλ... !ακυρωση δεν γινετε !η περιοδος υποβολης εληξε !τι κανουμε??????

Αν δεν είναι δικαιούχος στο λογαριασμό που έδωσες, τότε πάει στην τράπεζα να μπει συνδικαιούχος.

Αν είναι ήδη δικαιούχος, πάει στην τράπεζα για επικαιροποίηση στοιχείων.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Και εγώ έπαθα το ίδιο...Έκανα αίτηση σε πελάτη με το iban της συζύγου που δεν είναι όμως συνδικαιούχος ο σύζυγος, και ενώ εγκρίθηκε κανονικά, με παίρνει τηλέφωνο οτι δεν μπήκαν τα χρήματα. Μπαίνω μέσα στην αίτηση σήμερα και λέει ακυρωμένη. Ο λόγος είναι μη συσχέτιση αφμ και iban. Πήγαν στην τράπεζα για επικαιροποίηση στοιχείων και τους είπαν οτι είναι όλα σωστά. Άρα? Ο λόγος είναι οτι δεν ήταν συνδικαιούχος ο άντρας στο λογαριασμό? Αδικό δεν είναι?? Αφού είναι και η γυναίκα στην αίτηση, δεν είναι ξένο αφμ, δεν είναι τρίτος. Και τώρα χάνονται τα χρήματα έ? Δε μπορεί να γίνει κάτι?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Μόλις τώρα, mariamik είπε

Και εγώ έπαθα το ίδιο...Έκανα αίτηση σε πελάτη με το iban της συζύγου που δεν είναι όμως συνδικαιούχος ο σύζυγος, και ενώ εγκρίθηκε κανονικά, με παίρνει τηλέφωνο οτι δεν μπήκαν τα χρήματα. Μπαίνω μέσα στην αίτηση σήμερα και λέει ακυρωμένη. Ο λόγος είναι μη συσχέτιση αφμ και iban. Πήγαν στην τράπεζα για επικαιροποίηση στοιχείων και τους είπαν οτι είναι όλα σωστά. Άρα? Ο λόγος είναι οτι δεν ήταν συνδικαιούχος ο άντρας στο λογαριασμό? Αδικό δεν είναι?? Αφού είναι και η γυναίκα στην αίτηση, δεν είναι ξένο αφμ, δεν είναι τρίτος. Και τώρα χάνονται τα χρήματα έ? Δε μπορεί να γίνει κάτι?

Αστα...εμενα το είδαν πριν της 28/12/2018 που θα γινόταν η δεύτερη πληρωμή είχαν παει τράπεζα και εβαλαν τον άντρα πρώτο όνομα και παλι δεν το πήραν(ο άντρας μεχρι τώρα δεν είχε τραπεζικο λογαριασμό και τώρα τσαμπα άνοιξε). Τους ακύρωσε την αίτηση. Μάλλον έπρεπε να κανω ξανα υποβολή πριν κλείσει παρ ολο που υα ήταν ολα ίδια ετσι ωστε να τα πάρουν. Τι ψάχνεις τωρα ..τα χασαν.και αλλη μια είχε ξέχασει να κάνει την φετινή δηλωση και την εκανε μετα .παει και αυτή. 

Για μενα αδικα το έχασαν και οι δυο αλλα....

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Μόλις τώρα, 125883623 είπε

Αστα...εμενα το είδαν πριν της 28/12/2018 που θα γινόταν η δεύτερη πληρωμή είχαν παει τράπεζα και εβαλαν τον άντρα πρώτο όνομα και παλι δεν το πήραν(ο άντρας μεχρι τώρα δεν είχε τραπεζικο λογαριασμό και τώρα τσαμπα άνοιξε). Τους ακύρωσε την αίτηση. Μάλλον έπρεπε να κανω ξανα υποβολή πριν κλείσει παρ ολο που υα ήταν ολα ίδια ετσι ωστε να τα πάρουν. Τι ψάχνεις τωρα ..τα χασαν.και αλλη μια είχε ξέχασει να κάνει την φετινή δηλωση και την εκανε μετα .παει και αυτή. 

Για μενα αδικα το έχασαν και οι δυο αλλα....

.

Είναι τρελό... Και πέρα απο το οτι είναι κρίμα, πιστεύουν κατά βάθος οτι φταίμε εμείς. Οταν τους είπα να πάνε για επικαιροποίηση στοιχείων σήμερα (μήπως και αλλάξει κάτι?) μου είπαν οτι αργήσαμε να κάνουμε την αίτηση (την έκανα 14/12) γιατί αν την είχαμε κάνει με την πρώτη δόση δικαιούχων θα είχαμε δεί το πρόβλημα, θα το διορθώναμε και θα τα έπαιρναν τώρα με τη δεύτερη δόση. Τώρα που το πρόβλημα δεν είναι η επικαιροποίηση όπως τους είπαν στην τράπεζα, αλλά μάλλον το οτι δεν ήταν συνδικαιούχος ο άντρας στο λογαριασμό, πάω στοίχημα οτι θα μου πούν οτι δεν μας το είπες οτι πρέπει να είναι μέσα και το όνομα του συζύγου στο λογαριασμό.. Κάποιος πρέπει να φταίει πάντα και συνήθως είμαστε εμείς..

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 ώρα πριν, mariamik είπε

Είναι τρελό... Και πέρα απο το οτι είναι κρίμα, πιστεύουν κατά βάθος οτι φταίμε εμείς. Οταν τους είπα να πάνε για επικαιροποίηση στοιχείων σήμερα (μήπως και αλλάξει κάτι?) μου είπαν οτι αργήσαμε να κάνουμε την αίτηση (την έκανα 14/12) γιατί αν την είχαμε κάνει με την πρώτη δόση δικαιούχων θα είχαμε δεί το πρόβλημα, θα το διορθώναμε και θα τα έπαιρναν τώρα με τη δεύτερη δόση. Τώρα που το πρόβλημα δεν είναι η επικαιροποίηση όπως τους είπαν στην τράπεζα, αλλά μάλλον το οτι δεν ήταν συνδικαιούχος ο άντρας στο λογαριασμό, πάω στοίχημα οτι θα μου πούν οτι δεν μας το είπες οτι πρέπει να είναι μέσα και το όνομα του συζύγου στο λογαταριασμό.. Κάποιος πρέπει να φταίει πάντα και συνήθως είμαστε εμείς..

Αστα της ειχα κάνει την αιτηση δυο μέρες αφού άνοιξε το μέρισμα και αντί να να με ενημερώσει οτι δεν το πήρε μου το είπε όταν είχε κλείσει η εφαρμογή. Και έτσι μαλλον το έχασε γιατί ενω έφτιαξε την τράπεζα ήθελε μαλλον ξανα υποβολή. 

Οτι και να πουνε τι ψάχνεις τώρα; είναι θέμα τράπεζας.το όπεκα των παιδιών πως το παίρνουν δλδ; καλη συνέχεια και καλη χρόνια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 ώρες πριν, 125883623 είπε

Αστα της ειχα κάνει την αιτηση δυο μέρες αφού άνοιξε το μέρισμα και αντί να να με ενημερώσει οτι δεν το πήρε μου το είπε όταν είχε κλείσει η εφαρμογή. Και έτσι μαλλον το έχασε γιατί ενω έφτιαξε την τράπεζα ήθελε μαλλον ξανα υποβολή. 

Οτι και να πουνε τι ψάχνεις τώρα; είναι θέμα τράπεζας.το όπεκα των παιδιών πως το παίρνουν δλδ; καλη συνέχεια και καλη χρόνια. 

Καλή χρονια με υγεία πάνω από όλα και δύναμη να αντέξουμε την παραξενιά του καθενός. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 ώρες πριν, mariamik είπε

Καλή χρονια με υγεία πάνω από όλα και δύναμη να αντέξουμε την παραξενιά του καθενός. 

εάν είχες καταχωρήσει iban άσχετο με το ΑΦΜ ,ήθελε ακύρωση και επαναξιόλογηση βάζοντας τον σωστό iban.

e;aν είχες καταχωρήσει σωστό iban με δικαιούχο τον ΑΦΜ του αιτούντα ,χρειάζονταν η σύνδεση αφμ-iban aπό την τράπεζα ,με την ίδια αίτηση αφού ήταν σωστός.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
5 ώρες πριν, PROAKIS είπε

εάν είχες καταχωρήσει iban άσχετο με το ΑΦΜ ,ήθελε ακύρωση και επαναξιόλογηση βάζοντας τον σωστό iban.

e;aν είχες καταχωρήσει σωστό iban με δικαιούχο τον ΑΦΜ του αιτούντα ,χρειάζονταν η σύνδεση αφμ-iban aπό την τράπεζα ,με την ίδια αίτηση αφού ήταν σωστός.

 

Δεν ήταν άσχετο το αφμ από την άποψη ότι το iban ήταν στο όνομα του συνδικαιουχου του μερίσματος. Είναι τραγικό να βλέπει μόνο το αφμ του αιτούντα και όχι της συζύγου, αφού μία είναι η αίτηση και δύο οι δικαιούχοι. Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να κλαίμε πάνω από το χυμενο γάλα. Αν υπήρχε σωστή οργάνωση δε θα συνέβαιναν αυτά, να βλέπει τη σύζυγό σαν ξένο αφμ επειδή δεν υπάρχει το όνομά του άντρα της στο λογαριασμό. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Στις 31/12/2018 στις 9:02 ΜΜ, PROAKIS είπε

εάν είχες καταχωρήσει iban άσχετο με το ΑΦΜ ,ήθελε ακύρωση και επαναξιόλογηση βάζοντας τον σωστό iban.

e;aν είχες καταχωρήσει σωστό iban με δικαιούχο τον ΑΦΜ του αιτούντα ,χρειάζονταν η σύνδεση αφμ-iban aπό την τράπεζα ,με την ίδια αίτηση αφού ήταν σωστός.

 

Εγώ έχω 2 περιπτώσεις όπου στον λογαριασμό όπου χρησιμοποίησα το ΙΒΑΝ είναι μόνο ένα ονομα: του αιτούντα. Η τράπεζα τσέκαρε τον λογαριασμό και ο ΑΦΜ είναι σωστός. Το μήνυμα στην αίτηση περί "ξένου" ΑΦΜ παραμένει και το μέρισμα άφαντο...... 

Μπορω να κάνω κάτι? 

Ευχαριστώ και καλή χρονιά σε όλους. Υγεία και γερό στομάχι να αντέξουμε... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Μόλις τώρα, monty είπε

Εγώ έχω 2 περιπτώσεις όπου στον λογαριασμό όπου χρησιμοποίησα το ΙΒΑΝ είναι μόνο ένα ονομα: του αιτούντα. Η τράπεζα τσέκαρε τον λογαριασμό και ο ΑΦΜ είναι σωστός. Το μήνυμα στην αίτηση περί "ξένου" ΑΦΜ παραμένει και το μέρισμα άφαντο...... 

Μπορω να κάνω κάτι? 

Ευχαριστώ και καλή χρονιά σε όλους. Υγεία και γερό στομάχι να αντέξουμε... 

Πια δυστυχώς δεν νομίζω να μπορούμε να κάνουμε ?αν βρεις λύση ενημέρωσε γιατι σε ιδια παρόμοια περίπτωση προσέθεσα μετα τον σύζυγό στον τραπεζικό λογαριασμό δεν ήταν στην πρώτη πληρωμή μεσα σρον λογαριασμό στην δεύτερη δεν τον πλήρωσαν. Μάλλον ήθελε ακύρωση και ξανα αξιολόγηση αλλα δεν γινόταν είχε κλείσει η εφαρμογή. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...