Προς το περιεχόμενο
  • 0

ΕΛΤΑ και παραβίαση συστημένου - Άσχετο αλλά ίσως χρήσιμο στην καθημερινότητα μερικών στις εποχές που ζούμε....


gapdk

Ερώτηση

Καλημέρα σε όλους!

 

Συγνώμη, αν το θέμα μου είναι εντελώς άσχετο με το κατεξοχήν αντικείμενο του forum αλλά μπορεί να φανεί ίσως και χρήσιμο σε μερικούς στο μέλλον, δεδομένης της ανέχειας κάποιων αλλά και της πονηριάς μερικών άλλων....

Σήμερα πέρασα από τα ΕΛΤΑ να παραλάβω ένα συστημένο, έπειτα από Ειδοποίηση που βρήκα στο γραμματοκιβώτιό μου. Η αλήθεια είναι ότι καθυστέρησα περίπου δύο εβδομάδες.

Με τα πολλά, μόλις μου έφερε η υπάλληλος στο γκισέ το κατ ευφημισμό "συστημένο" διαπίστωσα από μακρυά ότι ήταν παραβιασμένο (ένας απλός φάκελος αλληλογραφίας και τοποθετημένος μέσα σε ένα νάυλον διάφανο με κάποιες σημειώσεις τπου ποτέ δεν είδα τι έγραφαν.

Η αιτιολογία της υπαλλήλου ήταν ότι "Από λάθος παρελήφθη από κάποιον "Αλλον" και ανοίχτηκε... (προσωπικά ακόμα και αν είχα λάβει από "λάθος" έναν φάκελο με όνομα τρίτου, τουλάχιστον ΔΕΝ θα τον άνοιγα...άρα το "λάθος" δεν μου φαινόταν και τόσο "λάθος" αρχικά...

 

Φυσικά αρνήθηκα να το παραλάβω έτσι όπως ήταν καθώς και δεν γνώριζα το αρχικό περιεχόμενο του συστημένου φακέλου (μάλιστα όταν είχα πάρει τηλέφωνο πριν μία εβδομάδα, μου είπαν ότι Απαγορευόταν ακόμα και να μου δώσουν πληροφορίες για το ποιος είναι ο Αποστολέας , λόγω των προσωπικών δεδομένων.... " Τελικά με τα πολλά, η υπάλληλος μου είπε ότι μάλλον προέρχεται από την ALPHA BANK χωρίς να γνωρίζω τι μπορεί να περιείχε και αν το περιεχόμενο θα ήταν ανέπαφο...

* αργότερα ψάχνοντας στο google παρόμοια περιστατικά βρήκα ότι είναι συχνό φαινόμενο, ειδικά σε δέματα με παραγγελίες από το internet κυρίως ρούχων και αξεσουάρ που βρίσκονται παραβιασμένα και λειψά....

 

Τελικά στην περίπτωσή μου καταλαβαίνω ότι υπάρχει εμπαιγμός  και ο ένας υπάλληλος ρίχνει την ευθύνη στον άλλο ενώ κανείς μεχρι τώρα δεν με κάλεσε πίσω να μου δώσει μία πειστική εξήγηση...

 

Ρωτώντας στον Συνήγορο του Πολίτη, μου είπαν ότι δικαιούμαι να κάνω Καταγγελίες στη Διοίκηση των ΕΛΤΑ και παράλληλα και στην Αρχή των Προσωπικών Δεδομένων.... οπότε ...τρεχάτε ποδαράκια μου για τους υπευθύνους-ανευθύνους. Έχει κανείς συναντήσει παρόμοια κατάσταση και να μου πει πως να το χειριστώ?  Θα πρέπει υποχρεωτικά να ασχοληθεί δικηγόρος ή μπορεί να γίνει και από εμένα η δήλωση - διαμαρτυρία?

Από την άλλη, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι...και εγώ αρκετά "πονόψυχος" ΔΕΝ θα ήθελα κάποιος να χάσει τη δουλειά του εξαιτίας μου ... κάποιος φυσικά που ΔΕΝ θα είχε ανάμειξη...

 

Αυτά, έτσι για να γνωρίζετε ότι στην μπανανία μας έχει καταργηθεί και το "συστημένο" και πλέον θα φοβόμαστε και τη σκιά σας....

 

Ευχαριστώ για την υπομονή σας!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Η τακτική τους είναι να ανοίγουν φακέλους που περιέχουν κάρτες Τραπεζών και να αντιγράφουν τα στοιχεία της κάρτας με ειδική μαγνητική συσκευή. Μόλις ενεργοποιηθεί η κάρτα στη συνέχεια από τον πραγματικό παραλήπτη της κάρτας, ο επιτήδειος μπορεί και αυτός να χρησιμοποιήσει τη κάρτα του "κλώνο" που έφτιαξε.

Σε τέτοιες περιπτώσεις ζητάμε ακύρωση της κάρτας και έκδοση νέας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Ευχαριστώ πολύ!!!!

 

Δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου σε αυτό!!! Σε ευχαριστώ! Θέλει μ@μήσι χωρίς λιπαντικό δηλαδή.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...