Jump to content
  • 0

ΕΛΤΑ και παραβίαση συστημένου - Άσχετο αλλά ίσως χρήσιμο στην καθημερινότητα μερικών στις εποχές που ζούμε....


gapdk
 Share

Question

Καλημέρα σε όλους!

 

Συγνώμη, αν το θέμα μου είναι εντελώς άσχετο με το κατεξοχήν αντικείμενο του forum αλλά μπορεί να φανεί ίσως και χρήσιμο σε μερικούς στο μέλλον, δεδομένης της ανέχειας κάποιων αλλά και της πονηριάς μερικών άλλων....

Σήμερα πέρασα από τα ΕΛΤΑ να παραλάβω ένα συστημένο, έπειτα από Ειδοποίηση που βρήκα στο γραμματοκιβώτιό μου. Η αλήθεια είναι ότι καθυστέρησα περίπου δύο εβδομάδες.

Με τα πολλά, μόλις μου έφερε η υπάλληλος στο γκισέ το κατ ευφημισμό "συστημένο" διαπίστωσα από μακρυά ότι ήταν παραβιασμένο (ένας απλός φάκελος αλληλογραφίας και τοποθετημένος μέσα σε ένα νάυλον διάφανο με κάποιες σημειώσεις τπου ποτέ δεν είδα τι έγραφαν.

Η αιτιολογία της υπαλλήλου ήταν ότι "Από λάθος παρελήφθη από κάποιον "Αλλον" και ανοίχτηκε... (προσωπικά ακόμα και αν είχα λάβει από "λάθος" έναν φάκελο με όνομα τρίτου, τουλάχιστον ΔΕΝ θα τον άνοιγα...άρα το "λάθος" δεν μου φαινόταν και τόσο "λάθος" αρχικά...

 

Φυσικά αρνήθηκα να το παραλάβω έτσι όπως ήταν καθώς και δεν γνώριζα το αρχικό περιεχόμενο του συστημένου φακέλου (μάλιστα όταν είχα πάρει τηλέφωνο πριν μία εβδομάδα, μου είπαν ότι Απαγορευόταν ακόμα και να μου δώσουν πληροφορίες για το ποιος είναι ο Αποστολέας , λόγω των προσωπικών δεδομένων.... " Τελικά με τα πολλά, η υπάλληλος μου είπε ότι μάλλον προέρχεται από την ALPHA BANK χωρίς να γνωρίζω τι μπορεί να περιείχε και αν το περιεχόμενο θα ήταν ανέπαφο...

* αργότερα ψάχνοντας στο google παρόμοια περιστατικά βρήκα ότι είναι συχνό φαινόμενο, ειδικά σε δέματα με παραγγελίες από το internet κυρίως ρούχων και αξεσουάρ που βρίσκονται παραβιασμένα και λειψά....

 

Τελικά στην περίπτωσή μου καταλαβαίνω ότι υπάρχει εμπαιγμός  και ο ένας υπάλληλος ρίχνει την ευθύνη στον άλλο ενώ κανείς μεχρι τώρα δεν με κάλεσε πίσω να μου δώσει μία πειστική εξήγηση...

 

Ρωτώντας στον Συνήγορο του Πολίτη, μου είπαν ότι δικαιούμαι να κάνω Καταγγελίες στη Διοίκηση των ΕΛΤΑ και παράλληλα και στην Αρχή των Προσωπικών Δεδομένων.... οπότε ...τρεχάτε ποδαράκια μου για τους υπευθύνους-ανευθύνους. Έχει κανείς συναντήσει παρόμοια κατάσταση και να μου πει πως να το χειριστώ?  Θα πρέπει υποχρεωτικά να ασχοληθεί δικηγόρος ή μπορεί να γίνει και από εμένα η δήλωση - διαμαρτυρία?

Από την άλλη, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι...και εγώ αρκετά "πονόψυχος" ΔΕΝ θα ήθελα κάποιος να χάσει τη δουλειά του εξαιτίας μου ... κάποιος φυσικά που ΔΕΝ θα είχε ανάμειξη...

 

Αυτά, έτσι για να γνωρίζετε ότι στην μπανανία μας έχει καταργηθεί και το "συστημένο" και πλέον θα φοβόμαστε και τη σκιά σας....

 

Ευχαριστώ για την υπομονή σας!

 

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Η τακτική τους είναι να ανοίγουν φακέλους που περιέχουν κάρτες Τραπεζών και να αντιγράφουν τα στοιχεία της κάρτας με ειδική μαγνητική συσκευή. Μόλις ενεργοποιηθεί η κάρτα στη συνέχεια από τον πραγματικό παραλήπτη της κάρτας, ο επιτήδειος μπορεί και αυτός να χρησιμοποιήσει τη κάρτα του "κλώνο" που έφτιαξε.

Σε τέτοιες περιπτώσεις ζητάμε ακύρωση της κάρτας και έκδοση νέας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...