Jump to content
  • 0




2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 ώρα πριν, asteras5 είπε



Κάποιος που χρωστάει ΕΦΚΑ δεν μπορεί να πάρει πλέον επέκταση ΚΑΔ με ρύθμιση 12 δόσεων???

Θα πρέπει να εξοφλήσει εφάπαξ?????

ανάλογα που θα πας και για ποιον ρωτάς .αν πχ κάποιος αν  δεν του έχει γίνει ακόμα εκκαθάριση και πληρώνει τα ελάχιστα ειναι ενήμερος άλλου του δίνουν μια βεβαίωση στον εφκα ότι ειναι ασφαλισμένος και με αυτό κάποιες εφορίες το κάνουν κτλ .

αν κάνει ρύθμιση με μια δόση ειναι ένταξη πάντως γι αυτήν την βεβαίωση  .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...