Προς το περιεχόμενο
  • 0
donis

Τι θα με ρωτήσουν σε μια συνέντευξη βοηθού λογιστή

Ερώτηση

Γεια σας.

Ειχα κάνει λογαριασμό εδω και καιρό μα τώρα αποφάσισα να ασχοληθώ με το λογιστικό επάγγελμα.

Εχω στήλει βιογραφικό σε ένα εργοδότη και με πήρε τηλέφωνο να κανονίσουμε συνέντευξη ,και σκεφτόμουν αν θα μου κάνει τεχνικές ερωτήσεις και πως αυτές θα κυμανθούν.Η αλήθεια είναι έχω ανγχωθεί αρκετά.Είμαι ήδη μαθητής σε ένα λογιστικό  κέντρο,απλά τα μαθήματα δεν έχουν τελειώσει και υπάρχουν πράγματα που σίγουρα δεν τα ξέρω.

Αν έχει σημασία η εταιρία είναι μια μικρή ο.ε.

Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• 0
11 ώρες πριν, donis είπε

Γεια σας.

Ειχα κάνει λογαριασμό εδω και καιρό μα τώρα αποφάσισα να ασχοληθώ με το λογιστικό επάγγελμα.

Εχω στήλει βιογραφικό σε ένα εργοδότη και με πήρε τηλέφωνο να κανονίσουμε συνέντευξη ,και σκεφτόμουν αν θα μου κάνει τεχνικές ερωτήσεις και πως αυτές θα κυμανθούν.Η αλήθεια είναι έχω ανγχωθεί αρκετά.Είμαι ήδη μαθητής σε ένα λογιστικό  κέντρο,απλά τα μαθήματα δεν έχουν τελειώσει και υπάρχουν πράγματα που σίγουρα δεν τα ξέρω.

Αν έχει σημασία η εταιρία είναι μια μικρή ο.ε.

Ευχαριστώ

Χαίρεται,

Είναι τόσο μεγάλο το φάσμα για το που μπορεί να κινηθούν οι ερωτήσεις που δε νομίζω κανείς από εδώ να μπορεί να σου πει αυτό ή εκείνο. Απλά πρέγματα θα σε ρωτήσουν του στυλ τι έχεις κάνει μέχρι τώρα κλπ... Από 'κει και πέρα αν θέλουν εμπειρία πολλών ετών θα το ήξερες από πριν.

Δείξε θέληση για γνώση και θέληση για δουλειά και θα πας μιά χαρά!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
  • 0

εγω το πρωτο πραγμα που ρωτησα ηταν , απο excel, calc ( openoffice ) πως παμε? και αν μπορει να μου κανει προσθεσσει  5 κελια - κι αν το αποτελσμα ειναι αρνητικο να τα βγαζει με κοκκινα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό