Jump to content
  • 0

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΡΙΣΜΑ & ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΗΡΕΙΑΣ


BaliotisAnastasios
 Share

Question

Καλησπέρα σας,  θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει στο παρακάτω πρόβλημα,

Εχω πελάτισα η οποία χήρεψε στις 31/01/2017 , ξέρει κανείς τι προβλέπεται σχετικά με το κοινωνικό μέρισμα και πως μπορώ να κάνω την αίτηση ?

Σας παραθέτω παρακάτω τις κινήσεις που έκανα εγώ και οι οποίες δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα :

α] Να σημειώσω ότι η πελάτισσα μου είναι πάνω απο 70 ετών,αλλά επειδή πληρώνεται την σύνταξη της μεσω ανταποκριτή, δεν θέλω να το ρισκάρω και προτιμώ να κάνω την αίτηση.

β] Πρώτη κίνηση ήταν να μπώ με τους κωδικούς του αποθανώντος  ( αν ισχυαν ακόμα ) μια και το 2016 ζούσε ακόμα, αποτέλεσμα: ( οι κωδικοί είναι απενεργοποιημένοι ) 

γ] Δευτερη κίνηση , έστειλα την γυναίκα να ανοίξει κωδικούς στο taxis μήπως και κάνω την αίτηση μεσω αυτής, αποτέλεσμα : ( απορρίφθηκε άμεσα η αίτηση , διότι δεν βρέθηκαν στοιχεία για να τραβήξει η Α.Α.Δ.Ε )

Εχει κάποιος να μου δώσει κάποια κατευθυνση και πως να κινηθώ απο εδώ και πέρα ?

Σας Ευχαριστώ!!

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Σε παρόμοια περίπτωση ,έκανα αίτηση με κωδ Χήρας  και το πήρε κανονικά   .Μάλιστα  είχαν αναφορά !! για το σύζυγο ότι απεβίωσε.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα,

Σε περίπτωση θανάτου ( σε αυτόν που απεβίωσε έβγαζε μήνυμα να γίνει αντιστοίχηση σε ΑΜΚΑ και ΑΦΜ), επικοινώνησα με την ΗΔΙΚΑ και μου είπαν να στείλω fax στον αριθμό 2132168164 την ληξιαρχική πράξη θανάτου (για να απενεργοποιήσουν τον ΑΜΚΑ) ώστε να μπορέσουν οι φιλοξενούμενοι να κάνουν δήλωση για το κοινωνικό μέρισμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλημέρα

έχω μια περίπτωση ο σύζυγος απεβίωσε το 2017, έβγαλα κωδικούς στην σύζυγο προσπάθησα να κάνω αίτηση άλλα μου βγάζει πρόβλημα στον σύζυγο ότι έχει πρόβλημα με τον ΑΜΚΑ πήγα ΚΕΠ μου έιπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα έχει δηλωθεί θάνατος .Αν επιλέξω διαγραφή επέχει θέση καταγγελίας στην φορολογική διοίκηση

μια βόηθεια συνάδελφοι

Link to comment
Share on other sites

  • 0
25 λεπτά πριν , cristina said:

Καλημέρα

έχω μια περίπτωση ο σύζυγος απεβίωσε το 2017, έβγαλα κωδικούς στην σύζυγο προσπάθησα να κάνω αίτηση άλλα μου βγάζει πρόβλημα στον σύζυγο ότι έχει πρόβλημα με τον ΑΜΚΑ πήγα ΚΕΠ μου έιπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα έχει δηλωθεί θάνατος .Αν επιλέξω διαγραφή επέχει θέση καταγγελίας στην φορολογική διοίκηση

μια βόηθεια συνάδελφοι

ε και ,τι καταγγελία  γιατί πέθανε?  αν σε αφήνει να τον διαγράψεις κάντο.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Ιστορικό 1711-2721-4416-d423-2427-b770 Εγκεκριμένη 450,00 €
Ημερομηνία/Ώρα Ενέργεια Χρήστης Κανάλι Λεπτομέρειες Χρήστη
27-11-2017 21:44:16 Δημιουργία      
27-11-2017 21:44:16 Νέα Αίτηση      
29-11-2017 13:56:47 Έγκριση      
29-11-2017 13:56:47 Τελευταία Μεταβολή  
 
Έχω στείλει την αίτηση  29/11/2017
 
 
και σήμερα μπήκα και είδα αυτό. Δεν την υπέβαλα εγώ και τι σημαίνει χρήστης
  sys:auditing  
     ποιος είναι ο χρήστης? και οι δύο εγκεκριμένες. Στην πρώτη έχω τηλέφωνο και email 

και αριθμό λογ/μου, στην δεύτερη έχουν μόνο τον αριθμό λογ/μου.

έχει τύχει σε κάποιον άλλο? μέχρι στιγμής έχω δύο άτομα σ' αυτήν την κατάσταση.

Χήρες και οι δύο που την έχω υποβάλει στο όνομά τους,  με τον σύζυγο διαγραμμένο από την υπηρεσία.

 
 
Ιστορικό 1712-1223-3557-f541-4fd9-d255 Εγκεκριμένη 450,00 €
Ημερομηνία/Ώρα Ενέργεια Χρήστης Κανάλι Λεπτομέρειες Χρήστη
12-12-2017 23:35:57 Δημιουργία sys:auditing    
12-12-2017 23:35:57 Νέα Αίτηση sys:auditing    
12-12-2017 23:37:02 Έγκριση sys:auditing    
12-12-2017 23:37:02 Τελευταία Μεταβολή sys:auditing
 
 
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Αν και δεν το ξέρω σίγουρα πιστεύω ότι έτρεξαν μόνοι τους τις αιτήσεις για τους συνταξιούχους άνω των 70 ετών και οι αιτήσεις αυτές επικάλυψαν τις ήδη υποβληθείσες. Άκουσα χθες τον Καρέλα που έλεγε ότι για τους συνταξιούχους θα το τρέξουν μόνοι τους μόλις κλείσει το σύστημα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ   ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ  ΚΑΙ  ΤΟ ΙΒΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ  ΔΕΝ ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

ΓΙΑΤΙ  ....................................................ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ  Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ............................................... 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλησπέρα. Φορολογούμενος δήλωσε σε εγκεκριμένη αίτηση το IBAN λογαριασμού συναλλάγματος, οπότε δεν του πιστώθηκε το ποσό. Γνωρίζετε αν μπορεί, τώρα που θα ξανανοίξει το σύστημα, αν θα μπορέσει να διαγράψει την αίτηση και να κάνει επαναξιολόγηση, δηλώνοντας το σωστό΄IBAN? Ή θα ανοίξει μόνο για τις περιπτώσεις που αναφέρει το δελτίο τύπου? Σας ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...