Jump to content
  • 0
Σ_ΣΑΚΗΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΡΙΕΤΙΩΝ ΣΕ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Question

Την άποψή σας για την ορθότητα του υπολογισμού.

Καθηγητής σε φροντιστήριο πρόσληψη 30/9/2011 (μερική απασχόληση).

Εως σήμερα 25/9/17 ώρες διδασκαλίας 2212.(συμβάσεις ορισμένου χρόνου Σεπτ-Ιουν.)

2212χ6/21/25 = 25,28 μήνες

Δεδομένου ότι το διδακτικό έτος(και οι συμβάσεις τους) είναι 9μηνο, για να συμπληρώσουν τριετία πρέπει να έχουμε 27 μήνες.

Άρα 0 τριετίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Στην  ΕΓΣΣΕ  ως προϋπηρεσία για την καταβολή της προσαυξήσεως λόγω τριετιών στους υπαλλήλους, θεωρείται αυτή που έχει διανυθεί σε οποιονδήποτε εργοδότη μετά τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας τους, σε θέση και ειδικότητα παρεμφερή και ανάλογη με αυτή που κατέχουν.

Αντίθετα, στο νομοθετικώς καθορισμένο κατώτατο όριο μισθού, οι προϋποθέσεις συνυπολογισμού της προϋπηρεσίας των υπαλλήλων για την καταβολή των τριετιών είναι  σημαντικά ευρύτερες, καθότι αναγνωρίζεται κάθε χρόνος υπηρεσίας μετά το 19ο έτος ηλικίας, σε οποιονδήποτε εργοδότη και με οποιαδήποτε ειδικότητα (περ.3δ της Υποπαραγράφου ΙΑ.11 Ν.4093/2012)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Όχι δεν συμφωνώ, εδώ καθορίζεται το   " σε οποιονδήποτε εργοδότη και με οποιαδήποτε ειδικότητα".

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε ωρομίσθιους μερικής απασχόλησης και στηρίζω την άποψή μου στο παρακάτω..

"Το μειωμένο ημερήσιο ωράριο εργασίας δεν λαμβάνεται υπ’ όψη σαν πλήρη ημέρα απασχολήσεως (Γνωμ. Ν.Σ.Κ 793/70). Για να αναγνωρισθεί η μειωμένη απασχόληση σαν προϋπηρεσία για τον καθορισμό των αποδοχών θα πρέπει να αναχθεί πρώτα σε πλήρη. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×