Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  




Έχω μισθωτήριο για το χώρο του γραφείου μου που χρησιμοποιώ ως έδρα της ατομικής μου επιχείρησης. Από τον Απρίλιο του 2017 έκανα υπεκμίσθωση (προβλέπεται στο μισθωτήριό) σε έναν συνάδελφο οικονομολόγο. Το ερώτημά  είναι αν θα πρέπει το εισόδημα από υπεκμίσθωση να καταχωρείται στα βιβλία της ατομικής μου επιχείρησης (έστω και πληροφοριακά), αν θα εμφανίζεται στη δήλωση ΦΠΑ ή αν θα πρέπει να δηλωθεί μόνο με στο Ε2 με την υποβολή της δήλωσης εισοδήματος.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Share this post

Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Create New...