Jump to content
  • 0

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ


MARIA PRE
 Share

Question

Μήπως γνωρίζει κάποιος το εξής:θα προσλάβουμε 1 καμαρέρα η οποία θα δουλέψει μόνο για 2 μέρες ώστε να την τσεκάρουμε αν μας κάνει.  Για αυτες τις 2 μέρες θα τις δώσουμε επίδομα αδειας καθώς και αποζημιωση αδείας .

Ο προβληματισμός μου είναι την αποζημίωση αδείας θα την υπολογίσω με ποσοστο ή πρέπει να την υπολογίσω 1 μερα εφόσον έχει ασφαλιστικές κρατήσεις και έχει και ασφαλιστικο ημερομίσθιο?

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
On 21/6/2017 at 5:17 ΜΜ, MARIA PRE said:

Μήπως γνωρίζει κάποιος το εξής:θα προσλάβουμε 1 καμαρέρα η οποία θα δουλέψει μόνο για 2 μέρες ώστε να την τσεκάρουμε αν μας κάνει.  Για αυτες τις 2 μέρες θα τις δώσουμε επίδομα αδειας καθώς και αποζημιωση αδείας .

Ο προβληματισμός μου είναι την αποζημίωση αδείας θα την υπολογίσω με ποσοστο ή πρέπει να την υπολογίσω 1 μερα εφόσον έχει ασφαλιστικές κρατήσεις και έχει και ασφαλιστικο ημερομίσθιο?

Η αποζημίωση αδείας δεν υπόκειται σε ασφαλιστικές εισφορές.

Υπολογισμός ποσου αποζημίωσης 

2 ημερομίσθια (όσα δικαιούται ανά μήνα) / 25 εργάσιμες που έχει ο μήνας Χ 2 ημέρες που θα εργασθεί.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
μόλις τώρα, agrevelos said:

Η αποζημίωση αδείας δεν υπόκειται σε ασφαλιστικές εισφορές.

Υπολογισμός ποσου αποζημίωσης 

2 ημερομίσθια (όσα δικαιούται ανά μήνα) / 25 εργάσιμες που έχει ο μήνας Χ 2 ημέρες που θα εργασθεί.

 

Σε ξενοδοχείο λέει ο συνάδελφος, άρα υπόκειται  κανονικά σε εισφορές.

Και ναι αναλογία θα πάει αλλά στην ΑΠΔ θα βάλετε 1 μέρα αναγκαστικά γιατί αλλιώς δεν το δέχεται το σύστημα...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
47 λεπτά πριν , gianzo said:

Σε ξενοδοχείο λέει ο συνάδελφος, άρα υπόκειται  κανονικά σε εισφορές.

Και ναι αναλογία θα πάει αλλά στην ΑΠΔ θα βάλετε 1 μέρα αναγκαστικά γιατί αλλιώς δεν το δέχεται το σύστημα...

Εχετε δίκιο κ. συνάδελφε

Μου διέφυγε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...