alterna

Τέλος στη πληκτρολόγηση..

26 posts in this topic

Τέλος στη πληκτρολόγηση..

Το τελευταίο διάστημα 2 μεγάλες επιχειρήσεις λογισμικού εμφανίζουν εφαρμογές οι οποίες βάζουν τέλος στη πληκτρολόγηση των παραστατικών από τα λογιστικά γραφεία κλπ.

Τα έχει δοκιμάσει κανείς?είναι αξιόπιστα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DATA..η μία.

με λίγα λόγια..

με κάποιες παραμέτρους σκανάρεις το παραστατικό και σου δημιουργεί την εγγραφή..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι πρακτικη εφαρμογη οταν εχεις  10-15 προμηθευτες και 900 τιμολογια το μηνα (απο αυτους τους 10-15)

πχ. αν εισαι σουπερ μαρκετ

για επιχειρησεις με μεγαλο αριθμο προμηθευτων  και λιγα τιμολογια το μηνα ανα προμηθευτη , ειναι πεταμενα λεφτα.

Ασε που στο λογιστηριο τον ιδιο χρονο που τα καταχωρεις, τον ιδιο χρονο θα κανεις για να τα ελεγξεις.

ιδανικα λυνει τα χερια σε περιπτωση που εχεις 10 προμηθευτες, και αυτοι οι προμηθευτες λειτουργουν το ιδιο λογιστικο προγραμμα με εσενα, οποτε βαζεις τα προγραμματα να επικοινωνουν , να ελεγχουν αυτοματα και γλιτωνεις απολα

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποια στιγμή περίπου δέκα χρόνια πίσω σε έγινε αντίστοιχη προσπάθεια από την εταιρεία στην οποία εργαζόμουν τότε. Παρότι δαπανήθηκαν αρκετές εργατοώρες από συναδέλφους και εξωτερικούς συνεργάτες (IT oriented), η προσπάθεια έπεσε στο κενό και το project εγκαταλείφθηκε. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να είναι λειτουργικό και να βοηθήσει πραγματικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 λεπτά το κάθε σκανάρισμα. Το θεωρώ αρκετά ακριβό... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσφατα πήγα στην ημερίδα παρουσίασης της εφαρμογής από την data. Ενδιαφέρον σαν τεχνολογία και όπως είπαν και πιο πριν για συγκεκριμένες περιπτώσεις θα έλεγα αρκετά χρήσιμο. Το καλό είναι πως πληρώνεις ανά παραστατικό και όχι την υποστήριξη - αγορά της εφαρμογής άρα μπορείς να το βάλεις πιλοτικά να το δεις. το μείον είναι πως δουλεύει μόνο με το πρόγραμμα της data με αποτέλεσμα να πρέπει να αγοράσεις - αλλάξεις πρόγραμμα καταχώρησης,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά από την ερχόμενη εβδομάδα θα βγει και της Epsilon.

Λέω να το πάρω δοκιμαστικά για ένα χρόνο αν και πιστεύω από τώρα πως δε θα το κρατήσω μετά.

Στην epsilon η χρέωση είναι ετήσια(υποστήριξη-αγορά δεν έχει) και όχι ανά παραστατικό.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας υποθέσουμε ότι έχεις επιχείρηση που χρησιμοποιεί μηχανήματα παραγωγής, φορτηγά και επιβατικά αυτοκίνητα και έχεις ένα μόνο προμηθευτή από τον οποίο αγοράζεις καύσιμα.
Παίρνεις λοιπόν πετρέλαιο, και το τιμολόγιο γράφει αξία 100 φπα 24 σύνολο 124
Τι εγγραφή θα κάνει το πρόγραμμα αυτό;

Share this post


Link to post
Share on other sites
μόλις τώρα, ype said:

Ας υποθέσουμε ότι έχεις επιχείρηση που χρησιμοποιεί μηχανήματα παραγωγής, φορτηγά και επιβατικά αυτοκίνητα και έχεις ένα μόνο προμηθευτή από τον οποίο αγοράζεις καύσιμα.
Παίρνεις λοιπόν πετρέλαιο, και το τιμολόγιο γράφει αξία 100 φπα 24 σύνολο 124
Τι εγγραφή θα κάνει το πρόγραμμα αυτό;

το πρόγραμμα σου προτείνει εγγραφή δεν στο καταχωρεί. Ελέγχει βάση του ιστορικού του προμηθευτή και σου ανοίγει την εγγραφή πχ αγορά εμπορευμάτων παγίων κτλπ και εσύ κρίνεις τι θα κάνεις. Μπορεί να έχεις παραστατικό που έχει μέσα αγορά παγίου δαπάνη αγορά εμπορευμάτων . όλα αυτά δεν μπορεί να τα αντιληφθεί με αποτέλεσμα να θέλεις τον ίδιο χρόνο καταχώρησης. Το θετικό που βρίσκω είναι σε μεγάλο επαναλαμβανόμενο όγκο παραστατικών . Προμηθευτής με 300 παραστατικά μόνο αγορές.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν , ype said:

Ας υποθέσουμε ότι έχεις επιχείρηση που χρησιμοποιεί μηχανήματα παραγωγής, φορτηγά και επιβατικά αυτοκίνητα και έχεις ένα μόνο προμηθευτή από τον οποίο αγοράζεις καύσιμα.
Παίρνεις λοιπόν πετρέλαιο, και το τιμολόγιο γράφει αξία 100 φπα 24 σύνολο 124
Τι εγγραφή θα κάνει το πρόγραμμα αυτό;

Προφανώς ότι του μάθεις. Η πρώτη καταχώρηση του τιμολογίου ανά πελάτη/προμηθευτή είναι εκμάθηση.

Η πλάκα θα είναι στα χειρόγραφα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

επειδή στην εταιρεία που εργάζομαι ( super market κοντά στα 300 υποκαταστήματα ) με πλήθος τουλάχιστον 700.000 παραστατικά αγορών ετησίως είχαμε δοκιμάσει πριν δεκαετία διάφορες λύσεις. Θα έλεγα πως σήμερα έχουμε δύο παρόχους ( δεν τους αναφέρω για λόγους διαφήμισης ) που αγοράζεις πακέτα παραστατικών με κλίμακα και χρέωση ανάλογα με την κατανάλωση και σου ενημερώνουν όλα τα κυκλώματα της εφαρμογής σου από το είδος ( επομένως αποθήκη -> Προμηθευτές -> Γ.Λ. ) μέχρι την εγγραφή της Γενικής Λογιστικής.

Βέβαια όλες οι ενέργειες γίνονται για περιορισμό του κόστους και περιορισμό του ανθρώπινου λάθους επομένως έχουμε εφαρμόσει αυτήν την λύση ( όχι με το scaner που δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικό είναι - Ίσως να είναι για απλά πράγματα. Πάντως ο κανόνας λέει πως όσο περισσότερα στοιχεία του παραστατικού πας να ταυτοποιήσεις τόσο περισσότερο ποσοστό αποτυχίας έχεις ) ωστόσο και σε αυτήν την λύση έχουμε πολλά προβλήματα στις ενημερώσεις.

Πριν 10 χρόνια μας μας είχε προτείνει μια εταιρεία λογισμικού ( δεν το εφαρμόσαμε ποτέ ) μια εφαρμογή που όριζες πρότυπες φόρμες σκαναρίσματος διαφορετικές ανά προμηθευτή οπότε ανάλογα με τον προμηθευτή τραβούσε κατά το σκανάρισμα τα στοιχεία και τα λάμβανες για περαιτέρω ενημερώσεις στις εφαρμογές σου.

Οι πάροχοι οι δικοί μας χρεώνουν και από εμάς που δεχόμαστε τα παραστατικά και από τον εκδότη προμηθευτή. ο προμηθευτής από την πλευρά του δέχεται να πληρώσει καθώς θα πληρωθεί πιο σύντομα και δεν θα υπάρχουν λάθη στις συμφωνίες καρτελών.

Το μόνο θετικό είναι πως χωρίς να αλλάξεις τίποτα από το λογισμικό σου και χωρίς σκαναρίσματα λαμβάνουν τα στοιχεία ( οι πάροχοι ) από τους προμηθευτές και τα ενημερώνουν στους δικούς μας πίνακες των αρχείων. επομένως χωρίς κάποια ενέργεια από μέρους μας καθημερινά έρχονται οι συναλλαγές ενημερωμένες για να επιβεβαιώσεις με κλικ την οριστικοποίηση τους.

 

τιμή για προαγορά πακέτου 100.000 παραστατικών 0,075

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

άμα οι εταιρείες πληροφορικής "συντονιστούν" και φτιάξουν ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.

θέση Α αξία  ,θέση Β έκπτωση ,θέση Γ καθαρή αξία ,θέση Δ φπα κλπ.κλπ. είναι πιο εύκολα τα πράγματα.

θέση Χ το ΑΦΜ του εκδότη.   όλα όμως συγκεκριμένα.

τα δεδομένα αυτά τα αποτυπώνουν σε μία συμβολοσειρά .

σκανάρεις και βρίσκει πρώτα το ΑΦΜ ,ανακαλεί άρθρο και κάνει την εγγραφή.

 

άντε να βρει 2 άρθρα ένα εμπόρευμα και ένα πάγιο.  επιλέγεις τι θέλεις και τους λες "ξεχνάς το πάγιο τούδε και στο εξής".

 

ΑΝ δε προ σκαναρίσματος τα ξεδιαλέγεις και γράφεις ομάδα 6 - ομάδα 2 κλπ. ακόμη πιο εύκολα.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proaki μαζί σου!

Αλλά πρέπει πρώτα να συντονιστούν ( σαν ανέκδοτο μου ακούγεται)....

Αντί για συμβολοσειρά θα μπορούσε να είναι και qr-code

Επίσης από την στιγμή που κάνεις χρήση qr-code δεν είναι απαραίτητη η προτυποποίηση σε επίπεδο θέσης, απλά το σύστημα τραβάει τα δεδομένα (ΑΦΜ, Ημ/νία, Αξίες) και τα μετουσιώνει και qr-code, άσχετα από την χωρική διευθέτηση επί του τιμολογίου.

 

Βέβαια όλα αυτά είναι λίγο .... όταν εδώ και 25 και πλέον χρόνια υπάρχει το EDI και το XBRL καμιά 15αριά....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει και η δυνατότητα του scanner να σκανάρει τον ανάλογο όγκο των τιμολογίων και να μην κάθεσαι ένα ένα να τα σκανάρεις

Share this post


Link to post
Share on other sites
μόλις τώρα, SAIDONAMESSHNIA said:

Πρώτα απ'όλα πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει και η δυνατότητα του scanner να σκανάρει τον ανάλογο όγκο των τιμολογίων και να μην κάθεσαι ένα ένα να τα σκανάρεις

Καταλαβαίνω τι λες... αλλά δεν το θες.

Οι αξίες θα πρέπει να δηλωθούν στους σωστούς λογαριασμούς.... και αυτό θέλει χέρι (σαν το κοτόπουλο ένα πράμα)

Άσε τα μαργαριτάρια που μπορείς να δεις με το μάτι, που κανένα scanner δεν πιάνει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω δει ( μόνο από τα email ) τις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Πάντως εάν υπήρχε μια ίδια γραμμογράφιση xml αρχείου για όλους θα μπορούσαν όλοι να τραβούν και να δίνουν στοιχεία σε άλλους.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

QR code το μελλον , κι ενα smartfone, αλλά δεν το κανουν, ο καθενας θελει τα δικα του οπως κανει η SONY κι APPLE

 

scan me

static_qr_code_without_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 ώρες πριν, koukoulakis said:

Προφανώς ότι του μάθεις. Η πρώτη καταχώρηση του τιμολογίου ανά πελάτη/προμηθευτή είναι εκμάθηση.

Η πλάκα θα είναι στα χειρόγραφα.

 

και από που προκύπτει ότι κάθε φορά θα πρέπει να έχω την ίδια αντιμετώπιση με την πρώτη;
Την πρώτη φορά μπορεί να πήρα πετρέλαιο για τα μηχανήματα παραγωγής, τη δεύτερη για τα φορτηγά μου και την τρίτη για τα επιβατικά μου.
 

5 ώρες πριν, jordan85 said:

το πρόγραμμα σου προτείνει εγγραφή δεν στο καταχωρεί. Ελέγχει βάση του ιστορικού του προμηθευτή και σου ανοίγει την εγγραφή πχ αγορά εμπορευμάτων παγίων κτλπ και εσύ κρίνεις τι θα κάνεις. Μπορεί να έχεις παραστατικό που έχει μέσα αγορά παγίου δαπάνη αγορά εμπορευμάτων . όλα αυτά δεν μπορεί να τα αντιληφθεί με αποτέλεσμα να θέλεις τον ίδιο χρόνο καταχώρησης. Το θετικό που βρίσκω είναι σε μεγάλο επαναλαμβανόμενο όγκο παραστατικών . Προμηθευτής με 300 παραστατικά μόνο αγορές.

αυτό ακριβώς σκεφτόμουν......
Ευτυχώς δεν έχει βρεθεί ακόμη καμιά λύση που θα αντικαθιστά τον άνθρωπο. Όλες οι λύσεις είναι για να τον βοηθούν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που να δείτε τα παραστατικά που μου φέραν εμένα αυτές τις μέρες...Από τους φούρνους έχουν πάνω σουσάμι, των κρεοπωλείων είναι ματωμένα και των συνεργείων έχουν γράσο και λάδια... :-)

Πιστεύω πως αν τα βάλω στο scanner, θα βγάλει ένα χέρι και θα με μουτζώσει! 

Καλή Ανάσταση εύχομαι σε όλους και σε όλες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά ας μην είμαστε αρνητικοί. Ας περιμένουμε να δούμε πρώτα. Εγώ αυτό που φοβάμαι είναι οτι περισσότερη ώρα θα θέλεις στον έλεγχο και στις διορθώσεις και πόσο να γλιτώσεις στην καταχώριση. Για να μην πούμε για εταιρίες απαλλασσόμενες. Εκεί να δεις γλέντι. Άλλη αξία καθαρή, άλλη μικτή, άλλες ΜΥΦ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως όλοι στις δημοσιεύσεις σας έχετε παραβλέψει την παράλληλη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση που επιτυγχάνετε.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παράλληλη αρχειοθέτηση ; Για ποιόν; Για τον πελάτη; Ναι σίγουρα! Θα την εκτιμήσει - πληρώσει; Όχι σίγουρα.

Για το γραφείο; Για ακόμα έναν μπελά επιπλέον στο κεφάλι μας....

" Έλα Μήτσο, για δες τι πράμα  έκοψα στον Μπάμπη τον Τεντά τον Ιούλιο..."

 

thx but no thx.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/4/2017 at 4:55 ΜΜ, alterna said:

Τέλος στη πληκτρολόγηση..

Το τελευταίο διάστημα 2 μεγάλες επιχειρήσεις λογισμικού εμφανίζουν εφαρμογές οι οποίες βάζουν τέλος στη πληκτρολόγηση των παραστατικών από τα λογιστικά γραφεία κλπ.

Τα έχει δοκιμάσει κανείς?είναι αξιόπιστα?

Ας μην είμαστε αρνητικοί μέχρι να δούμε , οι δυο εταιρείες που θα το πλασάρουν τις επόμενες μέρες είναι δυνατές στον χώρο και σίγουρα δεν θα βγάλουν ένα ανεπιτυχές προϊόν, θα έχουν τσεκάρει τα αποτελέσματα. Δυστυχώς στο μέλλον η τεχνολογία θα δημιουργήσει μεγαλη απώλεια θέσεων εργασίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.