Jump to content
  • 0
gapdk

Ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να "...τρέξω" μία υπηρεσία (ΟΑΕΕ) σχετικά με αργοπορία...

Question

Καλησπέρα σας!

Οι υπηρεσίες του ΟΑΕΕ είναι γνωστό ότι και με πρόφαση την ενοποίηση στον ΕΦΚΑ αργοπορούν πολλές υποθέσεις από την αρχή του χρόνου (μερικές μάλιστα υπηρεσίες καθυστερούν χαρακτηριστικά υποθέσεις από τον περασμένο ακόμα Οκτώβριο και Νοέμβριο...

Στην περίπτωσή μου, έχω υποβάλλει όλα τα δικαιολογητικά για τη διαγραφή ενός ασφαλισμένου , παρελήφθη απλά η αίτησή μου με πρωτόκολλο στις 17/01/2017 (χωρίς να ελεγχθούν όμως τα δικαιολογητικά από την υπηρεσία, με το πρόσχημα ότι η αρμόδια υπάλληλος στις διαγραφές απουσίαζε την ημέρα εκείνη).

Ξαναπέρασα μετά από μία εβδομάδα, η υπάλληλος εξακολουθούσε να απουσιάζει...

 

Την περασμένη εβδομάδα.... Το ίδιο ακριβώς! .....   Μέχρι και σήμερα που έχω πάρει τηλέφωνο εξακολουθεί να λείπει από την υπηρεσία (μπορεί και δικαιολογημενα η γυναίκα... αλλά το θέμα είναι ότι δεν τελειώνει η δουλειά μου).

 

Πλησιάζουμε πλέον στο μήνα από την ημέρα του πρωτοκόλλου και δεν έχει καν εξετασθεί το αίτημα της διαγραφής. Εξάλλου ο άνθρωπος, χρειάζεται και Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης (την οποία κατά κάποιο τρόιπο αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν γιατί φαίνεται ακόμα ενεργός στην υπηρεσία τους).

 

Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι μπορώ να "τρέξω" την υπηρεσία... ? Μετά από τριάντα ημέρες από το αρχικό πρωτόκολλο μπορώ να κινηθώ και διαφορετικά (πέρα από τα παρακάλια και τα "γλυκόλογα" με τα οποία προσπαθώ να τελειώσω τη δουλειά μέχρι σήμερα... αλλά μάταια?)

Δεν μπορώ να καταλάβω το ότι, η υπηρεσία "δεν μπορεί να λειτουργήσει" όταν λείπει μία υπάλληλος της? Και αν αυτή η άδεια (΄(δεν εξετάζω αν είναι ασθενείας ή κάτι άλλο) τραβήξει για μήνες? Θα κρεμόμαστε από τα [email protected]ρχίδι@ του προισταμένου που δεν κοιτάει να τακτοποιήσει τις αρμοδιότητες στο τμήμα του?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
4 λεπτά πριν , gapdk said:

Καλησπέρα σας!

Οι υπηρεσίες του ΟΑΕΕ είναι γνωστό ότι και με πρόφαση την ενοποίηση στον ΕΦΚΑ αργοπορούν πολλές υποθέσεις από την αρχή του χρόνου (μερικές μάλιστα υπηρεσίες καθυστερούν χαρακτηριστικά υποθέσεις από τον περασμένο ακόμα Οκτώβριο και Νοέμβριο...

Στην περίπτωσή μου, έχω υποβάλλει όλα τα δικαιολογητικά για τη διαγραφή ενός ασφαλισμένου , παρελήφθη απλά η αίτησή μου με πρωτόκολλο στις 17/01/2017 (χωρίς να ελεγχθούν όμως τα δικαιολογητικά από την υπηρεσία, με το πρόσχημα ότι η αρμόδια υπάλληλος στις διαγραφές απουσίαζε την ημέρα εκείνη).

Ξαναπέρασα μετά από μία εβδομάδα, η υπάλληλος εξακολουθούσε να απουσιάζει...

 

Την περασμένη εβδομάδα.... Το ίδιο ακριβώς! .....   Μέχρι και σήμερα που έχω πάρει τηλέφωνο εξακολουθεί να λείπει από την υπηρεσία (μπορεί και δικαιολογημενα η γυναίκα... αλλά το θέμα είναι ότι δεν τελειώνει η δουλειά μου).

 

Πλησιάζουμε πλέον στο μήνα από την ημέρα του πρωτοκόλλου και δεν έχει καν εξετασθεί το αίτημα της διαγραφής. Εξάλλου ο άνθρωπος, χρειάζεται και Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης (την οποία κατά κάποιο τρόιπο αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν γιατί φαίνεται ακόμα ενεργός στην υπηρεσία τους).

 

Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι μπορώ να "τρέξω" την υπηρεσία... ? Μετά από τριάντα ημέρες από το αρχικό πρωτόκολλο μπορώ να κινηθώ και διαφορετικά (πέρα από τα παρακάλια και τα "γλυκόλογα" με τα οποία προσπαθώ να τελειώσω τη δουλειά μέχρι σήμερα... αλλά μάταια?)

Δεν μπορώ να καταλάβω το ότι, η υπηρεσία "δεν μπορεί να λειτουργήσει" όταν λείπει μία υπάλληλος της? Και αν αυτή η άδεια (΄(δεν εξετάζω αν είναι ασθενείας ή κάτι άλλο) τραβήξει για μήνες? Θα κρεμόμαστε από τα [email protected]ρχίδι@ του προισταμένου που δεν κοιτάει να τακτοποιήσει τις αρμοδιότητες στο τμήμα του?

 

 

 

 

Αγαπητέ συνάδελφε. Στον ΟΑΕΕ η επίσημη γλώσσα που πρέπει να χρησιμοποιείς για να επιταχύνεις λίγο τη διαδικασία είναι τα γαλλικά... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Επομένως ακολουθώντας την προτροπή που διατύπωσε παραπάνω ο συνάδελφος πηγαίνεις αύριο στον ΕΦΚΑ -τομέα μη μισθωτών βρίσκεις τον διευθυντή και ξεκινάς ...parlez vous Francais ? :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Έχετε μιλήσει με τον προϊστάμενο του τμήματος; Σε περίπτωση που δε βγάλετε άκρη μπορείτε να επικοινωνήσετε/υποβάλετε παράπονα και με τον/την διευθυντή/ρια της περιφ. δ/νσης μη μισθωτών στην οποία υπάγεται το συγκεκριμένο τμήμα.

Πάντως αν πρόκειται για διαγραφή που έχει γίνει εντός του 2017, τεχνικά ακόμα δεν είναι εφικτό να περαστεί στο νέο μητρώο του ΕΦΚΑ, οπότε μέχρι να έρθουν οδηγίες θα παραμένει σε εκκρεμότητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Έχετε μιλήσει με τον προϊστάμενο του τμήματος; Σε περίπτωση που δε βγάλετε άκρη μπορείτε να επικοινωνήσετε/υποβάλετε παράπονα και με τον/την διευθυντή/ρια της περιφ. δ/νσης μη μισθωτών στην οποία υπάγεται το συγκεκριμένο τμήμα.

Πάντως αν πρόκειται για διαγραφή που έχει γίνει εντός του 2017, τεχνικά ακόμα δεν είναι εφικτό να περαστεί στο νέο μητρώο του ΕΦΚΑ, οπότε μέχρι να έρθουν οδηγίες θα παραμένει σε εκκρεμότητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Εγώ θα πρότεινα να ετοιμάσεις μία ενδικοφανή προσφυγή, να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου και να τους πεις ότι αν δεν προχωρήσουν άμεσα σε διαγραφή θα γίνει κοινοποιήση της, στο αρμόδιο υπουργείο. Το έκανα σε ΔΟΥ της Θεσσαλονίκης και τελείωσε υπόθεση που εκκρεμούσε 3 μήνες αυθημερόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
On 9/2/2017 at 10:46 ΜΜ, gapdk said:

Καλησπέρα σας!

Οι υπηρεσίες του ΟΑΕΕ είναι γνωστό ότι και με πρόφαση την ενοποίηση στον ΕΦΚΑ αργοπορούν πολλές υποθέσεις από την αρχή του χρόνου (μερικές μάλιστα υπηρεσίες καθυστερούν χαρακτηριστικά υποθέσεις από τον περασμένο ακόμα Οκτώβριο και Νοέμβριο...

Στην περίπτωσή μου, έχω υποβάλλει όλα τα δικαιολογητικά για τη διαγραφή ενός ασφαλισμένου , παρελήφθη απλά η αίτησή μου με πρωτόκολλο στις 17/01/2017 (χωρίς να ελεγχθούν όμως τα δικαιολογητικά από την υπηρεσία, με το πρόσχημα ότι η αρμόδια υπάλληλος στις διαγραφές απουσίαζε την ημέρα εκείνη).

Ξαναπέρασα μετά από μία εβδομάδα, η υπάλληλος εξακολουθούσε να απουσιάζει...

 

Την περασμένη εβδομάδα.... Το ίδιο ακριβώς! .....   Μέχρι και σήμερα που έχω πάρει τηλέφωνο εξακολουθεί να λείπει από την υπηρεσία (μπορεί και δικαιολογημενα η γυναίκα... αλλά το θέμα είναι ότι δεν τελειώνει η δουλειά μου).

 

Πλησιάζουμε πλέον στο μήνα από την ημέρα του πρωτοκόλλου και δεν έχει καν εξετασθεί το αίτημα της διαγραφής. Εξάλλου ο άνθρωπος, χρειάζεται και Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης (την οποία κατά κάποιο τρόιπο αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν γιατί φαίνεται ακόμα ενεργός στην υπηρεσία τους).

 

Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι μπορώ να "τρέξω" την υπηρεσία... ? Μετά από τριάντα ημέρες από το αρχικό πρωτόκολλο μπορώ να κινηθώ και διαφορετικά (πέρα από τα παρακάλια και τα "γλυκόλογα" με τα οποία προσπαθώ να τελειώσω τη δουλειά μέχρι σήμερα... αλλά μάταια?)

Δεν μπορώ να καταλάβω το ότι, η υπηρεσία "δεν μπορεί να λειτουργήσει" όταν λείπει μία υπάλληλος της? Και αν αυτή η άδεια (΄(δεν εξετάζω αν είναι ασθενείας ή κάτι άλλο) τραβήξει για μήνες? Θα κρεμόμαστε από τα [email protected]ρχίδι@ του προισταμένου που δεν κοιτάει να τακτοποιήσει τις αρμοδιότητες στο τμήμα του?

 

 

 

 

νομιζω οτι πρεπει να πας και να αρχισεις να κανεις αναφορες σε οποιον βλεπεις οτι ζοριζετε να σε εξυπηρετησει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
9 ώρες πριν, domi said:

Εγώ θα πρότεινα να ετοιμάσεις μία ενδικοφανή προσφυγή, να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου και να τους πεις ότι αν δεν προχωρήσουν άμεσα σε διαγραφή θα γίνει κοινοποιήση της, στο αρμόδιο υπουργείο. Το έκανα σε ΔΟΥ της Θεσσαλονίκης και τελείωσε υπόθεση που εκκρεμούσε 3 μήνες αυθημερόν.

Ενδικοφανή προσφυγή στον ΟΑΕΕ ?  Εστω ότι την ετοίμασε αυτή την "ενδικοφανή προσφυγή" , κατά ποιάς αποφάσεως όμως θα στρέφεται ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Εχεις δίκιο συνάδελφε δεν υπάρχει πράξη/απόφαση οπότε δεν έχει πεδίο εφαρμογής η ενδ.προσφυγή. Σε περίπτωση που υπήρχε όμως θα μπορούσε να υποβληθεί ακόμα και στον ΟΑΕΕ

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
13 ώρες πριν, domi said:

Εχεις δίκιο συνάδελφε δεν υπάρχει πράξη/απόφαση οπότε δεν έχει πεδίο εφαρμογής η ενδ.προσφυγή. Σε περίπτωση που υπήρχε όμως θα μπορούσε να υποβληθεί ακόμα και στον ΟΑΕΕ

Το ερωτηματικό δεν πήγαινε στο ενδικοφανής προσφυγή , αλλά στην απουσία διοικητικής αποφάσεως επί της οποίας θα μπορούσε να ασκηθεί ένσταση ή διοικητική προσφυγή . 

Στην παρούσα φάση αυτό που εγγράφως μπορεί να κάνει είναι μια καταγγελία την οποία θα καταθέσει στην υπηρεσία για να πάρει αριθμό πρωτοκόλλου και την οποία θα κοινοποιήσει και παραπάνω (στις εποπτεύουσες και υπερκείμενες της υπηρεσίας αυτής αρχές). Ο κώδικας διοικητικής δικονομίας δίνει ένα χρονικό περιθώριο για τη διεκπεραίωση της  υπόθεσης , αλλά εδώ φαίνεται πως δεν υπάρχει κανείς αρμόδιος με τον οποίο μπορεί να συνενοηθεί .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×