DENNY

προγραμμα διαχειρισης εργασιων λογιστη - υποχρεωσεων πελατων

Recommended Posts

Καλημέρα

Αν και έψαξα στην αναζητηση , θα ήθελα να ρωτησω αν καποιος χρησιμοποιει καποιο πρόγραμμα διαχειρισης εργασιων , υποχρεώσεων πελατων , εκκρεμοτητων , κλπ

Διαβασα τη σχετικη αναρτηση στο παρελθον αλλα δεν ειδα πουθενα γνωμες ...εκτος απο του si-fo οπου δε βρισκω το πρόγραμμα όμως !

Καθε γνώμη ευπρόσδεκτη

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω οτι το συγκεκριμένο είναι τελείως υποκειμενικό...

Έχω περαματιστεί αρκετά πάνω στο θέμα και κατά τη δική μου άποψη το καλύτερο είναι να οργανωθείς μόνος σου...

Φτιάξε εσύ ένα εξελάκι ή προγραμματάκι το οποίο θα είναι στα μέτρα σου...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2017 at 11:39 ΠΜ, DENNY said:

Καλημέρα

Αν και έψαξα στην αναζητηση , θα ήθελα να ρωτησω αν καποιος χρησιμοποιει καποιο πρόγραμμα διαχειρισης εργασιων , υποχρεώσεων πελατων , εκκρεμοτητων , κλπ

Διαβασα τη σχετικη αναρτηση στο παρελθον αλλα δεν ειδα πουθενα γνωμες ...εκτος απο του si-fo οπου δε βρισκω το πρόγραμμα όμως !

Καθε γνώμη ευπρόσδεκτη

 

 

πλέον τα προγράμματα υποβολής δηλώσεων πχ Taxsystem από την Epsilon έχουν όλες τις επιλογές για να παρακολουθήσεις όλα αυτά που αναφέρεις. Αν δεν χρησιμοποιείς κάποιο τέτοιου είδους πρόγραμμα μία εύκολη λύση είναι ένα καλά παρα μετροποιημένο φύλλο excel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχοντας τον ίδιο προβληματισμό και το γνωστό πρόβλημα , τι κάνουμε και πότε για τον κάθε πελάτη , αλλά και ποιός στο γραφείο έκανε ή δεν έκανε αυτό που έπρεπε ( γιατί ξέχασε , έχασε το Post-it  κλπ ) πήρα το  πρόγραμμα smartkey  . Δεν το έχω δουλέψει πολύ καιρό  (3-4 μηνες) , έχει τα + και τα - του βέβαια , συν το κόστος του , έχει πάρα πολλές δυνατότητες και μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένη .

Βέβαια όλα έχουν να κάνουν με το πως θέλει να  δουλεύει ο καθένας

Το σύστημα με εξελάκια και Υπερσυνδέσεις κλπ , το είχα για χρόνια για τις χρεώσεις στο πελατολόγιό μου , και δεν μου άρεσε ( ξεχνιόντουσαν πράγματα ) . Βρήκα ένα προγραμματάκι (accap) , που είναι πολύ εύχρηστο και αποτελεματικο (πχ  μαζική χρέωση πελατών με μηνιαία-3μηνιαία  αμοιβη ) και το έχω 5-6 χρόνια .

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρησιμοποιω εδω και πααααρα πολλά χρόνια τα προγράμματα της data , και η αληθεια είναι ότι εχει επιλογές σε κάθε πελάτη να κρατας αρχειο εργασιων κλπ.

Απλα αυτό που φανταζόμουν , επειδη ακριβως ξεχνιούνται πράγματα , αλλα και δε θέλω να μπαίνω σε εναν -εναν πελάτη να δω τι δεν έκανα , είναι αν υπάρχει κατι που θα συγκέντρωνε όλες τις εκκρεμότητες για ολους τους πελάτες ....

Δε ξερω αν αυτο είναι εφικτο για αυτό και ψάχνω !

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 λεπτά πριν , DENNY said:

Χρησιμοποιω εδω και πααααρα πολλά χρόνια τα προγράμματα της data , και η αληθεια είναι ότι εχει επιλογές σε κάθε πελάτη να κρατας αρχειο εργασιων κλπ.

Απλα αυτό που φανταζόμουν , επειδη ακριβως ξεχνιούνται πράγματα , αλλα και δε θέλω να μπαίνω σε εναν -εναν πελάτη να δω τι δεν έκανα , είναι αν υπάρχει κατι που θα συγκέντρωνε όλες τις εκκρεμότητες για ολους τους πελάτες ....

Δε ξερω αν αυτο είναι εφικτο για αυτό και ψάχνω !

δεν το δουλεύω της data, αλλά επειδή σαν εταιρεία είναι πολύ πρακτική και "έξυπνη" δεν έχει εκκρεμότητες για όλους τους πελάτες,εντύπωση μου κάνει?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχεις δικιο είναι πολυ πρακτικά και εύχρηστα τα προγράμματα της ..

Ομως αυτο δεν το εχω δει εκτός και αν εγω δεν το βρισκω !!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 ώρες πριν, DENNY said:

Χρησιμοποιω εδω και πααααρα πολλά χρόνια τα προγράμματα της data , και η αληθεια είναι ότι εχει επιλογές σε κάθε πελάτη να κρατας αρχειο εργασιων κλπ.

Απλα αυτό που φανταζόμουν , επειδη ακριβως ξεχνιούνται πράγματα , αλλα και δε θέλω να μπαίνω σε εναν -εναν πελάτη να δω τι δεν έκανα , είναι αν υπάρχει κατι που θα συγκέντρωνε όλες τις εκκρεμότητες για ολους τους πελάτες ....

Δε ξερω αν αυτο είναι εφικτο για αυτό και ψάχνω !

Το Taxsystem έχει πληροφόρηση γενικά για τους πελάτες αλλά και φίλτρα με τα οποία μπορείς να δεις τι εργσίες έχεις κάνει και τι όχι. Παρ' όλα αυτά από τα ποστ όλων των συναδέλφων μπορείς να καταλάβεις αυτό που σου έλεγα εξ' αρχής. Δηλαδή είναι τι θα σε βολέψει εσένα. Αν κλείνεις προς κάπου ζήτα κάποιο demo για δοκιμή πριν αγοράσεις...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 ώρες πριν, G-MEL said:

Έχοντας τον ίδιο προβληματισμό και το γνωστό πρόβλημα , τι κάνουμε και πότε για τον κάθε πελάτη , αλλά και ποιός στο γραφείο έκανε ή δεν έκανε αυτό που έπρεπε ( γιατί ξέχασε , έχασε το Post-it  κλπ ) πήρα το  πρόγραμμα smartkey  . Δεν το έχω δουλέψει πολύ καιρό  (3-4 μηνες) , έχει τα + και τα - του βέβαια , συν το κόστος του , έχει πάρα πολλές δυνατότητες και μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένη .

Βέβαια όλα έχουν να κάνουν με το πως θέλει να  δουλεύει ο καθένας

Το σύστημα με εξελάκια και Υπερσυνδέσεις κλπ , το είχα για χρόνια για τις χρεώσεις στο πελατολόγιό μου , και δεν μου άρεσε ( ξεχνιόντουσαν πράγματα ) . Βρήκα ένα προγραμματάκι (accap) , που είναι πολύ εύχρηστο και αποτελεματικο (πχ  μαζική χρέωση πελατών με μηνιαία-3μηνιαία  αμοιβη ) και το έχω 5-6 χρόνια .

 

 

 

Εχω το smart key εδω και λίγο διάστημα, και το μαθαίνω και εγώ τώρα δουλεύω το crm του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/2/2017 at 9:23 ΠΜ, G-MEL said:

Έχοντας τον ίδιο προβληματισμό και το γνωστό πρόβλημα , τι κάνουμε και πότε για τον κάθε πελάτη , αλλά και ποιός στο γραφείο έκανε ή δεν έκανε αυτό που έπρεπε ( γιατί ξέχασε , έχασε το Post-it  κλπ ) πήρα το  πρόγραμμα smartkey  . Δεν το έχω δουλέψει πολύ καιρό  (3-4 μηνες) , έχει τα + και τα - του βέβαια , συν το κόστος του , έχει πάρα πολλές δυνατότητες και μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένη .

Βέβαια όλα έχουν να κάνουν με το πως θέλει να  δουλεύει ο καθένας

Το σύστημα με εξελάκια και Υπερσυνδέσεις κλπ , το είχα για χρόνια για τις χρεώσεις στο πελατολόγιό μου , και δεν μου άρεσε ( ξεχνιόντουσαν πράγματα ) . Βρήκα ένα προγραμματάκι (accap) , που είναι πολύ εύχρηστο και αποτελεματικο (πχ  μαζική χρέωση πελατών με μηνιαία-3μηνιαία  αμοιβη ) και το έχω 5-6 χρόνια .

 

 

 

Συνάδελφε να σε ρωτήσω κάτι ,  επειδή και εμένα με ενδιέφερε πολύ το θέμα της οργάνωσης του λογιστικού γραφείου και όντως αγόρασα το smart key και είμαι πολύ  ευχαριστημένος απο το smart pay και smart dhl που έχω μάθει και δουλεύω προς στιγμήν (τα υπόλοιπα θα τα μάθω σε λίγο καιρό ) , αλλά με ενδιαφέρει και η μαζική χρέωση πελατών που γράφεις παραπάνω καθώς και η έκδοση αυτόματα συμφωνητικών,  το πρόγραμματάκι accap  ποιό είναι που αναφέρεις  ? μπορείς μα μου στείλεις το λινκ  να δω τις δυνατότητες του ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/3/2017 at 1:47 ΜΜ, stavr said:

Συνάδελφε να σε ρωτήσω κάτι ,  επειδή και εμένα με ενδιέφερε πολύ το θέμα της οργάνωσης του λογιστικού γραφείου και όντως αγόρασα το smart key και είμαι πολύ  ευχαριστημένος απο το smart pay και smart dhl που έχω μάθει και δουλεύω προς στιγμήν (τα υπόλοιπα θα τα μάθω σε λίγο καιρό ) , αλλά με ενδιαφέρει και η μαζική χρέωση πελατών που γράφεις παραπάνω καθώς και η έκδοση αυτόματα συμφωνητικών,  το πρόγραμματάκι accap  ποιό είναι που αναφέρεις  ? μπορείς μα μου στείλεις το λινκ  να δω τις δυνατότητες του ?

Κι εμένα θα με ενδιέφερε. Ποιό είναι το accap; Δεν μπορώ να βρω κάτι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/3/2017 at 1:47 ΜΜ, stavr said:

Συνάδελφε να σε ρωτήσω κάτι ,  επειδή και εμένα με ενδιέφερε πολύ το θέμα της οργάνωσης του λογιστικού γραφείου και όντως αγόρασα το smart key και είμαι πολύ  ευχαριστημένος απο το smart pay και smart dhl που έχω μάθει και δουλεύω προς στιγμήν (τα υπόλοιπα θα τα μάθω σε λίγο καιρό ) , αλλά με ενδιαφέρει και η μαζική χρέωση πελατών που γράφεις παραπάνω καθώς και η έκδοση αυτόματα συμφωνητικών,  το πρόγραμματάκι accap  ποιό είναι που αναφέρεις  ? μπορείς μα μου στείλεις το λινκ  να δω τις δυνατότητες του ?

αφου έχεις το smart key γιατι δεν τα κάνεις ολα από εκει και μαζική χρέωση κάνει και συμφωνητικά και τα πάντα . Το δουλεύουμε στο γραφείο πάνω απο 4 χρόνια και απορώ πραγματικα πως θα μπορούσα να εργαστώ χωρίς αυτό. Κανει  αμεση αναβαθμηση σε ολες τις αλλαγές και σκέφτεται σαν λογιστής και οχι σαν μηχανογράφος. Ζήτα να σου κάνουν μια παρουσίαση και μετα αποφάσισ. Το σίγουρο είναι οτι οπωσ πανε τα πράγματα αν δεν έχεις καλή παρακολούθηση και οργάνωση τοτε θα χλασεις το παιχνίδι 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, GOGO said:

αφου έχεις το smart key γιατι δεν τα κάνεις ολα από εκει και μαζική χρέωση κάνει και συμφωνητικά και τα πάντα . Το δουλεύουμε στο γραφείο πάνω απο 4 χρόνια και απορώ πραγματικα πως θα μπορούσα να εργαστώ χωρίς αυτό. Κανει  αμεση αναβαθμηση σε ολες τις αλλαγές και σκέφτεται σαν λογιστής και οχι σαν μηχανογράφος. Ζήτα να σου κάνουν μια παρουσίαση και μετα αποφάσισ. Το σίγουρο είναι οτι οπωσ πανε τα πράγματα αν δεν έχεις καλή παρακολούθηση και οργάνωση τοτε θα χλασεις το παιχνίδι 

Ναι όντως έχει τα συμφωνητικά απο ότι μου είπε ο κατασκευαστής  . Την έχω αγοράσει την σουίτα με όλες τις  εφαρμογές  απλά τώρα μαθαίνω να τις δουλεύω , επειδή έχει πολλά πράγματα θέλει χρόνο να αφιερώσεις για το δουλέψεις , έτσι τα μαθαίνω βήμα- βήμα . Πάντως για να μην θεωρηθεί  ότι κάνω διαφήμιση , είμαι πολύ νέος χρήστης του προγράμματος και έως τώρα τις 2  εφαρμογές (απο τις 5 συνολικά ) smart pay (εταιρείες  ) και smart dhl (δηλώσεις) τις δουλεύω και είμαι ευχαριστημένος με το παραπάνω . Και  για όποιον ενδιαφέρεται , μιας και είναι επι του θέματος , εγώ που έψαχνα τέτοιο πρόγραμμα αρκετό καιρό θα πρότεινα κάποιον συνάδελφο να το δει έστω πως δουλεύει παρόλο που η τιμή του είναι ίσως ποιο ακριβή απο τον ανταγωνισμό , γιατί πραγματικά αξίζει τα λεφτά του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/2/2017 at 9:51 ΠΜ, DENNY said:

Χρησιμοποιω εδω και πααααρα πολλά χρόνια τα προγράμματα της data , και η αληθεια είναι ότι εχει επιλογές σε κάθε πελάτη να κρατας αρχειο εργασιων κλπ.

Απλα αυτό που φανταζόμουν , επειδη ακριβως ξεχνιούνται πράγματα , αλλα και δε θέλω να μπαίνω σε εναν -εναν πελάτη να δω τι δεν έκανα , είναι αν υπάρχει κατι που θα συγκέντρωνε όλες τις εκκρεμότητες για ολους τους πελάτες ....

Δε ξερω αν αυτο είναι εφικτο για αυτό και ψάχνω !

Μπήκα στη διαδικασία να ψάξω τα προγραμματάκια που αναφέρονται παραπάνω... Θα πω απλά να ζητήσετε μία παρουσίαση του κατασκευαστή της σειράς Smartkey. Έχει πάρα πολλές δυνατότητες...

@DENNY νομίζω είναι ιδανικό γι' αυτό που ζητάς...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.