Jump to content
invoice

Γιατί να πληρώνουν τα προγράμματα των που χρειάζονται οι πελάτες μας εμείς οι λογιστές?

Recommended Posts

Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα ακούμε για την  ηλεκτρονική αποστολή των λιανικών συναλλαγών. Παράλληλα συζητάνε την μαζική αποστολή πωλήσεων χονδρικές και λιανικές που θα προηγείται του Φ.Π.Α sto εσε

Θα πρέπει να αναλάβουμε τον ρόλο μας καθώς και την ευθύνη που μας αναλογεί. Ο λογιστής δεν είναι Κ.Ε.Π να εκτυπώνει ταυτότητες οφειλής, δεν είναι σύμβουλος επενδύσεων Ε.Σ.Π.Α, δεν είναι ψυχολόγος, δεν είναι δικηγόρος και δεν είναι ταμίας. 

Ο λογιστής αποτυπώνει τις πωλήσεις και αγορές και συντάσσει τις οικονομικές καταστάσεις. Είναι «γραφιάς» και όχι «ταμίας» και δεν έχει ευθύνη. 

Ευθύνη του πελάτη είναι να αποστέλλει τις λιανικές συναλλαγές στην Α.Α.Δ.Ε και όχι του λογιστή. Ο πελάτης έχει να κάνει με την συναλλαγή και με το ταμείο. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει το  ημερολόγιο πωλήσεων του στον λογιστή και να το ελέγξει και όχι να το καταχωρεί το λογιστικό γραφείο που επιβαρύνεται με το κόστος προγραμμάτων και ετήσιες συντηρήσεις, εξοπλισμό servers κοκ, κόστη τεράστια που κανένας πελάτης δεν αναγνωρίζει. Ας πάνε οι πελάτες να αγοράσουν προγράμματα να εκδίδουν μηχανογραφικά τα παραστατικά τους και όχι να βγάζουμε εμείς τα μάτια μας με το τι έχει γράψει  ο κάθε Γιατρός και δικηγόρος στην απόδειξη του. Και στο τέλος να τα ακούμε ότι «αφού στα έστειλα γιατί έκανε λάθος τώρα πλήρωσε το»

Έχουμε τεράστιο κόστος να πηγενοφέρνουμε χαρτιά, να χάνονται χαρτιά και να προσπαθούμε να καταλάβουμε τι γράφουν τα χαρτιά αυτά.

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ :

  1. Να συντάσσουμε ιδιωτικό συμφωνητικό με τους πελάτες μας που να αναφέρει ότι έως το πρώτο πενθήμερο του μήνα που θα κατατεθεί ο ΦΠΑ θα μας παραδίδουν ηλεκτρονικά το ημερολόγιο πωλήσεων τους για έλεγχο ( σε όλα τα αναπτυγμένα κράτη έτσι γίνεται)
  2. Από το πρόγραμμα τους οι πελάτες να αποστέλλουν τα xml των πωλήσεων τους, πριν την παράδοση των ημερολογίων τους σε εμάς.Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να ελέγχουμε τι ΦΠΑ πωλήσεων θα βεβαιώσουμε στο gisis 
  3.  Tα παραστατικά αγορών τους ανά 15θημερο ώστε να τα καταχωρούμε στα συστήματά μας και να διασταυρώνουμε με την Μ.Υ.Φ την ορθότητα τους. Έτσι θα ελέγχουμε τυχόν παραλήψεις από παραστατικά 
  4. Τα προγράμματα καταχώρησης των λογιστικών γραφείων που χρειαζόμαστε είναι ένα καλό και σωστό πρόγραμμα μισθοδοσίας και μόνο το βιβλίο εξόδων για τα απλογραφικά, ούτε διπλογραφικά ούτε πωλήσεις, αυτά ας τα πάρουν οι πελάτες που τα χρειάζονται.  Οπότε οι εταιρείες που τα φτιάχνουν και μας είναι χρήσιμες ας μειώσουν το κόστος προς τους λογιστές. 

Έτσι θα κερδίσουμε χρόνο και χρήμα που και τα δύο είναι δυσεύρετα στο επάγγελμα μας 

  • και σωστά την δουλειά μας θα κάνουμε,
  • και θα έχουμε την ευθύνη  που μας αναλογεί δηλαδή μόνο για την σωστή καταχώρηση των ποσών
  • και δεν θα πληρώνουμε ένα σκασμό χρήματα για συντηρήσεις και προγράμματα σε εταιρείες πληροφορικής (όλες ίδιες είναι στο κοστολόγιο, χρεώσεις και χρεώσει για προγράμματα που δεν χρειαζόμαστε).

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 ώρες πριν, invoice said:

Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα ακούμε για την  ηλεκτρονική αποστολή των λιανικών συναλλαγών. Παράλληλα συζητάνε την μαζική αποστολή πωλήσεων χονδρικές και λιανικές που θα προηγείται του Φ.Π.Α sto εσε

Θα πρέπει να αναλάβουμε τον ρόλο μας καθώς και την ευθύνη που μας αναλογεί. Ο λογιστής δεν είναι Κ.Ε.Π να εκτυπώνει ταυτότητες οφειλής, δεν είναι σύμβουλος επενδύσεων Ε.Σ.Π.Α, δεν είναι ψυχολόγος, δεν είναι δικηγόρος και δεν είναι ταμίας. 

Ο λογιστής αποτυπώνει τις πωλήσεις και αγορές και συντάσσει τις οικονομικές καταστάσεις. Είναι «γραφιάς» και όχι «ταμίας» και δεν έχει ευθύνη. 

Ευθύνη του πελάτη είναι να αποστέλλει τις λιανικές συναλλαγές στην Α.Α.Δ.Ε και όχι του λογιστή. Ο πελάτης έχει να κάνει με την συναλλαγή και με το ταμείο. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει το  ημερολόγιο πωλήσεων του στον λογιστή και να το ελέγξει και όχι να το καταχωρεί το λογιστικό γραφείο που επιβαρύνεται με το κόστος προγραμμάτων και ετήσιες συντηρήσεις, εξοπλισμό servers κοκ, κόστη τεράστια που κανένας πελάτης δεν αναγνωρίζει. Ας πάνε οι πελάτες να αγοράσουν προγράμματα να εκδίδουν μηχανογραφικά τα παραστατικά τους και όχι να βγάζουμε εμείς τα μάτια μας με το τι έχει γράψει  ο κάθε Γιατρός και δικηγόρος στην απόδειξη του. Και στο τέλος να τα ακούμε ότι «αφού στα έστειλα γιατί έκανε λάθος τώρα πλήρωσε το»

Έχουμε τεράστιο κόστος να πηγενοφέρνουμε χαρτιά, να χάνονται χαρτιά και να προσπαθούμε να καταλάβουμε τι γράφουν τα χαρτιά αυτά.

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ :

  1. Να συντάσσουμε ιδιωτικό συμφωνητικό με τους πελάτες μας που να αναφέρει ότι έως το πρώτο πενθήμερο του μήνα που θα κατατεθεί ο ΦΠΑ θα μας παραδίδουν ηλεκτρονικά το ημερολόγιο πωλήσεων τους για έλεγχο ( σε όλα τα αναπτυγμένα κράτη έτσι γίνεται)
  2. Από το πρόγραμμα τους οι πελάτες να αποστέλλουν τα xml των πωλήσεων τους, πριν την παράδοση των ημερολογίων τους σε εμάς.Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να ελέγχουμε τι ΦΠΑ πωλήσεων θα βεβαιώσουμε στο gisis 
  3.  Tα παραστατικά αγορών τους ανά 15θημερο ώστε να τα καταχωρούμε στα συστήματά μας και να διασταυρώνουμε με την Μ.Υ.Φ την ορθότητα τους. Έτσι θα ελέγχουμε τυχόν παραλήψεις από παραστατικά 
  4. Τα προγράμματα καταχώρησης των λογιστικών γραφείων που χρειαζόμαστε είναι ένα καλό και σωστό πρόγραμμα μισθοδοσίας και μόνο το βιβλίο εξόδων για τα απλογραφικά, ούτε διπλογραφικά ούτε πωλήσεις, αυτά ας τα πάρουν οι πελάτες που τα χρειάζονται.  Οπότε οι εταιρείες που τα φτιάχνουν και μας είναι χρήσιμες ας μειώσουν το κόστος προς τους λογιστές. 

Έτσι θα κερδίσουμε χρόνο και χρήμα που και τα δύο είναι δυσεύρετα στο επάγγελμα μας 

  • και σωστά την δουλειά μας θα κάνουμε,
  • και θα έχουμε την ευθύνη  που μας αναλογεί δηλαδή μόνο για την σωστή καταχώρηση των ποσών
  • και δεν θα πληρώνουμε ένα σκασμό χρήματα για συντηρήσεις και προγράμματα σε εταιρείες πληροφορικής (όλες ίδιες είναι στο κοστολόγιο, χρεώσεις και χρεώσει για προγράμματα που δεν χρειαζόμαστε).

 

 

 

 

 

Αν βρείτε τέτοιους πελάτες κ. συνάδελφε παρακαλώ ενημερώστε μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ :

  1. Να συντάσσουμε ιδιωτικό συμφωνητικό με τους πελάτες μας που να αναφέρει ότι έως το πρώτο πενθήμερο του μήνα που θα κατατεθεί ο ΦΠΑ θα μας παραδίδουν ηλεκτρονικά το ημερολόγιο πωλήσεων τους (δηλαδή αν ο πελάτης σου μπορεί μόνος του να συντάξει ημερολόγιο πωλήσεων εσένα τι σε θέλει;) για έλεγχο (σε όλα τα αναπτυγμένα κράτη έτσι γίνεται) (ποιός σου είπε ότι η Ελλάδα είναι αναπτυγμένο κράτος;)
  2. Από το πρόγραμμα τους οι πελάτες (έχουν όλοι οι πελάτες σου πρόγραμμα;) να αποστέλλουν τα xml (εδώ καλά-καλά πολλοί από μας δεν ξέρουν τι είναι xml, θέλεις να ξέρουν οι πελάτες σου, και μάλιστα να μπορούν να το παράξουν σωστά;) των πωλήσεων τους, πριν την παράδοση των ημερολογίων τους σε εμάς.Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να ελέγχουμε τι ΦΠΑ πωλήσεων θα βεβαιώσουμε στο gisis 
  3. Tα παραστατικά αγορών τους ανά 15θημερο ώστε να τα καταχωρούμε στα συστήματά μας και να διασταυρώνουμε με την Μ.Υ.Φ την ορθότητα τους. Έτσι θα ελέγχουμε τυχόν παραλήψεις από παραστατικά. (με την προύπόθεση ότι ο αντισυμβαλλόμενος λογιστής / υπάλληλος του πελάτη εξέδωσε σωστά το τιμολόγιο, το παρέδωσε στην πελάτης του, ο οποίος δεν το ξέχασε στο αυτοκίνητό του).
  4. Τα προγράμματα καταχώρησης των λογιστικών γραφείων που χρειαζόμαστε είναι ένα καλό και σωστό πρόγραμμα μισθοδοσίας και μόνο το βιβλίο εξόδων για τα απλογραφικά, ούτε διπλογραφικά ούτε πωλήσεις, αυτά ας τα πάρουν οι πελάτες που τα χρειάζονται.  Οπότε οι εταιρείες που τα φτιάχνουν και μας είναι χρήσιμες ας μειώσουν το κόστος προς τους λογιστές. 

Ειλικρινά δε νομίζω να υπάρχει κράτος στο οποίο να γίνονατι πράξη έστω μερικά από τα παραπάνω.

Όπως είπε και ο συνάδελφος, άμα βρεις τέτοιους πελάτες στείλε και σε μας κανένα.

Φυσικά δεν είναι κακό να ελπίζουμε και να ονειρευόμαστε. Απλά μην το πιστεύουμε κιόλας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφε να σου απαντήσω με την άποψη μου πάντα και με σεβασμό στην δική σου.

1. Το ημερολόγιο πωλήσεων το βγάζουν τα προγράμματα, δεν σημαίνει επειδή μπορεί να το αποστείλει ηλεκτρονικά ο πελάτης πως δεν χρειάζεται λογιστή. Κάποιος πρέπει να το ελέγξει και να το υπογράψει και αυτός πρέπει να έχει άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.

2.Η Ελλάδα δεν είναι υπανάπτυκτο κράτος , είναι κράτος με πολύ καλά πανεπιστήμια, μεγάλη πολιτιστική κληρονομιά και το κατάλληλο μέρος για Γεωργία και Τουρισμό λόγω κλίματος. Δεν είμαστε Αφρική σε καμία περίπτωση. 

3.Οι πελάτες και ειδικά οι ελεύθεροι επαγγελματίες (Ιατροί, δικηγόροι, Πολιτικοί μηχανικοί, Ξενοδοχεία) δεν είχαν προγράμματα αλλά σιγά σιγά αγοράζουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα αγοράζουμε εμείς προγράμματα γ αυτούς. Ας δώσουν 100€ να πάρουν ένα να κάνουν την δουλειά τους, έτσι κι αλλιώς με τις ηλεκτρονικές πληρωμές και την αποστολή των λιανικών θα πάρουν γιατί αλλιώς δεν μπορεί να λειτουργήσουν.

4.xml δεν χρειάζεται να ξέρουν τι είναι, απλά πατάνε ένα κουμπί. Το θέμα είναι να γνωρίζουμε εμείς τι είναι και τι κάνει το xml. Λάθος δεν μπορούν να κάνουν ένα ημερολογιακό εύρος δίνουν

5. Αν το ξεχάσει στο αυτοκίνητο πως θα το πληρώσει ή πληρωθεί. Το να το εκδώσει σωστά τι εννοείτε ? έναν Α.φ.μ βάζεις πλέον δεν είμαστε στην εποχή της θεώρησης πάνε αυτά. 

6. Κάνετε λάθος, ήμουν για σπουδές και εργάστηκα 6 χρόνια στην New York. όπως σας τα λέω γίνονται ακριβώς εκεί αλλά και στην Βουλγαρία επίσης σε ένα project που ασχολήθηκα πριν ένα έτος με μια μεγάλη τεχνική εταιρεία έτσι γίνονται, που η δεύτερη χώρα είναι σε χειρότερη κατάσταση από εμάς. 

7. Αν δεν έχει πρόγραμμα ο πελάτης εγώ δεν τον αναλαμβάνω. Δεν αξίζει τον κόπο να δαπανώ τόσο χρόνο για 50 με 100€ τον μήνα και να παίρνω τόσο μεγάλη ευθύνη.

9. Καλό είναι και το χιούμορ αλλά η ειρωνεία δεν βοηθάει, εγώ την άποψή μου σας είπα, αν δεν την βρίσκεται σωστή δεν πειράζει. Οι εποχές έχουν αλλάξει όμως και δυστυχώς αν δεν της ακολουθήσουμε θα μείνουμε στάσιμοι.

Εγώ με αυτά τα 2 αρχεία που μου στέλνουν είμαι οκ να συντάξω οικονομικές καταστάσεις πωλήσεων. Τις αγορές τις καταχωρώ στο δικό μου πρόγραμμα.

 

 

 

 

 

βιβλίο εσόδων.png

μυφ.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδα τις απόψεις σου στην αρχική σου δημοσίευση, αλλά δεν τις συμμερίζομαι.

Στο δικό μου χωροχρόνο ισχύουν άλλα δεδομένα, και φροντίζω να προσαρμοσθώ ανάλογα.

Δεν είναι κακό να ελπίζουμε και να βλέπουμε το καλύτερο.

Πάντως δεν ειρωνεύθηκα. Ίσως έκανα χιούμορ. Λίγο όμως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×