Είμαι σε μια Ο.Ε. η οποία έχει τρίτης κατηγορίας βιβλία. Εκδίδει παραστατικά μηχανογραφημένα μέσω του ERP σε Α4 χαρτί. Ο ετήσιος όγκος των παραστατικών είναι περίπου 15000-20000 παραστατικά (ΤΜΔΑ-ΤΙΜ-ΔΑ-ΠΤ). Όταν εκτυπώνουν ένα παραστατικό βγαίνει εις τριπλούν (ένα για πελάτη, ένα για μεταφορέα, και ένα για λογιστήριο). Να τονίσω ότι το λογιστήριο είναι εσωτερικό. Με τόσο μεγάλο όγκο παραστατικών έχουν πνιγεί στις ντουλάπες όπου αρχειοθετούν τα αντίγραφα του μεταφορέα (μιάς και την μεταφορά των εμπορευμάτων την κάνουμε εμείς) και τα αντίγραφα του λογιστηρίου!!! Όπου και να κοιτάξεις ντουλάπες με τιμολόγια!
Έχει κάποιο νόημα όλο αυτό? Δεν είναι σπατάλη χώρου κυρίως (μιας και όπως πάνε σε λίγο καιρό θα χρειαστούν να νοικιάσουν χώρο μόνο για το αρχείο) αλλά και χρημάτων (τόνερ , χαρτί)? Σκέφτομαι να προσπαθήσω να τους αλλάξω νοοτροπία και να μην κρατάνε τίποτα σε έντυπη μορφή παρά να είναι όλα στο ERP. Ή επιπρόσθετα γιατί έχουν ένα φόβο μη χαθούν τα παραστατικά να τα έχουμε σε pdf σε ένα back up ή και ακόμα αποθηκευμένα σε ένα cloud ώστε να τους φύγει ο φόβος της απώλειας.
Πείτε καμιά γνώμη , έχω κάποιο λάθος στη σκέψη μου? Σε περίπτωση ελέγχου χρειάζεται σε τίποτα όλο αυτό το χαρτομάνι?
Ερώτηση
gkall
Καλησπέρα
Είμαι σε μια Ο.Ε. η οποία έχει τρίτης κατηγορίας βιβλία. Εκδίδει παραστατικά μηχανογραφημένα μέσω του ERP σε Α4 χαρτί. Ο ετήσιος όγκος των παραστατικών είναι περίπου 15000-20000 παραστατικά (ΤΜΔΑ-ΤΙΜ-ΔΑ-ΠΤ). Όταν εκτυπώνουν ένα παραστατικό βγαίνει εις τριπλούν (ένα για πελάτη, ένα για μεταφορέα, και ένα για λογιστήριο). Να τονίσω ότι το λογιστήριο είναι εσωτερικό. Με τόσο μεγάλο όγκο παραστατικών έχουν πνιγεί στις ντουλάπες όπου αρχειοθετούν τα αντίγραφα του μεταφορέα (μιάς και την μεταφορά των εμπορευμάτων την κάνουμε εμείς) και τα αντίγραφα του λογιστηρίου!!! Όπου και να κοιτάξεις ντουλάπες με τιμολόγια!
Έχει κάποιο νόημα όλο αυτό? Δεν είναι σπατάλη χώρου κυρίως (μιας και όπως πάνε σε λίγο καιρό θα χρειαστούν να νοικιάσουν χώρο μόνο για το αρχείο) αλλά και χρημάτων (τόνερ , χαρτί)? Σκέφτομαι να προσπαθήσω να τους αλλάξω νοοτροπία και να μην κρατάνε τίποτα σε έντυπη μορφή παρά να είναι όλα στο ERP. Ή επιπρόσθετα γιατί έχουν ένα φόβο μη χαθούν τα παραστατικά να τα έχουμε σε pdf σε ένα back up ή και ακόμα αποθηκευμένα σε ένα cloud ώστε να τους φύγει ο φόβος της απώλειας.
Πείτε καμιά γνώμη , έχω κάποιο λάθος στη σκέψη μου? Σε περίπτωση ελέγχου χρειάζεται σε τίποτα όλο αυτό το χαρτομάνι?
Ευχαριστώ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση τώρα