Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Constantinos

Έλεγχος ΕΣΠΑ

Question

Καλημέρα. 

Υπάρχει κεντρικό στην Αθήνα και υποκατάστημα στα Γιάννενα. Τα πρωτότυπα παραστατικά που αφορούν το υποκατάστημα βρίσκονται στο υποκατάστημα και στο κεντρικό στέλνονται φωτοτυπίες αυτών για την καταχώρηση στο εσόδων - εξόδων. Σε έλεγχο ΕΣΠΑ που θα γίνει στην έδρα (κεντρικό) πρέπει να υπάρχουν και τα πρωτότυπα στοιχεία του υποκαταστήματος ή μας καλύπτουν οι φωτοτυπίες αυτών ; 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
11 λεπτά πριν , Constantinos said:

Καλημέρα. 

Υπάρχει κεντρικό στην Αθήνα και υποκατάστημα στα Γιάννενα. Τα πρωτότυπα παραστατικά που αφορούν το υποκατάστημα βρίσκονται στο υποκατάστημα και στο κεντρικό στέλνονται φωτοτυπίες αυτών για την καταχώρηση στο εσόδων - εξόδων. Σε έλεγχο ΕΣΠΑ που θα γίνει στην έδρα (κεντρικό) πρέπει να υπάρχουν και τα πρωτότυπα στοιχεία του υποκαταστήματος ή μας καλύπτουν οι φωτοτυπίες αυτών ; 

Ο Έλεγχος μάλλον θα γίνει στο υποκατάστημα και θα ζητήσουν τα πρωτότυπα παραστατικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Αυτοψία στο έργο δεν θα κάνουν; Και στο κεντρικό να γίνει ο έλεγχος σίγουρα θα ζητήσουν τα πρωτότυπα παραστατικά για να τα σφραγίσουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
32 λεπτά πριν , CMORGAN1973 said:

Αυτοψία στο έργο δεν θα κάνουν; Και στο κεντρικό να γίνει ο έλεγχος σίγουρα θα ζητήσουν τα πρωτότυπα παραστατικά για να τα σφραγίσουν.

Αναφέρανε ότι θα πάνε και στα Γιάννενα. Άρα τι να κάνω να τους πω να κατεβάσουν τα κλασέρ ή να δείξουμε φωτοτυπίες και να τους πούμε ότι εκεί θα σας περιμένουν τα πρωτότυπα ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
πριν μία ώρα, Constantinos said:

Αναφέρανε ότι θα πάνε και στα Γιάννενα. Άρα τι να κάνω να τους πω να κατεβάσουν τα κλασέρ ή να δείξουμε φωτοτυπίες και να τους πούμε ότι εκεί θα σας περιμένουν τα πρωτότυπα ;

Aρα να συννεοηθείς μαζί τους μην ανεβοκατεβάζεις παραστατικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...