Jump to content

Διακίνηση Ενδοκοινοτικών Παραδόσεων για δύο χώρες κράτη-μέλη με (1) CMR


Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

 

Εξαγωγική Επιχείρηση στέλνει τα προϊόντα της με φορτηγό στη Γερμανία.

Εκεί, εκτός από τα προϊόντα που προορίζονται για γερμανούς πελάτες της, καταλήγουν και ΟΛΑ τα άλλα φορτία με προορισμό την Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία κατά κύριο λόγο. Η παράδοση γίνεται σε μία κεντρική αποθήκη και από εκεί τα προϊόντα θα διανεμηθούν στις υπόλοιπες χώρες μέχρι να καταλήξουν στην αποθήκη του πελάτη (αυστριακού ή άγγλου).

Η διακίνηση γίνεται με την ίδια φορτωτική (οδικώς) και με ένα CMR κάθε φορά για όλα τα προϊόντα  (π.χ. αν υπάρχει ένα δρομολόγιο για παραγγελίες ενός γερμανού στο Μοναχο, ενός γερμανού στη Φραγκφούρτη και ενός αυστριακού) αυτά ταξιδεύουν και παραδίδονται στο Μόναχο με 1 CMR που μας επιστρέφει ο μεταφορέας.

 

Γίνεται σωστά η όλη διαδικασία?

Μήπως πρέπει να κάνω κάτι άλλο για να μην έχω πρόβλημα σε πιθανό έλεγχο?

(Με προβληματίζει κυρίως η διαφορετική χώρα).

 

Ευχαριστώ!

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2016 at 3:16 ΜΜ, gapdk said:

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

 

Εξαγωγική Επιχείρηση στέλνει τα προϊόντα της με φορτηγό στη Γερμανία.

Εκεί, εκτός από τα προϊόντα που προορίζονται για γερμανούς πελάτες της, καταλήγουν και ΟΛΑ τα άλλα φορτία με προορισμό την Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία κατά κύριο λόγο. Η παράδοση γίνεται σε μία κεντρική αποθήκη και από εκεί τα προϊόντα θα διανεμηθούν στις υπόλοιπες χώρες μέχρι να καταλήξουν στην αποθήκη του πελάτη (αυστριακού ή άγγλου).

Η διακίνηση γίνεται με την ίδια φορτωτική (οδικώς) και με ένα CMR κάθε φορά για όλα τα προϊόντα  (π.χ. αν υπάρχει ένα δρομολόγιο για παραγγελίες ενός γερμανού στο Μοναχο, ενός γερμανού στη Φραγκφούρτη και ενός αυστριακού) αυτά ταξιδεύουν και παραδίδονται στο Μόναχο με 1 CMR που μας επιστρέφει ο μεταφορέας.

 

Γίνεται σωστά η όλη διαδικασία?

Μήπως πρέπει να κάνω κάτι άλλο για να μην έχω πρόβλημα σε πιθανό έλεγχο?

(Με προβληματίζει κυρίως η διαφορετική χώρα).

 

Ευχαριστώ!

 

Να υποθέσω οτι υπάρχει μια διεθνής  φορτωτική για τις διακινούμενες ποσότητες που παραδίδονται στο ΜΟΝΑΧΟ , αλλά υπάρχουν και τρία διαφορετικά ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ (αναλόγως τoυ vat number ) εκάστου πελάτη στον οποίο πουλάμε το εμπόρευμα. 

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα-καλημέρα.

δεν μας λες όμως από την κεντρική αποθήκη της Γερμανίας πως πάνε στα άλλα κράτη και ποιος επωμίζεται το κόστος μεταφοράς.

όταν λες κεντρική αποθήκη ,ανεξάρτητη όχι της εξαγωγικής?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Φάνηκα αγενής που δεν απαντώ στο ενδιαφέρον των δύο συναδέλφων αλλά ήμουν εκτός χθες!

 

Για το φίλο SOTHRIS: Σωστά κάνεις την υπόθεση: Με μία φορτωτική η διακίνηση αλλά Εκδίδουμε φυσικά 3 τιμολόγια , 1 στο κάθε ΑΦΜ.

 

Για το φίλο PROAKIS: Η κεντρική απόθήκη της γερμανίας είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ της ελληνικής εξαγωγικής (είναι κάποιος χώρος εναπόθεσης κατά κάποιο τρόπο και στη συνέχεια διανέμονται στα διάφορα κράτη - για να μειωθεί το κόστος της μεταφοράς).

Είναι αλήθεια ότι και εγώ ρωτώντας ΔΕΝ πήρα απάντηση με ποιον τρόπο και ποιο παραστατικό παίρνει η επιχείρηση ότι όντως, τα εμπορεύματα που αποστέλλονται στον αυστριακό π.χ. εφτασαν σε αυτόν και ότι δεν κατέληξαν κάπου αλλού... Εχω και εγώ τις ίδιες απορίες με εσένα και πρέπει να το δω καλύτερα μην βρεθούμε προεκπλήξεως... Το κόστος από ότι εχω καταλάβει το επωμίζεται η γερμανική εταιρεία του Μονάχου (όπου γίνεται η εναπόθεση)

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, gapdk said:

Καλησπέρα σε όλους!

Φάνηκα αγενής που δεν απαντώ στο ενδιαφέρον των δύο συναδέλφων αλλά ήμουν εκτός χθες!

 

Για το φίλο SOTHRIS: Σωστά κάνεις την υπόθεση: Με μία φορτωτική η διακίνηση αλλά Εκδίδουμε φυσικά 3 τιμολόγια , 1 στο κάθε ΑΦΜ.

 

Για το φίλο PROAKIS: Η κεντρική απόθήκη της γερμανίας είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ της ελληνικής εξαγωγικής (είναι κάποιος χώρος εναπόθεσης κατά κάποιο τρόπο και στη συνέχεια διανέμονται στα διάφορα κράτη - για να μειωθεί το κόστος της μεταφοράς).

Είναι αλήθεια ότι και εγώ ρωτώντας ΔΕΝ πήρα απάντηση με ποιον τρόπο και ποιο παραστατικό παίρνει η επιχείρηση ότι όντως, τα εμπορεύματα που αποστέλλονται στον αυστριακό π.χ. εφτασαν σε αυτόν και ότι δεν κατέληξαν κάπου αλλού... Εχω και εγώ τις ίδιες απορίες με εσένα και πρέπει να το δω καλύτερα μην βρεθούμε προεκπλήξεως... Το κόστος από ότι εχω καταλάβει το επωμίζεται η γερμανική εταιρεία του Μονάχου (όπου γίνεται η εναπόθεση)

 

 

αν τα έξοδα αποστολής (αποθήκη Γερμανίας-άλλη χώρα) βαρύνουν εσάς σας στέλνουν έξοδο και το επισυνάπτεις στο τιμολόγιο του Αυστριακού.

αν όχι ζήτησε να σου στέλνουν και σένα ένα αντίγραφο μεταφοράς προς την άλλη χώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2016 at 3:16 ΜΜ, gapdk said:

Εξαγωγική Επιχείρηση στέλνει τα προϊόντα της με φορτηγό στη Γερμανία.

Εκεί, εκτός από τα προϊόντα που προορίζονται για γερμανούς πελάτες της, καταλήγουν και ΟΛΑ τα άλλα φορτία με προορισμό την Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία κατά κύριο λόγο. Η παράδοση γίνεται σε μία κεντρική αποθήκη από εκεί τα προϊόντα θα διανεμηθούν στις υπόλοιπες χώρες μέχρι να καταλήξουν στην αποθήκη του πελάτη (αυστριακού ή άγγλου).

Η διακίνηση γίνεται με την ίδια φορτωτική (οδικώς) και με ένα CMR κάθε φορά για όλα τα προϊόντα  (π.χ. αν υπάρχει ένα δρομολόγιο για παραγγελίες ενός γερμανού στο Μοναχο, ενός γερμανού στη Φραγκφούρτη και ενός αυστριακού) αυτά ταξιδεύουν και παραδίδονται στο Μόναχο με 1 CMR που μας επιστρέφει ο μεταφορέας.

Με τη λέξη "φορτία" εννοούμε διαφορετικές αποστολές με διαφορετικά μέσα. Αυτό εννοείς; Διαφορετικά φορτία ή εννοείς ένα φορτίο, από Ελλάδα για Γερμανία, το οποίο φορτίο σπάει στην Γερμανία, ξεφορτώνονται μόνο τα εμπορεύματα που είναι για τους Γερμανούς πελάτες του παραλήπτη και το ίδιο φορτηγό συνεχίζει και παραδίδει εμπορεύματα, σε Αυστρία και Αγγλία;

Αν εννοείς αυτό, τότε δεν είναι φορτία, είναι ένα φορτίο με διαφορετικούς παραλήπτες για λογαριασμό του ίδιου πελάτη η μεταφορά είναι μία, η συμφωνία για μεταφορά είναι μία και μπορεί να εκδίδεται ένα CMR.

Το CMR δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια διεθνής φορτωτική σύμβαση, η οποία εμπίπτει στην σύμβαση οδικών μεταφορών και ρυθμίζει τη σχέση μεταξύ αυτού που μεταφέρει και του εντολέα του και τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες του καθενός.

- Αν ο εντολέας είναι ένας, ο μεταφορέας ένας και το φορτίο ένα, ανεξάρτητα τους προορισμούς και τους παραλήπτες, τότε το CMR είναι ένα. Παράδειγμα: φορτηγό φεύγει από Ελλάδα, ξεφορτώνει το μισό στην αποθήκη του Μονάχου, συνεχίζει και ξεφορτώνει το υπόλοιπο 1/4 στη Φρανφούρτη και τέλος αφήνει και το υπόλοιπο 1/4 στη Στουτγκάρδη. Η μεταφορά είναι μία, το φορτίο ένα, ο εντολέας ένα, οι παραλήπτες πολλοί, αδιάφορο, εκδίδεται ένα CMR.

- Υπό προϋποθέσεις, σε συνδυασμένες μεταφορές, μπορεί ο εντολέας να είναι ένας, ο μεταφορέας δύο ή τρεις με διαδοχικές μεταφορές, το φορτίο ένα και οι παραλήπτες πολλοί, Παράδειγμα: Φορτίο φορτώνεται από Σέρρες σε φορτηγό, με τελικό προορισμό την Σουηδία. Το φορτηγό πάει το φορτίο μέχρι τη Ρουμανία, και το ξεφορτώνει εκεί γιατί έχει κλεισμένο δρομολόγιο επιστροφής για Ελλάδα. Το φορτίο φορτώνεται σε άλλο φορτηγό του ίδιου πράκτορα, από Ρουμανία και πάει Δανία. Εκεί ξεφορτώνεται πάλι και φορτώνεται σε τρίτο φορτηγό, πάλι του ίδιου πράκτορα, που μπαίνει στο καράβι και περνάει απέναντι στη Σουηδία όπου ξεφορτώνει το φορτίο στον  τελικό προορισμό. Εδώ το φορτίο είναι ένα, ο αποστολέας είναι ένας, ο πράκτορας είναι ένας, υπάρχουν τα ενδιάμεσα φορτηγά που μεσολάβησαν, όμως η συμφωνία μεταφοράς ήταν από Ελλάδα για Σουηδία μεταξύ δύο προσώπων, του αποστολέα και του πράκτορα, και επομένως η μεταφορά είναι μία, διαδοχική μεν, αλλά μία. Το CMR είναι ένα. Στο CMR αναφέρονται και τα τρία αυτοκίνητα που μεσολάβησαν.

 - Αν το φορτίο φεύγει από Ελλάδα και πάει Γερμανία, ξεφορτώνεται εκεί στην αποθήκη του Γερμανού και μετά το ίδιο φορτηγό φορτώνει μέρος του πρώτου φορτίου και κάποια άλλα εμπορεύματα που ήταν στην αποθήκη του Γερμανού και τα μεταφέρει στην Αυστρία και στην Αγγλία, τότε εδώ έχουμε δύο διαφορετικά φορτία. Ένα αυτό που έφυγε από Ελλάδα μέχρι Γερμανία και ένα αυτό όπως διαμορφώθηκε από Γερμανία για τους άλλους προορισμούς, εδώ έχουμε δύο μεταφορές, δύο CMR.

ΥΓ

Την επόμενη φορά σου προτείνω να βρείτε φορτηγό που πάει πρώτα Αυστρία και μετά Γερμανία και Αγγλία για να μην κάνει πίσω μπρος ,,, Γερμανία, πίσω στην Αυστρία, ξανά μπροστά Αγγλία ...  :) 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!

 

Ευχαριστώ πολύ για τον κόπο να μπείτε στη διαδικασία να γράψετε τα παραπάνω! Είναι πολύ αναλυτικά και κατατοπιστικά και θα τα εχω υπόψη μου!

 

Πολύ φοβάμαι όμως ότι η περίπτωσή μου δεν είναι κάποια από τις παραπάνω!

Ο Μεταφορέας παραλαμβάνει από τις αποθήκες μας (στο ίδιο δρομολόγιο με ένα φορτηγό) εμπορεύματα που προορίζονται : α) Για γερμανό στο Μόναχο (1ο τιμολόγιο μας) β) γερμανό στη φραγκφούρτη (2ο τιμολόγιό μας) και 3) εμπορεύματα για αυστριακό πελάτη (3ο τιμολόγιό μας).

Τα μεταφέρει ΟΛΑ και τα ξεφορτώνει στο ΜΟΝΑΧΟ όπου είναι η έδρα του πρώτου πελάτη και από εκεί στη συνέχεια, τα υπόλοιπο εμπορεύματα (του (β) και του (γ) μοιράζονται (άγνωστο πως ακριβώς ακόμα) στους υπόλοιπους προορισμούς δηλαδή στη φραγκφούρτη και στην Αυστρία ΟΧΙ από το δικό μας μεταφορέα, αλλά από το κέντρο διακίνησης του Μονάχου .....

 

Επειδή η πληροφορία που σας δίνω έχει κάποια κενά που πρέπει να μάθω , θα επανέλθω όταν έχω λεπτομέρειες για να μην απασχολώ τους συναδέλφους με αοριστίες.

 

Σας ευχαριστώ όλους πάντως για τη συμμετοχή! Πολύτιμη η βοήθειά σας!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...