Προς το περιεχόμενο
  • 0

ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ


sotoslav

Ερώτηση

Από λάθος του χειριστή στο POS, χρεώθηκε ο πελάτης μέσω της κάρτας του, μικρότερο ποσό από αυτό που έπρεπε να χρεωθεί και σύμφωνα πάντα με την απόδειξη που εκδόθηκε.

Σε τέτοιες περιπτώσεις πώς μπορεί η επιχείρηση που υπέστη ζημιά από την μη σωστή χρέωση της κάρτας του πελάτη της, να λειτουργήσει, ώστε να αποκατασταθεί η διαφορά που προέκυψε με τον πελάτη της και να μην υποστεί τελικά ζημιά;;;;

ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ !!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0
14 ώρες πριν, COSTAS said:

Εάν δεν υπήρχε το pos τι θα έκανες αν ο ταμίας είχε εισπράξει λιγότερα;

Σύγγνωμη αλλά το ρητορικό σου ερώτημα εδώ δεν έχει καμμιά σχέση με το ερώτημα μου.

Με την λειτουργία του POS υπάρχει αποδεικτικό για το ποσό που πληκτρολογήθηκε λανθασμένα καθώς και πώς μέσω της χρήσης κάρτας παρεμβάλλεται και Τράπεζα.

Αν ο ταμίας χωρίς την χρήση κάρτας εισέπραττε λιγότερα η ζημιά σε αυτή την περίπτωησ δεν μπορεί να διορθωθεί.

ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
9 ώρες πριν, sotoslav said:

Σύγγνωμη αλλά το ρητορικό σου ερώτημα εδώ δεν έχει καμμιά σχέση με το ερώτημα μου.

Με την λειτουργία του POS υπάρχει αποδεικτικό για το ποσό που πληκτρολογήθηκε λανθασμένα καθώς και πώς μέσω της χρήσης κάρτας παρεμβάλλεται και Τράπεζα.

Αν ο ταμίας χωρίς την χρήση κάρτας εισέπραττε λιγότερα η ζημιά σε αυτή την περίπτωησ δεν μπορεί να διορθωθεί.

ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ???

 

Έχεις δίκιο. Όταν υπάρχει pos, επειδή παρεμβάλλεται τράπεζα και εκδίδεται αποδεικτικό, ο πελάτης δεν αφήνει ποτέ οφειλές και δεν πληρώνει ποτέ τμήμα της συναλλαγής με μετρητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
15 ώρες πριν, COSTAS said:

 

Έχεις δίκιο. Όταν υπάρχει pos, επειδή παρεμβάλλεται τράπεζα και εκδίδεται αποδεικτικό, ο πελάτης δεν αφήνει ποτέ οφειλές και δεν πληρώνει ποτέ τμήμα της συναλλαγής με μετρητά.

Γιατί όχι ??ΑΛΠ  420,00  Με κάρτα 350,00 μετρητά 70,00.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι ο πελάτης χρωστάει το υπόλοιπο της απόδειξης. Θα πρέπει να βρείτε τον πελάτη (από την τράπεζα ίσως) και να του ζητήσετε τη διαφορά. 

Αν ο πελάτης κάνει τον Κινέζο, βρείτε όνομ/μο και διεύθυνση κόψτε μια επιστροφή τη διαφορά και λύστε το υπόλοιπο εσωτερικά. 

Αλλιώς, το αφήνετε έτσι, το φορολογείστε και πληρώνει τη ζημιά ο ταμίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
πριν μία ώρα, ΣΩΤΗΡΗΣ said:

Γιατί όχι ??ΑΛΠ  420,00  Με κάρτα 350,00 μετρητά 70,00.

Σωτήρη, επεξηγηματικό χαρακτήρα έχει η ανταπάντησή μου για να καταδείξω ότι η ύπαρξη pos, αποδεικτικά, μόνο εις βάρος της επιχείρησης μπορεί να ληφθεί υπ΄όψιν. Γι΄αυτό γράφω πως με pos δεν έχουμε ποτέ οφειλές ή μικτό τρόπο πληρωμής. Αν είναι δυνατόν!!! Επίσης με pos έχουμε και δόσεις. Επηρεάζει το φορολογικό παραστατικό η μέθοδος είσπραξης;  

Κατά την γνώμη μου την λανθασμένη χρέωση την τρώει κατακούτελα η επιχείρηση. Ο ταμίας πληρώνει το λάθος μόνο στην περίπτωση που λαμβάνει επίδομα ταμείου (γνωρίζω και ένα με τον Τοτό). Το πιστωτικό παρουσιάζει διάφορα προβλήματα ιδίως στην περίπτωση που η χρέωση έγινε με αξία κάτω του κόστους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...