Από λάθος του χειριστή στο POS, χρεώθηκε ο πελάτης μέσω της κάρτας του, μικρότερο ποσό από αυτό που έπρεπε να χρεωθεί και σύμφωνα πάντα με την απόδειξη που εκδόθηκε.
Σε τέτοιες περιπτώσεις πώς μπορεί η επιχείρηση που υπέστη ζημιά από την μη σωστή χρέωση της κάρτας του πελάτη της, να λειτουργήσει, ώστε να αποκατασταθεί η διαφορά που προέκυψε με τον πελάτη της και να μην υποστεί τελικά ζημιά;;;;
ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ !!!
Ερώτηση
sotoslav
Από λάθος του χειριστή στο POS, χρεώθηκε ο πελάτης μέσω της κάρτας του, μικρότερο ποσό από αυτό που έπρεπε να χρεωθεί και σύμφωνα πάντα με την απόδειξη που εκδόθηκε.
Σε τέτοιες περιπτώσεις πώς μπορεί η επιχείρηση που υπέστη ζημιά από την μη σωστή χρέωση της κάρτας του πελάτη της, να λειτουργήσει, ώστε να αποκατασταθεί η διαφορά που προέκυψε με τον πελάτη της και να μην υποστεί τελικά ζημιά;;;;
ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ !!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση τώρα