Jump to content
  • 0

Καταβολή Διατροφής απο σύζυγο προς τη σύζυγο για τα παιδιά



Ζευγάρι έχει πάρει διαζύγιο και υπάρχει διατροφή για τα παιδιά. 

Ο σύζυγος πληρώνει και η σύζυγος εισπράττει ( έχει την επιμέλεια των παιδιών ).

Το ποσό ως έξοδο θα δηλωθεί απο τον σύζυγο;

Το ποσό που εισπράττει η σύζυγος θα δηλωθεί;

Η διατροφή δίνεται μέσω κάποιου εγγράφου που έγινε μέσω δικηγόρου. Δεν υπάρχει δικαστική απόφαση γι αυτό.

Πως θα δηλωθεί απο τον ένα και πως απο τον άλλο;


Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...