έχω το εξής θέμα με επιχείρηση που είχε προσλάβει το 2013 άτομο μέσω του διετούς προγράμματος ΝΘΕ: έχει εγκριθεί κανονικά η επιχορήγηση και έχουν κατατεθεί τα απαραίτητα δικαιολογητικά ανα τρίμηνο. Κανονικά η επιδότηση έληξε τον Σεπτέμβριο του 2015 και για ένα επιπλέον έτος υποχρεούμαστε να διατηρήσουμε την θέση εργασίας. Όλα καλά μέχρι εδώ..
Το θέμα είναι οτι μας ήρθε ταχυδρομικώς την περασμένη εβδομάδα απο τον ΟΑΕΔ ένας φάκελος που περιέχει την απόφαση χορήγησης επιχορήγησης για τα έτη 2013 έως 2015. Η ημερομηνία όμως έκδοσης της απόφασης είναι η 03/09/2015! Σε επικοινωνία που είχα με τον ΟΑΕΔ, μου ανέφεραν οτι πλέον έχει καταργηθεί η υποχρέωση της επιχείρησης για έκδοση τιμολογίου (σχετικά με το ποσό της επιχορήγησης) και το ποσό αυτό βεβαιώθηκε φέτος για είσπραξη απο το ΙΚΑ.
Πως αντιμετωπίζουμε τώρα που δεν έχουμε τιμολόγιο στα χέρια μας, την καταχώρηση του ποσού της επιχορήγησης?
Μέχρι σήμερα καταχωρούσαμε κανονικά τα έξοδα μισθοδοσίας (χωρίς να αφαιρούμε το ποσό της επιχορήγησης) και περιμέναμε με την έκδοση του τιμολογίου να αφαιρέσουμε το ποσό απο τις δαπάνες μισθοδοσίας. Τώρα λοιπόν πρέπει να θεωρήσουμε οτι αυτή η απόφαση επέχει θέση τιμολογίου? και αν ναι, σε ποιό έτος θα το υπολογίσουμε? στο 2016 εφόσον τώρα λάβαμε την απόφαση ή στο 2015 που έχει πρωτοκολληθεί (για την ακρίβεια 09/2015)? και όσο αφορά το κεπυο τι γίνεται?
Φαντάζομαι οτι θα έχει προκύψει και σε άλλους συναδέλφους το θέμα.. πώς το αντιμετωπίζετε? ευχαριστω!
Ερώτηση
PARALOGISTIKA
Καλησπέρα,
έχω το εξής θέμα με επιχείρηση που είχε προσλάβει το 2013 άτομο μέσω του διετούς προγράμματος ΝΘΕ: έχει εγκριθεί κανονικά η επιχορήγηση και έχουν κατατεθεί τα απαραίτητα δικαιολογητικά ανα τρίμηνο. Κανονικά η επιδότηση έληξε τον Σεπτέμβριο του 2015 και για ένα επιπλέον έτος υποχρεούμαστε να διατηρήσουμε την θέση εργασίας. Όλα καλά μέχρι εδώ..
Το θέμα είναι οτι μας ήρθε ταχυδρομικώς την περασμένη εβδομάδα απο τον ΟΑΕΔ ένας φάκελος που περιέχει την απόφαση χορήγησης επιχορήγησης για τα έτη 2013 έως 2015. Η ημερομηνία όμως έκδοσης της απόφασης είναι η 03/09/2015! Σε επικοινωνία που είχα με τον ΟΑΕΔ, μου ανέφεραν οτι πλέον έχει καταργηθεί η υποχρέωση της επιχείρησης για έκδοση τιμολογίου (σχετικά με το ποσό της επιχορήγησης) και το ποσό αυτό βεβαιώθηκε φέτος για είσπραξη απο το ΙΚΑ.
Πως αντιμετωπίζουμε τώρα που δεν έχουμε τιμολόγιο στα χέρια μας, την καταχώρηση του ποσού της επιχορήγησης?
Μέχρι σήμερα καταχωρούσαμε κανονικά τα έξοδα μισθοδοσίας (χωρίς να αφαιρούμε το ποσό της επιχορήγησης) και περιμέναμε με την έκδοση του τιμολογίου να αφαιρέσουμε το ποσό απο τις δαπάνες μισθοδοσίας. Τώρα λοιπόν πρέπει να θεωρήσουμε οτι αυτή η απόφαση επέχει θέση τιμολογίου? και αν ναι, σε ποιό έτος θα το υπολογίσουμε? στο 2016 εφόσον τώρα λάβαμε την απόφαση ή στο 2015 που έχει πρωτοκολληθεί (για την ακρίβεια 09/2015)? και όσο αφορά το κεπυο τι γίνεται?
Φαντάζομαι οτι θα έχει προκύψει και σε άλλους συναδέλφους το θέμα.. πώς το αντιμετωπίζετε? ευχαριστω!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση τώρα